علوم انسانی و علوم اجتماعی علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

آمادگی دفاعی-پایه ی دهم(نظری)-پایه ی دوازدهم(کار و دانش)-متوسطه دوم_درس دوم-آموزه های دفاعی

amadegi-defayi-11

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آمادگی دفاعی-پایه ی دهم(نظری)-پایه ی دوازدهم(کار و دانش)-متوسطه دوم_درس دوم-آموزه های دفاعی”

آمادگی دفاعی-پایه ی دهم(نظری)-پایه ی دوازدهم(کار و دانش)-متوسطه دوم_درس دوم-آموزه های دفاعی

اسلاید 1: آمادگی دفاعیپایه ی دهم(نظری)پایه ی دوازدهم(فنی حرفه ای-کار و دانش)کلیه ی رشته هافصل اول:آموزه های دفاعیدرس دوم:اقتدار دفاعیسال تحصیلی:1400-1399دبیرستان/هنرستان:دبیر:تهیه کنندگان:

اسلاید 2: جمهوری اسلامی ثابت کرده است، نشان داده است در دفاع از خود کاملاً مقتدرانه عمل می کند، در نهایت اقتدار، همه ملت مثل یک مشت مستحکم گرد می آیند و در مقابل متجاوز، در مقابل مهاجم غیرمنطقی می ایستند، در دفاع ملت ما یکپارچگی کامل دارند و خود را آماده نگه می دارند. حضرت آیت اللّٰه خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی 1394/10/30

اسلاید 3: اقتدار چیست؟در فرهنگ نامه های فارسی اقتدار به معنی توانا شدن، توانستن، توانمندی و قدرت به رسمیت شناخته شده آمده است.در فرهنگ انگلیسی آکسفورداقتدار(اتوریته)به «حق واداشتن دیگران به اطاعت»، «حق فرماندهی یا ارائه تصمیم نهایی» و «حق مورد اعتماد بودن» تعریف شده است.اقتدار یعنی فرد یا حکومت از چنان مقبولیتی برخوردار باشدکه نظر او در موضوع یا مسائلی که پیش می آید، حرف آخر باشد و دیگران از او اطاعت کنند. منابع اقتدار شامل قدرت نظامی، سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی است.دفاع، جزئی از هویت یک ملت زنده است.حضرت آیت اللٰهّ خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامیاقتصادقوی و مقاومعلم پیشرفته و روزافزونحفظ روحیه انقلابی گریبه خصوص درجوان هاسه عامل اساسی اقتدار ملّی اینها است: اقتصاد قوی ومقاوم، علم پیشرفته و روزافزون، و حفظ روحیّهٔ انقلابیگریدر همه بخصوص در جوان ها؛ اینها است که می تواند کشوررا حفظ کند؛ آن وقت دشمن مأیوس خواهد شد.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید