کسب و کار مدیریت و رهبری

انگیزش در سازمان مدیریت و تئوری سازمان

sazman-modirit

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
خلاصه مطالب داخل اسلاید ها ۱:ضرورت مطالعه انگیزش ۲:تعاریف انگیزش ۳:به طور کلی انگیزش را می توانیم حالتی در افراد بدانیم که آنان را به انجام رفتار و عملی خاص متمایل می سازد. ۴:الگوی عمومی از فراگرد انگیزش ۵:نظریه های انگیزش ۶:نظریه های محتوایی ۷:نظریه سلسله مراتب نیازها
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
437 بازدید, 4 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “انگیزش در سازمان مدیریت و تئوری سازمان”

انگیزش در سازمان مدیریت و تئوری سازمان

اسلاید 1: انگیزش در سازمان اصول مدیریت وتئوری سازمانگرد آورنده : محمد حسام قیدیاستاد : جناب آقای دکتر رحیمی

اسلاید 2: برای تمام مدیران در سازمان ها، آگاهی از مسئله انگیزش کارکنان و افراد که در حقیقت به دنبال علت ، سبب حرکت و رفتارهای اعضا و افراد سازمان است، ضرورت نام دارد.جستجو در بحث انگیزش، پاسخ چراهای رفتار آدمی است: 1 - چرا انسان نیاز به کارکردن در سیستم سازمان ها دارد ؟ 2 - چرا برخی افراد بسیار سخت کوش و برخی منفعل هستند؟ 3 - علت علاقه به شغل و بی علاقگی به کار چیست؟ ضرورت مطالعه انگیزش

اسلاید 3: چگونه رفتار آغاز می شود ، نیرو می گیرد ، نگاهداری و هدایت می شود ، باز می ایستد و چه نوع واکنش ذهنی در موجود زنده ، به هنگامی که همه این ها در جریان است ، وجود (jones 1995دارد ؟ ( برخی صاحبنظران انگیزش را همان نیاز ، خواسته ،تمایل یا نیرویی درونی می دانند که افراد را برای انجام کار راغب می سازد . ( هرسی و بلانچرد 1985 ) تعاریف انگیزشانگیزش با یک دسته پیوندهای متغیر مستقل یا وابسته که جهت ، وسعت و دوام رفتار فرد را بیان می کند و آثار، استعداد، مهارت و فهم وظیفه را ثابت نگاه می دارد و همچنین بازدارنده هایی که در محیط عمل می کنند ، کار دارد .

اسلاید 4: )استیفن رابینز( 1943 کامل ترین تعریف انگیزش :انگیزش ، تمایل به انجام کار در گرو توانایی فرد است تا بدان وسیله نوعی نیاز تامین گردد.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید