کسب و کارعلوم مهندسی

ارتباطات و پرورش اطلاعات

صفحه 1:

صفحه 2:
ذهن ما باغچه است كل در آن باید کاشت گر نکاری . گل من علف هرز در آن می روید (ممت کاشتن یک کل ‎yw‏ ‏کمتر از [ممت برداشتن هرزگی آن علف است... = 1

صفحه 3:

صفحه 4:
" پیتر دراکر: ۱۶ ار جرا موی بحداقل از ‎poets Lay‏ أيجاد و یا توسعه ارتباطات درون و برون سازمانی می کنند. * یکی از ده بزار برتر مدیریتی در قرن حاضر در سازمانهای موفق, مدیریت ‎os SILL: esi‏ مهدی شكوهى- علوم و تحقيقات يز

صفحه 5:
#اهمیت ار تباطات ارتباطات ضعیف منبع املی اختلاغات میان فردی است زیرا افراد ۷۰ درصد از ساعات بیداری خود را در حال ارتباط برقرار کردن از طریق نوشتن . خواندن و شنیدن هستند. در تمام ‎glow‏ سازمانی ۷۵ درصد از کار روزانه صرف ارتباط میشود. ‎Quo‏ گروهی نمی تواند بدون ارتباط زنده بماند . ‎ay *‏ طور متوسط مدیران سطوح مختلف سازمان بین ۷۵ت) ۰٩درصد‏ اوقات خودرا صرف ارتباطات و پیام رسانی می کنند. به عبارت دیکر. مدیریت کارساز ‏به برقراری ارتباطات موثر بستگی دارد. ‎ ‏مهدی شکوهی- علوم و تجقیقات بزد

صفحه 6:
؛ارتباطات در سازمان‌ها < ارتباطاأت: اف آیتذی که دو با چند تضش توسط آن. اطلاعات:مورد نیاز خود را مبادله وبا یکدیگر تبادل م6 ~ ابوج ماسوو عور و ‎ee‏

صفحه 7:
منظور از بکارگیری ارتباطات در سازمان‌ها < منظور از ارتباطات سازمانی عبار تست از: ‎-١‏ تحقق اقدام‌های هماهنگ شده. ۲- اشتراک اطلاعات در زمینه: - هدف‌های سازمان. - هدایت وظایف. - نتایج کوشش‌ها(مثلاً رزیابی عملکرد). - تصمیم گیری. ‏۳- بیان احساسات و عواطف. ‎OO [Grams pion aa:

صفحه 8:
**عدم اطمینان: «تفاوت بین اطلاعات مورد نیاز برای انجام یک وظیفه و اطلاعات موجود». گعلل عدم اطمینان: ۱- اندازه تغییرات محیط. ۲- وجود وابستگی میان اجزاء تشکیل دهنده سازمان. 8 مهدی شکوهی. علوم و تحققات بزد

صفحه 9:
فر‌آیند اصلی ارتباطات Channel

صفحه 10:
منیع: فرده گروه با سازمانی که ‎RENEE Lats‏ تباید باق دیگر اسلت. به رمز درآوردن: فرآیندی که توسط آن پیام از شکل یک مفهوم و فکر تبدیل به علایم قابل ارسال ميشود. انتقال: فرآیندی که طی آن علایمی که حامل پیام می‌باشند برای گیرنده فرستاده می‌شوند. ل کشف کردن(خروج از رمز): فرآیندی که گیرنده توسط آن پیام را تفسیر می‌کند. 25 ۹ اا وم 2 ۳ ۳5 0 10 مهدی شکودی» علوم 2۵009

صفحه 11:
© ل | 103 ۲ حور تأييد كتنده ببيا(بازخور ممكن است فقط یک ‎as lg POLS‏ ‎et‏ ادعانامه‌ای باشد که ‎ib i‏ 3 دادستان ب برای قاضی ارسال مىظود). ‎ ‎hi: Feedback/Changed Behaviour V7 ‏ااا‎ clay yl ng ‏مه‎ a

صفحه 12:
شبکه‌های ارتباطی گروه‌های کوچک شبکه زنجیره‌ای. نوعی ارتباط در سلسله مراتب عمودی است که در آن بیشتر ارتباطات در امتداد خط فرماندهی هرکت می‌کنند. هتسه سوب وت شبکه زنجیره‌ای مهدی شكوهى- علوم و تحقيقات يرد شبکه چرفی. شمایی از ارتباطات يك گروه نوعی است که در آن ارتباطات اولیه بین مدیر و هریک از اعضا ایجاد می‌شود. مسا سا

صفحه 13:
شبکه‌های ارتباطی گرروه‌های کوچک ‎Wy‏ همه اعضای گروه با یکدیگر در ارتباط می‌باشند. «بیشتر در گروه‌های غیر رسمی» «هنگام نیاز به خلاقیت و نوآوری» هریک از اعضا فقط با اعضای طرفین خود تماس میگیرد. «بیشتر در گروه‌های وظیفه‌ای و کمیته‌ها» ‎2S‏ ‎“a‏ 2 2 ۳ 6 ۱ ۱ ۴۲ /

صفحه 14:
نمونه‌ها وظیفه تصمیم‌گیری محیط تسف عوامل شخصی برون‌گرایی یا درون گرایی عوامل عيلعرد ترکیب و اندازه گروه گروه ‎Ee‏ -

صفحه 15:
مهدى شكوهى- علوم و تحقيقات يد

صفحه 16:
دیوممای لبتبلطى در سلزمان‌ها نامه‌ها, باداشت‌ها. کزارس‌هاء دستور العمل ها فرم‌ها. مکالمات غیررسمی, بحثهای گروهی, مبادلات شغلی, سخنرانی‌های رسمی. اعضاء بدن, حرکات بدن, عوامل محیطی, طرح دفتر. معماری ساختمان, گفتگوهای مرتبط با ‎Pop lille layla leg‏ غير كلامى

صفحه 17:

صفحه 18:
35 پیشنهاراتی جهت اقدام تصمیمی اطلاعات بیشتر بدهید. اطلاعات کمتر بدهید. از واسطه‌های چندگانه استفاده بن کال ات نله کبرنهبهطورمنظمآن را واسطه

صفحه 19:
راهنمای بهبود عوامل سازمانی در بهبود ارتباطات ناسب را در زمان مناسب در شکل مناسب 4 ارتباطات غیررسمی را پرورش دهید. اعتماه متقابل را افزایش دهید. یک سیستم اطلاعاتی متعادل ایجاد کنید. 19 مهدی شكوهى- علوم و تحقيقات يزد

صفحه 20:
تیال ها هر اه مهدى شكوهى- علوم و تحقيقات يرد

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان