bimari-hai-pesteh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بیماری های پسته”

بیماری های پسته

اسلاید 1: بیماری های درختان پسته ارائه دهنده :وجیهه چوپانی1-انگومک یا پوسیدگی ریشه و طوقه2-آفلاتوکسین3-ماسوی پسته4-پوک شدن دانه پسته

اسلاید 2: بیماری انگومک یا گموز پسته مقدمهدر بین بیماری های پسته پوسیدگی طوقه و ریشه ناشی از قارچ فیتوفترا اهمیت بیشتری دارد بیماری گموز پسته (شیره سیاه پسته)اولین بار در سال 1339 در کرمان شناخته شد .

اسلاید 3: عامل بیماریقارچ عامل پوسیدگی فیتوفتورایی خاکزی است و می تواند قبل از کاشت درخت، در خاک باغ وجود داشته باشد. مایه اولیه این قارچ همچنین می تواند با نهال ها یا آب آبیاری آلوده، به باغ های دوردست انتقال پیدا کند.

اسلاید 4: قارچ در بافت های آلوده ، میوه ها و برگ های ریخته شده روی زمین زمستان گذرانی می کند. هنگامیکه رطوبت خاک درحد یا نزدیک به رطوبت اشباع خاک باشد، اندام های رویشی قارچ به شدت رشد می کنند. خاک های دارای زهکش و مکان هایی از باغ که برای مدت طولانی آب در آنجا جمع شده و شرایط مناسب برای رشد قارچ را فراهم می کنند، از مهم ترین عوامل تشدید بیماری هستند.

اسلاید 5:

اسلاید 6: تولید مثلگونه های فیتوفتورا ​​ممکن است از نظر جنسی یا غیرجنسی تولید مثل کنند. در بسیاری از گونه ها ، ساختارهای جنسی هرگز مشاهده نشده است ، یا فقط در جفت گیری های آزمایشگاهی مشاهده شده است.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید