صفحه 1:
Ios gly ‏اس‎ ‏ترس ز سسو زر و‎ E-mail : htimms84@aqmail.com ۱۸۱۸۰۸ ۱۱۱۲۸۲۸۵ blogia.con

صفحه 2:
مطالعات فرهدگی فصل يلجم : ‎JA‏ ۳ 0 4 000 < فرهنگ : سنتها »

صفحه 3:
آضمیت نرشنگ در بازار یابی بین المشی < شكل دهى به نحوه مصريف ‎٠»‏ اولويت نيازها » تمايلات و شیوه ارضای آنها . ۶در نظر گرفتن مسائل فر,هنگی قبل از هر نوع تبلیغی برای ا ‎MESS‏ < رفتار بازار خود جزيى از فرهنك مى باشد .

صفحه 4:
pid gh ‏دانش‎ PETES Tee cote SOE SST Yee ot os is ا 0 دانشی فرهنگی دانش مجازی با تنسیری : توانایی درک رفتار و الگوهای موجود در فرهنگ که به تجربه گذشته بستگی دارد مثل معنی زمان

صفحه 5:
هساسيت فر شنقى < ارزیابی و تفسیر و درک تفاوتهای فرهنگی بدون اعمال قضاوت و آمادكى براى يذيرش و قبول آنها

صفحه 6:
ح 4 © « فرهنك مادى ‎Dea]‏ ار ‎tle)‏

صفحه 7:
فر هنق مادی ‎aR Hue‏ ار ‎Ss‏ 2 0 ۱۲ ‎Pee Sree eB twee ‏ال‎ ‎CPR Oye ree Leer term Ete See Te)

صفحه 8:
vv ® ۳ نهادهای اهتماهی تعیین کننده نوع ارتباط انسانها » نحوه سازماندهی فعالیتها و رفتارهای قابل قبول . تعیین کننده نقش و جایگاه افراد هر جامعه . داراق زير مجموحه فاق , آموزش : سطح سواد تعیین میزان مصرف و درامد و نوع كار و تفريج : كرايش افراد به سختكوشى و ارتباط آن با رشد اقتصادى خانواده.: مرجع اصلى در رفتار خانواده و درك موقعيت خانواده برای تعیین سیاستهای تبلیغی

صفحه 9:
جضان پیت ل ل ا ل لك طبیعت .خرافات و جایگاه آن در جامعه می پردازد . < قبول و یا رد اقدامات تبلیعی نيز تحت تاثير اعتقادات مى باشد .

صفحه 10:
زيجا شناسی < شامل فولكور » موسيقى و به طور كلى هنر است كه تفسير نشانه ها و نمادها » روش بيان زيبايى و انعكاس آن در فرهنك بر مبناى آن صورت مى كيرد . 2 شکل ظاهری بسته بندی » کالاها و نشانه ها و نامها تحت تاثير ملاحظات زيباشناختى مى باشد .

صفحه 11:
زبان < امر. ار تباطات با درک کامل زبان و توان به کارگیری آن 0 مثلا ترجمه تحت اللفظى كلمات .

صفحه 12:
ارزيابى و شناخت فر منعها م ‎Eee Werte Dee SEO‏ ل 3 ‘= ‏لكر‎ ‎0 ‎Ss 2 شناسايى انكيزه ها ( جه نيازى در ذهن مردم وجود دارد ). ا م ان ارزشیای اجتماعی (آا مصرت فحت پاور هاست ؟) ‎Stee eee Ogee Se Ee Seed eve SE)‏ كن ‏ارزيابى روشهاى تبليغى و ترويجى (مشكلات زبانى ؟افراد مورد يذيرش براى فروش توسط مردم ؟) ‏نهاد هابی که در فکر فردم هستند (خرده فروش و واسطه های در دسترس ؟ چه خدماتی ارائه می دهند ؟)

صفحه 13:
ارز پابی مناصر فرهنگ ا ا م < تاثير نقش آن عامل و نوع فعاليت بازاريابى در ارزيابى 0 ‏ا‎ ta عناصر فرهنگی تعیین کننده الگوی ‎Ee ore‏ و میزان و نحوه خرید می باشند .

صفحه 14:
تضییر ات فر هنظگی < فرهنگ همواره در حال تغییر است ‎ee ee res‏ ل ا رك ‎ED Oreo eB)‏ ‏< نوع و میزان نوع آوری در جامعه بستگی به میزان علاقه و توان ۱ ‏2 باور نداشتن یا عدم آگاهی از نیاز ‎OE ee reer ep SB TS STP SS TSe eee ‏و ‎BEPC‏ ‏فرهنك بعنوان راهى براى كاهش مقاومت فرهنكى

صفحه 15:
ساز قاری فرهنگی ۶ تمایل به سازگاری با دیگر فرهنگها عوامل موثر در سازش : تحمل »انعطاف »رعايت عدالت فك ‎leet ae ie‏ ا ا اكت ‎e SD eTORsE‏ ا ا

صفحه 16:
آداب و سنن تجاری < اب و سنن اجباری : بازاریاب برای ‏ به‌آنها ا ا ‎(GESTED‏ < آداب و سنن جاری : تجار می توانند به آنها سازگاری پیدا ‎rere) as een eens‏ 00 < آداب لا ال ‎(ere‏

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
32,000 تومان