کسب و کار مدیریت و رهبری

بررسی سند مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی در هلند (iczm)

ICZM

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بررسی سند مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی در هلند (iczm)”

بررسی سند مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی در هلند (iczm)

اسلاید 1: 1بررسی سند مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی در هلند پرهام شادبخت

اسلاید 2: هلند تصمیم گرفته است که استراتژی جداگانه ای برایICZM خود ننویسد، چرا که که آنها در حال حاضر اصول ICZM خواسته شده توسط اتحادیه اروپا را در سیاست خود اجرا می کنند. با این وجود ، وزارت حمل و نقل ، فواید عمومی و مدیریت آب هلند گزارشی درباره نحوه اجرای کار این سند در هلند نوشت تا نشان دهد «روش مدیریت منطقه ساحلی هلند در یک روش یکپارچه و پایدار در زمان نوشتن مقاله در آن چهار اصل اصلی به کار رفته است که در صفحات بعدی به آن میپردازیم2Netherland`s iczm

اسلاید 3: 3 اولین اصل عدم تمرکز است و به معنای این است که اجرای سیاست های فضایی باید در هر کجا که ممکن است والبته لازم است غیرمتمرکز شود. برای منطقه ساحلی مانند هرجای دیگر ، باید که یک رویکرد منطقه ای و محلی برای پیاده سازی و مدیریت سیاست ها ، در چارچوب تعیین شده توسط دولت ملی اتخاذ شود.اصل دوم می گوید اقدامات مبتنی بر رسوب و ته نشینی برای حفاظت از سیل به جای استفاده از سازه های مصنوعی باید تا آنجا که ممکن است اجرا شود. از یک طرف این اتفاق باعث میشود که با تغذیه شن و ماسه به طور منظم سواحل گسترده تر شوند و از طرف دیگر ، و از طرف دیگر این جذب آّب توسط شن و ماسه ، گفته می شود موثرترین راه برای اطمینان از حفاظت از سیل ساحلی در طولانی مدت است اصل دوم را می توان با شعار نرم هرجایی که ممکن است سخت فقط در صورت لزوم جمع بندی کرد

اسلاید 4: 4 طبق استراتژی هلندی ها ، پیش شرط اصلی موفقیت ICZM آگاهی کامل از موقعیت ها و توانایی های بلقوه و خطرات مختلف در منطقه ساحلی و همچنین حمایت و پشتیبانی عمومی مناسب (اصل سوم) است. سازمان های ذینفع مختلف در اطراف سواحل هلند نقش عمده ای در این زمینه دارند. آنها همچنین در تدوین سیاست های مناطق ساحلی و اجرای مطالعات و پروژه های برنامه ریزی شرکت می کنند. همین امر در مورد سازمانهای بخش خصوصی مانند صندوق جهانی طبیعت WWF که گاهی اوقات چشم اندازهای اصلی خود را در مورد ساحل و دریای شمال دارند ، صادق است.

اسلاید 5: 5

9,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید