علوم مهندسی معماری و عمران

انرژی خورشیدی در معماری

mamari-kh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “انرژی خورشیدی در معماری”

انرژی خورشیدی در معماری

اسلاید 1: انرژی خورشیدی در معماریبخش هنر و معماریتهیه و تنظیم: 111Abbas111 A.A.Pمعمارگلد.

اسلاید 2: معماری و انرژی خورشیدی انسان از دیر باز همیشه سعی بر آن داشته است كه از ابزار محیطی خود به بهترین شكل ممكن استفاده نماید.انرژی خورشیدی یكی از این راهكار ها برای بهره گیری از مزایایی زیاد این منبع بی زوال می باشد.با توجه به پیشرفت معماری و نیاز انسان به رویكرد های جدید ، معماری خورشیدی می تواند انسان را به دنیایی جدید رهنمون سازد . معماری خورشیدی مسیر است میانبر برای رسیدن به معماری پایدار و استفاده بهینه ازابزارهای و امكانات فعلی بدون آنكه نیاز آیندگان به خطر بیافتد

اسلاید 3: جهت مشخص کردن موقعیت خورشید در ساعات مختلف روز و فصول گوناگون ، باید زاویه تابش  و جهت تابش آفتاب مشخص باشد زاویه تابش آفتاب در زمستان کمتر و در تابستان بیشتر است.زاویه تابش هنگام ظهر تقریبا عمودی است ولی در زمستان آفتاب با زاویه ای کمتری می تابد از این خاصیت در ضلع جنوبی  ساختمان می توان استفاده کرد.

اسلاید 4: یعنی طول بهترین طرز قرارگیری ساختمان در مقابل آفتاب در جهت شرقی غربی است ساختمان باید در این جهت و عرض بنا جهت محور شمالی جنوبی باشد زیرا دیوار جنوبی در زمستان بیشترین مقدار انرژی را کسب کند.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید