علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

اصول و قواعد مهندسی نرم افزار

mohndsi-66

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اصول و قواعد مهندسی نرم افزار”

اصول و قواعد مهندسی نرم افزار

اسلاید 1: اصول و قواعد مهندسی نرم افزار بحث را با تعریف نرم افزار و برشمردن خصوصیات آن آغاز می کنیم. نرم افزار 1. برنامه ای است که مهندسان آن راطراحی نموده و دارای برنامه هایی است که قابل اجراست، این برنامه ها شامل فرم ها و اطلاعات تصویری، صوتی و غیره هستند.2. دستورالعمل هایی که هنگام اجرا، ویژگی، عملکرد و کارایی مطلوب را فراهم می سازند.3. ساختمان داده هایی که برنامه ها را قادر به پردازش مناسب داده ها کنند.4. اطلاعات توصیفی در هر دو قالب کپی سخت و مجازی که راه اندازی و استفاده از برنامه ها را شرح دهند.1

اسلاید 2: مهندسی نرم افزارمیگویند. IEEE مهندسی نرم افزار را برای مهندسی نرم افزار تعاریف متفاوتی ارائه شده است، که آن را اینگونه شرح می دهد: 1. کاربرد از یک روش سیستماتیک و علمی استفاده میکند. 2. راه اندازی و نگهداری نرم افزار، یعنی استفاده از مهندسی نرم افزار.3. مهندسی نرم افزار یک فن آوری لایه ای است. شکل 3-1 با توجه به شکل 3-1، هر روش مهندسی (از جمله مهندسی نرم افزار) باید متکی به تعهد سازمانی به کیفیت باشد. در واقع سنگ بنای نگهدارنده مهندسی نرم افزار، توجه به کیفیت است.2لایه اول:ابزارهالایه دوم:روش هالایه سوم:روند یا فرایندلایه چهارم:کیفیت

اسلاید 3:  1. لایه اول: ابزارهای فنی برای ساخت نرم‌افزار را «ابزار» می‌گوییم. شکل زیر ابزارها را نمایش می‌دهد:3

اسلاید 4:  2. لایه دوم:شیوه‌های فنی برای ساخت نرم‌افزار را «روش» می‌گوییم و به دو شکل روش ساخت‌یافته و روش شیءگرا می‌باشد. در روش ساخت‌یافته می‌گوییم چه عملکردهایی داریم و این عملکردها به چه داده‌هایی نیاز دارند و داده و عملکرد را به طور جداگانه و به روش ساخت‌یافته تحلیل، طراحی و پیاده‌سازی می‌کنیم.اما در روش شیءگرا می‌گوییم چه داده‌هایی داریم و این داده‌ها چه عملکردهایی دارند. در واقع داده و عملکرد را در قالب یک بسته (کلاس) در کنار هم قرار می‌دهیم و به روش شیءگرا مانند مفاهیم کلاس تحلیل، طراحی و پیاده‌سازی می‌کنیم. 3. لایه سوم: هر پروژه‌ی نرم‌افزاری، چه بزرگ و چه کوچک مراحلی را طی می‌نماید که در طی آن مجموعه‌ای از نیازمندی‌های مشتری به یک محصول نرم‌افزاری تبدیل می‌گردد. الگو و قالبی که چگونگی طی مراحل مختلف یک پروژه را تعریف می‌نماید، اصطلاحاً فرآیند تولید نرم‌افزار نامیده می‌شود. شکل زیر فرآیند تولید نرم‌افزار و ورودی و خروجی آن را نشان می‌دهد.4

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید