علوم پایه محیط زیست و زیست‌شناسی

انرژی زیست توده (بیوماس)

energy-zist-tooode

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۱۴ اسلاید زیست توده (به انگلیسی: Biomass) یا بیومس یک منبع تجدیدپذیر انرژی است که از مواد زیستی به دست می‌آید. به‌طورکلی زباله‌هایی که منشأ زیستی داشته باشند و از تکثیر سلولی پدید آمده باشند زیست‌توده نامیده می‌شوند.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
2558 بازدید, 22 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “انرژی زیست توده (بیوماس)”

انرژی زیست توده (بیوماس)

اسلاید 1: انرژی زیست توده 1

اسلاید 2: چکیده2توسعه شگرف علم و فن آوري در جهان امروز ظاهرا آسايش و رفاه زندگي بشر را موجب شده است. ليكن اين توسعه يافتگي، مايه بروز مشكلات تازه اي نيز براي انسان ها شده است كه از آن جمله مي توان به آلودگي محيط زيست، تغييرات گسترده آب و هوايي در زمين و غيره اشاره نمود .

اسلاید 3: مقدمهفناپذيري سوخت هاي فسيلي، تنوع بخشي به منابع انرژي، توسعه پايدار و ايجاد امنيت انرژي، مشكلات زيست محيطي ناشي از مصرف انرژي فسيلي از يك طرف و پاك و تجديدپذير بودن منابع انرژي هاي نو نظير خورشيد، باد، زيست توده (بيوماس) ....... از طرف ديگر باعث توجه جدي جهانيان به توسعه و گسترش استفاده از انرژي هاي تجديدپذير و افزايش سهم اين منابع در سبد انرژي جهاني شده است.3

اسلاید 4: زیست توده چیست؟4زيست توده شامل كليه موادي در طبيعت مي شود كه درگذشته نزديك جاندار بوده، از موجودات زنده بعمل آمده و يا زائدات، ضايعات و يا فضولات آنها مي باشند. زيست توده در مقابل منابع فسيلي مطرح مي باشد.ميدانيم كه منشاء منابع فسيلي نيز منابع زيست توده مي باشد ولي تفاوت آنها در اين است كه منابع فسيلي از منابع زيست توده كه در گذشته بسيار دور زنده بوده اند(دهها ميليون سال پيش) و تحت شرايط فشار و دماي خاص حاصل شده اند.

اسلاید 5: 6

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید