صفحه 1:

صفحه 2:
با مرلین منسون ‎Av‏ ظواهر ۷ مطبوعات چهره‌ساز ۸ منسون و نمادها ‎٩‏ گروه منسون ‎ ‎ ‏۰ منسون و رواج زنا با محارم ‏۵ هواداران ‎ ‎ ‎ ‎4 ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 3:
» نام مستعار « برایان وارنر » 1 متولد سال ۱۹7۹ میلادی از یک سطح پایین فرهنگی در منطقه کانتون اوهایو ودکی پر از حسرت خود را به جوانی سد (] حالی که گروهی نیز اظهار کرده‌اند وی مدتی را در یک مدرسه مذهبی مسیحی تحصیل کرده‌است. برایان در سن ۱۸سالگی ضمن نقل مکان به منطقه تامپابای در فلوریدا به شغل روزنامه‌نگاری روی می‌آورد . 4

صفحه 4:
اين مدت مطالب مختلنی را 3۱ نقد اشعار موسیقی‌های مبتذل و سخیف! متال او ته تحریر در می‌آورد. برایان سال‌های آشنایی وی با فضای مسموم انپرستی و اقمار آن نظیر گروهها 95 ِ وی پس از آشنایی با اسکات میچل گیتاریست فعال در برخی گروه‌های کوچک و نه چندان حرفه‌ای راک گروه 2 9 متاليكاى خود را تشکیل می‌دهد . 1

صفحه 5:
لها نام مرلین منسون(11 ۷1871197[ را با ترکیب نام دو نفر دیگر بر خود می‌گلار ۰ م مرلير بازیگر زن بنام هالیوودی" مرلین مانرو ۲ که هرت به فاد و بازی در فیلم‌های غیراخلافی داشت و از ار زیبایی برخوردار بود و منسون را نیز از نام یک کشیش ناراضی

صفحه 6:
ص =“ عناصر دیگری همچون « گجت گین ۲ ۰۳۱۶ ‎im‏ ‏واين » . نوازنده کیبورد و« اسپوکی کیدز ۷ موسیقی را ضبط و روانه بازار می‌نماید ‎١‏ اقدامات جسورانه گروه منسون ۰« ترنست رزئور ۲ ل گروه متالیکا در آمریکا) در سال ۱۱۹۲ ۱۱ ids ۱ ‏بود را با مدير یک شرکت فعال در حوزه موسیقی آمریکا پنام‎ . ‏تایتینگ ریکورد زلیپل » را فراهم می‌آورد‎ روه منسون که دچار تغییرات رادیکال‌تری نیز شده

صفحه 7:
منسون در این سال‌ها و به سرعت عصر توحش موسیقیای ی اش را پشت سر گذاشت و به ستاره مبتذل . اما پرمخاطب رسانه‌های آمریکا ی 0 او سال‌ها آلبوم‌های ضد مسیح (یا آنتی کریست) هالوود ۲۳ مکانیکی و ... را منتشر کرد . ناگفته نماند که حضور معنادار روز۱۰۳ ۲۱ ۳ ۰ در چهره‌سازی این عنصر نامطلوب فرهنگی نیز بی‌تاثیر نبوده که در جای خحود مورد بحث قرار خواهد گرفت. Bi .

صفحه 8:
ددر سال 337 به ‎IK‏ ‏ذکرشود . آن است که محصول این فعالیت‌هاثمر ‏ < ۳۲ که حداقل ۵ نسل بعد از اين خواننده متالیکا را بیمه کرده‌است و ب ری از ااهال نامبرده را از سوپرمیلیونرها یا بهتر بگویم میلیاردرهای جهال می‌شناسن که * کمک تسلط بر احساسات جوانان دورمانده از معنویت و به مد کارهای ۳ توانسته است ثروت کلانی را جذب حساب‌های بانکی‌اش نماید. و

صفحه 9:
۳ سبک خاصی را نیز در ارائه آثار موسیقیایی به منسول نم و ۱ ۳ داد .اگرچه همانطور که اشاره شد پایه تم‌های آثار وی همال پابهای برگرفته شده از موسیقی متال است . اما اگر می‌خواهیم درک درستی از سبک موسیقی وی داشته‌باشیم تداعی قارچ‌های رویبده بر ریسه درختان جنگلی و یا سایر انگل‌ها می‌تواند ترسیم کر منظور نکارن۰ از طرح موضوع باشد . Bi .

صفحه 10:
عامل سودجويى در تبيين خطمشى منسون را عهده‌دار است و اما بايذ باذاور 5ل 5 ۳۳۱ سود سرشارى نصيب كميانىهاى طرف قرأؤذاة كل با او کرده‌است که در زمینه‌های مختلفی از جمله زیورآلات ۰ لباس و... فعالیت اقتصادی دارند . هیچ عقیده ابتی را نمی‌توان به منسون نسبت داد . آو مظهر لاقیدی و بی‌عقیدگی محض است و آنجا که پای عقیده به میان کشیده می‌شود آن عقبده به شيطان و بزركى این موجود رانده شده‌است . 7

صفحه 11:
۲ عقابد به عبارتی دیگر فلسفه‌بافی به کمک «مشتری و ماندگاری مشتریان به کار او آمدها. وا ۶ در تونلی يا سالنی که با تصاویر هر لك ۲ ۱ ۱ شده‌است کمک می‌کند تا مخاطبانش مدت اشرق ا در این تونل یا سالن باقی بمانند و در نتیجه ‎CIS‏ ‏می‌کنند که « ما فلان میزان مخاطب را داریم ۰۲ منسون اولین دید گاهش در صدور عقاید یا فلسفه‌بافی‌ها همین مورد است . یعنی نگاه داشتن بیشتر مشتریال در انتظار دريافت توليدات فكرى جدید.

صفحه 12:
عمق سطحی‌نگری منسون را می‌توان در ‎BN‏ ‏به او نسبت داده اند جستجو کرد . ماننا ۲ 3 ‎ah‏ . شیطان‌بزرگ . ابله‌رذل . انسان سک خبرساز . پول‌دوست شهوت پرست . ناجی ۰ فر؛ موعود . کشف‌نشده .نابغه ‏ فرزند شیطان و مظهر شیطان »). اما برحی عقاید محوری این شیطان دست‌آموز آمربکا به قرار ذیل است

صفحه 13:
نمى فهمد خودش دچار مشکل فکری است و ت بدی از آثار وی دارد . خودش دچار رذایل براساس زاویه دیدش به کارهای او نگاه می‌کند. ت‌ها و برداشت‌ها (پلورالیسم) ت وسیع شیطان از دیگر عقاید وی است . ۵ منسون در جای دیگر می‌گوید من از خدای مردمی متتفرم که از آن مردم تنفر دارم . 1 ضدیت با مسیح نیز با توجه به گرایش کلی شیطان‌پرستان در عناد با دين مسيح در ساخت فکری بدون سازمان منسون جایگاه ویژه‌ای دارد. 2

صفحه 14:
ر منسون که اغلب توسط وی سروده خالی از تاثیر در شناسایی محورهای القایی وغ فرهنگ فاسد آمریکایی نیست که در ادامه به برخی از آنان قید می‌شود . بی‌محتوایی مفرط همچنین در دیگر اشعار آهنگ‌های وی که اغلب توسط خودش سروده می شود نیز مشهود است: 4

صفحه 15:
She reminds me of the one in school When I was cut and she was dressed in white And I couldn't take my eyes off her But that's not what I took off that night 5 3ایکی در مدرسه اندانخت وقتی من لباسام پاره بود و اون در لباسى سفيد بود هیرفت تایتوتلستم (نتونستم) ازش چشم بردارم اما چیزی نبود که من رو اون شب به پرواز دربیاره 4

صفحه 16:
هستیم و ما مستقیم به سوی خدا نشاله ر3 ۰ که تمامش کند ما قرصی خوردیم . چهره ای ساختیم ۰ يديم و ما اميدواريم كه بهشت حقيقت داشته باشد مس يلي ‎Be‏ را ميزد آنها هم مى ن ما را كشتند ما سرود مرك ك را مى خوانيم جون ما هيج و ما فقط مى خواهيم مثل تو باشيم ما شمعى را روى هن روشن کردیم و آنرا تبدیل به جهنم کردیم و اينطور وانمود کر ۰ که در بهشت هستیم ما دعاهایمان را روی یک بمب نوشتیم و 12 بر رویش زدیم و به خدا فرستادیم ‎Lia As: 2‏ 73

صفحه 17:
or ‏شده‎ ‎۱ زیرسیگاری است و ما مثل سیکاری می ۱ شویم و هر چه بیشتر گریه کنیم خاکسترهای ما مى شوند اين سرشت زالو(موجودی خونخوار) پاکدامن فریب خورده اند تو فقط قسمت دوم کح مس کنی دای من سا اس ۱ ‎eo‏ اين هست يس اين درست است انجا رويايى دروك ‏رویا است من وقتی مردم شما خواهید فهمید من رفتم پیش خدا ‏تا پپینمش و من به خودم نگاه می کردم ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 18:
i BR Le lees Oy ‏لویت‌های القای اشعار منسون اعتقاد به‎ لعتقاد به پوچی است ,۳۳۳۱ ند که « آنتوان لاوی » پایه‌گذار شیطان گرابی قرار گرفت

صفحه 19:
ps ۴ روش تبلیغ خبر تکان‌دهنده‌ای از پاره‌کردن انجیل در اجرای کر اا ۱۳۲ آن به سوی جمعیت در سراسر جهان منتشر شد. منسون انجیل را پاره کرده و خطاب به جمعیت با صدای سنگین و خشکیده فریاد زد :« این است خدای شما. » باز خبر می‌رسد و به زودى در تمامى سايتهاى خبرى پخش می‌شود که او در هنگام برگزاری یکی دیگر از کنسرت‌هایش مدفوع را بر روی صحنه اجرا بلعيده و سيس مست و لايعقل به نعره کشیدن‌های مداوم ادامهدادهاست ۰ و

صفحه 20:
اين اخبار على رغم زشتى خیره‌کننده‌اش ‏ به سرعت در ج ‎US‏ ‏می‌یابد . طبیعی است که در جامعه ویران آمریکایی نج > اقداماتی صیفا تندروی‌های کودکانه یک جوان آمریکای ‏ ۶ ۶ حال حاضر هم که ۳۷ سال سن دارد در وجودش مانده‌ا ۰ اين اقدامات در كنار تيمى كه مدام برای صاحبنان ‏ ( می‌کنند . مانند انتشار خبر مضروب ساختن محافط وی که 2,۰۰ انتشار بافت . کمک می‌کند تا اين چهره بی‌فروغ همواره در 2 خبرسازترین چهره‌های ضدفرهنگی جهان قرار داشته‌باشد .

صفحه 21:
ا ۹ ناگفته نماند که ترویج نمادها . سات کلیپ‌ها ‏ توزیع تصاوير متعدد در چهره‌های گوناگون از منسون نیز به نوبه ود نقش حائز آهمیت در تبلیغ عقاید و آثار وی دار ۰ مجموعا باید اظهار داشت که تبلیغات عمدتا در این برنامهر بتی‌های کروه منسون قرار دارد و همه اقدامات با اهنا ۲ ۳

صفحه 22:
یکی دیگر از روش‌هایی که به گسترش محدو: منسون کمک شایان توجهی کرده‌است علاقه وا گروهش به ساختن گروه‌های هوادارن ت ‏ ۲ از کشورها توانسته‌است گروه‌های مختلفی از جوانان زا تحت‌تاثیر فضای عمومی رایج در آمریکا میتی بر دا حلقه‌های هوادار پرای خوانندگان مطرح نظیر مایکل جکسون و.... زا ایجاد تا

صفحه 23:
وقفه‌های طولانی از دیکر عواملی است که کمک كر خواننده متاليكاى با راك آميخته . همواره كرو ةفاك كرا بزرك از هواداران را به خود اختصاص دهد .

صفحه 24:
۶ ظواهر ۳ تمام افرادی که با شیطان‌مدرن برخورد داشته‌اند » ب سوال قرار بگیرند . اولین موردی را که از 1۶ ۱ کرد نوع آرایش سر و صورت و نحوه لباس و۱ ۲ و حتی وسایل نقلیه مورد استفاده او خواهد بود . استفاده از آرایش‌های خاص و بسیار تند تهوع‌آور از جمله ویژگی‌های ظاهری این ستاره آمریکایی است .

صفحه 25:
ن ساخته‌شده توسط نظام سلطه و آمریکا فلسفه‌بافی‌هایی را نیز در نامتعارفش ارائه کرده است ؛ مانند هد « با انجام چنین چهره‌آرایی‌ها باطن رابه تصوير بكشد » و ... اما آنچه حقیقی به نظر می‌رسد وجود بسیاری از بیماری‌های روحی و روانی است که درون وی به وجود آمده و این‌گونه راه به جهان خارج گشوده‌است . 4

صفحه 26:
آمریکا نقش بسزایی را در شهرت یافتن : شناخهن ترین این اقدامات را می‌توان در لینیگ در درج یک مصاحبه مفصل و در واقع تبليغاتى ابه نفع منسون ياد كرد .نشريه آمريكايى ياد شده . توانست ضمن خبرسازی یکی از بالاترین امتیازات و بهره‌برداری در فروش بیوگرافی منسون را نصیب خود سازد. 4

صفحه 27:
ت این اقدام زمانی صورت می‌پذیرد که جه اقدامات هنجارشکنانه فرد مورد بحث و ای دولت آمریکا (بخوانید کمک‌های مالی صورت گیرد .رولینیگ این مصاحبه نو اختیار وی قرار می‌دهد تا به راحتی به تبليغ ورواج دروغ‌های قابل توجه درباره خودش بپردازد . 4

صفحه 28:
از طریق فروش محصولات که نماد بر آنها رواج. ن و استفاده شعاری از نمادها در ترویج ‎Ets‏ یی به شکل منسون ۳ شناسایی افراد توسط ابن حلاثم د 5 ‎eo‏ ‏تشکیلاتی با آنان و |

صفحه 29:
بیشتر و دریافت انعها ۲ ۳ - منسون اولین نمادی است که از 1 9 2 1001 ياد مى شود . أبن چم ۷ وشن از چشم دیگر وی متمایز شده‌است ۰ ۱5۳1 ۰ ‏تلفیقی از ۳ نماد مسیحی در‎ 2 ٩ ۱۳ ‏سال رارون جرع عرر كا‎ 0115 پنتاگرام است . و4 نه 2

صفحه 30:
یا دوران طلای مزخرف نیز نامگذاری ۲ ۲ ‎(Grotesque mm,The Golde!‏ : ن او را به احتصار 10110 می‌خوانند ۰ 2 اين نماد و به آرم یوف یا همان کمپانی سال و گشتاپو سازمان اطلاعاتی هیتلر اشاره۱2: این معانی نیز در کنار هم می‌باشد . این نماد ی دو عقاب را نیز به نمایش گذاشته است . (عقاب نیز نماد 0 آمریکا است) ۱ و

صفحه 31:
گفتنی است در حال حاضر شیطان‌پرستی مبلغ نزادبرستی حاص نازیم در هس که این اقدام با دو هدف عمده صورت می‌پذیرد . . غرب و جریانات صهیونیستی می‌کوشتد ۱ ‎Pe‏ ‏مورد آزار قرار دارند (لبته صرفا بنابر ادعای واه ‎ee‏ ‏هستند , ". همچنین پوششی نیز برای جدای تا ۱۳ دروغين صهیونیم ار |00 و واته. 9۳

صفحه 32:
نماد تشنج یا ستاره ضد مسیح ‎:(superstar shock ,Anticris‏ این نماد نیز مانند بسیاری از نمادهای رایج میان شیطان‌پرستان از ‎GGUS‏ ‏صهیونیستی و دقيقاً امتداد ستاره داوود و با حاشیه‌هایی از حروف بونای 7 ۱ کلمه نهنگ «که بنا بر برخی اعتقادات نه چندان صحبح عبرانی ز اشکای ۱ " که شیطان به شکل آن ظاهر می‌شود.) Bi .

صفحه 33:
ee ‏امگا و حیوانات مکانیکی‎ : (Animal omega ,mechanial نام آلبوم پرفروش منسون است که شامل ۱۵ ترک است لین تعلاد > ۰ کل سر لین نماد که شباهت به بز نیست طراحی شده‌است ‎ple)‏ ۳ كرات شیطان‌پرستی از فلسفه بونلنی مورد استفاده فرار کر فت 6

صفحه 34:
اين نماد يس از آلبوم هالی‌وود با آندک تعسرانی ما گروه منسون قرار گرفت .این نماد مبتدل بر روابط نامشروع میان زن و مرد و آثار اروتیک تولید شله یز دارد در حقیقت عطارد یا هالی‌وود نمادی است از کارهای به اصطلاح هنری که در خدمت رواج فحشا فرار می‌گیرند.

صفحه 35:
اين نماد ترکیبی از جمجمه انسان و کوش‌های ۰ موش که توسط نازی‌ها به بهودیان نسبت داده‌می :3 (۱ در سراسر اروپا بهودیان از لقب موش‌های کثیف برخوردار بودند) اين نماد نيز مانند برجن أر كرا ۳ همسویی تبلیغاتی با صهیونیسم در برقراری پیوند سوری میال نیسم طرا ‎PPE‏

صفحه 36:
۸ صلیب لوراین » مرا بخور مرا بنوش ‏ . ‎¢me , lorraine cross) :‏ این نماد باستانی که توسط منسول مورد اتفاده قرار ویژ؛ گروهی از چهره‌های افسانه‌ای به نام شوالیه‌های معا . بوده‌است . اين نماد کاربردهای جادوگری و مصرف برخي امور غیرمعمول مانند کیمیاگری و را نیز دارا می‌باشد . از صلیب لوراین به عنوان مرگ مجازی روح و اتحاد مقابل نیز فعبیراتی ارائه شد 9۳۰

صفحه 37:
۵ تاکنون در گروه کاری مرلین منسون حضور بنابر دلايل مختلفى موفق به ادامه فعاليت هاند. گروه . نوازندگانی می‌باشند که به اجرای نده در کارهای او می‌پردازند و این افراد چنانچه کارایی خود را از دست دهند و یا آنچنانکه باید ارزش‌های اخلاقی این افراد را مورد توهین و لگدکوب نمودن قرار ندهند . فورا با نفر یا نفرات بعدی که در لیست انتظار برای شهرت قرار دارند جایگزین می‌شوند 1

صفحه 38:
و رواج زنا با محارم هیم شیطانی که مرلین منسون به عنوان ان در سراسر جهان شهرت یافت . عمدتا با ی اروتیک و تصاویر ساختگی از نقاط بال می‌شد .

صفحه 39:
شته ورود پدیدة آسیب‌زای بهره‌برداری بدون ز از تجهیزات دریافت ماهواره‌ای »اثرات را در سطح خانواده‌های ایرانی به همراه 5 خائواده‌هایی که با هوشیاری و آگاهی به مضرات ۱ بمپ‌های ساعتی » آگاهی یافتند بدون درنگ و حتی از دست دادن دقایقی این محموله‌های انفجاری را به پیرون از منازلشان پرتاب کردند ۰ تا دیگر اعضای عزیز خانواده‌هایشان قربانی این انفجارهای احلاقی و اجتماعی تشنوا نك .

صفحه 40:
در کشورهای مختلف جهان در بسیاری موارد دریافت فایل‌های متنی . صوتی و تصویری ‏ جریانات مخرب نظیر « شیطان گرایان " نیز از ۰ تفاده کرده و عقاید خود را به این شبکه اطلاع‌رساتی 07 وا ساختند. Be 2@ 4

صفحه 41:
منسون . سایت شخصی وی و کرو ۰ ۲ ر پوشش وبلاگ‌نویسی در حمایت از ۲ ۰ ۶ تولید محتوا پرداختند که سهم بسزای در انتسار ده دار از غرب رود بیماری‌های جسمی مهلک مانند ایدز و هپاتیت برخی بازنشستگان غرب. بیماری‌های روحی و روانی عدیده‌ای نیز از جامعه مسموم غربی به سرزمین‌های اسلامی کنو ایران اسلامی راه ‎Pest‏ =|

صفحه 42:
لات در کلوپ‌ها ‎on‏ ‎i‏ های صوتی مرلین که از طرق مختلف ضبط و توسط برخی از ویدئوکلوپ‌ها (که اغلب فاقد نیز باشند) بدون آنکه مالکین آنها حداقل اطلاعی زه‌هایی که انتشار می‌دهند داشته باشئد » به سرعت منتشر و در سطح هر منطقه صدها نسبخه که ۸۹۹ آنها نیز کبی بود دز دسترس جوانان قرار گرفت و بلین نر ‏ ۲ شکل گیری جریان گروه‌های شیطان‌پرستی کمک کرد . م ۲ ۶۳ 3

صفحه 43:
0 مطبوعات و سایت‌ها برخی از مطبوعات کشور . علی‌الخصوص آن گروهی که با عنوان ۱ مطبوعات زرد « شناخته مىشوند با اهدافى به اصطلاح روشتكرانه اما در حقيقت تبليغى به معرفی شخصيت فرد مورد مطالعه اين يؤوهش (مرلين مننون) الخلا در كنار اقدامات نشريات زرد عملکرد سایت‌های خبری ‏ فرهنکی ۰ که ظرافت‌های لازم را درخصوص رویارویی با اين الگوی فاسد مراعات نکردی فا توجه می‌باشد . Bi .

صفحه 44:
1 گروه‌های متالیکا ee Ay Sl el 5 S ‏انواع و اقسام گرایش‌های شیطان‌پرستان) این فرد در سایه رو‎ ۶ ‏در کشور شناسای‎ گروه‌هایی که با سهل‌انگاری برخی از مسئولان فرهنکی کشور به ابعاد کمی و کیفی فعالیت‌های خود افزودند. طبیعی است که در ميان جمعی که دارای سبک مشترک می باشند ۰ فرد الهام‌بخش . آن فردی است که دارای شهرت ۳.۰ BEE .

صفحه 45:
استمیار حضور ۱. همسو با جهان اغلب کشورهای جهان و علی‌الخصوص آن بخش‌هایی که نت رشك غرب قرار گرفتهاند از انواع زجرآور خلاء فرهنگی در عذابند نداشتن الگوی مناسب . كمبود اميد در ۰1-1 افزایش میل به پوجگرایی و .. در سطح کشورهای جهان . همگی دست به دست هم داده و حضور عناعر ی همچون منسون را توجیه می‌کند . عناصری که دست آورد عمده تحرک + روا رذایل اخلاقی در بدترین صور آنها می باشد . BE.

صفحه 46:
كك ديكات مطبوعات از دیرباز تاکنون نقش‌های ویژه‌ای چهره‌سازی‌ها ایفا نموده‌اند و این روند و روال لا دارد . و... در معرفی آثار و شخصیت این چهره هالیوودی از ماهر پیرونی اين عملکرد ناصواب و تاثیر آن بر ماندگاری چهره مذکور در سطوح مختلف جامعه می‌باشد .

صفحه 47:
1 وجود بیش از دو میلیون وبلاگ فارسی ‎OLS‏ ‎ae‏ ين نكته مهم است كه اين / درى سخن مى كويند و بستر مناسب رأ براى ‎fe‏ ‏در جامعه فراهم می‌آورند. ۱-۳ ترویج اشعار منسون ۲-۳ چهره‌سازی و قهرمان‌پردازی از این هنرپیت ات 5 ‎ae‏ ‏۳-۳ انتشار داستان‌های محرک جنسی A:

صفحه 48:
۳ انتشار تصاویر و کلیپ‌های خواننده تعداد مختلف 0-۳ عرضه و فروش محصولات تولید شده توسط منسون با شیوه‌های مختلف ۳ اعلام برنامه کنسرت‌های منسون به صورت منظم ۷-۳ ترویج فحشا و انواع آن ۸-۳ معرفی گروه‌های موسیقی راک و متالیکا در سراسر اران و جهان و اعلام برنامه و تبلیغ براى اين دست گروه‌ها ور

صفحه 49:
بلیغ انواع گروه‌های شیطان‌پرستی و ادها و سمبل‌های منسون و سایر جریانات به طور مثال نویسنده وبلاگ « عقاب سیاه بر قله متال » ا ون می‌نویسد: 1

صفحه 50:
مرلین منسون مطلبی براتون بنویسم.خواننده جنجال های موسیقی متال را بوجود نهاست.او در بین جهانیان القاب و اگونی دارد.بعضی ها او را شیطان بزرگ مینامند او فرستاده شیطان میگویند گروهی او را دلقکی ند که پول پارو میکند و برخی در موسیقی چیزی بهتر از کوچولو نمیگویند.در بين استیل خحاص اوست.خیلی ها هم فکر میکنند که فقط او یک شیطان پرست بی‌هویت است ولی سریع قضاوت نکنید.او دارنده مد رف آلستادی در رشته فلسفه میباشذ و اسان با سوادی ات .۰ » 1

صفحه 51:
نین در مطلبی دیگر به تمایلات و اشعار منحرف کننده این خواننده موسیقی یرفته‌است اشاره می‌نماید : ‎antichrist ¢¢ os!‏ 9 دارای باف است(در رابطه با دنیا) که شاید بی مه ی بودا برای ریاضت کشیدن و نیچه یا نباشد به هر حال مككر غير از اين است که أبن نيا فقط دارای نکات منفی و دروغی بزرگ است ؟ به نظر من فلسفه مثبت نگرنسبت به دنیا دروغ است . شاید تنها نکته مثبت این دنیا مرگ باشد که به آن خاتمه می 1

صفحه 52:
ت خیره‌کننده اجراهای زنده مرلین مسول ۰ 5 تسلط خاصی لازم است که در هنگام اجرا ‎٩‏ اخته و قسمت‌هایی از ترانهه ۰ ۴۳ نجره‌ای طلایی برای آنچنان اجرایی لازم است . منسون بايد كفت همیشه در ۱ ۱ ‎ae 507‏ می‌کند . همین حالت در ترانه‌های او کاملا مشهود ‎٩ !‏ ‎i ‏م‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 53:
نده وبلاگ فارسی‌زبان دیگری به نام ۱ ۳۲ ‎or‏ ‏فى شيطانبرستى از عمق ‎BIG Ls‏ ِ شیطان‌پرستی با نوشتن عبارات ذیل 9917 یک حرکت مکتبی. شبه مکتبی و يا فلسفی ن آ طان را یک طرح و الگوی اصلی و قبل از عالم هستی میپندارند. انها شیطان را موجودی زنده و با چند ۲ وجه از طبیعت انسان مشترک می‌دانند. شیطان پرسنی را ۱ گروه "راه چپ " مخالف با "راه راست " طبقه بندی می‌کنند. ده للك ‎ti‏

صفحه 54:
به غنى سازى روحى خود در جريان کارهای - ند. و بر این باورند که در نهایت باید تنها > كرك ند. در حالی که دست راستی هاعی 1 ۶ از طریق وقف کردن و بندگی خود در مقابل بدست می‌آورند. لاوییان‌ها در واقع خدایی از یا خدایی دیگر را برای خود قانل ۰ ۱۳ أنه حتی از قرانین شیطان نیز پیروی نمیکنند. ار ۳ آنها به طور مکرر به اشتباه نادیده گرفته می‌شود و عموما آنها را افرادی میشناسند که شیطان را به عنوان خدا پرستش می‌کنند. =|

صفحه 55:
بايد اضافه کرد نویسنده نام این مطلب را « عظمت شیطال ‏ تسا میک که برگرفته از تعالیم انحرافی صهیونیسم می‌باشد . البته متون عینا بر گردان‌شده‌ای بدون عنایت به ویژکی‌های فرهی ۳ ۱ نیز در صفحات این رسانه‌های شخصی به چشم می‌خورد : زندگی خوبی داشت ولی گهگاهی تعدادی گرگ به چراگاه حمله میکردند و گوسفندهایش رو میخوردند. یک روز صبح چوپان وقتی از خواب ببدار ميشه ميبينه تعداد زیادی از گر فده دریده شدند . با عصبانیت زیاد از طویله بيرون مياد .وقتى به کتار لونه ک 3 گله میرسه لاشه دو گوسفند رو در کنار ار لونه سگ میبینه . م ۲۵ نع 1"

صفحه 56:
نگاهی به گوسفندهای مظلوم میاندازه و بعد سک رو میبره و میک و له تر يه سر در طویله آویزون میکنه . وقتی شب فرا میرسه صدای زوزه ی کرگه رو میشنوه - به طرف طویله میره خون رو میتونه از دور ببینه - جلوثر میره و میبینه که گوسفندها مشغول خوردن لاشه سک هستند. چوپان و کوسفندها نگامی :۸۰ ۱۳ ۰ ۳ برميكرده.صبح فرداى همون روز جويان برای خرید سگ گله ی دیگری به هر میره .(به اطرافت نگاه کن حتما چوپان و گوسفندهایش را خواهی یاف ) BE.

صفحه 57:
در ادامه نگاه به برخی از اشعاری که در وبلاگ‌هایی که پیرامول 2 ت رل منسون قلم‌فرسایی می‌کنند ۰ نشانگر عمق تاثیرپذیری ایشان از جریان شیطان‌پرستی است وقتی تاریکی از آسمان فرود می آید آرزوهای تیره ی من آماده هستم اسامی ممنوعه را بر فراز آسمان زمزمه می کنم تصورات شبانه پیش روی من آشکار شد شب , گربه های منفور مرا می پذبرد من باید در شعله های نامقدس بسوزم 1

صفحه 58:
روحم را به جهنم ببر من بايد بسوزم تا روح ضعيفم جلا داده شود پدر اسمت رامی خوانم ‎ee‏ ‏من با قدرتی روحانی از جهنم تسخیر ۰1۵ ۶ در تالارهای قلب تاریکم , یک شعله ی سبه می سوزد. شیطان احضار می کنم برای یک بار جانوری شاخ دار قلمرو تاریکی به من قدرت تاریک امن ۰ ۲ ۲ که شهوت رانی کارهای شیطانیم دلپذیر 2و2 زمان مطلوب سرانجام رسید وقتی تاریکی از آسمان فرود می ‎Al‏ زير نور كم فروغ ماه يخ زده

صفحه 59:
برای قربانی کردن باکره ای آماده هستم روح مرا مورد لعن خود قرار بده آرزوهای تیره ی من آرزوهای تیره ی من آرزوهای تیره ی من آرزوهای تیره ی من ۰ اين وبلاگ‌نویس نیز به زبانی موردیسند ۱ تبطال ۲ معرفی می‌نماید ‎p‏ | شیطان سمبل ‎yar‏ ۲ ۳ ۳] ۲ شیطان نماد وجودی شاداب است نه موجودی متفعل و موهون. a

صفحه 60:
۳ شیطان سمبل ‎Pee ea‏ ریاکارانه. ۶ شیطان سمبل مهربانی با ۱ ۱ ۱ عشقفراگیری که شامل ناسپاسان بر ,۱ 0 شیطان سمبل انتقام جویی است نه گرداندل ال ارفلا 1 شیطان سمبل مسئولیت‌پذیری برای مسئول است ‏ 9 خون‌آشامان روانی.»

صفحه 61:
ی ذیل در جهت حمایت و ترویج جریان ۵ شناسایی شنده‌اند: /nttp:/marllyn-man5on.blogfa.gamv.forum, www.rok-land.com www.blahblah.weblog.us www.p30cyber.com / www.blog.360.yahoo.com www.anti-rap,blogfa.com ‘www.winbeta.net www.linkingpark.com www.melody.8m.net www.Rock star blogfa.com 1

صفحه 62:
هواداران اداران و به تعبیر بهتر گروه‌های کوچک و هوادازان مزلین متسون, راامی توان در فاصنله پیش تاکنون در ایران جستجو کرد. ما در مهمانی‌های شبانه و چت‌روم‌های نت سازماندهی و به صورت پراکنده و بسیار كم اثر ی شدند. هوادارانى كه اغلب با يوشيدن انواع خاص از البسه مورد استفاده منسون و انجام آرايشهاى نامتعارف به روى صورت و موهایشان مورد شناسایی سایرین قرار می‌گیرند . 1

صفحه 63:
ی محافل خاص شبانه از آنها با عنوان « می‌شود » در فرآیندی نزولی اشکال اتری را هر سال نسبت به سال‌های گذشته بدیهی است که این محافل نیاز به کالاهای قابل مصرف و جذاب دارند و از دیگر سو خرده‌فرهنگ‌ها و ضد فرهنگ‌هایی ر | برای جمع مخاطبان و شرکت کنند گانشان تولید می‌نماید . 1

صفحه 64:
امجازی مرلین منسون (شامل ظاهر ۰ ۱ ۲ سیقی مورد استفاده و...) می توا ۱3۳ در اختیار این محافل مسموم قرار بکیر3 ؛ ۳۳ SI aX

صفحه 65:
‎fe 86‏ جام شده نشان می‌دهد . اغلب افرادی که ۰ ۳ ‏فراگیری سبک متالیکا دارند .پس از ‎Bes‏ ‏حضور برخی از عناصرحرفه‌ای در گروه م3 ‏ثار وی می‌شوند. ‏گروه‌های متالیکای بازار و حاشبه‌های غبر رنه ی ۰ ۲ ۳۲ 1 كمك شايان توجهى را به برجستهتر شدن نقش و اثر عناصر 1 حرفه‌ای و مطرح مانند منسون می‌نمایند. ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎1 ‎ ‎

صفحه 66:
به راک سبک موسیقی و آثار منسون آمیخته‌ای ( ۱ است. مانئد بخش قبلى علأق ۳ جذب وی می‌شوند . می‌توان در آرا و نظریات افرادی مشاهده کر که | به عنوان سبک دلخواه انتخاب می‌نمایند.

صفحه 67:
۶ انجمن‌های یاهو ۳۷۰ درجه کلوپ یاهو ۳۰ درجه فضای رایگان است که افراد با عضویت و ورد در آنا آل امکانات رایگان برای گفتگو .تبادل اطلاعات و دریافت فضای راک ۳۰ وبلاگ‌نویسی بهره‌مند می‌شوند . تصاویر » دست‌نوشته‌ها و لینک‌های موجود در صفحات شخصی تطل کر در سایت یاهو ۳۹۰ درجه بستر مناسبی را برای شیوع هواداری از شیطان پرستی و چهره‌های شاخص آن را فراهم آورده‌است . Bi .

صفحه 68:
در كنار تصاوير اين افراد از مذكر و مونث عموما با طواهری زننده و نامناسب و بعضا مستهجن قابل مشاهده است . این اعضا را می‌توان با « آیدی‌ها »۰ « 100333 ) نیز در محیط ‎SL‏ بر کرد. ین محبط برای گفتگو . اعلام قرار میهمانی‌های به شدت فاسد نا و ۳ عقاید جنون‌آمیز و شیطانی خوانندگان راک و متالیکا بهره‌برداری می‌نود,

صفحه 69:
۵ کلوپ‌ها در سابت کلو سایت گفتگوی کلوپ پس از فیلترینگ سایت اورکات در ار ۰ ۰ ۳ حور ‎Ca ye‏ اورکات تشکیل شد. این سایت هم‌اکنون مدعی است که خدمات کلانی را در اختبار جمعیت کسترده‌ای از کاربران اینترنتی ایران قرار می‌دهد. طبق آمار موجود در بیش از ۱۰۰۰ عضو در کلوپ‌های فرعی تیطال ۶ مرلين منسون اين سايت به گفتگو برقراری ارتباط حضوری رک 9 9 مختلف و جابدجابى ذابلعاى سوا و ۳ ۳] 1

صفحه 70:
نکته بسیار حائز اهمیت ‏ وضعیت سنی کار انجام شده بر روی یک گروه ۱۱ نفری نشان اعضای این گروه مورد بررسی فرار کرفته در ۳ 7 متولد شده‌اند وان هشداری ‎tet‏ ‏محترم فعال در حوزه فرهنگ: یعنی رسیدن سن تمایل به شیطان‌پرستی کمتر از ۰ سال و این سن برای انحرافی به اس بزرگی قطعاً نگران‌کننده است . هر ۳

صفحه 71:
ببینید از او چه چیزی می‌خواهید ؟ » عباراتی بیان نموده‌اند : « آزاده متولد سال ۱۳۹۷ : از او می‌خواهم با من فرید متولد سال ۱۳۹۹ : ازش می‌خوام کمتر کاری بدنام بشه سارا متولد ۱۳۰۵ : منو کمک کنه ۱ وحید متولد سال ۱۳۹۱ : بهش می‌گم بزنه تو کار فبلم کر تاه مهران متولد سال ۱۳۷۸ :من بهش می‌گم حتما به کلوپ مرلین منسون امتیاز بده

صفحه 72:
بلاگ : ن را کاملاً نمی‌شناسم اما می‌گویند او ن را ساخته است . و خود را شیطان قرن گردنبند آنتوان لاوی در گردن مرلین منسون است و هر ‎GES!‏ او می‌رود . به خاطر این است که ادعاهای تازه‌ای برای طرح در محافل شبائه داشته‌باشد . 1

صفحه 73:
نپرستی برای دوستان من الهام‌بخش ن تصویری است مخلوط از زنانه و پاهای انسان که هر کدام در نوع ان ۲۲ ساله ایرانی به نام علی که ساکن ‎J‏ ان است و در رشته مهندسی نرم‌افزار در دانشگاه هند تحصیل می‌نماید . (وی نویسنده یک وبلاگ هوادار منسون و شیطان‌پرستی است) ‎ ‎ ‏عبارات فوق به خوبی بیانگر عمق انحطاط هواداران منسون و نحوه رسوخ و فراگیری عقاید شدیدا فاسد ۹ ‏!2 الگوی هالیوودی و غربی است . ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 74:
اب در آتش فحشا و فساد می‌سوزد . براساس امیال شیطانی بخش عمده‌ای از رساندن دامنه‌های این آتش را به بتمدن و دین‌مدار شرقی دارند . مرور وضعیت و عملکرد اين خواننده در ارد مهمى به قرار ذیل می‌باشد : ‎.١‏ با گذشت سال‌های متمادی از شکل گیری انقلاب ‏فرهنگی هنوز ایران اسلامی از فقدان یک چارچوب ‏ایمن فرهنگی رنج می برد و آسیب‌های فراوانی از این ‏ناحيه متوجه اقشار مختلف اجتماع على الخصوص 5 ‏جوانان عزیز کشور می‌شود . ‎4 ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 75:
برداختن به الكوهاى اصيل دينى و روزاما 8 ‎fe,‏ ‏های شخصیتی ایشان امروزه بیش از هر زا ۱ ۳ ليت اين عناصر در صحنه‌های بین‌المللی ری اسلامی ایران را با هشداری 1 ۳ گیری جریاناتی اینگونه اغلب با حضور عناصرى از اين دست فراهم مىآيد و خلع حضور موثر ك1 4 چهره‌های جذاب و بدیع عملیاتی شده در عرصه فرهنگ 4 زمینه‌های پیشتری را برای رشد و گسترش نفوذ این عوامل فراهم می‌آورد . ۳ 5 es / 7 2

صفحه 76:
نگین سن گرایش به گروه‌های فاسد فکری مولفه‌هایی است که می‌بایست به صورت ر کار امر مهندسی فرهنگ قرار بگیرد و این امر پرداختن به سطوح تخصصی طراحی ساختمان فرهنگی را بیش از گذشته نمایان می سازد. و

صفحه 77:
فرهنگ مد گرایی در جامعه ابرانی ‎Bs‏ ‏ریخ است که به مدد قلدری‌های «رضاخانی و کلان کشورهای سلطه‌گر زمینه‌های وسیعی رآ آسیب پذٌیری فرهنگی کشور فراهم آورده‌است . لذا می بایست با عنایت به اين مهم که تحول و ساختار فرهنگی متاثر از مرور زمان است به اين امر حیاتی همت گماشت. نقدهای موثر علی‌الخصوص ایجاد سطوحی از جریان‌های تربیتی و اطلاع‌رسانی برای والدین نیز می‌تواند به عنوان عاملی مهار کننده در راستای کنترل و خنثی‌سازی این تهدیدات مورد استفاده قرارگیره. بر

صفحه 78:
پژوهش انجام شده براساس راهنمابی‌های صاح‌طرات ج ۶ ی ۶ معرفی سطوح تحت‌تاثیر و مصادیق بروز شیطان‌پرستی در ایران سازماندهی و به پایان رسید. لکن ایجاد ایمنی فرهنگی نیازمند بررسی‌های دقیق‌تر و جامعی است که به تحلیل و طرح ابعاد کلی گروه‌ها و جریانات ضدفرهنگی مدرث بپردازد :

صفحه 79:
قطعاً مبارزه بر عليه اين تهاجم همت جمعی را می‌طلبد . صاحب نظران ؛ کارشناسان رسانه‌ها . نیروی انتظامی و بسیج ‏ مراکز و نهادهای فرهنگی رسمی و مراکز فرهنگی غیردولتی . کارشناسان قضایی و همه و همه بخصوص متولیان امر تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش می‌بایست با تعهد و دلسوزی برای مقابله با اين انحرافات آماده باشند و هر لحظه تاخیر را به نفع دشمنان تلقی نمایند . Bi .

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان