صفحه 1:
صفحه 2:
مورد بحث 9
peer] Coors اا
co jl wh
| | oe ee
[Pee ero) ©
wero ub sloal 5
ala vloal ©
Sean ene ee
ly cul
POVpepe mcr eet 1 bie pe ae
صفحه 3:
98 1 مزیت رقابتی
4 2 كارى كه يك شركت مى تواند انجام دهد و شركت هاى ديكر نمى تواند باعث ايجاد
ميل رقابت مى شود
ha [bo see qlee PASE) Tyce ley aes شرکت می تواند یک رقابت
عمده ارائه دهد
اين مثال به اين معنا است كه يك شركت غنى از بول در هنكام نابسامانى شركت ها شركت رغيب
2
| 5 خود را خریداری کند
ا
صفحه 4:
ae دو مورد زير
= تبواجه می شود
ا ا ات
۲ به طور موثر تدوین» اجرا و ارزیابی استراتزی که بر آن دسته از عوامل سرمایه گذاری است
۳
صفحه 5:
cule 5 رقابتى در تجارت 1
ts Bese ne nok! ا ا ل ل سك
بوده كه باعث بهبود كيفيت محصولات و به حداقل رساندن هزينه شده كه اين امر دست آورد تلاش
و انديشيدن استراتزيست ها بوده
صفحه 6:
صفحه 7:
تعریف جامعه از استراتژیست
ات را سا را PP
صنعت و روند رقابتی» توسعه مدل های پیش بینی و سناریو تجزیه و تحلیل, ارزیابی عملکرد شرکت
Rt sya ee oe) ۱
خلاق است
صفحه 8:
€
©
فزصنتهاىخارجرو تهديدات.3
فرصت های خارجی و تهدیدات اشاره به اقتصادی اجتماعی و فرهنگی و جهت پذیری محیطی و *
قانون و دولتى و غيره اين تهديدات و فرصت ها تا حد زيادى خارج از كنترل يك سازمان است در
eee) ا ا ل
صفحه 9:
صفحه 10:
صفحه 11:
استراتزى ها
ل ا ا ا Pe
تنوع» كسب و توسعه محصول و نفوذ در بازار و غيره باشد
استراتژی عواقب چند منظوره یا چند بعدی است و نیاز به در نظر گرفتن هر دو عامل داخلی و
خارجی دارد
صفحه 12:
صفحه 13:
صفحه 14:
(1
صفحه 15:
5 مدلراهبردعمدیریت.9
سا سر را سار خی Used
٠ ٠ يك مدل راهبردي مى توان استراتزى هاى خاص و موانع مختلفى را كه به يك سازمان ديكته مى شود
را به صورت کاملا آگاهانه رفع کرد و سازمان را برای رسیدن به اهداف سالانه و در نهایت اهداف بلند
مدت هدايت و راهنمايى كرد
© ا ا ا ال ل
1
ا
صفحه 16:
TABLE 1-2. Percentage of People Who
Smoke in Selected Countries
Country Percentage
Gre 30
Russia High
Austria
Spain
UK
France
Germany
Italy
Belgium
Switzerland
usa 19
‘Source: Based on Christina Passariello, “Smoking Culture Persits in
Europe, Despite Bans,” Wall Street Jourmal (January 2, 2009): AS,
صفحه 17:
۳
Mr.mbk