صفحه 1:
بررسمبلستر اگوی های بازاریابی ‎«rp‏

صفحه 2:
استراتزی های بازاریابی ‎ED‏

صفحه 3:
بازاریابی و هدف از آن

صفحه 4:
۱- تعریف تقسیم بندی بازار ۳- مبانی تقسیم بندی بازار ۲- اهمیت تقسیم بندی بازار ۴- انتخاب بازارهای هدف يه - تعيين آميخت دنت ای 7 1 هر + ازار ف

صفحه 5:
۱- مسابقات -بيام کوتاه ویترین - چند رسانه ای جشنواره ها یگان با ۵ ن فوتبال, 5

صفحه 6:
-استواقة استراتژی های بازا ; 0 زکرهای بزاریابی در جرخه عمر محصول ‎ae‏ ور هد استراتژی های مرحله ورود به بازار = و مرج > استراتژی های مرحله رشد بو هري جاده ای مرحله بلوغ | استراتژی های مرحله ثبات و افول م و39

صفحه 7:

صفحه 8:
4 #راستراتژی های مرحله رشد ‎i 7/0‏ اک i; ; ie i ۰ >} ite UU 8 1 gps eal myo ae ۳

صفحه 9:
‎ID‏ و استراتزی های مرحله رشد ‎9 70 ‎ ‏ی کاهش تعرفه پیام کوتاه فارسی ) ‎m9 7‏ دار ) ‎oe‏ ‏نون هم دانشگاهی ‏ها) ‏- رشد / افزایش سهم بازار ‎me a‏ ‘ کانون قوآذاران ذ ‎۳ ‎ ‏- رشد ( ۱ ۰ 699508 استرات ‎

صفحه 10:
۲- به منظور افزایش جچ فرش ۷ - استژانزی توللعه محطول - استراتژی نفوذ ‎ws‏ د جد ‎ee‏ ‏- استراتزی امطای اجازه تولب

صفحه 11:

صفحه 12:
استراتزی های مرحله ثبات و افول ‎-١‏ استراتزى سود نهابى 9 7- استراتزى خروج از صنعت <7 ۳

صفحه 13:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
32,000 تومان