صفحه 1:
استراتژی نام تجاری و توسعه پایدار ‎Claire Dorland-‏ ‎Clauzel‏ ‏نام تجاری وارتباطات ترجمه: رضا پورمزرعه AVA ۱۳۸۹ ‏فروردین‎ ۰ FINANCIAL PROTECTION Be Life Confident

صفحه 2:
‎:١ *‏ نام تجاری ۸۵6 ‎ce OCS ‏ا‎

صفحه 3:
" یک نام تجاری جهانی مشهور: ۸6۸ " بكى ار زمينه هاى فعاليت: - "حماي یت مالی*

صفحه 4:
ل ‎Bess pagiter Giles AS Se‏ معیرور: ۴ اکنون برای همه شرکت های گروه ۸۵6/۵ بدست آمده " استثنائات کمی که نام محلی هنوز همراه با ۸26/۵ به چشم می خورد " آگاهی از نام تجاری در حال حاضر قوی است "" بويزه در ارويا ‎ee seg‏ ‎rR Sree oe‏ ا ‎cl oes‏ ۱ باقيمانده بازارهاى كليدى 0 ۳"

صفحه 5:
آگاهی نام تجاری ۸۱6۸ ‎Top of Mind awareness J Spontaneous awareness Aided awareness [i‏ عوسي ‎a‏ اتات اتنا ۱ ۱ ۱ ‎B France‏ او ‎BH ux ‎ ‎ ‎ ‎ ‎igh spontamous awareness lil Average spontanecus arareess Il Low spontaneous rareness Basel samgle‏ ألا

صفحه 6:
*راهی برای تعریف طیف کاملی از فعالیت های کسب وکارنسود و هزینه,زندگی.سرمایه گذاری و خدمات بانکی جزئی انتخاب شده 1 ean per ۳1۳ اك ل ل ار شتریانش می باشد 4

صفحه 7:
حمایت مالی: اشاره به رابطه مادام العمر ماما ‎Nig‏ سر ومتصمهام تحن ‎planning‏ ‎٠‏ اممو امم ۱ ‎aS‏ ف ات یار ۱ ‎a Cy‏ ‎yer Ko Asset Asset‏ accumulation management ‎i sd‏ لان رت ‎ ‎A Ce 0۰-۲۵۰ ۰۳۵/۵۵۵۵7 ‎

صفحه 8:
۱ جایگاه ما: " نزدیک | شایسته " جه كارى را مشتريان ما توقع دارند؟ ‎ee‏ 5 0 00 0 « شايسته» بيشترين ويزكى مورد توقع مى باشد * 2۵2 واقعا شناخته شده است به عنوان «نزديكى» دومين ويزكى مورد توقع مى باشد ‎ea‏ ا ا ‎reo‏ 1 ۳"

صفحه 9:
چالش:ساخت محتوای نام تجاری ساخت نزدیکی در ذهن خبره ما نزدیکی: نگرش تخصص: بيانيه اى از حقيقت ‎Ne SS beers tore‏ ا ل لكت انسانی "مطمئن زندگی کنید " مالی* ۳ " مدرک محلی قوی: درک درستی از مردم 3 ‎Feta‏ ‏" مسئله اصلی نیاز مردم.شادی و توسعه . " ارتباط - بیشتر از مالی است " بازاریابی - هدفداره مثبت ۰ " ما شریک طولانی مدتی برای مطمئن ۰ هوشمند 026 4 1 نزدیکی شایسته ۳۹

صفحه 10:
ae “lye ۳ ۹ 1۳ ۲ | eT ee wey oe بلندپروازی ۸۵2 متناسب است Pel ee ‏ا م‎ * سازگاری با ارزش های بیانیه گذشته شرکتمان " پتانسیل بالا در زمینه رقابتی کنونی

صفحه 11:
۳ 1572-126 ‏ار‎ Yasam Boyu Giivence Fir Vertrauen im Leben Asam Ovary 7 0 41 ‏لل ل ات ال لك‎ Viva a Vida com Confianga ‏حيا ۹ مطمکنة‎ ‏2ك 02دتاتا‎ ۳

صفحه 12:
1 جند اكاهى 0 1 م ۳"

صفحه 13:
AXA ‏اك‎ 2 Fen CCS ‏ا‎

صفحه 14:
Seer 2 در زمينه كسب وكارءتوسعه يايدار مخصوصا دلالت دارد بر مفهوم مسئولیت. اجتماعی. اقتصادى 00 1 * از طریق ذات کسب و کارشان: حمایت مالی( مانند جلو کیری از ریسک ها) "۳ ‎korea yearn econ‏ ار

صفحه 15:
Société civile Fournisseurs Actionnaires Collaborateurs Environnement

صفحه 16:
۹ 5 0 خدمت محلى مؤثر ل 5 مهارت حرفه ای پیوسته. بهبود خدمات و محصولات متناسب با نیاز Fea Oca Yk ne RU ‏ل‎ ‎ae A a ندوين حرفه اى اخلاقيات - د ناحيه را در بر دارد ل ا Roast a محرمانه بودن اطلاعات مشتری انصاف 7 ‏ا الك‎ 0 ae LJ محدوده مشترى - براى سنجش رضايت مشترى ۳۹

صفحه 17:
" محیطی کاری که کارکنان را محترم می شمارد ( حقوق انسانی - ۱۹90 " سبک مدیریتی تشویق کننده که مردم را توانمند می سازد و رشد می دهد ‎AXA ۱ op Rawr ce‏ # اهداف فردى مشخص # يشتيبانى از مديران براى افزايش مهارت ها و( 5 بررسى ميدانى براى اندازه كيرى رضايت مشتريان ۳۹

صفحه 18:
‎nee SCs‏ ا ‎ee‏ ‏5 اطلاعات مالى دقيق و كامل ‎OCT pe‏ 0 ل م "ا به عنوان بخشى از سياست اداره كردن خوب شركت ‎۳"

صفحه 19:
ات ‎Til‏ ا ا 0 محرمانه بودن ييشنهادهاء قبول نكردن هدايا يا مزاياى ديكر...) ‎Moe wpr ciety) cool‏ ا ل 00 8 با توجه به شرایط پرداخت * تامین کنندگانمان را در انجام مسئولیت های اجتماعی و زیست ‎Sy einen‏ ا ۱ هما

صفحه 20:
[ جامع " گسترش ابتکارات انسان دوستانه که به کسب و کار ما مربوط ‎Ses‏ "ا احساسات 406/2 در عمل - داوطلبان استخدام 2 00 0 دستیابی بورس تحصیلی ‎AXA‏ ب ‎peer] ee)‏ ا ا ا 0 "" مبارزات براى ترويج مرق ‎eo a) eae‏ 6ه خطرات سلامتى و غيره.به وسيله أموزش و اطلاعات 7

صفحه 21:
1 oS LEN pee Crete ewe خطرات زیست محیطی ا ل ‎ase Se‏ ا ۱ راف شتاسانى خطرات ريست مخبطى او ابزار | سفانه فى كم 9 بهبود سابقه زيست محيطى خودمان ۱ ۱ FS ae ed ee ee cee eS I CS Maa La,

صفحه 22:
چگونه ما برای رویارویی با این چالش ها سازماندهی شده ایم ‎LCV, CRW ROOEERV‏ 1 "" واحدى ويرّه در اداره مركزى (2001) 82م TOT ‏ا ا ا ا‎ cr OCG PROT iil ‏كردد‎ ‎۱ ‏ل ل ا ال‎ ‏ابزار كزارش كيرى داخلی نصب شده اند( وب ياسخكويى)‎ ‏نظارت از ييشرفت از طريق شبكه اى از « هماهنك كننده ها» (برنامه‎ "* ‏های عملی سالانه) و خویشاوندان حفه ای مختلف با هم جمع شده توسط‎ ).... ‏سیاست(تدار کات.منابع انسانی و‎ mt RCN Cea Ree ane ‏ا ا‎ PO en Ceri S RO Creer Nang CCS NCI

صفحه 23:
ازتیاظ ‎‘AXA ie‏ شرکت پاسخگو 1 NCCE Ve pery (RO) |b eevee Re Pan =O) بيدا كرده است: كزارش سالانه مبتنى بر توسعه بايدارء بخشى ‎BS‏ ‏وب سايت اصلى 06)/8./ ا ا ا 0ك ‎Cs =e) esd)‏ 5\ الم ۸۵2 در دو شاخص بین المللی «اخلاقی» به شمار می آید: ‎FTSE4GOOD (UK) andASPI‏ ‎Eurozone(France)‏ ۳۹

صفحه 24:
Thank You ? Questions AVA ۰ FINANCIAL PROTECTION Be Life Confident

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان