سایر نظامی و امنیتی

آتش به اختیار

Aatash_be_ekhtiyar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آتش به اختیار”

آتش به اختیار

اسلاید 1: 1حسین عباسیان (مشهد مقدس)

اسلاید 2: پیشینه موضوعدر بند«م» وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام(ره) اکنون وصیت من به مجلس شورای اسلامی در حال، آینده و رئیس جمهور و روسای جمهور مابعد و به شورای نگهبان و شورای قضایی و دولت در هر زمان آن است که نگذارند این دستگاه‌های خبری و مطبوعات و مجله ها از اسلام و مسائل کشور منحرف شوند. و باید هم بدانیم که آزادی به شکل غربی آن که موجب تباهی جوانان و پسران و دختران می شود از نظر اسلام و عقل محکوم است و تبلیغات و مقالات و سخنرانی ها و کتب و مجلات بر خلاف اسلام و عفت عمومی و مصالح کشور حرام است و بر همه ما و همه مسلمانان جلوگیری از آن واجب است و از آزادی های مخرب باید جلوگیری شود و از آن چه در نظر شرع حرام و از آنچه برخلاف مسیر ملت و کشور اسلامی و مخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است به طور قاطع اگر جلوگیری نشود همه مسئول می باشند و مردم و جوانان حزب اللهی اگر برخورد به یکی از امور مذکور نمودند به دستگاه‌های مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهی نمودند خودشان مکلف به جلوگیری هستند. بند وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی(ره)بند«م».

اسلاید 3: پیشینه موضوع:در این جنگ نرم شما جوان‌های دانشجو افسران جوان این جبهه‌اید. نگفتیم سربازان چون سرباز فقط منتظر است به او بگویند پیش، برود جلو، عقب بیا بیاید عقب، یعنی سرباز هیچ گونه از خودش تصمیم گیری و اراده ندارد و باید هر چه فرمانده می‌گوید عمل کند...افسر جوان توی صحنه است؛ هم به دستور عمل می کند، هم صحنه را درست می بیند، با جسم خود و جان خود صحنه را می آزماید، لذا اینها افسران جوانند، دانشجو نقشش این است. حقیقتاً افسران جوان فکر هم دارند، عمل هم دارند، توی صحنه هم حضور دارند، اوضاع را هم می بینند، در چارچوب هم کار می‌کنند.- بیانات مقام معظم رهبری در 8شهریورماه88.

اسلاید 4: قادر بودن عناصر به تشخیص خودی از دشمن و امکان شلیک سقوط موقعیت در صورت کوتاهی و تعلل)قرار گرفتن در شرایط تهاجمیقطع ارتباط با فرماندهی آتش به اختیار در ادبیات نظامی چیستی مفهومی آتش به اختیار

اسلاید 5: آیا آتش به اختیار گویای مفهوم تلخ هم هست یا خیر؟ تلخی آن را بیشتر، نظامیان درک می‌کنند. زیرا زمانی فرمان آتش به اختیار صادر می‌شود که فرمانده اصلی در میدان جنگ، دیگر نمی‌تواند روی فرماندهان عملیاتی و میدانی خود از جهت کارآیی و آمادگی حساب ویژه‌ای باز کند. یعنی تا زمانی که سلسله مراتب فرماندهی، فرامین فرمانده را دقیق و به طور منظم انجام می‌دهد مسئله‌ای به نام آتش به اختیار معنایی ندارد و زمانی معنا پیدا می‌کند که اختلالی درحوزه اتصال میان فرماندهی عالی وفرماندهی عملیات میدانی رخ می‌دهد. به همین منظور برخی از افراد با این فرمان ذوق زده شده و تصور می‌کنند این فرمان نیز مانند دیگر مفاهیمی است که از سوی مقام معظم رهبری صادر می‌شود. در حالی که واقعیت امر، موضوع ناکارآمدی بخشی از فرماندهی و نهادهای فرهنگی کشور استسخنرانی نوروز 93 و95 در حرم رضویاین مجموعه‌های خودجوش مردمی که کار فرهنگی میکنند روزبه‌روز باید توسعه پیدا کنند؛ دستگاه‌های دولتی باید به اینها کمک کنند. ، به جای اینکه آغوش خود را به روی کسانی که نه اسلام را قبول دارند، نه انقلاب را، نه نظام اسلامی را، نه ارزشهای اسلامی را [باز کنند]، آغوش خود را به روی بچّه‌مسلمانها، به روی جوانهای مؤمن، به روی بچّه‌های انقلابی، به روی بچّه‌های حزب‌اللّهی باز کنند.

اسلاید 6: دارای قدرت تشخیص تخصصی و صلاحیت فکری و مهارتی لازم اشراف اطلاعاتی کامل به موضوعی که باعث چالش شده است ویژگی های آتش به اختیار برای افسران عرصه فرهنگی آتش به اختیار در عرصه فرهنگی از وجود اختلال در هسته اصلی تصمیم گیری، مطمئن باشد فاصله زمانی آتش به اختیار در این عرصه مانند عملیات نظامی کوتاه نبوده واز هرگونه اقدام شتابزده و عجولانه بدون از دست رفتن زمان اقدام باید جلوگیری کرد. در صورت عدم اقدام ،با در نظر گرفتن هزینه ها و پیامد های احتمالی ، بعد از همفکری وتامل لازم بدون خروج ازچار چوب های قانونی اقدام نماید.تشخیص رابامسئولان ذیربط درمیان گذاشته وتذکرلازم راارائه دهد

اسلاید 7: 2- نوع فعالیت دشمن جنگ نابرابر فرهنگی با انبوهی از امکانات وابزار بصورت 24 ساعته ومداوم با شدت هرچه تمامتر وبدون رعایت ذره ای ملاحظات انسانی و اخلاقی( قائل بودن به رفتار کارمندی (از ساعت7تا 143- نوع فعالیت حوزه فرهنگی کشورفقط در قالب بودجه و اعتبار قرار گرفتن ومتاسفانه شعار «ما نمی توانیم» را به همین دلیل یدک کشیدن منحصر شدن فقط در ابزار و لوازم اداری حاکم بودن برخی ضوابط سخت و دست و پاگیر اداریچرایی تمرکز و تاکید مقام معظم رهبری بر تشکل های خود جوش فرهنگی هضم شدن برخی رفتار ها وبازخورد برخی سازمانها ی متولی فرهنگ اسلامی وانقلابی در مدرنیته شدن و کسب بودجه توسط برخی اسپانسر های مشخص که نتیجه آن: ساختن فیلم های غیر ارزشی و...

اسلاید 8: مزیت آتش به اختیار لحاظ کردن اقتضاءات بومی در کار فرهنگی وحل مشکلات اجتماعیآزاد شدن خلاقیت ها(عدم وجود محدودیت های زمانی و سازمانی ودیگری «مسئله محور »کار کردن)

اسلاید 9: آتش به اختیار علاوه بر شجاعانه و بهنگام باید به اندازه و مناسب نیز باشد.معرفی الگوها و ظرفیت های صحیح آتش به اختیارتاکید بر اقدامات ایجابی وپرهیز از اتهام زنی و هتک حرمتاجرا واقدام با رعایت انصاف و شئون اخلاقیراهکارها، اقدامات و ملاحظات آتش به اختیار

اسلاید 10: تبعات منفی آتش به اختیاربالا رفتن هزینه هاوسوء استفاده پوچ اندیشان(بدلیل بی تجربگی، ضعف دانش و..)ناهماهنگی میان رده‌های آتش به اختیار(موازی کاری + خنثی سازی یکدیگر)

اسلاید 11: آتش به اختیار :کار فرهنگی خود جوش و تمیز، نه بی قانونیآتش‌به‌اختیار، به معنای بی‌قانونی و فحّاشی و طلبکار کردن مدّعیانِ‌ پوچ‌اندیش و مدیون کردن جریان انقلابی کشور نیست. نیروهای انقلابی بیش از همه باید مراقب نظم کشور، مراقب آرامش کشور، مراقب عدم سوءاستفاده‌ی دشمنان از وضعیّت کشور، و مراقب حفظ قوانین [باشند]؛ این مراقبتها در درجه‌ی اوّل متوجّه به نیروهای انقلاب است که دلسوزند، علاقه‌مندند و مایلند که کشور به سمت هدفهای خود حرکت بکند.

اسلاید 12: هوشمندی لازم وجامع در تمامی حرکات و عملیات روانی دشمناز جمله توطئه های دشمن برای هر برنامه و هر منفذی :تطهیر فتنه گران 88 است.بعد ازاعلام نتایج انتخابات 96 سعی کردند با زدن بر طبل تقلب طرف مقابل را به خیابان بکشانند لکن موفق نشدند.توطئه بعدی سوء استفاده از فرمان آتش به اختیار برای هر برنامه وعملیات روانی است ومقایسه آن با فتنه 88 است که در این باب بصیرت و هوشمندی، راه گشای این توطئه است.

اسلاید 13: شادی روح امام و شهیدان ، سلامتي رهبر فرزانه انقلاب اسلامی وپیروزی رزمندگان اسلام «صلوات »

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید