صفحه 1:
(اتى ‎slo‏ بازاریابی در خرده خروط درس مدیریت استراتژیک محمد مهدی صمدزاده ۱۳۸۸

صفحه 2:
#انواع انتخاب های رشد آنفوذ در بازار آارتقاء محصول توسعه بازار ایجاد تنوع استراتزى رشد

صفحه 3:
Source: Ansoff 1988, p. 109.

صفحه 4:
#درحالی که بسیاری از شرکت ها تمرکز خود را روی گسترش و توسعه ‎٩‏ کناشته اند بسیاری از محققین معتقدند که ماتریس وف ۳ سرحد استراتژی خروج برای محصول و یا بازار گسترش یابد. خروم از بازار

صفحه 5:
#تقویت فروش با استفاده از شبکه فروش موجود #تقویت فروش با گسترش بیشتر شبکه فروش بسیاری از آمارها حاکی از وجود اختلاف در سود آوری میان تقویت فروشگاه های موجود و افتتاح فروشگاه های جدید است. اشکال مختلف استراتژی رد

صفحه 6:
#رشد ارگانیک ( ابر فروشگاه های "تسکو" در اروپای شرقی) #سرمايه كزارى مشترك ‎(Joint Venture)‏ #فرانشيز( شرکت "فرسنب ؟) #تملک (شرکت "0 6 3 " در چین با خرید فروشگاه های آلمانی ‎(DIY‏ رویکرد های استراتژی رشند

صفحه 7:
‎a?‏ اعتقاد آیترنکوئیست ۰۱۹۹۸ دو نوع اصلی فرانشیز موجود است. " فرانشیز واحد: اجاره شرکت کردن در بازار در یک محل و در یک زمیهنه کاری | مستر فرانشیز: اعتای یک قلمرو برای فعالیت ‎

صفحه 8:
و Number of Franchise Systems 900 800 700 600 500 400 300 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1909 200 2001 2002 2003 200 2005 Source: Fédération Frangaise de Franchise 2006. آمار رشد خرالشيز در

صفحه 9:
#كارآفرينان #فرنجايزى هاى موفق موجود #جذب فروشكاه هاى فعال موجود ©ptions منابع انتغاب فرنهایری ها

صفحه 10:
#رشد شريع ؟انگیزه بالای فرنچایزی #استفاده از دانش محلی بالای فرنچایزی #عمل به قوانین اعمال شده از سوی اعتا کننده فرانشیز مرایای فرانشیا

صفحه 11:
#بسیاری از شرکت ها از فرمول رشد خارجی استفاده می کنند. فرمول رشد خاجی به معنی تساحب ویا شراکت در سیست های فروش زنجیره ای موجود است. )Zentes/Morschett 2002, pp. 173-174¢ ادغام و تملک

صفحه 12:
*مثال ها: "ادغام 027۳60177 "با * 20۳020065" در ۱۹۹۹ " تملک فروشگاه های ۳ "5216۲۷2 توسط " ۲۷22 ‎y--¥ 0 “Morrison‏ "تصاحب ۸۵ فروشگاه ۲۷۵1-72267 توسط 16170 در آلمان در سال ع ‎١٠١٠١‏ NS ‏لانن‎ ادغام و تملكق

صفحه 13:
#با وجود مشکلات زیادی که بر سر راه تصاحب و تملک خرده فروشی ها موجود است کسب سهام اندک از آنها را نیز به عنوان یک استراتژی ‎ans poe‏ شده مورد قبول است. #مثال: “خريد ‎75١‏ سهام 110172123612 توسط ‎Jue» Kingfisher‏ ۱.۴ خرید ۸۴۰ سهام 0951081010 توسط ۷۷۵1601 ۸6 در سال ۳.۴ سرمایه گذاری کم در شرکت های خرده فروشن

صفحه 14:
#رشد به عنوان مطرح ترین عامل موفقیت شرکت های معظم خرده فروشی است که روز به روز به واسطه مشکلات موجود دشوارتر می شود. گاین مشکلات عبارتند از: " قدرت شرکت های بزرگ موجود " حضور مستمر و روزافزون فروشگاه های مستقل " تمرکز روی قسمت هایی از بازار خرده فروشی ‎custo‏ بازار در برخی قسمت ها

صفحه 15:
از اين رو استراتژی های انعطاف پذیر از استقبال بیشتری برخوردار می شوند. #به عنوان مثال شرکت ۵۲۳6]011۲/) در سراسر دنیا مالک فروشگاه های خود است حال آنکه در خاورمیانه فروشگاه های خود را بصورت فرنشیز به گروه "مجید الفوطیم" واگذار کرده است. 9 a oh geo

صفحه 16:
© Rossmann HOFFMAN,R.;PREBLE,J. (2003):Convert to Compete:Competitive Advantage through Conversion Franchising, in: Journal of Small Business Management, Vol. 41, No. 2, pp.187-204. ® Joachim Zentes | Dirk Morschett |Hanna SCG 'FoREIn, Strategic % Range t, 2007 ۰ هنابع برای مطالعات بیشتتر

صفحه 17:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان