کسب و کارسرمایه‌گذاری و بورسمدیریت و رهبریمهارت‌های شخصیبرنامه‌ریزیفروش و بازاریابیاستارتاپ و کارآفرینی

تأثیر پذیرش هوش تجاری بر عملکرد بانک ها: یک چارچوب مفهومی

درس هوشمندی کسب و کار عنوان مقاله : تأثیر پذیرش هوش تجاری بر عملکرد بانک ها: یک چارچوب مفهومی سال نشر: ۲۰۲۱ نوع مقاله: علمی پژوهشی

prooshe

صفحه 1:
۳۹ ‏ان‎ ou eee ‎EN) EPO Enc‏ ا ا لت 7 جارجوب مفهومى ‎ne Fey‏ ل ‎Ferrey gen Ces ete‏ ‏نام استاد ‎0500005 ‎

صفحه 2:
02 => Perea are cal Ee Scare) Car Serre eee es | eV) SSCS Cae CE Oe se ane Teen nC Renee ere ey ire rene renee arate pines RrOSES CSNY ery) CHES TSC IS 38) 31) Wes oy ‏ادبيات براى بى بردن به شكاف آشكارى كه در حوزه 8ا8‎ 595 ‏ا 6 ا‎ gul a plal . 21 2929 ‏مشترى بانكى هاى مدرن , مديريت ارتباط با مشترى را به‎ 1۱ eT MRUTES EaENCaN eraser ean ۳ این مطالعه یک ابزار مقدماتی اولیه برای دستیایی به یک مدل sree eee ec در آينده خواهد يون ‎tr)‏ ل ا ل ۱ 12۳

صفحه 3:
۵3 تحول داده ها و توآوری ارتباطات به ما امکان بکارگیری و دسترسی اولیه به داده ها : میادلات ۱ ee ee eRe Re tee od اطلاعات حاصل از اين اتدازه كيرى هاى ييجيده داده ها حتى براى كسب و كارها سخت است . در دیدگاه یک طرقه : سازمان ها با حذف هزینه های عملی ناشی از منایع اطلاعات داخلی به چالش ادامه خواهند داد. در دنیای فناوربهایی با رشد فزاینده و سریع. حوزه هوش تجاری ‎oe RC nares eel eee‏ ۱ ‎ee Ee‏ ا ا ا وت ۳ و سودمند برای تصمیم گیری است که به محاسبات سریع. افزایش ارتباطات و همکاری, Pree ete ee wr Ny Cenc CIN nny Carre ne vr خاذ 8۱ در سیستم هر سازمانی به یکی از نوآوریهای حیاتی علمی و RECN 0 7 مکان کمک می کند. Recreate Petes erred Set

صفحه 4:
۱/4 | ‎eB eee err eee Ce Ee aC eer‏ همجنين بايستى تغيرات را بازنكرى و فعاليت هاى تجاريشان را با كسترش قانون هاى ملى و جهانى ممزوج كنند. هينت مديره مستقیماً تا پایین ترین سطح انتخاب می آید. تصمیم گیری ها بایستی مقرون به صرفه باشند و از حق حمایت کند و داده هایی 1 Fee et eee gec Fee perenne ‏خودشان ثبت می شود. دارایی و انتخاب های پول نقد. در کنار پیشیته هاء رد و بدل کردن پول برای هر حساب. مطالبه ی بهاء‎ ‏مسئوليت اعتبارات و غيره. اين داده ها از فرم هاى مخصوص بائك حاصل شده و در يايكاه داده هايى بر مبناى ارزش ذخيره‎ Roe ‏ا ا اا ااا ا‎ eae ee ed سازمان هاء به خصوص بانک ها در نتیجه ی قطعیت های ذکر شده گذشته. و گذشته از این دسترسی به حجم زیادی داده مورد ‎NST CON Cee Le Meer cee fe Tore errr ier TRIO een ea)‏ 1 داده ای تدارند. و بعد به طرز شگفت انگیزی در قسمت های کمی از عملیاتشان هیچ گونه اطاعاتی وجود ندارد. به هر حال با پیشرفت اطلاعات و ارتباط با توآوری ها و با کمک هوش تجاری پاسخ موثری برای موضوع مطرح شده ی گذشته فراهم آمده جه ا ور

صفحه 5:
۵5 با وجود پشتوانه ی اين دلایل محکم. مطالعه ی تاثیر هوش تجاری 31 بر عملکرد بانکها در عصر دیجیتال منطقی به نظر می رسد ۱9 vee Te ee eC tet eed Fes W Paty] Pr fer heey epee Reece Pere RU SEO UR ace eae ‏ا‎ ‎= ۲ ‏ازم بر اجراى مديريت ار ری ی وی یب‎ آخرين خروجى هر صنعت و ييشه اى است و به متغير هاى اساسى زيادى بستكى دارد تا ييشرفت و كسترش آن ها را نشان دهد. از اين به بعد. قرار دادن پذیرش هوش تجاری: عملکرد بانک ها و مدیریت ارتباط با مشتری در یک قاب می تواند هدف ۳ 1 گیری تاثیر پذیرش هوش اجتماعی بر عملکرد یانک ها با میانجی گری اثر حمایت از مدیریت ارتباط با مشتری 28/4 بانک ها ا ا ا ‎Ie‏ ۱ تجسس پی ریزی شده نظم و ترتیب داده و با یکدیگر ممزوج کرده است.

صفحه 6:
Sul osu GuSuu Yay ‏این مقاله از ينج‎ بر رکشت ات[ ۱ بامشترى eer | تحلیل و نتیج بازبینی یافته ها oes ee ‏برروى سو متهم‎ تحقيق

صفحه 7:
7 ۱-۱ شکاف پژوهشی: بقاتی بر روی هوش هیجانی با ملاحظه ی ت بی درمورد روش های ممزوج شده . موفقیت بزرگ ‎ACC Se tee CTU Ce CL Use Mee RCo Teer‏ 0 er Teer See ene eee ee RCSB eee afore ‏ا‎ CS Cer ‏ا‎ ‎ee های مهم است که ارتباطش با مشتریان زیاد است و سهمش در تجارت و اهمیت ‎eee Te UI RO a Ter tas) aCe Rene Se nee‏ ۱ 2531 ‏ل‎ ete Yen nee ner Tey Meg Seer i rent creer eter) [0 CONT Te SS CRCeneT WL CTE Meme CRIN SECT CLET) (Oa eer tee ed eee Ree en an Create NTulc Dee eet TUL ete ee CTL ‏بزرگترین پایگاه داده ای است که بانک هر روز بر مبنای آن عمل می کند. از اين رو ممکن است که مدب‎ 1

صفحه 8:
سس 0000 ‎en‏ م لاا ا ااا ا ا 0 بق مورد استفاده قرار كرفته. تعاريف هوش هيجانى: عمليات بانكى و مديريت ارتباط مشترى در جدول 000 Se A CEST] ‎Le ae eC a Eee reo STU ra)‏ این موضوع که در اين جهان پر از تغییر: ‎fee eed nee OTC Se Re SE TCC CICS ets ee ne ene Ror eee ‎ ‏و ‏1 ‏برآمدن و. ‎ ‏را خواهد داشت قابل پیش بینی بوده. در ۱ روش های عملیاتی بانکداری بدست می دهد. ‎ ‎ ‎

صفحه 9:
۵9 0 ROC Cr Reet aU epee OLN DS Pe epee rc Ron BS erg ‏ا ا‎ Te LSry) براى تحليل ب ‎enn ents Ut‏ 0 ب پایگاههای داده استفاده شده و روش های استفاده شده براى يردازش اطلاعات براى رسيدن به جهارجوبى جهت بررسى 0111 ‎ESS SCs eae)‏ ۱ ‎BS Pee Sl Re SS eet Leer]‏ ۱ ماه بوده است و كاملاً بريايه ى داده هاى ثانويه است. هوش اجتماعی و عملکرد بانک را شناسایی می کند. ارى” در بازهى زمانى 19/5 تا ‎"٠19‏ / تفاده می کند. من ۱ NRC eRe TC Sea cad

صفحه 10:
ساختار مولف/مولفان تعریف پژوهش )2958( نا ۴۵8 11905 ‎١‏ تواثاين تفكر كردن كردن به رابطةءى ميان شواهدى که گردآوری شده اندتا دركيرى در راه رسيدن به اهداف مطلوب را مديريت كتتد. هوش تجاری (1886) ۵941۵۶۱ ۵و هوش تجارى!8) اصطلاحى ابت كه به تتورى مديريت و انزارى كه به شركت ها در أداره كردن و بهنه كردن دانش و كرفتن تصميمات موفق ‎(Gartner ine)‏ یشمار کمک كرده شاره مي كند Sila Sa ‏و طبقهبندی عملیات همتراز است که فقط اتخابی است برای کمک به مود استععل و اگاه هی دده که یک‎ vol 5 ‏عدم مه عير بك طرا‎ )2003( براى دسترسي آسان به اطلاعات كسب و كار را بدست می دهد به عنوان دادن اطلاعات درست به اشخاص درست در زمان مناسب توصيف شده است. اين اصطلاح همه ى تلا هاى لازم براى تبديل ‎Bogza (2008)‏ اطلاعات به دانش را شامل مى شود كه هر شخص دركير با آن مى تواند به آن اعتماد كند و براى يويابى موفق از آن ‎oll slats‏ ‎Papadopoulos and‏ داده اه بای درک از کسب و کار و سازش با تخاب هایی ال انا که به طور فزاينده لى در جريان ببشرفت هستند. ‎Kanelis (2010)‏ ۳ 3 د به عنوان اصطلاحی كه موارد استفاده ى اطلاع رساتى زياد با شالوده اى مقرون به صرفه است توصيف مي شودء در سازمان برای بررسی ‎Berta (2012)‏ وه اهاز عنوا 7 اطلاعات براى تبديل آن ها به داده أى كه بايه ى اتتخاب هاى مديران است استفاده داشته. ‎١ 8166 204 805 )2004(‏ عملكرد بان به توصيف زنجيره أى از استانداردها اشاره دارد كه وضعبت واقعى بانك و ظرفيت اجراى اهداف مطلوب را نشان فى دهد. عملكرد بانى ۵۵1/۵52162۵1 6۲ ممكن است به عنوان اثر روشى توصيف شود كه با آن سرمايه ى بانك در ساختارى يكار كرفته مى شود كه دستيابى به اهدافش را تقويت من 5 010) مديريت ارتباط مشترى به معتى هدف سازماتى براى توسعه و جذب مشترى است و بازارهاى داخل و خارج از محدوده و مديريت ارتباط ‎Peter Drucker (1954)‏ زبريناها.موارداستفاده. توليد رهبرى. مخازن. امتبازات مختلف محاطب, ارتباطات جند كاناله. استراتزى هاى متحد و شيكه اى اجتماعى را با مشتری(/680) يك روي ى با ارزش فن آوری اطلاعات پیشرفته اس که ظرفبت های مختلف در اتباط با احساسات مشتریان را تشخيص مى دهد: توسعه ‎Starkey and Woodcock‏ مم 7 می دهد. در آن مشارکت مي کند و بر روی آن متمرکز مي شود بنايراين اعتبار بلتد حدت درخورى به مشترى انتقال مى دهد از سود گرفته ا )2002( موجودی فابل توجه و سهمآیده ی مشتری. ‎Rigby etal. (2002)‏ فرم هی تجاری ‎sl‏ را با روش هاى مشتريان شريك مى شود رای جلب وفادارى مشترى و ايجاد سود بلند مدت.

صفحه 11:
8/11 ee eRe er ROS N TOs Serer peer Ree ‏ا‎ مت این تحقیق پایستی مبنایی را قرار دهد که امروزه به طور عملی اندازه گیری کند. برای نگه داشتن این موضوع به عنوان هدف. ت مدل ‎١‏ - را براى فهميدن تاثير هوش هيجانى(|8) بر عملكرد بانك ها ييشنهاد دهد. درتتيجه هر بانكى كه ‎ered‏ ل ال ‎ ‏مینای مشتری مداری قوی ای دارد. مد؛ است. بنابراین: اين تحقیق می خواسته است که وسیله ی انجام پژوهشی عملی بر پایه ی چهارچوب ادراکی ‏بدست آمده را فراهم آورد. ‎ ‎

صفحه 12:
06 sae + ‏طیققه بندی فر اداده‎ ۳-۲ ees een eo Ton aC YS Coen a (ol) CR eect Rene rc Breen Le st Ces) ساله و این مقاله کلمات کلیدی"هوش تجاری" "پذیرش هوش تجاری" و "81" را تعریف کرده است. به طور مشابه؛ يزُوهشى براى استخراج مقاله هايى بر روى عملكرد بانك و مديريت ارتباط با مشترى (011/1)) انجام گرفته که ۱۲ مقاله در سال های (۱۹۹۴-۲۰۱۲) و ۱۴ مقاله در سال های (۱۹۸۹-۲۰۱۹)را دربر دارد که به ‎ne Perae‏ اک ‎ ‎ ‏این فراداده به عنوان متغیر هایی که در ان ت ا ‎agen ee eee ene‏ 1 ری کند. مقاله ‎Ele Re Rowe EMCEE eS Spent PE here) ‏يافته هايشان تحليل شده است. بنابرا ‎ ‏در مقاله كفته شد هوش اجتماعى؛ عملكرد بانك و مديريت ارتباط با مشترى(/011) را اندازه كد ‎ ‏ا ا ا اا ل ا ‏به طور معمول در مورد اين سه عامل يايه كذارى شده باشد.در نتيجه. تحقيق حاضر حدود اندازه كيرى ارتباط ‎ ‏میان پذیرش هوش تجاری و عملکرد بانک با مداخله ی ا ل ل الك ل دن ‎ ‏جه ا ور ‎ ‎

صفحه 13:
دوه انتشار 1995-2017 1994-2012 1989-2019 1989-2019 تعداد مقالات منتشر شده 54 12 14 مقالات 7801© مجموع مقالات 2018 مد منود 2012 سال 2010 2008 2006 2004

صفحه 14:
۳4 ۳ تتایج : از نمودار مشهود است که. اشاعه ی رغیت به هوش تجاری در سرتا سر جهان از سال ۲۰۱۰ روندی صعودی ‎ne Serco eC NRCS <1 (S)) CS) ne TC ona eee‏ ۱ به تدريج كاهش يافته است. اين ا ا ا ا ال ‎CDS) aero‏ نشان می دهد در حالی که اتتظار می رود که اين اتفاق در طی سال های بعد از ۲۰۱۵ بدتر شود. انتشار این ese) rk See ee Ed BCS ees ‏اه‎ 55 ‎DONE)‏ ا ل ا ا ل ‏حاضر؛ روهش هاى جاب شده در سه دسته طبقه بندى شده اتد؛ هوش تجارى (هوش تجارى در بانك ‎

صفحه 15:
که 1 sed ۱ ee ee ICS ew Rte TCL a UN Tea Nene ten ee eee eed 1) Usd موفقيت آميز بوده است و موانع نوآورى در بخش عمومى مشخص شده است. بروكز در سال 801 در ا ا ‎eres See AU a Se‏ ا ل 2 دسترس است و عملیات برای پرورش دادن درجه های بالای نوآوری در بخش عمومی موقة fore PCa eee rata or aN YOO nS Cee Te cee ere Nee Teer ee PCE سامانه ی بازشناسی با امواج رادیویی(8۴۱0) و کد جامع محصول را که اجرای جمع آوری سریع و دقیق داده را (CD ne Cr Benne ae BTC CON Teeter SL Seo Tee eS re Torey ‏فراهم می سازد‎ [0 he PCNA Cont Re ‏م‎ Tere eran SS 20 AES Et ee SEU Te ere a) SBR Reel foc wee ‏ا‎ el aac Ey ۱ Te ete Coen perfec re Pere Renee merece re rere Shes ee ec rence

صفحه 16:
۱/6 ‎econo SS) Te) eer Re OMe ee Terr Ley‏ و ‎ ‏انجام داده اند این 10000000 ‎ ‎fe Pere ats ee nee ‏ا ا‎ Ce) Come cre y ‎ ‎Renee Sy Se St ene Seen Serre ee Teen ESM Cases co) ‎ ‏دارد.ايفيندو در سال ‎"٠١١‏ درت ‏یت ‎ ‎1۱ ctor ERS CCR e ces rere eT Essa pete rorered or eNO NW SR RCS Seen RCA Ree SRE SECC NRG): Sey Ter Re er Se Dee eer ns ‏تکنولوژی های مربوط به کسب و کار را دارن‎ ۱ ‏ا ا م‎ Rune ee enced ‎ ‎ ‎ ‎te SESE RC eee WCE Lee ed, Nee eS ‏ا‎ rence CIE ferred reper CR ec ose Terre ‏ال‎ eee eee) RCS ‏ع‎ Eee) ۳ ‏اند به شركت ها كمك مى كند كه سرعت و كارايى عمليات كسب و كارشان را بهبود دهند. در همان سال ‎ ‏بر می سازد. فرآیندها که در مدل فرآیندی مبتنی بر انعطاف پذیری و استفاده ی دوباره ذخیره شده ‎RCs) tee Sere eden Ce Ree eC oe eee ete ee Terai ‏ا م ل ل ا ‎eS‏ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 17:
par ان میان ۲۴۳ همکار در ۱ RO te er RE SCE PERL CCAR دوباره دثر همان سال سوجيت ياراييتايا و همکاران (۲۰۱۲) د؛ 0 ‏ا ل‎ ne Tey] ‏در سال ۲۰۱۱ از کویت با‎ Pr eg en Ruane oS Cee ecw aC See eee S TOS RO (aU eer Te teeta عبدل و عزر ‎UC eee Canna)‏ نا OTe ee ad Re ‏تکنولوژی هوشمند به‎ انجام دادند و ثابت کردند که انتشار عواملی که باعث 0 ORCS Leh ot eo SENOS ome U1) 1CS) محيطى است. مفهوم سازمانى به عنوان نافذترين عامل انتشار هوش تجارى(|8) در اين سازمان ها يافت شد. تن 12481 ys (SME) bugio 9 S95 ol P10 Gu wl! ‏سال ۲۰۱۳ در ت‎ که بلوغ طبقات ‎erenTe SST SE Seco)‏ ا ‎RO TCE ence a ete 90 err Berson A (1) C3)‏ و سا هوش تجاری(81) شروع کنند.

صفحه 18:
۵ محمد و امین در سال ۲۰۱۳ بررسی عملی ای را میان ۲۴۲ کارمند در معاونت وزارتخانه ی فناوری اطلاعات و ۳ CS a Oe ee Re CR a BS Ee ae ce ‏ا‎ ‎Cote eS re Be Pere Ter te Sree Ptr aT Seis Sere eel re ESTs ec) 1 Tefen ee ee eee er CTe Tere eer eee ey evo LCs ere Reva Ree ‏ا‎ Ca eS RCA ne ced مثل داده هاى مربوط به اندازه و زيرساخت: ظهور استانداردهاى صنعت و حجم دانش صنعت كه مى تواند بر يذيرش هوش تجارى در تصميم كيرى داده محور اثر بكذارد را برجسته نمايى كرد. نيتايا و همكاران در سال اس وم درت موردى خود در تايلند مشخص كردند كه شيوه هاى استخراج داده براى استفاده در كسب و ‎erenIy‏ ا ا ا ی[ ا ا ا ل ا ‎er‏ ‎ ‏جاری ابری (81) براى كمك كردن به كارايى و اثربخشى هوش تجارى توسعه يافته است و عملكرد نرم افزار هوش تجارى ‏را افزایش می دهد. اين امر به کوتاه شدن اجرای هوش : ‎ ‏1 ‏تجاری(81)/کمک می کند. بروت و همکاران در سال ۲۰۱۴ خاطر نشان کردند که بخش عمده ی تاثیر ات ‎ ‏بر روی ‎Nee‏ ره ات درونی شرکت و پذیرش تکنولوژی سرچشمه می گیر ‏جه ا ور ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 19:
pas ۱۳۳ CS eee TC ICO Oe eed ‏موارد ت ننده مورد بررسی در‎ 1 ‏ا ا ا ااا ا ا اا ا ا‎ tt here Tere Tey eres Sern ‏لل‎ ead اط با مفهوم سازمانى جزء موارد يررك شده در ت در ا ‎Te ee ere) sae Ce Sees Tee as eee Se ee Tee Ce)‏ مشى هاى حريم خصوصى در محيط هوش تجارى را طرح ريزى مى كند. لاى و همكاران در سال 16 ‎8٠‏ در اي ين ‎SEeea}‏ ا لت 0 ارتقاء داده است. در حالیکه مهیا کنندگان راه کار های سامانه ا ا ل ارستان د؛ با ۱ بازشناسی با امواج رادیویی(۳۱0) منجر گردد.الکسوا در سال ۲۰۱۴ موردی را در یوگوسلاوی ارائه کرد و دریافت که مشتری مدار کردن سیستم هوش تجاری(1]): بر اساس شرایط مدیران مهمترین عامل در پذیرش ‎TUL Se Beco TCM Tee Bete gts SEU Te See een (a) es) ae TC)‏ ۱ کننده ترین مرحله ی چرخه ی حباتی هوش تجاری(81) است. کورت ریل در سال ۲۰۱۴ بازنگری ای انجام داد ۱ ke 0000 TCS NTE a) = تکنولوژیکی دارد. ‎Span‏ |

صفحه 20:
۱/۵ presen ‏بپ‎ ۱ ERS eC Te Teen CPE Roepe nee en eter Seles ae ese OT YG RC RCC TOSS eee eos BONY Conor CRT Pero ccm ETE Eee ee RC Mee TUT eee TELS ene BATE TTT 0 Re rere a Eee ea (iC ae er eS eS Ce eee Sao ker) ‏پویای فرایند های کسب و کار و زمان واقعی سناریوهای تصمیم گیری را نشان می دهد.قضیه ی اثبات شده‎ ‏يرش موارد استفاده هوش تجارى ممكن است توسط سطح سازمائى اخذ كردد:‎ است که تصمیم به پ ی ب و کار شرکت متاثر از | ‎eet ss oso Cog kere‏ ۱ fees ee eke eee CLO Ne Rect DO Nene CeCe Renter ا اا ل 1 وف ا 000 ال 0 جه ا ةا

صفحه 21:
۱/1 ۱ CES CS tener Tee Rec Te ea CaO Nee Te) دادند و اثبات کردند که سیستم هوش تجاری(8۱) سیستمی پر هزینه. ۰ ازمند منابع و تعهدات چندگانه است. سيستم هوش ان می دهد که بنگاه 00000 ریرساخت تجاری مناسب و مدیریت متعهد ی دارند که از کسب و کار ل 1 رى(81) تاثير مستقيمى بر ب 0 ‏ا ا ا ل‎ nC Cn ان میان ۲۲۸ صنعت در ايران نشان دادند که هوش سل 221101111 ‎(its ene erent meee]‏ باسبه ی تقریبی در مقاب هاى آمارى دقت بالاترى را فراهم ‏می آورد 10۸۸۰۲ در حالیکه تکتیک های محاسبه ی چندجانبه هنوز از ت ‎ ‎۴۱ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 22:
22 9 گاه ها متمرکز بوده ایج حاصل از مطالعات انجام شده حاکی از آن است که پیاده سازی 81 هم از تصمیمات و هم از دیگر اك ‎aCe‏ ا ا ا امي م ا ل ‎ ‏0 ا ال ل ا ا 210 ‎ ‎ee es eer ‏ا ا ل‎ ‏مقاله مروری در نظر گرفته شده است. ‎ ‎ ‎

صفحه 23:
دمم / Bree ey ee ‏ا ا ل ا‎ emo ‏ا ا لك‎ Rar ‏ا ا ل‎ SB (CO ne) re RS eas RCS Tre CY EE Lege Dee ‏ا‎ ‏امکانپذیر می کند. علاوه بر اين. شیلا و همکاران (۲۰۰۹) یک مطالعه تجربی را در ۲۳ بانک خرده فروشی انگلستان‎ Ce 7/7 es 1 eee Tee ‏ه") از هند نشان داد كه روش هاى داده كاوى نظير مدل هاى لجستيك: شبكه هاى عصبى.‎ ١ Reece ered ‏شبکه باور بیزی و درختان تصمیم گیری به طور گسترده ای جهت ارائه راه حل های اولیه برای مسائل ذاتی در خصوص‎ ‏تشخیص و طبقه بندی داده های جعلی استفاده شده است. اين‎ تأثیر ابزارهای آماری از طریق چارچوب 9 ‎Seer ry‏ ا ببس 7 ل 0 پانک های مختلف. در صنعت بانکداری هر بانک خدمات مورد تقاضا را ارانه می ۱ ‏ا‎ ee eer coe ECS ۲

صفحه 24:
۳4 یکی دیگر از کاربردهای مهم هوش تجاری در صنعت بانکداری. کشف تقلب و کلاهبرداری است. سوندجا (۲۰۱۳) از 8 0 اال ‎Berger rer ne 2 ey CeCe tulle ESS ee SRE] Aes MRM‏ ) Dy Serre CEN Rete Ly RCS SRO cy cerry ee T eS) ‏ن کارکنان سازمان های خدمات مالی در آفریقای جنوبی انجام داده و دریافتند که پشتیبانی‎ ‏ت داده ها جز: هفت عامل اصلی مو‎ eet let We CSE RBC CC MOS aN RSC TCE ene eda] cere ae Reger ce Tare ee Seng IY يك مطالعه تجربى را در ب ا 0200 ‎Laat‏ مدير بانك در مالزى ‎ ‏را ‎ ‏بز تائید کند. آچمپانگ و همکاران (۰)۲۰۱۴ مشابه این مطالعه. یک مطالعه تجربی را ب ‎One g Soe ees PSC a pene See ene Ce CCC PPT NEY er]‏ 1 ‏گذار است. ‎ ‏این وجود. سازگاری . اندازه سازمان: پ ‎ ‎CY 1‏ ۳ انی مدیر ‎ ‏ارشد و فشار رقابتی از اهمیت ناچیزی برخوردار است. در مطالعه تجربی دیگری که توسط سامسون و جونگ سو (۲۰۱۵) در بین ۱۴۱۲ مشتری یک بانک در نیجریه انجام گرفت. مشخص شد که برای افزایش بهره وری و تقویت ‏ری؛ بانک‌ها نیاز ‎ ‏خدمات هوشمند و كاربردى به خصوص خدمات خودكار: دستكاههاى خود يرداز در ‎ ‏عارى وب سات خدمات ی ها ماس رن ای تاش ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 25:
کم 9 CCT) Rae Se ee ee en Cee on ol eer) 8۱ ‏شورهای مختلف انجام شده است و ثابت شد که 5۱ زمینه مشترکی برای تصمیم گیری در هر بخش و در هر سطح‎ خود بدست آورد (تجاس را ایجاد می کند. همچنین به بات می کند تا مزیت رقابتی را نسبت به محصولات ‎CCN ae od‏ ۶ ویرپال ۲۰۱۶ : آناند و آتیروددا ۲۰۱۶ ؛ الهه و محمد ۲۰۱۷). با اينکه مطالعات بسیار کمی در مورد پذیرش هوش تجاری (518) در بانک ها صورت گرفته است. صرق نظر از بخش: عملياتى و رضايت كلى 00 Te Sra a Ue eee) ش وسانتوش ۲۰۱۵ ؛رخا وساینی ۲۰۱۵ ؛غزوان تقريباً تمام مطالعات استنباط كرده اند كه 8148 روند را بهبود بخشيده و در ذ, ها ره (ريتاكو 0 ‏ا م ا ل ل ا ام ا‎ eT SS) ‎fe eS‏ رى را بهبود مى ب ‎ ‎ ‏هو(۲۰۱۵) در بین ۱۳۹ شرکت تایوانی . آچمپانگ (۳۰۱۵) در بین ۱۳۰ مدیران بانک مالزی اثبات کردند که سیستم های 8 به عنوان ابزارهایی تلقی می شوند که منحصراً برای پشتیبانی از تصمیم گیری استراتژیک استفاده می شوند. ‎ee oie en Ree Pe ne sc Rena eer RUC eer nen a rc‏ ‎ ‎3 soy ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 26:
0/26 هنكام تلاش براى مطالعه .818 ‎meter e oy‏ فا و حل ل ‎her‏ 0 بسيارى از مطالعات مشاهده شد كه عوامل فناورى . سازمان : محيط (تورنازكى و فليشر ‎١19960‏ ) بخش عمده اى از ۱ 7 ee nee a cee See ed rene CTT pry Weer teee et eed =] fc aee rk Sec rer Meee eve Es] Peer SRE ee SCS eRe) Ty Reyer eve Orme eI enU Ey PORE SS Sere TCS eee Seeger YM ECS ene SS ERCC Te ETRE Ree Legare rts گذار است. اين امر هيج مطالعه اى براى سنجش تأثير |8 بر عملكرد بانك ها صورت نكرفته است. همجنين عدم وجود مطالعات تجربى اد يك جارجوب مفهومى براى درك تأثير |8 بر عملكرد بانك است. همچنین, لازم به Bre ee ‏ل ا ا ا ا‎ Se LC eer CSS Bere Seed ee ee BET Ro See eer ‏ل‎ eee Re en Tee he BPC Ie enc neste et TC eae Ye ete ee By Span cut ‏بح‎

صفحه 27:
7 ۳۰۱۰۳ مطالعاتی در زمینه عملکرد بانک ‎ee BNC Ser rere AL ee Cer yy)‏ | عوامل محیطی انجام شده است. با توجه به این موضوع. این تحقیق بر مطالعات مربوط به عملکرد بانگ در ارتباط با شاخص های مختلف در حوزه بانکداری متمرکز است. چندین مقاله مروری در ایالات متحده و نیوزلند انجام گرفته است که علاوه بر اینکه موکد ت 1 ‎aus‏ وت ‎ ‎1 en NTT Cer Per es Teeny Cry ere Senne TCA aes ERE SSCP ne ere J ‏سس‎ Te era ‎(۹ RC RR CECE CMT ie ‏اشاره شد که برای افزایش درک در زمینه روند رشد به دیدگاه نظری جدیدی : ‎ ‎0 ‎ ‏بت( ‏۳ ‎ ‎5-5 ‎ ‎ere ‏ا ا ا‎ CTO IE) ‏کاهش سود نشد. از اين رو واضح است که ادغام بازار بانکی می تواند اثربخشی لازم برای پاسخگویی به چالش ها را ‎ ‏افزایش داده و همچنین به افز ایش سود منجر شود. این ادغام ‎ ‏اي ‎| ‎ ‎

صفحه 28:
8/2 4 © 000 ‏ا ا م ل ل ل ل ا ا ل‎ Y) 3 ‏ا ا ا ا ا ل ل ا ات‎ ‏ید و همکاران ۳۰۱۹) صورت گرفت‎ 1۱ renee ee Te ere LTS ۱ el Sule eae cee eee. SMe ster Racer ene Rete Eee rd eae Dea en Be Tee Te See oe ee eee Tee ieee Tee aac Bea Reece SSR See SE Seu oe Sle Cees Rene kere ‏ا‎ ‎DT cere ES Te are eae Ee Tes BRC enc | e Te cS eet Ser cata re Cn CCU see rey تا دهد (همن و همكاران 419916 تری و امور ‎ree)‏ ل ل 7 بق. به عواملی نظیر رشد بانک ؛ روند داخلی » پذیرش مشتری ل 10 ‎OTe LU ener‏ ا ا ا ل ۱ باشد. در میان پیش بینی کننده های مختلف عملکرد بانک. اکثر مطالعات صورت گرفته بر نیازهای مشتری,. بدهی کم. ۱1۳۸ بالاتر ‎9 MC MTEC IC Cee Te eS ene VN Pee Ed SRC SaaS TET) ‎OCT 5-570 ee‏ 00 را به اين سناريو اضافه مى كند. ‎ ‎ ‏بان مى ‎ ‎ ‏هوش تجارى بر ‎ ‎ ‎

صفحه 29:
9 5 ل١‎ ياى سازمان و محيط به ایجاد چندین مدل پایدارسازی سازمانی منجر شده است که در معرض قرارگیری سیستماتیک و ‎7٩ 7‏ روابط یعنی اعتماد و رضایت بستگی دارد در حالی که توانایی تت 0000 شباهت و تخصص بستگی دارد. رفتارهای فروش رابطه ای نظیر قصد همکاری. افشای متقابل و پیگیری شدید. عموماً پیوند قوی ‎SE or See Bebe‏ ل ا ‎ec ene oie te nega rer eget Ce GR‏ م ‎ ‎eth rece) ‎ ‎ ‏به طور روزافزون در بانكدارى خرده فروشى دركير يك استراتزى فعال. متمايز و مبتنى بر مشترى شده اند كه در آن بر بخش فروش فعالیت شعب بانک تاکید شده است (کوک و هابابو ل ل در هر یک از مشاغل نقش مهمی را ایفا کرده و به ‎ ‏ت ارتباط با مشتری در چند دهه گذ: ‎ ‏رد . اعتیار و شاغل کمک می کند (دباناس و همکاران ۲۰۱۶). مدی 7 ۳( ۱۳ ۳ ‎۱ ‎ ‎ ‎9/۹ bee Ee Te ee SE AI) ‎ ‎| Span ad ‎ ‎

صفحه 30:
30 => 0 ere Bernese Ct ese ROU cee ‏به طور تجربی مطالعات اندکی برای‎ ۱ SI GG oe nU CoN EN Ted seo SET CRC Bd GE] ) Beery meee Nery eel Ty OS Re rear ee STE ke ats ee CSE Le eager ss) er et RO et ‏م م‎ ‏وفادارى مشترى است.‎ Screener ‏ات‎ ‏ا ا م ل‎ | ‏عملکرد مالی و غیرمالی بانک های هند است و در سودآوری کلی بانک ها را‎ [7 er eneel ‏ل ا الا اا‎ eet CAS) ‎GOS)‏ ا ‎ ‏و موثری در ز ‎ ‎ ‏خص مثبتی از ‎ ‏ایش می دهد. علاوه براین. ۳ ‎ ‎ ‏مهمى را در موف ‎e ey‏ ا ا ا ل ا ل ل 0ك ‎ ‏ا 0 ل اا ا ل ا ال 0 ‎7 ‏ال ل‎ 0 Ter ene ‎ ‏ت رقابتى به شركت در سال هاى ۱ ‏روا ‎ ‏توجه به | ۱ ‎ ‏تعدیل ‏اد پر اين است که در زمینه بخش لل ‎pe‏ ‎IES Ce Cee eee ear ‏ا‎ ‎ ‎TSE ele ‎ ‎ ‎tay Gyo er rerey, VE EVES ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 31:
1و بر اساس مقالات موجود و نظر متخصصان: اين تحقيق سه ساختار مهم را اتخاذ كرده است كه عبار تجاری . عملکرد بانک و مدیریت ارتباط با مشتری. بر اساس این ساختارها . این تحقیق, یک چارچوب پيشنهاد کرده است که می تواند در 5 ere eens Terre Rec TC oie Te cote sc Ras Te rece ee Sone aaa) این فرض, این تحقیق سه فرضیه را برای سنجش مفهوم اتخاذ هوش تجاری در بخش بانکداری ارانه می دهد.

صفحه 32:
۱ WS ree te Sen et ea ‎By eet Sa‏ 00 پر قرار می‌دهد. ‎ner ee Becta Ce Ue rater yet ere BEy‏ ‎Se rey ere ernie ec RECrn Mee aT Ci eM Ten Terme rer Tec ‏ا‎

صفحه 33:
P/33 ۱ ae een oC Re een ecell 14]: رشد به طور مثبتعملكرد بانكرا تحتفآئثير قرار مىدهد. ا 0200 6 مشتری به طور مثبتعملکرد بانکرا تحنت‌أثیر قرار می‌دهد 7 1 SR PRCTESAU TT NE Pere ec CRTC Scion eee OTT) پذیرش هوش تجاری بر عملکرد بانک ارانه شده است. Ce De Bee ee RRC ESSE SC ‏ا‎ ‏به عنوان‌سازمانیبا تعاملب پشتر بل افراد برای‌ارزیابیعملکرد باتکب سیلر حائز اهی‎ ۶ 0 Meee eC OL Beret rar ene) ‏ال‎ :19] به طور مثبتعملكرد بانكرا تعديلمركند

صفحه 34:
34 3 7 200220 در اين 00 ‏اما اا مالم ا ا ا ا ل‎ Ree Ce ne ETE. ان به حوزه هوش تجاری است. حائز اهمیت است که تعداد مقالات مرتبط با در سال ۲۰۱۴ به اوج خود رسید و پس 7 > ۹ eet kL ‏متوجه شدیم که تعداد مقالات مروری در مقایسه با مقالات تجربی‎ URRY er ene nese cre Tee eee alpen See en eee Le a OSES Sues سيار كمدر بوكة ‎CE Orel 7 RMU SOI caer‏ لا ا ا ا ام ل ا ‎RNS) RUNS RES Er‏ در مورد |8 در سناريوى هند هموار مى كند. ازهاى فزاينده مشتريان. اتخاذ فناورى جدیدتر برای بانک ها اهمیت می‌یابد که در زمینه 81 از اهمیت بیشتری برخوردار است. از اینرو: در این خصوص. پذیرش ۱ 1

صفحه 35:
535 هر اتخاذ جدید بایستی از ن ا ‎Te‏ 1 ۸ بر عملکرد بانکها با درنظر گرفتن چهار عامل رشد. فرآیند داخلی ‏ مشتری و امور مالی انجام گرفته است. اين چهار عامل Ce SOE TG Tne Res | Seem EST eS ECRt Est Ty ee] 1 ‏ا ا‎ peer | ‏بر عملكرد بانك ها‎ 1 است با ا ل باشند. داده. مطرح شده و درک ۱ خر نت مرس ل یی سید ری یسرک سا شا با بر ار ی ی سا کار راه را برای اعتبار بخشی به چارچوب پیشنهادی از طریق یک مطالعه تجربی در آینده هموار می کند. بنابراين تحلیل این مقاله توضيحاتى را براى رفع شكاف موجود در وضعيت تحقيق كنونى در زمينه يياده سازى هوش تجارى در سازمان هاى زمان 0 renee STATA واقعی ارائه کرده است. همچنین می تواند بر موسسات مالی کوچک تأثیر بگذارد تا از جه ا ور

صفحه 36:
36 eee estat ‏مطالعه حاضر یک چارچوب مفوومی را پیشنهاد کرده است و می توان با جمع آوری داده های مربوطه از بخش های بانکی ۰ آن را‎ ن ترتیب , می توان در آینده نزدي به صورت کمی اندازه گیری کرد. به نهاد کرد. اگر روابط بررسی شده در اين مطالعه نسبتا معنادار باشند ۰ می توان 1

صفحه 37:

79,000 تومان