صفحه 1:
Cy ایجاد نگهداری و ‎Sis GUN‏

صفحه 2:
scm 9 chs REED at coy Bl Gor © paris DEAL GD sree ‏که زه‎ 27 © FedEx. ‏سيب‎ eon CREE a ‏تس‎ "om 2 ‏اعد‎ 3 cia see GD ‏الك‎ ‏.۵سا‎ ones (9 QED ‏ده سوم‎ © ZO @ wavmarr eX” :

صفحه 3:
برند و ضرروت ایجاد آن ‎serene‏ ا ل ‎er ore cent ees ee ees ae‏ ‎Ley or era reed ce‏ ‎TTS ner ae‏ م ‎ae‏ ۱ ‏" جلب اعتماد مشتربان و تبديلاشركت به التخانا اول 1 01 * نگهداری از شرکت در تنگناهای اقتصادی و فنی ‏الل ا 2 000 ‎eee gers re‏ الهام بخش بودن براى كاركتان ‎ei‏

صفحه 4:
مهمترین راه برای ارتقا |

صفحه 5:
نو آوری و برند ٩ ‏كار باشد.‎ ۱ ae PS Ere Sb Ce rae

صفحه 6:
* مشتریان اغلب به آرم شرکت‌ها * برند بر "ارزش " محصولات و خدمات می‌افزابند. ا ا ا ا خريد و استفاده از محصولات و خدمات. تبديل مى شود. 530 ae ee ere 020 ‏ا ا‎ 7 G ‏دارند.‎ ‎۰۳

صفحه 7:
و ‎eon‏ ا باشنه دیدگاه کارکنان و باور آسن ها نسبت به کیفیت و مرغوبب خدمات و نام و جایگاه برند سازمان. بسیار مهم و حیاتی است = =

صفحه 8:
و * آسان بودن تلفظ و به خاطر سپردن نام تجاری ات 0 ‏م ا‎ el = Fey ‏ا‎

صفحه 9:
مدیریت برند: کاربرد تکنیک ه از ‎Oe ess)‏ * شروع و به پایان رساندن مدیریت کل شرکت از طریق علامت تجاری ‎ES SS eo en ele tS a eee a‏ اش سود ا ال ا ۱ تعهد ‎ren Re ee ce‏ لت ۳ 3

صفحه 10:

صفحه 11:
روش های ارزیابی برند ييا ‎SS)‏ دی مدلهاى ارزيابى با معیارهای ارزیابی برند بر اساس بازار ۳ ۳ ارزش برند یا ارزش مالی برند را مجموع د رآمدهایی دائست که انتظار می‌رود برند برای سازمان به وجود زب ارزیابی برند د

صفحه 12:
معیارهای تاثیر گذار بر برند

صفحه 13:
ارزش‌های مربوطبه آرم و سایر مفاهیم مورد نظر راجه اسم» نشلنه و هم‌چنیر موضوعات مربوطبه رویکرد قبلی اضافه تبليغات با هوبت انسانی و شخصیت پردازی همراه است.

صفحه 14:
مراحل انتخاب و طراحی برند * ۱۰ روش مختلف طراحی موفق ب اف ۲ طراحی متنی با تأثیر روانی رت ‎ong‏ تس را ‏۵ ایجاد وسیله ای برای انتقال پیام ‎a‏

صفحه 15:
مراحل انتخاب و طراحی برند ۶ ایجاد یک جایگاه اجتماعی | فرهنگی لت FOO eB rr Sy eee ee hee oa AS) Soe ‏ل ل‎

صفحه 16:
استراتژی های ار تقای برند 3 استراتزى ‎:١‏ كر فكر مى كنيد ار پچ سح و حفظ برند سازمان است. سخت در اشتباهيد. ات | استراتؤى؟: رشد و موفقيت.يك سازمان كاه منجر به غرور كاذب مد يران ‎ope wr‏ ا ا ا 01100 رادر عرصه هاى ديكر به همراه دارد. * _ پایتان را به اندازه گلیمتان دراز کنید. ‎Pc Pe |‏ و ل الا ير رو وي بيند سازمان نداشته باشند و بدان متعهد نباشند. تكليف كار كنان جيست. و ‎reel‏ اا 0

صفحه 17:
استراتژی های ار تقای برند 13 استراتزی ۴: لین اعتقاد که بزرگتر لزمما بهتر است رد شده است. تملیل به ‎dete aC wee Se Roce‏ ور Peres 3 استراتزی ۵: هر سازمانیبا بحران و اتفاقات ناخوشایند روبه رو می شود. اگر نسبت به بحران ها بی تفاوت باشیم به شدت بر برند خود جفا کرده ایم. ‎Bev ee) Ae RU een Core heel heen pees‏ ‎lojle GB Called 50 cab jl 50 guar git 50 Folu Fgjilawl J‏ ‎Ral eS See See hy ae)‏ رد سرا ساده‌باشیم. =

صفحه 18:
استراتزی های ارتقای برند 1 استراتژی۷: تنها بر برنامه های فروش کوتاه مدت که سود لنی را به همراه دارند تمرکز نکنید. برنامه های بلند مدت را نیز در دستور کار خود قرار دهبد. 3 استراتژی۸: اگر شما جزء کسانی هستید که تصور ی کنند تنها سازمان های بزرگ برند سازی می کنند. اشتباه می کنید. در دنیای واقعی یک سازمان کوچک نیز می تواند دست به برند سازی بزند و آن را ارتقا بخشد. SE ane We ne kee ere aed 4 اصلی خود دور نشوید. خود را با مسایل حاشیه ای مشغول نکتتد" ۳

صفحه 19:
استراتژی های ار تقای برند ‎ener See eS A oo‏ رح ‎meson) ieeyee ‎ar evict ag) reg]‏ ل ‎Ue coer‏ ۱ اد ما ا ‎Boer)‏ ‏3 استراتژی!۱: تحول در استراتژی بیند از تغیبرات محیطی و عدم رضليت از وضع موجود ناشى عى شود لما تغيير مداوم مسير بازاريابى. ا ا ا ل ا ‎PN‏ ‏برند می شود و مشتری را نیز ‎BL‏ ‏رهرو آن است که آهسته و بوللته رود. ‎=

صفحه 20:
استراتژی های ار تقای برند 1 استراتزی ۱۲: در کنار دنیای واقعی دنیای مجازی بسیار بزرگی در و ‎ed‏ زر 21107 Wintpe arc Pere SIPS) Car CCIE hase] pear as | ID) Dre SiC EIU eee Ro ‏جهانی فکر کن منطقه ای عمل کن.‎ Fe ore epee ar teres) CarOue| Pena CORIIeT IE | APS ea peo 4 Se 00 ‏مرده للا الت‎

صفحه 21:

39,000 تومان