صفحه 1:
صفحه 2:
حساس سازی والدین نسبت به یاد
Spd مهادت sb فرزند پروری
فرزنداًپروریآمهارتآوعلمی[است[اکه00000بهآمو
۳ زبتزوفراكيرى000000]
۲ مهمه 111111
صفحه 3:
مسائل ار ایج100110000000010
OOQOQQU00000 0000000000000 000000000000000 + >L>D00000000
QOOQOQ00000000000000000000000000000000000000000000000000 ©
۲011007۲ اختلال ۲
صفحه 4:
مشکلات رگ مرو
مسائل کوچك درو هستند
كه به موقع حل نشده اند
گروه آمونزش و پسانری ماع انسانی
صفحه 5:
(0/0
071 اموقت 717111 گذر 10001
17 > ممم
111111اتقصير 00000000
صفحه 6:
صفحه 7:
خوزه یابخش های تاثیر گذار بر تربیت
فرزند
0000000000000000000000000 OF
ك1
لا محيط10011001]
1111110100 OF
صفحه 8:
۱ 01ابچه100000000000اتولددارايی000000000000000, 200000000
۸۳ ی(
0(
0۳۹۹/۵۵(
1 1انظم00000000000000008انغییرات0000000
صفحه 9:
حد ود!11آبچه اهاد راب رخی از خصوصیات آسرشتی[ما
ننداقدرتاسا زگا ری [[اسطح [ فعا لیت 200100010000000000
۲ کود کانالجبا ۲111010001
۱ 0"
DODDDOOO00000000000000000000000000000000000000 9, 5».9 0000000000
QOQOQ000000000000000000000
صفحه 10:
خلق لاو لاخوى لاكود ك لايك لاصفحه لاسفيد لاو
لاخالی لانیست [] که لآمربیان لابتوانند لاهرچه لامورد
' 58 لایسندلاآنهاست لادر لاآن لابنگارندلاهمچنین 0
يكك لأقالب لاسيمانى لاهم لأنيست لاكه لانتوان لآآن
لارالاتغييرداد
صفحه 11:
اروش لاتریسی للوالدین للوسرشت لا کود کک []
باهم لاتعامل لاداشته لأودر لا كثر لامواقع لارو
ش لافر زند لاي رورى لأوالدين لادر لاتثبيت لاويا
لاتعديل لارفتارهاى لاكود ك لاموثر لااست لأ
صفحه 12:
افزايش رفتارهای منفی کودک
wo شود
نلهاهایانردبانی
توجهاکم !الا رفتارهای[آمثبت
عدم[11101111 پا سخ 11 [امشکلات 1001000
الگو00000000ا ز2000000000006000000000
DOOOQOQO000000000000000000000000 0
1 0000001استراحت000000000000
صفحه 13:
100001 O00 000 °
QNOQO0000000000000000000000000000000000_,+ 5. 100000000000
QOOOQOQ00000000000000000000000000000000 © Ss -
صفحه 14:
۸۵ 0(
۸۳(
۸۳(
۹۱۸۳(
[[ضعیفی10111]1011]10110101100]
0000000000000 ۲
10000000000000600 ۲
صفحه 15:
(۵
QNQO00000 00000000 00000000000000000000000000000000000000
OOOO00000
QNQO000000000000000000000000000000000000000000000000000
OOO000000000
صفحه 16:
صفحه 17:
انواع روش های فرزند پروری:
والدین براساس پاسخ به نیاز های
کودک وبرقراری انضباط
0000000000000000 00 1111
0
۱-۱۱۱۱
۵۹۱۹۹۱۳۵۲ آتتت ی
OOODDODCOO0000000000000000000000000000000000C0000000000 8
OOO0000000
OOOOOOOOO00000000000000000000000000000000000 8
صفحه 18:
(۱۸۵
O00
DODDDQ000 000000000000 00000000 0000000000000 0000000000000 ۱
10 ۷ :
و
صفحه 19:
(۸۵
(0 00
1 را
© ۰ 0000000000000001
صفحه 20:
QOQOQ0000000000000000
QNDND00000000000000000000000000000000000000000000000000
OOQN0000000000000
صفحه 21:
صفحه 22:
| ختلالات!اکودکان!]
ونوجولنان
صفحه 23:
لا اغلب!اشناختن امشكلات اكودكان اونوجوانان0
دثطر0001ا زاشناسایی0100001/بز رگسالان11001
۲ 1000100000100000000000اشر ایط وبافت 1000000001
۲ اد هد 111101001001010010 1 طبیعی 10101001011
0 پیش 1010100000000010
11110و | قعى (ا, از 1111100111اصد
010000
0
صفحه 24:
8 ثانیالاکودکان[انمیاتوانندلا زاطریقازبان
" امشکلاتاخود!011100]0100]0اعوضاپر
١ 1111آنها!11110آغیراامستقی ما رفة
10[ انا سا زگا رانه0110100001000]
صفحه 25:
9 مشکلات!اکودکانآمعمولالابه!آموقعي
"١ الاخاصلامحدود00]00000
آ آنچهاختلالاکودکیآراازاتغییرات
اطبیعی [اجریان !ار شداامتمای ز !1101
۲01 ستننای0000100000۲۱۱۲۵۲۲۲۱۲۱۲ (۲
OO00000000
صفحه 26:
لح سح سا سس
Mv roll اختلالاهای[ارفتا
ابی شافعال[11111آبانقصاتوجه ۲
SoLw 000000
QOQ0000000000000000
11۲اضطراباجدایی[]
افسر دگی
۱
صفحه 27:
لح سح سا سس
(۳
(0۱
(0
۲(
۲ آذهنی[
(0 0
OO00000
صفحه 28:
(۱۸۳
COOO0O00000000000000000000
صفحه 29:
صفحه 30:
(0
1(
° ال
! 1111|
صفحه 31:
پم پایین بودن توجه:
(0۹
(0۳
(0 0
صفحه 32:
(۱
(۹۹۱
۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۸
OO0000
ONOOQOCQ00000000000000000000000000000s Luis IDOC000 2
QOQQOC00000000000000000000000000000000000 .8
QOQQO0000000000000000000000000000000000000 .9
صفحه 33:
You فکر عمل كردن
اماما مالالا
(0 0000
101010101۳0۹۳۱۹۹
صفحه 34:
سایر علایم
۱۷
(0000
(۲
OOOONOOO000000000000000 4
صفحه 35:
علایم بیش فعالی
دراجاهای یک هآمناسبت ی؟177177ا ز؟11اودیوار
۲ 017 تض ری ج؟111111اصدال 111111
,5 ۱
6 100010007070077 لنلتاللا
صفحه 36:
اختلالات همراه
(0
(7
0
nog
صفحه 37:
سن مدرسه
QOQO0000000 00000000 0000000000000!
ONOO000000000
DOQO0000000000000
OOO00000!
صفحه 38:
نوجوانی
۱ را
اسمن
1 200001001110
۱۵ ا
الل
صفحه 39:
* 1 لاتعویقلانداختن030001
Os ylaaill gl> 0
! پرحرفی
۱ 2000000
(las 00000000 0
صفحه 40:
ييامدها
۲000000000000 ۲
صفحه 41:
۱۵
0 آموزشاوالدین
1 مداخلهاد رتآمدرسها
(۱0۵
1۱۱ o a
صفحه 42:
(0 0
nooo 8
صفحه 43:
مداخله در مدرسه
ی
نا
و
۲ 1111010110110111
۲ 20000000
صفحه 44:
(1
(0 0
011 ۱
00000000000011 ۳ ۴
1001000000000 1
صفحه 45:
از
] محکم
[ صبورل
۲ االاثبات0
لوا 7 علاقمتد
1 01100انفرادی
صفحه 46:
صفحه 47:
صفحه 48:
(۱
[۱۱-۱۱۱۱۱۱۱۱
"(۱103۱۱۹۱۹۹ 0
(0۳
صفحه 49:
بر تاکن تالالاببین تامشکل تاچیه 110
لأ آقکر تاکن 0اتاتاهمه تاره تاحل تاهای تآممکن ترل
][ تارالانتخاتاب لا کن 0-010, +2000 50 je
جودت تاراللارزیابی تاکن[ w |
صفحه 50:
يعلاياسخ [اهالاوااييامدهاىلارفتارى]]
extol DOI ui |
کودکان1001تح رک00010000000000000000
11 آنفویت11]110[00[0010010]100110] انیا 10
0
صفحه 51:
| حساسیت!آکودکان اپ [1]1ابه(اتشویق[ 0
۲ذاتی11111111001امحیطی 011111001000000]
لز1111119طبیعی 1100
۱ تا اسریعتر. تنل
۲بزر گتر11املموستری 0110110111000ارفتا
0 مثبت!اخود 00101110001101
صفحه 52:
٩ ۲ ۲ ارجحیتاتشویقابراتنبیه0]
۲ ۰.۰ 1 1000000000000100000000دارد10
٩ 00]000000گاه001اگاه, تاپس از 111001 آموا
1 مثبت, []خفیف, ]ایک [اعمل 11]
7آمشخص 00011000000000000000000000000000
000۳۵
ما آاآاچ 10010000000000
۲ فقط0000000000000000000000010000100000
صفحه 53:
۲ 8 توانایی[اپیشابینیامشکلات 10
a " در11111070آتحرک!11111آصبر؟1101101[بهاتعود
۲ ۱ قلانداختن[اخواسته10اضعیف!100
7 000000 جدید00000000000000000با عت 200001000000000000
۲ اتب و Woo ySLgsTO0U0000000000000
۲ 11110100000000 چنینن 1000000000100000000000000000000008
۱۱۱
۲ 0000 شر ایطی 0000000000000000000000000000000000000
۹۹/۱/۹۱۱۵(
0
صفحه 54:
(Daa LIS iff I
1100100 رانحمر0006بچ۲0000پر100000000003 1
۲اطبعو1010100000
لا ات ول نلیمل1] 111 تنظر
0
صفحه 55:
وش !تعلیم ار الاتغییر آدهید110
لا کودکان لاپ راتحرکانگیز00010000100001برا
00
ا 10 آموزشی 1111110110001 ستفا ده 0011001
111111111 موز شى, لاجالب[لاجذاب|
۱
1 111000080000000000000000| نعطا ف 00000100100001
۲ اهمچنین
[اخود10101011011160006000010000000006۱۲0۱06/000
صفحه 56:
| نویخراربا ضامتا]1اصبچا ۲00000۳۱000
DME 00000D000000000000000000000000000000000000000000000 ©
مطلنبا ییو011 ۲۲
۲ 00000000000000000000000 مطاییامقلل10000000000000000000000
QNOOQ000000 0000000000 000000000000000000000000000000000000
(O00 OOOO DDO0000000s 45 DOOOOOOO000O000 ode Kaas L000
ONOQQO00000000000000000000
صفحه 57:
ناخرن حویدن
" این!اختلالاعادتیادراکودکانااستلاکه[1111]
[[اسالگی اشایع آبود 110111111111 آمی 110000001
تا صلی (آنااضد
حلا 1011100000000001 امعصو لا vel D00000000000000000
y Le ates »$1 y1_, 6000000000000 1111010101101010
QOQO000000000000000000000000000000000000000000000000000
QDOQ00000000000000000009 9> 5-0 [00000000000000 5 2.00000
DOOOOOO000000000000 «D0000000000000000000000000 5 10000000
لآلا
صفحه 58:
شب ادراری :
101 ریزو دف ادلی غ 10101111 تکو را 101010113 نطو ر Lee
1010101001000000 رح ما و0 ONC
Bake L 20000000 00000000000 00000000Reaxe ۱0111001000110۱۱
DOODOQON0000000000000d ede (NO000000000000000000000000000000000
Oi DODDD00 00000 0000000000000 000000000000000000000000000000000
CQOD00000 00000000 00000000 00000000000000000000000000000000000000
QQOO00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
QOOQD000 Gyo 0 «(100000000000 000000008» leeds NDDDD000000000000000000
NOOQDOQO00000000000000000000000000000005, fee DDDDD000000000000000
0
صفحه 59:
0 یره هویب
۳ یمیت ۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱
(00/0
QNODQ00000000000000000000000000000000000000000000000000
DODQQD0000000000000000000000000000000000000000000000000
QNOQ000000000000000000000000000 .D0000000000000000000000
QNOD000000000000000000000000000000000000000000000000
صفحه 60:
DDDOQO000 0000000000 000000000000000000000000000000000000000
QODDD00000000000000000000000000000000000000000000s Lassl ۱
1011011 اذیل ۵۵۵۵۵۵۵۵۵
۱۱
۹۵/۹۵ فی ز یولوژیک[11000000000100۲000
ار 0("
۱۱۳
0/۱(
1000۳
58
صفحه 61:
اختلال اضطراب حدا
۱۱۱۱/۱۱/۱۱۸۸
1۱۱۱/۱۱/۱۸۱۸
00/۹/0("
ات(
۲ عللائم000000000001
1۱۹/۹ ۹ 8
صفحه 62:
| کودکانگرانیاشدیداپایدا ر111آخصوصا زادس
]مرا قبش 0000101
1١ 00000000الارفتن ابه1100000000000000000000000001000010001
© 1010101001
۲ ممما مغزل 00000م00000000000احضور ا
۲۲ اجتنا ب ۲0010000۲۲۲
OOOOOQQ0000000000000000000NNDOND00000 ۲
00000000000۲0 8
متعددلامغل20000000000000000000 11111000000000 ۲
صفحه 63:
ازانظر اعا طفی ابی 111111111111 چهره11 ابا سخ
110 تا حد ود1011111آماهگی
1غ ريبه[[اجدائى 101
0 0000 0 ولد
0010
سس سس
سس ۱۱
۱
صفحه 64:
تو نایم »ایا دگیرجاموجی! تجید بکا رگی 10101115 گنش 111111 موقصتوا طلا
Dooooooo0o00000o000000000000000000;ae:0000o00000000 ۱۱۱۱۱
0۵0۵0000 ۵۵/۵۵/0 7001000010000000
1
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 0000 پیسفع100001۲0۲00۱
۱۳
0010100010000100 0۳00000/0۱ 0
۳
تن از( - 7017010111 700010100
011 ۱-۵ لا 0-0011
۱۳
۱۱
10101 مایت ضنزيعق
صفحه 65:
محروم[]کردن
صفحه 66:
يريت واصلاح رفتارهای نا مطلوب
[ا قوانین[اساسیوضع!کنید]
1 ازلانادیدهتاگرفتنابرنامه[1100آشده11010آمواجهه1]
111111
0000000تآرام!اوواضح000001
| 0111001خودا اباپیامد1001آمنطقی0001000001]
صفحه 67:
(000۳0
(0
۱ 1 ان(
۴ ۳ 1000000000001010
۲ 000000000060000000606000060
صفحه 68:
0000000
000000001
[7
01111111111 fo:
صفحه 69:
۲ غلطی0010000000۲00۲۵/۲۲۱/۲۲۲ 1001
۱۱۱۱/۵
OO00000000
نیت0001000000000010000000 loas LOQDID000000000000000000 O°
OO0000
DODOOODOO0000000000000000000000000000000000000000000000 0
OOO0000
صفحه 70:
روش های تنبیه
(0
(0 0۲
QO0O00000 مثبت (۹۹۲
QOQUD0000 000000000000 00000000 0000000000000 0000000000000
OO000000
OOQOOOQQ0000000000000000000000000 0
صفحه 71:
۱ روش انجام اتاق خلوت
DOQOOOD00000000000000000000000000 OF
101100000101000 ! |
OO0000
DODOOOQO00000000000000000000000000000000000000000000000 O
OOO000000
DODOOOQO00000000000000000000000000000000000000000000000 0
OO000
QOQQOOQ00000000000000000000000000000000000000000 o
صفحه 72:
ان(
ات
0(
۴ ۳ 1000000000000010
۲ 000000006006000060
۲ 1000000060000006600000
صفحه 73:
صفحه 74:
الل
11011
11111 111111111111111!
ل ا 0
0 آمنظور/00100100001601600۵۵/۲۲۵۵۲۵۱۲۵/۵۲۱۲۲/۲ 001
صفحه 75:
باچه مشکلاتی در زمان تنبیه روبرو
5
صفحه 76:
تاثیرات تنبیه
OODOOODOD0000000000000000000000000000000000000000000000 OF
QOQOQO00000000000000000s .>9.é 00000000
010111111111111!
O00 ۲
۵ الم
۲(
صفحه 77:
(۹۵
(0 00
1 |
200101۳0001۳۳0 ۲ ۴