صفحه 1:

صفحه 2:
۱ سهیلا داد 2۵/۵/ 85

صفحه 3:

صفحه 4:
جایگاه و مفاهیم آموزش در استانداردهای تضمین گیفیت سا ابر سيستمهاي مديريت مزر 16949.60 ونور 9000

صفحه 5:
باتوجه به اینکه کیفیت آمسوزش نقش تعیین کننده اي در توسحه منابع انساني و توسحه سازماني ایفا مي کند.. اکثر سازمانها دوره هاي آموزش موجود در داغل یا خارج از کشور براي کارگنان خود برگزار مي‌کنند و اجراي هر

صفحه 6:
مبحث حاضر به اين مطالب مي يردازد:

صفحه 7:
a SOB re) S| We sy oA

صفحه 8:
ل ل

صفحه 9:
‎eyes)‏ رف ‏برخي از قواید آموزش کارکنان:

صفحه 10:
2 میزان تمرد, نزاع, کشمکش و غیبت و سایر رفتارهاي ناهنجار رس اس ادهاء ‎ae‏ نه کار

صفحه 11:
نت از اسزض تاركنانة ‎ds‏ مد لد

صفحه 12:
انواع آموزشهای کارکنان رز كه معمولا يك سازمان براي كارمندان خود ذر نظر نات ا ۱ ‎ae‏ ل ا ات

صفحه 13:
درسالت رعلرب جرح کار ان ارت در هر ‎sty‏ زماني ‎oe‏ ی[ 4 ‏لت‎ Ee 55 > 2 aa 5-2 ارزشيابي ۳ نت

صفحه 14:
آموزيش كاركنان اصولا در غالب برنامهريزي دس ارزشيابي

صفحه 15:
پروسه برنامه نت ‎SST oll‏ ۲ 2 a 3 rey ! ‏یس‎

صفحه 16:

صفحه 17:
وضعيت چرخه اترزثي رز 5 ور ‎GMP eT as 2‏ © > وطراحي دوره هاي ‎pe‏ ‎aay —‏ كر ‎nN‏ سنجي آ ‎aN fe‏ و اجراي ۵ ‎ee?‏ 1 اموزشي 1 أو نظارت براجراي دوره هاي آموزشي / ( اتوسط )| سط اداره | ا اوش ار 502

صفحه 18:
مدیریت آموزش در معاونت آموزش وتحقیقات (دلر ات رل در ۱ کیفیت با انگیزه اجراي آموزش 2/۳)

صفحه 19:
تعويف الريخشي را ا ا کاعل و درست اثر بخشي عملكرد كار كنان

صفحه 20:
منظور از اثربخشی (655 ۵6۳ ۴۲۲۵1۲۷)

صفحه 21:
تعر یف آیر بحسی بونامه های آمووسي eles

صفحه 22:
تعابيري كه باتوجه به مفاهيم بالا مي توان براي اثرب: ابراز داشت عبارنند از: تعیین میزان تحقق اهداف آموزشي؛ تعیین نتایج قابل مشاهده از کارآموزان در آموزشهاي اچراشده؛ ین ميزان انطباق رفتار كارآ موزان با انتظارات نقش سازماني تعیین میزان درستانجام دادن کار که موردنظرآموزش بوده

صفحه 23:
تعریف ارزيابي اثربخشي آموزشي

صفحه 24:
ارزبایی کیثیت ویا اثر بحشي دوره هاي بر رت ار ات برد در تا ار در آلازاناتى كتفيت درونداد: أرزيابي كيفيت فرآيند: ارزنایی کشت بر ونداد: أرزناني کشت بنامد:

صفحه 25:
تعاريف ديكر ارزيابي اثربخشي آموزشي

صفحه 26:
‎en RST Bod‏ ار بت ی آموزشي ‏به طوركلي ضرورت تعیین اثربخشي برنامه‌هاي 2 ‏۳ ‏ل ‏0

صفحه 27:
معيار هاي مورداستفاده براي ‎eS ee Sire Sy)‏

صفحه 28:
لي 0 ‎sf‏ م 0 اع الا ‎fe)‏ لت رض

صفحه 29:
روشهاي

صفحه 30:
:الف - ووش مبتني بر نيل به هدف

صفحه 31:
peel ‏برب تسیر‎ ۱ ‏رتم‎ Se At ro Sel

صفحه 32:
شاخصهاي مناسب برمبناي روش مبتني بر ثبل با رت

صفحه 33:
آب روش تامین منابع توانايي برنامه‌هاي آموزشي چه مطلق و چه نسبي در بهره‌برداري از محیط خود براي تحصیل و نامین منابع ارزشمند و کمیاب»

صفحه 34:
شاخمهاماٍ 3 ۳ را موزشي

صفحه 35:
ج - ووش مبتني بر فرايندهاي دروني

صفحه 36:
‎١‏ 9 لسست. : كرو ‎ao >‏ 2 لك ههاى زر(

صفحه 37:

صفحه 38:
مطرح در جدول زیر ‎ies re‏ ديك ‎HP |‏ و بهبود رضايت كاركنان. 22 (جديد) ‎ ‏مديريتوسربرستى| بهبود كيفيت عملكره كاركنان درانجام وظايف شغلى. در یانت بيشنهاداث سازنده و موثر ازطرف كاركنان آموزش ديده. كاهش سبزان شکایاث: افزایش مقدار کالای فررش رفته ‏سییر تس ‎ ‎ ‎ ‏سازمان | نقش آموزش در بهبود انجام امور سازمانی, بلندگی و تحولات کبفی و" __ | کمی. كاهش ميزا کلایبرگشتی به‌خاطرتفیع کف — | ناسين حقو انسانهاء رعايث قراتين و مقررات ‎ ‎ ‎ ‏بسسرتامهريزان و | مفيد واقم تم شدن فمالینهای آنان ‎ ‏د اصلاع برنامه‌های آموزشی ‎poser dd | Pipes‏ ع ارزشببيهاء ‎١‏ تلاش درصهت شامن و تدرین ] برنامه‌ها ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 39:
مدل‌اهاياجر ايي‌ابراي آآندازهاکيري ااتربحشيآآموز ۲ انظر ااستاندارد ۰۰ ۱ A999

صفحه 40:

صفحه 41:
<< مطالعه تک 77 استفاده از فرم مخصوص مطالعه اثریخ شآمرزشي ترصیه مي‌گردد.

صفحه 42:
فرم مطالعه اثربخشي آموزرش

صفحه 43:
نظ ر أمورش نظ رآموزش نس

صفحه 44:

صفحه 45:
در ایب رز مر رم ابر برد سل بر در رده بستر اصلي آموزش yy) فرايند SP Ure eye) rie

صفحه 46:
در

صفحه 47:

صفحه 48:
‎hood dp ol =‏ درمرانت تقرد (برزد تعسر) ذر از بررارد درردشس.

صفحه 49:
* طراحي فرم نظر سنجي از درخواست كننده (كروه تخصصي) يس از بركزاري دوره شامل:

صفحه 50:
نکات اجرايي در فرایند ارزبابي خروجي هاي آموزش( نتایج )2

صفحه 51:
هدف اصلي این فرایند برآورده شدن اهداف سازماني و آموزشي است( بررسي اثربخشي) پس از مطالعات اثربخشي , مطالعات كارايي آموزش هاي برگزار شده انجام مي گردد. ( بررسي منابع مصرف شده ) مطالعات فوق در دو مقطع انجام مي شود: ‎٠‏ مطالعات کوتاه مدت شامل: ‎٠‏ بررسي روش ارائه آموزش از آموزش گیرنده

صفحه 52:
0 يس از انجام هر آموزش ( با كروهي از آموزش ها ) بايد كزارش ارزيابي اموزش بشرح زير تهيه كردد: اس بع ارس °

صفحه 53:

صفحه 54:

صفحه 55:
211111 به مديويت / يش /ادارة ری رم دصر 7 موضوع ‎oe‏ ‏الويخشي 1 2 3 1 0 0 امتياز الربخشي ۳3 reg ‏دوره‎ جمع کل - اندازهکبری اثربخشی دوره أعلام قومائيد خيلي ضعيف 20 100-80, 85-70 Ces 55-0 400 جمع 011111 5 tage 03 os 86 جمع كل : 100 + ‏شرب‎ ‎a

صفحه 56:
با توجه به مباحث گذشته این فرم فقط کیفیت پیامد برنامه ها ي آموزشي را ارزيابي مي مربوط سث به معيا اننظارات از فراكيران

صفحه 57:

صفحه 58:

صفحه 59:
‎Sb‏ انیا ۳1۳ راب ‏۲ اشيم: م بايست دربي انتعام درا ارت زر تن از دص لز در تر در لالز ترا

صفحه 60:
Pe repr eo ye kerries

صفحه 61:
eS Ree ‏ای ال‎

صفحه 62:
از ار ار لا إن ۰ ۰

صفحه 63:
"-نکات فابل توجه در طراحي و اجرای دوره های ‎BPI ye VII‏

صفحه 64:
را ی رت

صفحه 65:
اهداف نظام آموزش کارکنان را مشخص سازید و کوششهاي نظام را از طریق بهبود مستمر فعالیتها به سوي آن اهداف هدایت کنید. جهت توسعه نظام آموزش کارکنان, روشهاي جدید کار را بپذیرید.

صفحه 66:
7 702 اري دهنده نظام آ ذش کا۴ : آموزش کارکنان را بر د کارکنان را برعهده داشته باشید ن باشید نه ناظر اظر و

صفحه 67:

صفحه 68:
ial

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان