صفحه 1:
Ios gly ‏اس‎ ‏ترس ز سسو زر و‎ E-mail : htimms84@aqmail.com ۱۸۱۸۰۸ ۱۱۱۲۸۲۸۵ blogia.con

صفحه 2:
مطالعات فرهدگی فصل يلجم : ‎JA‏ ۳ 0 4 000 < فرهنگ : سنتها »

صفحه 3:
آضمیت نرشنگ در بازار یابی بین المشی < شكل دهى به نحوه مصريف ‎٠»‏ اولويت نيازها » تمايلات و شیوه ارضای آنها . ۶در نظر گرفتن مسائل فر,هنگی قبل از هر نوع تبلیغی برای ا ‎MESS‏ < رفتار بازار خود جزيى از فرهنك مى باشد .

صفحه 4:
pid gh ‏دانش‎ PETES Tee cote SOE SST Yee ot os is ا 0 دانشی فرهنگی دانش مجازی با تنسیری : توانایی درک رفتار و الگوهای موجود در فرهنگ که به تجربه گذشته بستگی دارد مثل معنی زمان

صفحه 5:
هساسيت فر شنقى < ارزیابی و تفسیر و درک تفاوتهای فرهنگی بدون اعمال قضاوت و آمادكى براى يذيرش و قبول آنها

صفحه 6:
ح 4 © « فرهنك مادى ‎Dea]‏ ار ‎tle)‏

صفحه 7:
فر هنق مادی ‎aR Hue‏ ار ‎Ss‏ 2 0 ۱۲ ‎Pee Sree eB twee ‏ال‎ ‎CPR Oye ree Leer term Ete See Te)

صفحه 8:
vv ® ۳ نهادهای اهتماهی تعیین کننده نوع ارتباط انسانها » نحوه سازماندهی فعالیتها و رفتارهای قابل قبول . تعیین کننده نقش و جایگاه افراد هر جامعه . داراق زير مجموحه فاق , آموزش : سطح سواد تعیین میزان مصرف و درامد و نوع كار و تفريج : كرايش افراد به سختكوشى و ارتباط آن با رشد اقتصادى خانواده.: مرجع اصلى در رفتار خانواده و درك موقعيت خانواده برای تعیین سیاستهای تبلیغی

صفحه 9:
جضان پیت ل ل ا ل لك طبیعت .خرافات و جایگاه آن در جامعه می پردازد . < قبول و یا رد اقدامات تبلیعی نيز تحت تاثير اعتقادات مى باشد .

صفحه 10:
زيجا شناسی < شامل فولكور » موسيقى و به طور كلى هنر است كه تفسير نشانه ها و نمادها » روش بيان زيبايى و انعكاس آن در فرهنك بر مبناى آن صورت مى كيرد . 2 شکل ظاهری بسته بندی » کالاها و نشانه ها و نامها تحت تاثير ملاحظات زيباشناختى مى باشد .

صفحه 11:
زبان < امر. ار تباطات با درک کامل زبان و توان به کارگیری آن 0 مثلا ترجمه تحت اللفظى كلمات .

صفحه 12:
ارزيابى و شناخت فر منعها م ‎Eee Werte Dee SEO‏ ل 3 ‘= ‏لكر‎ ‎0 ‎Ss 2 شناسايى انكيزه ها ( جه نيازى در ذهن مردم وجود دارد ). ا م ان ارزشیای اجتماعی (آا مصرت فحت پاور هاست ؟) ‎Stee eee Ogee Se Ee Seed eve SE)‏ كن ‏ارزيابى روشهاى تبليغى و ترويجى (مشكلات زبانى ؟افراد مورد يذيرش براى فروش توسط مردم ؟) ‏نهاد هابی که در فکر فردم هستند (خرده فروش و واسطه های در دسترس ؟ چه خدماتی ارائه می دهند ؟)

صفحه 13:
ارز پابی مناصر فرهنگ ا ا م < تاثير نقش آن عامل و نوع فعاليت بازاريابى در ارزيابى 0 ‏ا‎ ta عناصر فرهنگی تعیین کننده الگوی ‎Ee ore‏ و میزان و نحوه خرید می باشند .

صفحه 14:
تضییر ات فر هنظگی < فرهنگ همواره در حال تغییر است ‎ee ee res‏ ل ا رك ‎ED Oreo eB)‏ ‏< نوع و میزان نوع آوری در جامعه بستگی به میزان علاقه و توان ۱ ‏2 باور نداشتن یا عدم آگاهی از نیاز ‎OE ee reer ep SB TS STP SS TSe eee ‏و ‎BEPC‏ ‏فرهنك بعنوان راهى براى كاهش مقاومت فرهنكى

صفحه 15:
ساز قاری فرهنگی ۶ تمایل به سازگاری با دیگر فرهنگها عوامل موثر در سازش : تحمل »انعطاف »رعايت عدالت فك ‎leet ae ie‏ ا ا اكت ‎e SD eTORsE‏ ا ا

صفحه 16:
آداب و سنن تجاری < اب و سنن اجباری : بازاریاب برای ‏ به‌آنها ا ا ‎(GESTED‏ < آداب و سنن جاری : تجار می توانند به آنها سازگاری پیدا ‎rere) as een eens‏ 00 < آداب لا ال ‎(ere‏

فصل پنجم :مطالعات فرهنگی فرهنگ :فکر و عمل مشترک انسانها فرهنگ :سنتها ،عادتها ،باورها ،مذهب ،هنر و زبان اهمیت فرهنگ در بازاریابی بین المللی شکل دهی به نحوه مصرف ،اولویت نیازها ،تمایالت و شیوه ارضای آنها . در نظر گرفتن مسائل فرهنگی قبل از هر نوع تبلیغی برای مطابقت این تصمیمات با معیارهای فرهنگی . رفتار بازار خود جزیی از فرهنگ می باشد . دانش فرهنگی دانش واقعی :از حقایق سخن می گوید که روش مشخصی دارد و می توان آن را آموزش داد مثل معانی رنگها دانش فرهنگی دانش مجازی یا تفسیری :توانایی درک رفتار و الگوهای موجود در فرهنگ که به تجربه گذشته بستگی دارد مثل معنی زمان حساسیت فرهنگی ارزیابی و تفسیر و درک تفاوتهای فرهنگی بدون اعمال قضاوت و آمادگی برای پذیرش و قبول آنها عناصر فرهنگ Elements of culture .1 .2 .3 .4 .5 فرهنگ مادی نهادهای اجتماعی جهان بینی زیباشناسی زبان فرهنگ مادی فرهنگ مادی فرهنگ تکنولوژیک :به روشهای تولید کاال و دانش فنی جامعه ی )درک،وفقوطریقه استفاده از ت کنولوژ ( فرهنگ اقتصادی :به نحوه بهره گیری مردم از تواناییهای خود مربوط می شود فروش لوازم جدید در یک کشور توسعه یافته آسانتر از توسعه نیافته است نهادهای اجتماعی ‏ ‏ ‏ .1 .2 .3 تعیین کننده نوع ارتباط انسانها ،نحوه سازماندهی فعالیتها و رفتارهای قابل قبول . تعیین کننده نقش و جایگاه افراد هر جامعه . دارای زیر مجموعه های : آموزش :سطح سواد تعیین میزان مصرف و درامد و نوع تبلیغات کار و تفریح :گرایش افراد به سختکوشی و ارتباط آن با رشد اقتصادی خانواده :مرجع اصلی در رفتار خانواده و درک موقعیت خانواده برای تعیین سیاستهای تبلیغی جهان بینی به مذهب ،سیستم اقتصادی ،اعتقاد به نیروهای ماورای طبیعت ،خرافات و جایگاه آن در جامعه می پردازد . قبول و یا رد اقدامات تبلیغی نیز تحت تاثیر اعتقادات می باشد . زیبا شناسی شامل فولکور ،موسیقی و به طور کلی هنر است که تفسیر نشانه ها و نمادها ،روش بیان زیبایی و انعکاس آن در فرهنگ بر مبنای آن صورت می گیرد . شکل ظاهری بسته بندی ،کاالها و نشانه ها و نامها تحت تاثیر مالحظات زیباشناختی می باشد . زبان امر ارتباطات با درک کامل زبان و توان به کارگیری آن مقدور می باشد . مثال ترجمه تحت اللفظی کلمات . ارزیابی و شناخت فرهنگها توجه به موارد زیر در مطالعه رفتار مصرف کننده در فرهنگها حائز اهمیت می باشد : شناسایی انگیزه ها ( چه نیازی در ذهن مردم وجود دارد ). .1 ویژگی الگوی رفتار (تصمیم گیرنده خرید ؟نوبتهای خرید ؟ اندازه و کجا ؟) .2 ارزشهای اجتماعی (آیا مصرف تحت باورهاست ؟) .3 ویژگی یا نحوه تصمیم گیری (تصمیم گیری چگونه ؟ و چه منابع اطالعاتی ؟) .4 ارزیابی روشهای تبلیغی و ترویجی (مشکالت زبانی ؟افراد مورد پذیرش برای فروش .5 توسط مردم ؟) نهاد هایی که در فکر فردم هستند (خرده فروش و واسطه های در دسترس ؟ چه خدماتی .6 ارائه می دهند ؟) ارزیابی عناصر فرهنگ برخی نقش اساسی و برخی نقش غیر مستقیم تاثیر نقش آن عامل و نوع فعالیت بازاریابی در ارزیابی کلی بررسی نمودن فرهنگ بجای جزیی عناصر فرهنگی تعیین کننده الگوی اصلی مصرف ،ونوع و میزان و نحوه خرید می باشند . تغییرات فرهنگی فرهنگ همواره در حال تغییر است وام گیری فرهنگی :انتقال روشهای موثر و مفید از فرهنگ دیگر برای حل مسائل جاری . نوع و میزان نوع آوری در جامعه بستگی به میزان عالقه و توان تغییرات جامعه دارد . باور نداشتن یا عدم آگاهی از نیاز شناخت عوامل فرهنگی تنش زا با کاالی جدید و حل این عوامل . طراحی کاالی مشابه و مناسب با روش موجود جامعه و متداول فرهنگ بعنوان راهی برای کاهش مقاومت فرهنگی سازگاری فرهنگی تمایل به سازگاری با دیگر فرهنگها عوامل موثر در سازش :تحمل ،انعطاف ،رعایت عدالت و... تسلط شخص به فرهنگ خود و تمایل به درک و شناخت تفاوتها آن با فرهنگ دیگر بعنوان مبانی سازگاری . آداب و سنن تجاری آداب و سنن اجباری :بازاریاب برای توفیق باید به آنها توجه و عمل کند ( .برقراری دوستی ) آداب و سنن جاری :تجار می توانند به آنها سازگاری پیدا کنند یا نکنند (غذا خوردن و یا تعظیم برای ژاپنی ها ) آداب و سنن اختصاصی :خارجیان از انجام آن معاف می باشند ( نماز )

62,000 تومان