پزشکی و سلامتپرستاری و پیراپزشکی آمار

آزمون بالينی ساختارمند عينی

صفحه 1:

صفحه 2:
‎Rey SI‏ ل ك6 ‎0.S.C.E‏ ‎Objective structured Clinical‏ ‎examinations ‎ee} ‎

صفحه 3:
در ارزشيابي باليني این موارد بايستي در نظر گرفته شود. ۰ گرفتن شرح حال ا معاینه فیزیکی 1 مهارتهاي جمع آوري اطلاعات > نوشتن ارزشيابي پذیرش بیمار 2 گزارش پیشرفت كزارش خلاصه ا 6 كت 0 ا لك كت ادامه 1 لمیر سس

صفحه 4:
۰ ادامه در ارزشيابي باليني اين موارد بابستي در نظر كرفته شود. ۳ عمومي 3. دانش پایه ۳ : ب 000 ادغام داده ها به منظور اراكه تشخیص افتراة *. مهارتهاي تجزیه و تعلیل. 1 ۳ حل مستله و قضاوت بای ۱ Soest ee ero ee ‏بهداشتي و سلامي‎ Da مهارتهاي فني و يروسيجرال لع 0000 ere

صفحه 5:
در ارزشيابي باليني این موارد بايستي در نظر گرفته شود. بارتباطات توأم با دلسوزي با بیمار و ‎SL nD‏ ا ‎ed CE‏ ‎corse tyre Pep]‏ نشان دادن تعهد در قبال يادكيري خود محور ‎Pe es ty aes‏ 1 ا (حيطه غير شناختي) > استقبال از دریافت بازخورد درک محدودیت ها رعايت جنبه هاي اخلاقي در زندكي حرفه اي ا ل ا ‎eed‏ و يذيرش مسئوليت 000 ee er

صفحه 6:
تج ‎isa‏ 2 د شارك خطه * عاطفي (نكرش) ا 8 شناختي ‎(slo)‏ 1 SRC PCRS ei oa

صفحه 7:

صفحه 8:
نقشه طرحریزی شده از 9ایستگاه ‎OSCE‏ Start ۱: 2۳۰2 و6۲٩‏ او ۱8 Dr ee er

صفحه 9:
چرا از 625/7 در ارزيابي باليني استفاده مي کنیم ؟ به منظور داشتن پابابي *7] 1361121111" مناسب این آزمون به خوبي قادر به سنجش :وانابي بالبني دانشجویان مي باشد 0 ‎SOM wep eeEE Nee OWN FL)‏ ۱ ‎rae ee ead ol‏ سما ‎ee ‏ل‎ os ee ‏ا‎ ‎ee ey Wen ‏اا ل‎ ‎

صفحه 10:
iS) 051 موينولند تولنلييهاو دير را مورد سنجش قرار دهد توانايي جمع آوري ات توانابي استدلال استنتاجي فراهم كردن بازخورد مفيد براي عملكرد دانشجو ا ل ل ‎eRe‏

صفحه 11:
slat ign Peed npn Syn YTn RU pe fe Boe sae ‏رولیی) در حبطه هایزذیر مورد‎ ‏مهارتهاي مصاحبه و گفتگو‎ * ‏دانش‎ ۴ ‏تکنیکها‎ © rer DL ae ‏توانليي استدلال در محیط واقعي‎ " (COO Raa nS MSS ‏ا‎ ‏مهارتهاي ارتباطي‎ *

صفحه 12:
0007 sibs 284 a> * در صورت وجود سایر روشها براي ارزيلبي صلاحیت ات ۱۱۳۰۱۳۳۱۵۱۱۱ ا ا ف را ا ا ‎Be ae ey a ae‏ يوزولفراد)دارد ا ا ل ل ل ‎OT See‏ چند گزینه اي با سابر آزمونهاي كتبي ارزيابي نمود 5220 Cee ere)

صفحه 13:
۱ ارائه توضیحات انجام معاینات باليني انجام يروسيجر ها انواع ايستكاهها (5121:1012) بر اساس موضوع = > * ایستگاههاي کوتاه مدت (5 دقیقه اي) : ‎PP ree EDO) | ۱‏ 1 ی ۱ 7 كا قتي 1 دادن بازخورد عملکرد به دانشجو مفید است) انواع ایستگاهها | ‎Ce‏ ۳ 79 زمرت ان و . ۳ 8 ایستگاه .. . . Dr ea er

صفحه 14:
ويژگيهاي ایستگاهها در 05۳ . تعداد ابستگاهها 15 الی 20 ل ‎eee ee‏ ۱ دقيقه زمان كل امتحان بك ساعت و 40 دقيقه) اا 02 . اگر بر حسب ضرورت فاصله بین ایستگاهها زباد باشد بایستی بک ایستگاه. ‎ .‏ نجانده شود. eee)

صفحه 15:
نقش ممتحن در 056:15 ا ل اي ا ل كك د * نمره دهي بر اساس فرم هاي مربوطه * شرکت در اداره مطلوب آزمون * اداره يك ازمون شفاهى teers ae GID es (ene Sele ۳ * در نظر گرفتن سطح (1.6۷61) آزمون 0000 eee ere

صفحه 16:

صفحه 17:
CT ON OTe) een ue 53-5 1 امکان ارزيابيبلنیتقربز همه اعد (هارتهاياتباطي مهارتهاي عملي, با گيري ايستگاههاي نهر ‎ae ae 2‏ 3.. امكان بازخورد مستقيم به استاد.و دانشججو ‎eee ee‏ ‏5 استاتدارد بودن : همه دأوطلبين بأ بق آرمون متابه مواجه مي ون" ‎00 teeta ‏ين ‎ ‎525-55232100 ‎ ‎ ‎۱ ‎Oe Tri Isa are eRe Ea ‎Be ‏ا‎ ‏مج ‏تنوع و گوناگوني ‎Dae sl aie ek Ramet‏ 0 ‎ER ‎۳1۳9 ‎١‏ تأثير عوامل ذهني در تهيه جك ليست ها ‎ee ‎[۱ ‎eee ee ern ‏سنجش دیدگاهکليدانشجو از بیماربه سختي قابل ستجش فست*] 7 ناب تجام /۳/۵ ‎eee eee ne‏ ‎ey rem‏ واقني وله میت یت ‎Free eye eer ca ‎ ‎32010100111111 ‎Deeg er

صفحه 18:
‎SES SES)‏ ا ‎Real Patient (i‏ "بیمر ولقعي" ‏2 23162 511201113160 "بيمينا”“ ‎02 ‏ا ا‎ HB Lc OPO NUN OscL Olav ee Pea SLY > mr ‏ا ا‎ eer Gina meaty tte] ‎

صفحه 19:
ا ا 0 1 07 2ك محاسن و معايب بيمار واقعي و Oe a cel ee ‏ا‎ nee ‏گواتر و هایپرتانسیون را بطور واضح شفاف ارائه دهد.‎ 2 به سادگي در بسیاری از ایستگاهها در دسترس هستند [1 ERE) NINE ee eS ‏ل ل‎ sy Ce eal ree Sere tne sa) در مجموع امتحاناتي که هم با پیمر نا و هم با بمار واقعي برگزار 0 بيمار نما ener Peery herd ay come eee Ty مواجه هستیم در صورت عدم دقت در انتخاب مناسب. شركت بيمار در امتحان موجب سختي و نكراني براي وي مي شود ممکن است بیماران در امتحاناتي که با تعداد ياد دانشجو مواجه هستند (مثل 05)17) ش52 رفتارهاي آنها ممكن است غير قابل آشكار 0 كند و شرايط كلي آنها وخيم تر شود استانداردكردن بيمار واقعي كار دشواري است بيمار واقعي نسبت به بيمار نماي آموزش دیده ممکن است مشکلات فراوان تطابق با تاربخچه پزشكي خود داشته باشد در 000 ee er

صفحه 20:
ال رای ‎ewe IN eke‏ ا ‎re Sse EOL) CRN‏ م ‎prope rca ere Ser eee en Perea r rm eK ST Lore‏ ‎eed leon tee eee eee)‏ ‎POR Nee aa a oe a Pa Por ae Pe ape Se cee ‏ات‎ ae ce ee eee ae eed nC Sed ‏ل اي در‎ POpy eer ‏پ ۱ شبیه سازي شده مي‎ ‏ا ل ا ا‎ ‎7 2 0 0 ‏ا ا‎ Ee) ‏ل ا ا ا لي ل يت‎ seg 00 ern nce Ee Ser se ies eer atte tone ۲ ۱ OTD elena ren) ‎000 eee

صفحه 21:
انواع ارزيابي باليني ي باليني ‎Pre‏ 9 ‎Practical/Clinical‏ هه ‎OSCE .1‏ 1 ارائه تز (پایان نامه) ‎S| OSPE 2‏ 2 اذا 1 ‎i Examination‏ ‎Long Case 4‏ 4 آزمون پیشرفت ‎P.M.P 5‏ ‎Prey ove Sennen‏ ‎(Modified)‏ ‏سوالات جور كردني توسعه يافته ‎(Etended)‏ ‏سوالات کوتاه پاسخ ‎eee se no)‏ 00

صفحه 22:
Expert Proficient Competent ‏لا ا‎ Novice 5ب 1 0 1 1 21211111

صفحه 23:
انواع أزمونها در سنجش عملكرد 58 0 ل ل 1020۲۷ ۰ 20۲۷ 5120۲۷5 161015 میب‌اشد ‎Btu ae ce) Cee‏ ‎Observation .2‏ ‎See eee cit ae eee rel‏ ‎OSCE 4‏ ‎Observation .1‏ ‎BTEC ae‏ ال( 1 0و9 ‎ae‏ ا اك ال 0 Observation ~ MME aon’ a SOG GED ‏تصمیم سازي. قضاوت‎ در یی ۱ CO) acs ee bt) re ea ‏قانوني و اخلاقي اال ل‎ 0508 آزمونها en ee ot

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان