صفحه 1:
صفحه 2:
آموزش بهداشت
صفحه 3:
قل علی(ع):
Re لير را
.)2
ای ارزش ترین علم دانضی است که بر oe
توقف کند و والاترین دانش هاء دانشی است
رفتار يا اجزا و اركان شخصيت آدمى ظاهر گرد
نهج البلاغه حدیث 68
صفحه 4:
3
SOE See as Renee ea e tenee SNE Oe
تاثیری مثبت بر دانش» بینش و کنش در زمینه بهداشت
یر لس
صفحه 5:
ek)
- آكَاه كردن
* ایجاد انگیزه
رای جوت اقام
صفحه 6:
صفحه 7:
9-0
و ی 2۱/۰۱
* علاقه مندی 1116165
* ارزیابی ۲۲۵۱۱۵1101
" كارآزمايى 11121"
" بيروى Adoption
صفحه 8:
اصول آموزش بهداشت
٠ تل قرول بودن
لا علاقه
مشاركت
0
Se 3
* از دانسته به نادانسته
* الگو بودن
۴ روابط انسانی خوب
از وري
صفحه 9:
اجرای آموزش بهداشت
۴ آموزش فردی و خانولدگی
۴ آموزش گروهی
0
صفحه 10:
آموزش كروهى
# سخنرانى: (2©0-©0 دقيقه» ©-© نكته» (0© نفر
بحث هاى ككروهى: (0©-© نفرء مدير و دبير
0
سور ابا ریات در سورد کت سر مج ونتهب
oS =
۴ ایفای نقش 012170 ۳٩016
Demonstration che ali =
صفحه 11:
ل
للك
* اینترنت
و
"ا فيلم سينطايى
052
> رخال
* نمایشگاه و موزه
* رسانه های سنتی
صفحه 12:
برنامه ریزی و ارزشیابی
* تعیین اهداف
ار
" كرداورى اطلاعات دربازة جامعه
۴ تهبه و اجرای برنامه
الكت
صفحه 13:
۱ es eee reer eS
Pee Cw cli
* گروه سنی گرفتار
" عوامل جغرافيايى و اقليمى
۴ امکانات بالقوه و بالفعل موجود
٩ میزان پذیرش برنامه توسط جامعه
صفحه 14:
كردآورى اطلاعات درباره جامعه
* ساختار اجربایی و اجتماعی
كاك ات ل ا ةد
* رسوم محلی» فرهنك و عادات
" راه هائ ارتباطى
" موانع ارتباطى
eels الك
" دريدسترس ايودن امكانات
صفحه 15:
تهیه و اجرای برنامه
* گروه هدف
" نوع آكاهى
ل ا Ser
" واقعياتى كه نياز به تاكيد دارند
Dis 2 ل ان
ا ل د
۱ ae Tee SOLD te re
استفاده از رهبران محلی ۶
ات
صفحه 16:
ار زشپیی
* ار زشیابی ساختار و سازماندهی
* ارزشیابی فرایند
* ارزشيابي نیج
صفحه 17: