پزشکی و سلامت طب سنتی

بهداشت آمیزش جنسی

behdashte_amizeshe_jensi_tabaye

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بهداشت آمیزش جنسی”

بهداشت آمیزش جنسی

اسلاید 1: www.tabaye.ir

اسلاید 2: بهداشت آمیزش جنسی

اسلاید 3: ارتباط جنسی رفتاری است که جنبه های مختلفی از اصول ششگانه سلامتی از جمله «حرکت جسمانی»، «اعراض نفسانی» و «احتباس و استفراغ» را در بر می گیرد.

اسلاید 4: اثرات مفید آمیزش جنسی:برقراری رابطه جنسی سالم پیامدهای روانی و جسمی مثبتی برای همسران دارد، از جمله:- کاهش خشم و غضب؛- کاهش هم و غم و فکرهای وسواسی؛- سبک کردن بدن و کاهش تجمع مواد؛- افزایش اشتهای واقعی؛- افزایش هوشیاری و کارآیی ذهنی؛- افزایش نشاط و قوت بدنی؛

اسلاید 5: عوارض ترک آمیزش جنسی:- افزایش احتمال اضطراب و افسردگی؛- افزایش احتمال بروز بیماری وسواس؛- کسالت و کندذهنی؛- سنگینی کل بدن، سر و چشمها؛- کاهش اشتهای طبیعی؛- تنگی نفس و تپش قلب؛- عصبانیت و خشم و اندوه؛- درد در کشاله ران و بیضه ها.

اسلاید 6: زمانهای پرهیز از آمیزش جنسی:انجام نزدیکی در موارد زیر، منجر به عوارض گوناگون خواهد شد. (به ویژه اگر قصد بارداری وجود دارد، احتیاط بیشتری لازم است):1. بلافاصله بعد از صرف غذا یا پرخوری.2. بعد از پاکسازی هایی مثل اسهال، قی، فصد، حجامت و زالو.3. در زمان خستگی.4. در زمان فشار ادرار و مدفوع.5. در زمان واکنشهای روانی شدید مثل خشم، غم و خوشحالی شدید.

اسلاید 7: 6. در غلبه خشکی بر مزاج و بدن (مثل لاغری شدید).7. در حالت گرسنگی زیاد.8. در حمام و بعد از آن، بعد از ورزش شدید، پس از بیداری طولانی و پس از تعریق شدید.9. در زمان احساس سردی و گرمی زیاد در بدن.10. به اکراه و بدون رغبت و شوق و قوت. 11. وجود بیماریهای حاد.12. اول، نیمه و آخر ماه قمری.

اسلاید 8: 13. فاصله میان اذان صبح تا طلوع آفتاب.14. از اول غروب تا رفتن شفق.15. زیر نور مستقیم خورشید.16. در حال جنابت بدون وضو.17. در حالت ایستاده.18. رو به قبله یا پشت به قبله.19. پس از خوردن ماهی.

اسلاید 9: 20. بعد از خوردن گوشت گاو، گوسفند و عدس.21. بلافاصله پس از آشامیدن شیر.22. بعد از خوردن بادنجان.23. پس از مصرف کدو سبز و میوه ها. 24. زمان سردرد.25. در حالت مستی.26. آلودگی شدید هوا.

اسلاید 10: بهتر است نزدیکی در مکانهای امن و بدون روزنه، تمیز، پاک که در آن از گلهای خوشبو استفاده شده بر پوششی زیبا و معطر از مخمل صورت پذیرد.نزدیکی در زمانی صورت پذیرد که پس از آن امکان خواب طولانی وجود داشته باشد، تا راحتی و آسایش در فرد ایجاد کند.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید