صفحه 1:
۳۱( ا 521/17۶ 09] ‎en‏ 2 بازگونیرو

صفحه 2:
“ تعریف بازكويى روانشناختى جلسه اى ككروهى براى يررسى دقیق واقعیات.افکار »بر داشت ‎Se‏ هايى است كه ‎Wee‏ يك حادثه تكان دهنده سازماندهى مى شود در واقع پروسه ای است که درطی آن فقدان اطلاعات» سوعتفاهم ها ترس از واكنش هاى شخص به اسيب .برطرف مى شود

صفحه 3:
أهداف ۱ و زندگی هدف اساسی است. #آموزش واکنش های شایع در برایر آسیب وتاکید روی مفووم اس مر رای تن هر اد لح زر ‎ocr‏ ‎one Tee SE een eS BO ela tae Tone eS‏ ات eh jae, ailyyeey ge ل ل ار ‎٠‏ شناسايى منابع وشبكه هاى حمايتى واطلاع رسانى درمورد امكانات ‏بر ‏تخصصی موجود

صفحه 4:
ل ا **نوعى.سازماندهى اوليه دزروزها ياهفته هاى اول يس ان 0 n\ee ل ا كا

صفحه 5:
۲۷ ۲۷ ۷ ۲ ۲۷ ۲۷ ۷ ‎es‏ ارت لیم اطلاعات مربوط به جلسه اندازه گروه کمتر از 9 تفر نحوه نشستن ‎Ie:‏ اك روشن ساختن نقش ها-تعداد هدایتگر (دونفر) بهترین زمان شروع(*58 تا 6 پس از آسیب) طول جلسه موقعيت مكانى مناسب

صفحه 6:
۲۷ ۷۲۷ ۲۷ ۷ ۷ ۲۷ د رسنس ‎fece‏ 00100 ر 000 ‎Boel‏ ۱9 برداشت های ‎(Geasony Nv acters) erro‏ مس )۱ رم همم( برنامه ریزی برای جلسه آینده وختم جلسه

صفحه 7:
"معرفی هدایت کنندگان جلسه ۲قوانین ”اهداف جلسه ۷نگرش کلی به جلسه دسر لت

صفحه 8:
ey OS ree a ‏مرخله ايجاد.انكيزّه و اعتماد‎ ‏معرفى رهبر و دستيار‎ < پرسش ها با صراحت صداقتء احترام» تشويق» علاقه باید باشد

صفحه 9:
اهداف و قو انین جلسه **توضيح درمورد دليل بركزارى جلسه ‎eis‏ 0 *** هيج كس مجبور نيست حرف بزند. **هر کسی درباره واکنش ها وتاتربات خود صحبت 0 ‎eng CES)‏ ۱ ۱ ۱ Cid g 31% تكرش كلى به جلسه

صفحه 10:
و افعیالت ان “اتجربه هائ عينى شرکت کنندگان -همه گروه راشرکت تسیر

صفحه 11:
مرحله و افعیات 2 ال ا ۱ > ا ار بيردازيد. 0 براى ساختن «تصوير »كاملى زر كه روى دادهء استفاده کنید. اكركمتى داراى نقاط كور حافظه باشد؛اجازه دهيد كه اعضاى كروه اطلاعات مربوطه راارائه دهند. <باپرسش وپیگیزی مطالب ( کلامی و غیر کلامی)؛ایجادر ابطه 0 ‎OLED‏ ا و ‎esc a a PS ee‏ ار ‎NL‏ ری ار

صفحه 12:
"افكار اولیه »افکار بعدی "تصميمات نهايئن #بسيج ذهنى یاافکارسازنده افكار

صفحه 13:
ار 7 ترتیب زمانی ر.احفظ کنید. 7 روى تصميمات وفعاليت”ها تمركز كنيد. 7:.عناصرى راجستجو كنيد كه بتوانندبسيج ذهنى رانشان دهند. زميئههاى حسى آشكار وينهانى راكه در رقتار بروز مى كند »موردتوجه قرار دهيد . «بریخی از افکار «ابراز نشده »کدامند؟ ار رك

صفحه 14:
۳ مرحله برد اشتياى كدق بگذارید گروه تصمیم بگیرد که این مرحله باکدامیک از مسیر. های حسى آغاز. شود. ۳ لا 08 لا براى هر يك از مسيرها وقت كافى اختصاص بدهيد. لابه گروه فرصت دهید که درباره بدترین جنبه ها حرف بزنند. ۱ Ben ‏ا‎ Wre Fees IED Sr eee ‏ا‎ ‎. ‏حتیاط عمل کنید‎ به شركت كنندكانى كه تاثيراتى«عجيب وغريب»راتجربه كرده اند كمى هأى فريدى ارأنّه كنيد.

صفحه 15:
1ك ذا پرسش در باره افکار ‎qs‏ فاى دا ت,درباره بدترين جيزى كه روى داذه سوال كنيد 7 واكنش ۱

صفحه 16:
oe ‏مرحله و اکن‎ ” يرسش هاى مربوط به افكاروبرداشت ها غالباً به ياسخ هايى درباره ا ۳ لاعجازه دهيد شركت كنندكان دربارة مضامينى صحبت كنند كه اهميت محورى ادارند. “اترتيب زمانى (بى درنكءبعدودرحال حاضر)راحفظ كنيد . "همه واکنش های رفتاری » واکنش های جسمی و احساسات را مدنظر قرار د هید واکنش ها را"بدون اينکه روی موردخاصی انگشت بگذارید »بپذیرید. ۱ ‎Te Ss lee Toten we Pes Tene othe‏ ك0 كم يج كنيا ‎ri ee YET pert TR‏

صفحه 17:
‎Gale‏ ساز ی ‏را ‏وس ات امال قن ركان ارراقه دهيد ‎۱ ‏ا‎ ‎cee ‏م‌مطاب > ۲۳۰۲۲۱۱

صفحه 18:
عادی ساز ی #افكاروواكنش هاى بيان شده رامرور كرده ودرموردانها نظربدهيد. 1 لكان هر كمك ضرورى است توصيه هايى آرائه كنيد. #درموارد زير تؤصيه هاى.كلى ومشخض ارائه دهيد : -تجربه ها را باكلمات بيان كنيد. - حقایق راجستجو کنید. -درموود واكنش هاى عادى اطلاعات بدست آوريد. -برای پایین آوردن تنش از موسیقی» استراحت» ورزش و تمرین های آر امسازی استفاده کنید. -مراقب افزايش مصرف كافئين» سيكار و.. باشيد. -سعى كنيد تاحدامكان به انجام كارهاى روزانه ادامه دهيد. - درمراسم سوگواری و مذهبی شرکت کنید. در در

صفحه 19:
برنامه ریزی برای آینده وختم ‎as‏ i} 006 'موزش ها راجمع بندى كنيد #*برنامه های جلسات پیگیری,درصورت لزوم

صفحه 20:
بر با ۱ "برآموزش كَرَوهى ذرآينده تمركزكنيد. "درصورت لزومءبراى جلسه ييكيرى بازكويىء»وقت تعيين كنيد . "درباره منابع موجود براى بيكيرى »اطلاعاتى ارائه كنيد. “يس ازجلسهءتامدتى حاضر ودردسترس باشيد. ""تشكر از كَزَوه براى مطرح كريدن تجربيات خود "بلافاصله يس ازختم جلسه .باشركت كنندكانى كه درمعرض خطر هستند ءتماس بگیرید .

صفحه 21:
حل موارداختلااف نظر » اختلاف نظر ها رابه رسميت شناخته وبى يرده به آن بيردازيد. ا ا ا ل 1 اك ا ا ا دا »مشايل راباذكر دلايل له وعليه درحالتهاى متفاوت» روشن سازيد. »اختلاف. هاى ناشناخته درتعامل افراد كروه اخلال ايجاد مى كند. ‎kD ea yy‏ ا ا ا ‎COOP ED Seer‏ نمی"شود.

صفحه 22:
ترغيب فرايندوحركت كرواهى **به عنوان هدايت كننده »مداخله رادرحداقل نكه داريد. - کس دیگری _واکنشی مشابه داشته است ؟ - كس ديكرى افكارمشابهى داشته است؟ *** هدايت كوتاه مدت -- «تفاسير وسخنرانى»خود راد رحداقل نككه ۵ ور کار اشتفاده کنید . ‎Thy‏ عضو كريوه رابه نظريات يى عضو ديكر ييوند دهيد.

صفحه 23:
تاد ار سر 2 بزتریر ees ne لأبراى تدارك جلسه وقت صرف كنيد . لايس از جلسه؛ براى كفتكوى مفصل بايكديكرء وقت بكذاريد . لاتعدادزيادى جلسه يشت سر هم بركزارتكنيد.

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان