صفحه 1:

صفحه 2:
آموزش بهداشت

صفحه 3:
قل علی(ع): ‎ Re‏ لير را .)2 ای ارزش ترین علم دانضی است که بر ‎oe‏ توقف کند و والاترین دانش هاء دانشی است رفتار يا اجزا و اركان شخصيت آدمى ظاهر گرد نهج البلاغه حدیث 68

صفحه 4:
3 SOE See as Renee ea e tenee SNE Oe ‏تاثیری مثبت بر دانش» بینش و کنش در زمینه بهداشت‎ ‏یر لس‎

صفحه 5:
ek) - آكَاه كردن * ایجاد انگیزه رای جوت اقام

صفحه 6:

صفحه 7:
9-0 و ی 2۱/۰۱ * علاقه مندی 1116165 * ارزیابی ۲۲۵۱۱۵1101 " كارآزمايى ‏ 11121" " بيروى ‎Adoption‏

صفحه 8:
اصول آموزش بهداشت ‎٠‏ تل قرول بودن لا علاقه مشاركت 0 ‎Se‏ 3 * از دانسته به نادانسته * الگو بودن ۴ روابط انسانی خوب ‏از وري

صفحه 9:
اجرای آموزش بهداشت ۴ آموزش فردی و خانولدگی ۴ آموزش گروهی 0

صفحه 10:
آموزش كروهى # سخنرانى: (2©0-©0 دقيقه» ©-© نكته» (0© نفر بحث هاى ككروهى: (0©-© نفرء مدير و دبير 0 سور ابا ریات در سورد کت سر مج ونتهب ‎oS =‏ ۴ ایفای نقش 012170 ‎۳٩016‏ Demonstration che ali =

صفحه 11:
ل للك * اینترنت و "ا فيلم سينطايى 052 > رخال * نمایشگاه و موزه * رسانه های سنتی

صفحه 12:
برنامه ریزی و ارزشیابی * تعیین اهداف ار " كرداورى اطلاعات دربازة جامعه ۴ تهبه و اجرای برنامه الكت

صفحه 13:
۱ es eee reer eS Pee Cw cli * گروه سنی گرفتار " عوامل جغرافيايى و اقليمى ۴ امکانات بالقوه و بالفعل موجود ‎٩‏ میزان پذیرش برنامه توسط جامعه

صفحه 14:
كردآورى اطلاعات درباره جامعه * ساختار اجربایی و اجتماعی كاك ات ل ا ةد * رسوم محلی» فرهنك و عادات " راه هائ ارتباطى " موانع ارتباطى ‎eels‏ الك " دريدسترس ايودن امكانات

صفحه 15:
تهیه و اجرای برنامه * گروه هدف " نوع آكاهى ل ا ‎Ser‏ " واقعياتى كه نياز به تاكيد دارند ‎Dis‏ 2 ل ان ‏ا ل د ‎۱ ae Tee SOLD te re ‏استفاده از رهبران محلی‎ ۶ ‏ات

صفحه 16:
ار زشپیی * ار زشیابی ساختار و سازماندهی * ارزشیابی فرایند * ارزشيابي نیج

صفحه 17:

بسم الله الرحمن الرحيم آموزش بهداشت قال علی(ع): اوضع العلم ما وقف علی اللسان و ارفعه ما ظهر فی الجوارح و االرکان بی ارزش ترین علم ،دانشی است که بر سطح زبان توقف کند و واالترین دانش ها ،دانشی است که در رفتار یا اجزا و ارکان شخصیت آدمی ظاهر گردد. نهج البالغه حدیث 88 تعریف ‏ آموزش بهداشت عبار8ت است از مجموعه تجربیاتی که تاثیری مثبت بر دانش ،بینش و کنش در زمینه بهداشت فردی و اجتماعی دار8د. اهداف ‏ ‏ ‏ آگاه کردن ایجاد انگیزه راهنمایی جهت اقدام Objectives    Informing people Motivating people Guiding into action A S K مراحل تغییر رفتار ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ آگاهی Awareness عالقه مندی Interest ارزیابی Evaluation کارآز8مایی Trial پیروی Adoption اصول آموزش بهداشت ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ قابل قبول بودن عالقه مشارکت ایجاد انگیزه جامعیت تقویت آموختن با عمل از دانسته به نادانسته الگو بودن روابط انسانی خوب بازخورد رهبران جامعه اجرای آمو8زش بهداشت ‏ ‏ ‏ آموزش فردی و خانوادگی آموزش گروهی آموزش عموم مردم آموزش گروهی ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ سخنرانی 15-20 :دقیقه 5-6 ،نکته 30 ،نفر بحث های گروهی 6-20 :نفر ،مدیر 8و دبیر پانل :رییس 4-8 ،نفر ،شنوندگان سمپوزیوم :چند سخنر8انی در مورد یک موضوع منتخب کارگاه ایفای نقش Role playing نمایش عملی Demonstration آموزش عموم مردم ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ تلویزیون رادیو اینترنت روزنامه فیلم سینمایی مجله پوستر نمایشگاه و موزه رسانه های سنتی برنامه ریزی و ارزشیابی ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ تعیین اهداف گردآوری اطالعات در 8باره مشکل مورد نظر گردآوری اطالعات درباره جامعه تهیه و اجرای برنامه ارز8شیابی گردآوری اطالعات درباره مشکل مورد نظر ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ آمارهای حیاتی گروه سنی گرفتار عوامل جغر8افیایی و اقلیمی امکانات بالقوه و بالفعل موجود میزان پذیرش بر8نامه توسط جامعه گردآوری اطالعات درباره جامعه ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ساختار اجر8ایی و اجتماعی آگاهی و شناخت مر8دم در8باره مشکل رسوم محلی ،فر8هنگ و عادات راه های ارتباطی موانع ارتباطی دیگر برنامه های در حال اجرا در8دسترس بودن امکانات تهیه و اجرای برنامه ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ گروه هدف نوع آگاهی بینشی که باید بوجود آید واقعیاتی که نیاز به تاکید دارند روش های مورد استفاده مطالبی که باید فراهم شوند کمک های سازمان های رسمی و غیررسمی استفاده از رهبران محلی شرح وظایف ارزشیابی ‏ ‏ ‏ ارزشیابی ساختار و سازماندهی ارزشیابی فرایند ارزشیابی نتایج

62,000 تومان