صفحه 1:
صفحه 2:
صفحه 3:
صفحه 4:
صفحه 5:
ا ا ل ا Opt
ل ۳ ۱00۱
nd وضعیتی دردناک
به دتبال وضعیت دردنای 5 وود آمدن واکنش هاین
در فرد باعث به تعادل رسيدن فرد قبل از شروع
بحران شده
0
رب .۳ استفاده کند.
1
لالض و عميق شدن بحران.
صفحه 6:
ford meet 6] oy Cae = wrrrear Caro be asp ine PO ا Ep
استفاده از ياسخ هاى هميشكى حل
فعال شدن مکانیسم های فوری حل مشکل
تعريف مجدد و حل مجدد مشكل با توقف.
يا كناره كيرى از مشكل و تحريف وَأفَعَيِك [
آشفتكى هاى شخصيتى
صفحه 7:
خر حوامل متمادل کننده ادن کتترل حواسل استرس و1
صفحه 8:
صفحه 9:
صفحه 10:
00 1 راك هرد از واقعه
ارزیابی ایا ساد
ا Are] Fee
تاثیری که Ps ool
الا ا ا م
مثال: بیمار سرطانی
صفحه 11:
صفحه 12:
3 راهکارهای مدارایی
؟تعريف و
اضطراب و د a lb ui كاركرى شيوه هايى
a ا
۹ های ناکارآمد و ناتوان باعث بحران می
شود. 2۳2
صفحه 13:
صفحه 14:
BAe
صفحه 15:
مراحل رشد اجتماعی هیچانی
صفحه 16:
صفحه 17:
صفحه 18:
oo دوره هاى
ت آنها در فرق
صفحه 19:
صفحه 20:
صفحه 21:
صفحه 22:
3 . پذیرش و قبول بحران
صفحه 23:
صفحه 24:
صفحه 25:
مرحله دوم با جست و
جو فرد از دست رفته و
اشتغال ذهنی با او
مشخص مپشود.
خاطرات فرد از دست
رفته جای سوگ را
و
مرحله اول با کرختی ,
اعتراض , انکار و خشم
مشخص ميشود.
مرحله سوم با باش
همراه است.فرد
سوگوآر منزوی بی
احساس 1١ ا
میرسد:
صفحه 26:
فرایند داغ دیدگی در کودکان
صفحه 27:
جسم |سردرد ؛ کمردرد » خستگی , بیخوابیء
ee
ل م
گیجی , فراموشی , شوک , فقدان تمرکز
7
صفحه 28:
۱ ای
A A ۳
de كوش دادن sl بطه “Lai ۱
. دارد
3 3 +4 = 9
صفحه 29:
0 a 0 | ۰
صفحه 30:
صفحه 31:
5 يرستار. همجنين, تصميم مَى كيرد كه كدام يك از
مكانيسمهاى سازشى مددجو كنترل و كدام يك از آنها
تقويت شود.
صفحه 32:
٠ يك درمان كوتاه مدت كه روّق حل مشكل فعلى متمركز
اولبت و مهم ترين مداخله مين م
5
3
3
<=
=
3
ات
ا
3
=
1
21
=
Se
oot
z hie
PRL رب ار el pera ل 7
شدن بی قید و شرط نیاز دارند.
به افرادی که فکر می کنند به اخرخط رسیده اند و بعید
است راه حلى براى مشكلشان بيدا شود بايد روش
. هايى مثل طلب حمايت از ديكران را ييشنهاد كرد
صفحه 33:
۳ eC Cer C pV ay REC Bty
Roti preys Shree aor Pec Cmee bY
بايدبه مددجو كمى شود تا درد فقدان را اشكار سازد در غير
eae Ee
POR ا ا ال eh pete eT)
پذیرش مرگ عزیزان کمک میکند.
0 0 0 ا AP ESC I tLe cor] BCI
a eee
۳ ار pole ene
0 Sha PES C le entries sve mupr perl tare meee
eyerip و
صفحه 34:
۱۳۰۰ ۲ اس EG
EO)
بسيار مفيد است.
| ا ا Bee] e egret
عکسها با فیلمهای متوفی و مرور این خاطرات در سازگاری مجدد و
eG
SC nec Mere Turcy euatrw via Ener ل
“3S Ire ا cantly 3S us
بازسازى شناختى: زمانى كه فرد احساس ميكند كه با از دست دادن
1 INPer Ns NGR RTE NO) BOB
دوست داشته باشد, پرشتار ی آ و کمک کند تا این افکار اشتباه را
تغییر دهد
rip neice eer ل د 0 0 للك
ا ا ل ا ا [UR perce
Pew Pe POT | وا بو و | Seas eis
صفحه 35:
ارزشیابی
0 ارزشيابي ا ا |
مشخص ميكردد كه آيا اقدامات انجام شده,
مشكل را حل كرده است و بحران رفع شده