صفحه 1:
برداشتن قدم های ‎eae‏ ‏استاد دانشکده مهندسي ات ۱ ماد فاتقگاهعلم وستفت انزان دم

صفحه 2:
معدمه در جهان پیچیده و پر از تغییربات مستمرامروز» مهارت های سنتی کم کم رنگ می بازند و کم اثر, می شوند. آنها برای حيات در زمانهای ابتدایی که سازمانها به عنوان موجوداتی ثابت نگریسته می شدند و در شکل و رفتار. قابل پیش بینی» منطقی و خطى عمل مى كردند» تدبیر شده بودند. امروزه تغييرات سريع و مستمر جهان را به طور پیچیده ای از حالت ثبات و قابل پیش بینی خارج کرده. در چنین جهانی توانایی مدیران برای برنامه ریزی» سازماندهیهدایت و کنترل به طور فزاینده ای به مخاطره افتاده است.

صفحه 3:
سازمانهادر صدد ایجاد این توانایی ها هستند توانايي ایجاد شخصیت پرس و جوگر توانايي ارتباط بر قرار کردن توانايي ایجاد رفتار محترمانه توانايي ایجاد انگیزه در مخاطب توانايي برخورد پخته با مسائل توانايي آزادي فکر و حفظ آن توانايي خود كنترلي همه و همه نتيجه مهارت هايى هستند به نام كوانتومي.

صفحه 4:
el ‏تم ر کز اصلی سه کلان تئوری توسعه انسان ها‎ تنوری شناختی: ایده. هااعتقادات؛ فرضیات. eet ay ‏اتتورى تحليلي‎ er ts soe nate ast

صفحه 5:

صفحه 6:
چهارحوزه مهارت هاي لازم قرن ‎ed‏ سواد عصر دیجیتال شامل 0 مهارت تفکر مبتکرانه شامل مهارت ارتباطات موثر شامل © مهارت بهره وري بالا شامل © مهارت امواج درحرکت جهانی ۱ دیجیتالی شدن» شبکه ای بودن نفوذ فناوری و کارآفرینی

صفحه 7:
نانم بن ص ما و دأ مه باسوادي در عصر اطللاعات . سواد يايه سواد علمي سواد اقتصادي سواد فناورانه . سواد رويتي . سواد اطلاعاتي . سواد چندفرهنگي , سوادجهاني تفکر مبتکرانه و ابداع گرانه تطبیق پذيري و مدیریت پيچيدگي ها خودسمت يابي و خود هدايتي 9.كنجكاوي ada 9قبول ريسك

صفحه 8:
ارتباطات موثر همكاري و كارتيمي . مهارت هاي بين فردي . مسئوليت يذيري فردي . مسئوليت يذيري اجتماعي و همكاني . ارتباطات متقابل ذ 00 :07 28 دن بهره وري بآلا اولویت دهي» طرح ريزي» و مدیریت نتایج 2 استفاده موثر ابزارهاي دنياي واقعي 0.توانايي تولید فرآورده هاي با کیفیت بالاي مرتبط

صفحه 9:
رخدادهای فراگیر جهانی محاسبه محوری - داده محوری SS SES ‏دس‎

صفحه 10:
تنوع دیدگاه های مدیریتی ۰ دیدگاه نيوتني: تعارض خوب نیست و باید از آن اجتناب شود. زیرا موجب بي نظمي و افزايش آنتروپي مي شود. » دیدگاه سنتي: تعارض عموماً امري مخرب و غيرعقلايي است و تا حد ممکن باید حذف شود .ناشي از سوءکارکرد افراد یا سازمان است. براي حل تعارض باید آنرا تحلیل و براساس فرايندي خطي و منطقي با آن مواجه شد. ‎٠»‏ دیدگاه آشوب و مكانيك کوانتومي: سطح بالايي از بي نظمي بر تکامل سازمان ضروریست و بي نظمي درسیستم هاي باز آنها را به سطح بالايي از عملکرد مي رساند. بي نظمي موجب ایجاد نقاط انشعاب مي شود . این نقاط موقعیت ممتازي براي سازمانهاست که خود ناشي از تعارض مي باشد.

صفحه 11:
انتظارات قابل تحقق جدید ۰ ظرفیت افراد به گونه ای تغییر کند تا بتوانند مشکلات را در موقعیت های خاص از مسیر سازمان های غير رسمى حل كنند ‎٠‏ ساختارها بكونه اى انعطاف نشان دهند كه بدون در هم ريختن اجازه حل مسئله به افراد داده شود ‏* ظرفت ها به گونه ای توسعه یابند که بتوانند متناسب, چارچوب های حقوقی را تطبیق دهند

صفحه 12:
مهارت کوانتومی برگرفته از نظریه کوانتوم فیزیک است و بر روی مهارت هایی از مدیریت تکیه دارد که درآنها فرد خود را با محیط اطراف خویش در اولین مرحله وفق داده و سپس مرتبط می سازد. مکمل مهارت های مدیریتی است. اهمیت آنها به دلیل ایجاد مهارت های جدید مدیریتی درارتباط با محیط اطراف است. * مدیرانی که دارای مهارت های کوانتومی هستند شرایطی را فراهم می کنند که در آن وضعیت به تفاوت ها احترام گذاشته می شود. * این مدیران, تضاد در سازمان را برای رسیدن به فهم مشترک و تصمیم بهینه لازم می دانند.

صفحه 13:
مدیران مجهز به مهارت های کوانتومی در آنها کنترل و سلطه جای خود را به اعتماد دو طرفه می دهد. به تمامی ذینفعان سازمان احترام مي گذارند.همه در مسیری گام بر. می دارند که در- راستای منافع جمع باشد. نام مهارت کوانتومی بر گرفته از شکل ارتباطات بین افراد در سازمان کوانتومی است. (شبیه کوانتوم فیزیک)

صفحه 14:
با جاری شدن مهارت های کوانتومی به سازمان با نگاهی همچون سازمان یادگیرنده می شود شبکه داخل سازمان سبب ایجاد اعتماد بین افراد شده و سرمایه اجتماعی ایجاد می شود دانش بین افراد تسهیم شده و تدریجا دانش های ضمنی به خدمت گرفته می شوند ظرفیت ‎sla‏ ایجاد مشارکت افزايش مى يابد نهادهای ذهنی, ساختارها را درست می کنند,آنها سازمان هابر | امتحول بسن أكثند

صفحه 15:
سازمان الف: با بهره گيري از توانايي هاي محدود مهارتي مدیریت مقررات و ضوابط بسياري براي کارکنان تدوین شده که بايد تبعيت كنند» ©. براي هر نفر اهداف خاصي تعريف شده که بايد با انجام كار خود به آنها دست يابد» 9. مدیران بدقت كاركنان تحت نظرخويش را سريرستي مي كنندتاانحرافي دركارهاي آنها بروزنكند» افراد اندکي مجازهستند تا از کارخویش عدول کرده» ومطابق ميل خودعمل نمايند»

صفحه 16:
9. کارکنان بایدهرچیز غیر معمولي که رخ مي دهدرابه اطلاع فردبرتر خویش برسانند» تا اوراه حل مناسبي براي آن بیابد» 0. ازکلیه کارکنان خواسته مي شودازطریق مجاري خاص ارتباطي سلسله مراتب با يك دیگر ارتباط داشته باشند» ©. چون مدیریت نمي توانداعتمادي جدي به صداقت يا يك دلي افراد تحت امرخودداشته باشد.لازم مي بیندکه كنترلهاي سفت و سختي را اعمال کند» 0 مدیران و کارکنان بجاي متخصص بودن » همه کاره اند »زیرا به نحو مشابهي از ابتداي شغل خویش به استخدام سازمان درآمده وبه فراخورنیازآن درپست هاي سازماني مختلف چرخیده اند» ©. دراین سازمان:تلاش ‏ وفا داري ۰ همكاري » و جلوگيري از بروزخطا بسیار با ارزش بوده وموردتشویق قرار مي گيرد.

صفحه 17:
سازماني با تجربه مهارتهاي مديريتي براي انجام فعالیت هاي گوناگون دراین سازمان تعداد محدودي قانون و مقررات وجود دارد؛ . به کارکنان بعنوان افرادي سخت کوش و مورد اعتماد نگریسته مي شود.لذا اقدامات سرپرستي خيلي سفت و سخت و جدي نیست» 9. كاركنان تشويق مي شوند تامسايل راخودشخصا حل وفصل نمايندءولي وقتي احتياج به مساعدت دارندمي توانند باسريرستان خويش مشورت نمايند» #. مدیریت ارشد تفاوت اختیارات در رده هاي مختلف را به رده هاي يائين ترمحول مي کند,

صفحه 18:
©. کارکنان تشویق می شوند تامهارت هاي تخصصي خاص خويش را توسعه دهند» 9.اختلافات بین دپارتماني و بین فردي به صورت رخداد هايي طبيعي تلقي مي شوند؛ 2. مدیران نه تنهابراساس عملکرد دپارتمان تحت نظر خود ارزيابي مي شوند » بلکه بر اساس این که چقدردپارتمان آنان فعالیت هاي خود را با فعالیت دیگردپارتمان ها در سازمان هماهنگ مي کند هم » سنجیده مي شوند» 9 تشویق و ارتقائات در اختیار كاركناني قرار مي گیرد که‌بیشترین نقش را براي سازمان ایفا کرده اند» حتي در مواردیکه اين کارکنان ایده هاي غریب. رفتار شخصي متفاوت و یا عادات كاري متفاوتي داشته اند.

صفحه 19:
انيشتین بر این باور بود که,آنچه در مغزفرد می‌گذرد» جهان اورا می‌آفریند استفان کاوی چهره سرشناس علم موفقیت: 0 اگرمی‌خواهید درزندگی وروابط شخصی خویش تغییرات جزیی به وجود آورید,به گرایش‌ها و رفتارخود توجه کنید؛ 9.اگردل شمامی خواهدقدمهای کوانتومی بردارید و تغییرات اساسى درزندكى خويش ايجاد كنيد بايد نكرش ها و برداشت های خودراعوض کنید.

صفحه 20:
میزان قدرت باورها بر کیفیت زندگي انسانها باورها تعیین کننده کیفیت انديشه ها انديشه ها عامل اولیه اقدام ها و اقدام ها عامل اصلي دستاوردها هستند قانون زندگي, قانون باورهاست. باورهاي عالي سرچشمه همه موفقيتهاي بزرگ اند. توانمندي يك انسان را باورهاي او تعیین مي کند. انسان ها هر آنچه را که باور دارند خلق مي کنند. باورهاي شما دستاوردهاي شما را در زندگي مي سازند.

صفحه 21:
نمونه قدم کوانتومی استفان کاوی صبح روزی تعطیل سواربراتوبوس بود. تفريباً يك سوم اتوبوس پر شده. بیشتر مردم آرام نشسته ویا سر خود رابه چیزی گرم کرده بودند.درمجموع فضایی سرشار از آرامش و سکوتی دلپذیر برقراربودتااینکه مرد میانسالی با بچه‌های خود سوار. اتوبوس شده و بلافاصله فضای اتوبوس تغییر کرد. بچه‌هاداد و بیداد راه انداخته و مدام به طرف همدیگر چیز پرتاب می‌کردند. یکی از آنهابا صدای بلند گریه می‌کرد و یکی دیگر روزنامه را از دست اين و ن می‌کشید و خلاصه اعصاب همه افراد داخل اتوبوس خرد شده بود.

صفحه 22:
برداشتن قدمهای کوانتومی از استفان کاوی پدربچه‌ها که در صندلی جلوی ‎Guia‏ تتشته بوخ الا بهارزوای خود نمی‌آورد و غرق در افکار خویش بود. بالاخره صبراستفان لبریز شده و زبان به اعتراض بازمی کند: آقای محترم! بچه‌های شماواقعاً دارند همه را آزار می‌دهند. شما نمی‌خواهید جلوی آنهارا بگیرید؟مرد که انگار تازه متوجه شده بود چه اتفاقی دارد می‌افتد» کمی خود را روی صندلی جایجا کرد و گفت: بله» حق با شماست. واقعاً متاسفم. راستش ما داریم از بیمارستانی برمی‌گردیم که همسرم؛ مادر همین بچه‌هاه نیم ساعت پیش در. آنجا مرده است. من واقعاً گیجم و نمی‌دانم باید به اين بچه‌ها چه بگویم. نمی‌دانم که خودم بايد جه کار کنم و ... و بغض اوترکید و اشك وی سرازیر شد.

صفحه 23:
قدمهای کوانتومی صادقانه بگویبد آیا اکنون این وضعیت را به طور. متفاوتی نمی‌بینید؟ چرا این طور است؟ آیا دلیلی به جز اين دارد که نگرش شما نسبت به آن مرد عوض شده؟ استفان می گویداوهم بلافاصله تغییر نگرش داد و دلسوزانه به آن مرد گفته,واقعاً مرا ببخشید. نمی‌دانستم. آبا کمکی از دست من ساخته است؟ ‎weed‏ اگر چه تا همین چند لحظه پیش ناراحت بودکه این مرد چطور می‌تواند تا این اندازه بی‌ملاحظه باشد» اما ناگهان با تغییر نگرش خودهمه چیزعوض شد واواز صمیم قلب می‌خواست که هر کمکی از دست وی ساخته است انجام بدهد.

صفحه 24:
به محض تغییر برداشت» همه چیز ناگهان عوض می‌شود کلید یا راه حل هر مسئله که در اینجا با عنوان قدم های کوانتومی از آن یاد شد,اين است که : به شیشه‌های عینکی که به چشم داریم بنگریم؛ شاید هر از گاه لازم باشد که رنگ آنها را عوض کنیم و در واقع برداشت یا نقش خودمان را تغییر بدهیم تا بتوانیم هر وضعیتی را از دیدگاه تازه‌ای ببینیم و تفسیر کنیم . آنچه اهمیت دارد خود واقعه نیست بلکه تعبیر و تفسیر ما از آن است.

صفحه 25:
علوم جدید مبتنی بر مهارت های کوانتومی مجموعه ای از مهارت هایی که مدیران را قادر می سازند تا سازمان و مسائل پیش روی آن را با دیدگاهی نوین بنگرند. مهارت هایی که قصد جایگزینی مهارت های سنتی را ندارند. بلکه آنها را کامل می کنند.

صفحه 26:

صفحه 27:
حوزه توانایی های مهارتی مدیریت مدیریت زمان تفویض اختیار مدیریت تعارض حل خلاق مسایل خصايص مدير مديريت تغيير مديريت اقتضا مديريت بحرران اخلاق ومعنويت حرفه اي خودشناسي و خودآگاهي مهارت هاي ارتباطي مهارت هاي مذاکره ‎OLS‏ ‏توانايي هاي مدیریت مقاعه سازی وتضازنکت

صفحه 28:
مهارت های کوان سومى در مديريت

صفحه 29:
مهارت های کوان سومى در مديريت

صفحه 30:
(- مشاهده کوانتومی: به معنی توانایی مشاهده امور از روی عمد. توانایی دیدن آگاهانه هتفکر کوانتومی: توانایی تفکر در ظاهر احمقانه اما در باطن درست. توانایی تفکر متناقض اهمايق کوانتومی- تواتانی اناش نبرزندگی. تواآتایی خن گزدن به صورت حیاتی و زنده درک کوانتومی: توانایی درک از روی حس. توانایی درک شهودی معکس العمل کوانتومی: توانایی انجام امور به صورت مسئولانه. توانایی انجام دادن با مسئولیت اعتماد کوانتومی: توانایی اعتماد کردن در زندگی. توانایی اعتماد به زندگی موجود کوانتومی: توانایی ایجاد ارتباطات کوانتومی با محیط اطراف. توانایی شرکت در رابطه

صفحه 31:

صفحه 32:
(Object Finding) +t.» a 3 (Fact Finding) o2! ‏جمع‌آوري‎ تعريف 383 ‎(Problem Finding) JS*«‏ توليد رامحلهايي براي مسئله ‎(Idea Finding)‏ ارزيابي و انتخاب بين رياه حلهاي ممكن ‎Solution)‏ ‎(Finding‏ قبولاندن تصمیم گرفته شده و تصمیم فروشي ‎(Acceptance Finding)‏

صفحه 33:
مهارت دیدن یا مشاهده بوسیله این مهارت. می توان واقعیت ها را یافت. اين مهارت باید همراه تمرکز باشد. بعضی توانلیی دیدن هدفمند براساس انتظارات و باورهای بیننده را دارند, زیرا واقعیت ذاتاً ذهنی است . مدیران را قادر می‌سازد که آگاهانه مقاصد و نیت‌های خود را انتخاب کنند. پاسخ کوانتومی برای حل تعارض یا برخورد با آن چنین خواهد بود. کشف پیش فرض‌ها و عقاید آنهایی که در تعارض هستند.

صفحه 34:
نگاه جستجوگر به معني آن است که فرد اطلاعات و مدارك موجود در محیط را جمع آوري» مستند سازري و ارزيابي کند. لذا فرد باید توانايي هاي ذهني براي يادگيري» توانايي مواجهه با موانع و مشکلات. توانايي تاب آوردن در مقابل سختي هاي فيزيکي و روحي و توانايي شناخت مردم (علم مردم شناسي) ‎lS‏ پاش توانايي نتیجه گيري بر اساس مدارك موجود توانايي تحمل آوردن در برابر تبعیض. توانايي اجتناب از زود قضاوت کردن از جمله نتایج دیگر دیدن کوانتومي است. درك ما از محیط واقعیت قلمداد مي شود. هر آنچه که ما مي ینیم»امتي شنویم» مین امي کنیع هي چشيم نو مي بوئیع کاملا در چهارچوب تصورات ذهني ماست.

صفحه 35:
تفکر کوانتومی توانایی تفکر در ظاهر احمقانه اما در باطن درست. این که فرد متفاوت از. دیگران و جریان هنجار تفکری جامعه» فکر كند. شكافتن مغن, منجر به وجود آمدن فكرهاى جديد و خلاق مى شود. فهميدن از طريق حس كردن و تجربه از نزديك تنها در اين شرايط است که چیزی خلق می شود که آن چیز به دلیل جریان غالب فکری موجود. در جامعه وجود نداشته و از آن محروم بوده است.

صفحه 36:
درک کوانتومی توانایی درک از روی حس اینکه وقایع محیطی را با استفاده از شبیه:سازی:در: ذهن پیش بینی نمود. یعنی رادارهای ذهن,مجموعه عوامل موجود در محیط را شناسایی وسپس نتیجه ترکیب این عوامل که به صورت یک واقعه يا پدیده خود را نشان می دهد» پیش بینی نمایند و بر اساس این پیش بینی عکس العمل نشان دهند. درك کوانتومي کارکنان را مجاب مي کند که از خرد جمعي داخلي» براي تحليل داده هاي خارجي استفاده کنند.

صفحه 37:
فایده درک و تفکرکوانتومی تفکر و درك کوانتومي به طور قابل ملاحظه اي ظرفیت سازمان را گسترش مي دهند. اين دو مهارت به طور قابل ملاحظه اي بصیرت ذاتي فرد را در خلاقیت براي حل مشکلات و قدرت تصمیم گيري تحريك مي کند. thy,

صفحه 38:
احساس کو انتومی * توانایی احساس سرزنده بودن * احساس امید و رویش فرصت های جدید را در خود نکشیم. لازمه آن مهندسی ذهن و دوری از افرادی است که سعی در تخریب مهندسی مثبت ذهن ما دارند. ‎Medial View of Major Subdivisions‏ ea view of major

صفحه 39:
اعتماد کوانتومی توانایی اعتماد کردن در زندگی است. لازمه برقراری رابطه اجتماعی (براي هم افزایی) در سازمان» توانایی اعتماد به همکاران است. این اعتماد شرایطی را فراهم خواهدکرد که به دلیل اصل کامیابی فراخود. تفکر مثبت شبیه بازی دومینو در سازمان پراکنده می شود و فرصت تفکر منفی و به دنبال آن عمل منفی از افراد سازمان» گرفته مي شود. وجود شخصیت جاذبه دار و کاریزماتیک کمک زیادی به دوام اعتماد می کند. جاذبه دار بودن اینگونه شخصیت هاء فرصت تفکر منفی را در

صفحه 40:
از مهارت هاي حس کوانتومي و اعتماد کوانتومي به عنوان مهارت هاي ساختاري یاد مي شود. با بكارگيري حس و اعتماد کوانتومي نحوه نظارت در سازمان تغییر مي کند. سازمان در اين شرایط ساختار سنتي و ديكتاتوري خود را تغییر مي دهد و نمودار سازماني به کل تغییر. مي کند.

صفحه 41:
وجود کوانتومی توانایی ایجاد ارتباطات کوانتومی با محیط اطراف معنی این گونه ارتباطات این است که همانند کوانتوم فیزیک؛ پیوند بين اعضای گروه گسسته نشود. این امر لازمه ارتباطات کوانتومی است.

صفحه 42:
عكس العمل کوانتومی توانايى انجام امور به صورت مسئولانه اينكه در برابر ييش بينى و شبيه سازى مراحل قبلى» عكس العمل مناسب در زمان مناسب و جاى مناسب به صورت مسئولانه (نه با بى تفاوتى) از فرد بروز نمايد. در دنيايى كه نتيجه يرواز يى يروانه مى تواند منجر به سيل و فروياشى در نقطه ی دیگر از, جهان شوده بی تفاوتى هزينه فاق تالارى كو أهه داعتت:و هين قال بتحشون مق تاشد

صفحه 43:
نمایی از ارتباطات مهارت های کوانتومی ارزش ها ساختار راهبرد چشم انداز

صفحه 44:
ایستگاه بازرسي قرص تغذیه کننده ارتعاشي قرص هاي توليدي رو براي بسته بندي از اطراف مارپیچ داخلي کاسه تغذیه کننده فرستاده وازطریق سرسره باصفحه شييداري به نقاله تحویل میده. با پائین رفتن قرص هاء بازرسین قرص هاي معیوب رو شناسايي و از خط خارج مي کنند. لت س ترس حلي سيب نقاله رف دورريزها

صفحه 45:
چالش - پسشنهاد سیستم * تعویض بازرسین با یک سیستم بازرسي ويديويي گران قیمت و تخصصی دلاري ۰ پروژه با بازگشت سرمایه فوق العاده مطلوبي » اما امکانات مالي آن در دسترس نیست. ‎٠‏ نظر رئيس این است که پروژه معرکه اي است» ولي راه ديكري براي حل مشكل بيدا كنيد.

صفحه 46:
۲ 5 ۳ 5 خود قرص ها خود را بازرسي کنند رهاساز تغنیه کننده کاسه اي به گونه اي عوض شه که.قرص ها در حالي که روي پهلوي خودشون مي غلتن از اون خارج شن. نقاله را حدودمس م جابجا کنید. قرص هايي که گردن با سرعت مشخص غلتیده و فرصت پریدن به نقاله رو ييدا مي كنن. اونايي که لبه شون پریده يا با سرعت کمتر مي غلتن یا به بغلشون مي لغزن وبه داخل ظرف قطعات معيوب مي افتن. © منيع حل متتكل :سرع غلتينن نقش بازرسي قرص ها بدون نیاز به بازرس ها و دستكاه ويديويي انجام شده ‎Ee a‏ ظرف دورریزها 7

صفحه 47:
آسمان‌خراش‌هایی برای آرامش مردگان! ‎٠‏ در شهر‌های بزرگ» معضل بيدا كردن جا براى تدفين مردكان» روز به روز بيشتر مىشودء هزينه تدفين هم بيشتر و بيشتر. ‎٠‏ دو طراح به نامهاى يالين فو و ايهسوان لين» طرحهايى براى حل اين مشكل دارند. آنها تصميم دارند كه كه در بمبئى» آسمانخراش ويزيهاى براى تدفين ‎cai gly Gaye‏ اين آسمانخراش ‎jee‏ موشكا نام داريد. ان لحاظ سمبلیک طراحان كوشيدهاند» نماى اين برج يادآور اتصالى بين يمين و بهشت باشد.

صفحه 48:
اين برج مجهز به ‎oly sissy‏ كليساء دریاچه و باغ هم هست.در آن اصلاً مردگان ادیان 0 نمی‌شود

صفحه 49:
مجموعه برج‌های سیزده طبقه تدفین مردگان در شهر بوگوتا در کلمبیا

صفحه 50:
جمع بندی کسب مهارت هاي کوانتومي ارتباطي با چشم انداز و اهداف سازمان ندارد. بلکه به باور افراد بر مي گردد. هر فردي تنها آن چيزي را انجام مي دهد که باور او با انجام آن کارء آرام مي شود. به هیچ عنوان نباید سعي در تغییر افکار افراد داشت. بلکه بايد ایده هاي افراد را دربارره چگونگي فکر کردن تغییر داد و عينك جدید به چشمان افراد زد. مدير براي كسب مهارت هاي كوانتومي بايد سعي کند بیشتر كوش كند و كمتر ايده هاي خود را بيان كند.(توانايي جديد تعريف شده براي مديريان)

صفحه 51:
جمع بندی ‎٠‏ اكر اين اصل را بيذيريم كه ما نمي توانیم آنچه را که تصور نمي كنيم؛ خلق كنيم أنكاه به لزوم تفكر مثبت براي كسب مهارت هاي كوانتومي بي مي بريم. ‏* افراد تنها آنچه را که درك مي کنند» انجام مي دهند و درك آنها وابسته به دنياي حقيقي آنهاست. ‎٠‏ نظریه کوانتومي گزینه هاي جديدي را پیش روي مدیر قرار مي دهد. ‏* نظریه کوانتومي بیانگر این است که خلاقیت نتيجه تمرکز است نه فشار و اجبار,در حالي که تنش و زور از رويكرد هاي تفکر نيوتني است.

صفحه 52:
مکان» مهارت و شکل بروز مهارت كوانتومي مكان وقوع مهارت هاى كوانتومى شكل بروز مهارت کیفیت مشاهده کوانتومی تمرکز نوآوری تفکر کوانتومی خلاقیت انگیزش احساس کوانتومی پر انرژی تفویض اختیار درک کوانتومی تضاد مسئولیت اجتماعی عکس العمل کوانتومی ارزش های اخلاقی تغییر /بی نظمی اعتماد کوانتومی انعطاف پذیری کار تیمی/تنوع فکری وجود کوانتومی پر شور و حرارت

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان