صفحه 1:
ار استراتژی های سطح واحد تجاری

صفحه 2:
[laa تنها سبا را مدا ۰ ۰۰ مهمترين اهداف اسرائريكق Market Share by County

صفحه 3:

صفحه 4:
لا کاهش ‎8٩601‏ به دیل افزایش سرمایهگذاری برای سهم بازار The company is trapped 9 Market share

صفحه 5:

صفحه 6:

صفحه 7:
۳ حيرت و *خدمات به مشتریان *خدمت یکبارچه ر یک از اسنرانزی ها رهبری هزینه *بهره وری نسبت به مقیاس 3 *استاندارد سازی *طراحی محصولات با هزینه کمتر *کنترل سربار و تحقیق و توسعه *دورى كردن از مشتریان مرزی

صفحه 8:
‎Ce peo‏ رل زر ‏تمایز رهبری هزینه ‏تمرکز بر تمایز تمرکز بر هزینه ‎ee‏

صفحه 9:
K High quality, technology & Harrods Sony High price

صفحه 10:
Experience curve (economies of scale)

صفحه 11:
استراتزی رقابتی توسعه با 15 res ‏تمركز بر تمايق تمرکز بر هزینه‎ ‏عابت‎

صفحه 12:

صفحه 13:

صفحه 14:

صفحه 15:

صفحه 16:
‎pap repmer es‏ رای ‏مطالعه مو, ۵ء ۱ >6 ‎

صفحه 17:
ت داد به طوری که در سال

صفحه 18:
Case study 2: IKEA IN THE WORLD

صفحه 19:

صفحه 20:

صفحه 21:
شرکت محصولاتی با کیفیت بالا و هزینه پایین تولید می ؟ 1 تمرکز بر بخش ویژه ای از بازار ...جوانان و خانواده سس

صفحه 22:

صفحه 23:

صفحه 24:

صفحه 25:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان