afzayesh-hoshe-janin

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “افزایش هوش جنین”

افزایش هوش جنین

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: افزایش هوش جنین

اسلاید 3: ضریب هوشی(IQ) عددی است که هوش نسبی یک فرد را معین می‌کند. افرادی که دارای ضریب هوشی بالاتر از ۱۳۰ هستند، افرادی تیزهوش و آنهایی که دارای ضریب هوشی بالاتر از ۱۵۰ هستند را نابغه می نامند.ضریب هوشی یک نسبت است که از تقسیم سن عقلی بر سن تقویمی ضربدر صد به دست می‌آید. اگر سن عقلی با سن تقویمی یکسان باشد، ضریب هوشی صد می‌شود ولی در بعضی مواقع در بعضی افراد سن عقلی بیشتر می‌شود که این فرد هوشی بیشتر از سایر افراد دارد،هر چند در گذشته تصور می‌شد هوش عاملی است که تنها به‌وسیله ژنتیک تعیین می‌شود،اما امروزه مطالعات‌ نشان‌ می‌دهند ژن و محیط هر دو سهم‌ فراوانی‌ در افزایش‌ هوش‌ کودک‌ دارند و در واقع داشتن  هوش  بالا،تا حدی هم اکتسابی است و در طول زندگی و به نسبت شرایط محیطی از آغاز تولد تا بزرگسالی و براساس آموزش‌های فردی در او شکل می‌گیرد.

اسلاید 4: از عوامل محیطی تاثیر گذار  می توان به سلامت،تغذیه‌ و تربیت‌ خانوادگی‌ اشاره کرد. همه والدین دوست دارند فرزندان باهوش داشته باشند،مسلما  خود کودک نمی تواند به تنهایی توانایی ذهنی خود را شکوفا سازد و نقش والدین در افزایش هوش کودک بسیار مهم است. مخصوصا‌ در سال های‌ اول‌ زندگی‌ کودک یعنی زمانی که  مغز هنوز در حال‌ شکل‌گیری‌ و تکامل‌ است.در پاورپوینت حاضر سعی می کنیم تمامی موارد موثر بر هوش کودک از دوران جنینی را به صورت مفید و مختصر بررسی کنیم،بنابراین به والدینی که دوست دارند فرزند باهوش تری داشته باشند، خواندن این مطلب توصیه می شود.

اسلاید 5: روش های افزایش هوش جنین در دوران بارداری:مغز یکی از اصلی‌ترین اندام‌های انسان است که به آن «مرکز فرماندهی» نیز گفته می‌شود و رشد آن تقریبا جزء اولین اندام‌هایی است که شکل و شمایل جنین را تشکیل می‌دهد.مغز نوزاد داراي قسمتهاي مختلفي است كه هر كدام با فعاليت خاصي ارتباط دارد،مثلا بخش درك موسيقي یا بخش درك متن يا آوا در دو قسمت مختلف هستند يا بخش ديداري و چشايي. پس  بايستي با تمرين هاي مختلف و متناسب هر بخش را تحريك كرد تا سلول هاي مغز در همان بخش بيشتر و با اتصالات بيشتري شكل يابند.

اسلاید 6: براي جلوگيري از از بين رفتن سلول هاي مغزي جنين  موارد زیر را رعایت کنید:۱-ايجاد محرك محيطي(اهميت صدا و لمس) مانند: موسيقي، صدا (شامل حرف زدن با جنين)، لمس (شامل استفاده از حركات ريتميك و ضربه زدن) و نور (يك چراغ قوه را ۳-۴ بار روشن و خاموش كنيد)۲- آرامش مادر شامل: ورزش هاي ملايم مثل يوگا( كه باعث گردش مواد غذايي وحركات بدن موجب تحريك سلول هاي مغزي جنين مي شود علاوه بر آن به دليل هماهنگي كودك با بدن مادر از هفته ۳ به بعد كودك هم به نوعي يوگا مي كند)،نداشتن استرس،استراحت کافی و ...

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید