صفحه 1:
oti
م
صفحه 2:
۳ <فصل اول: توصیف انسان در قرآن
7 دوم: ۳ شناسی در باب تربیت
كاد به _ «فصل سوم: اهداف تربیتی
“فصل چهارم: مبانی, اصول و روش های ت
صفحه 3:
(eB) 5 ۳
۱ ® را
ee ; * عقل(حجر,نهیه,.لب)
۰ ۳۳۱ صدر)
فصل اول * اراده
wai 0 ere
٠ محدوديت های آدمی
LS ۳۳0 سای
= ۳۹07
صفحه 4:
فآ
۱ فصل دوم
OWS SD Holl | VISTO] ASP eT EET TSS)
- تسمال .۳ ۰ 787۲
صفحه 5:
و
: + طهارت و حبات
فصل سوم ٠تقوا
00 قرب و رضوان
ا 2
Rane: A
صفحه 6:
me
تاثير باطن بر ظاهر >22 <
۱ رب ۳ > سوم ظهور تدربجی شاه
00 7 تاثیر رايط a 2 روش هاى تربيتى)
نجه مقاومت 0[ بر 2 nel
شرايط
اد چا ۳ احسار
صفحه 7:
هآ
فصل چهارم
(مبانى. اصول و
DCL NSB) 0
۳ lh ی
Sigal P
۳۳۵۳ ا . . ۰ ۰. lg
ضعف ۳
ا ۰ ۰ ۳۳۰
oS
صفحه 8:
۳ مبنای اول (تاثپر ظاهر بر باطن)
OE 1
آنجه در مقدمه ۳ وبانی و اصول
و 0 *“رابطه اصول و روش هاى تر
صفحه 9:
۳ اصول
معناى کلی وازه zu) tel 9 از بنياد 7 نهاد 7
Je 2 222 1111
قانون مندى هاى مربوط به موجو
5 یال «به صورت قضایای حاوی «است
1 الوم ۳ Bh
ةب اسار 0 RRO
راهنمای ee قضاياى حاوى
««بايد
صفحه 10:
۳ رابطة مبائب 0
وا ام
هستند .
تعلیم و تربیت از علوم کلربری است و
مبانى ان. مجموعه قانونمندی های شناخته
شده در علوم نظری همچون روانشناسی
ا 0
صفحه 11:
a 8
صول و روش های تربیتی
شباهت ها
ی اصول و روضح ها از يك سنخ
3 ل نط
0 | Brvertp)
nee pe اصول |
لا
تفاوت هاى اصول و روش
مقصود
دستور العمل های
صفحه 12:
مبانی تربیت
te Se oe تاثير ظاهر بر
روش هاى تربيتى
ne Ter Une Feet
صفحه 13:
ll
نقش زنی بر ۳۲۲۲۲۱
کسانی خواسته اند خنجری پولادین بر دیده زنند تا «
دل گردد آزاد »
صفحه 14:
8 “ و ذروا ظاهرالاسم و باطنه. (انعام 120)
گناه , هر دو را وا wy
1 reset)
00 2 ا ا ا 9 pS!
کارهایی است که اعضا و جوارح انجام می دهند و
[10 7 از
5303
صفحه 15:
5
ا ا ا ا 2 Perea oc Sie we
«حلم»
“ارب جد جره اللعب: بسا جدّيت ها كه دريى
بازى مى أيند.
صفحه 16:
۳ وك امن فرمله
بقوم الا 06 ۱۳
ا 0
۳ به گروهی شبیه
سازد واجرو انال شون
صفحه 17:
1 قل ما یعب بکم ربی لولا دعاقکم ( فرقان 77)
20S pdlesi uli Los a ا
ب واذکر اسم Jojo ) Sy 8(
ub ا ا ل 0 06
pee ogLall الذين 1551 لا تقربوا Lgl L:
)43 سكارى حتى تعلموا ما تقولون ( نساء
به وقت خواندن من, مستی از سر بیرون کنید تا بار اين «لفظ»
ها را بجينيد.
صفحه 18:
re era a 8 انح«
Oly uu
“اتوصيه لقمان به فرزندش:
« به هنكام راه رفتن, با تفرعن بر زمين كام مزن»
ا ۱۳
صفحه 19:
0 اصل 1 تخس ۳ ۳
1. یکی از اصل ان دي در ...1
ا ا
است.
args 3 ا ا 0 ل wll 0 722
صفحه 20:
Coreen rer) ٠ | إلى نبى من
oo] ae
ماعو ze pe آعدائی و
IoSlw VY 10 0۳
م لاح امس
Pe? 1
۳
1 emu Ce Or) Bir
صفحه 21:
٠ كان رسول الله USL (Ge) أكلة العبد
ال ...۰ Te
تبارى 5 |
رسول خدا(ص) كر | Ose Trion) Best] ا 000 0م
میخورد و به هیا ۱ اين به سبب فروتنى
نسبت به خداوند تبارک و
تعالی )29
صفحه 22:
مبانی تربیت
te Se oe تاثير ظاهر بر
روش هاى تربيتى
ne Ter Une Feet
صفحه 23:
<« قولى
00 فعلى
00
صفحه 24:
UU 8
plol ۳ (ع)
۰ ولا تخاصموا الناس لدینکم فان المخاصمٌ ممرضة
7 مردم نزاع و ro) Ps) AC PC Be
اين كار دل را بیمار میسازد.
۱ yl g انظر ان لاتكلمن بكلمة بغى ابدا ٠
Si put g Saudi
بنگر که هرگز حرف زوری از دهانت خارج نشود, گرچه از قدرت
a و قدرت خويشاوندانت مطمئن باشى.
صفحه 25:
نا ۰
ا Sa
اگر صدای خنده ات به قهقهه بالا گرفت. بعد از آن که از
اين حال خارج شدی بگو, خدایا از من نفرت نکن
- و لله الاسماء الحسنی فادعوه بها.
eran ا ا لك
او درخواست حاجت کنید.
صفحه 26:
ل
7
٠ لاتمش فى الارض مرحاء.
ا ۱
ا الل لل ل 7 0252
و بندكان خدا كسانى هستند كه بر زمين با تواضع كام مى زنند.
٠ إن من التواضع ان يجلس الرّجل دوم شرفه.
ی
كه فرو تر از رتبه ى اجتماعى او باشد.
صفحه 27:
9 oer Fit Roce meee
Or ا
ودر دل خودء يروردكارت را از روى تضرع و ترس و أهسته و
صفحه 28:
ere