کسب و کارعلوم انسانی و علوم اجتماعیسایرروانشناسی و روانپزشکیتحقیق و پژوهشفروش و بازاریابی

تاثیر مولفه های ادراک شده مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

صفحه 1:

صفحه 2:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآور ی در خدمات فاطمه جوادی مرتضی قدرتی

صفحه 3:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات مقدمه : مشاهده‌ی روند.انجام فعالیت‌های تجاری در دهه‌هایٌّ اخیر نشان‌دهنده‌ی آن است که چگونه با معرفی محصولات و خدمات جدید که بر مینای خلاقیت طراحی و تولید می‌شوند سهم بازار شرکت‌های نوآور را با تغییرات عمده‌ای مواجه می کند و در عين حال مرگ بسیاری از شرکت‌های غیرنوآور را سبب می شود.

صفحه 4:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

صفحه 5:
ضرورت و اهمیت : عدم توجه به عوامل موثر بر پذیرش نوآوری می تواند موجب به . هدر رفتن بخش عظیمی از منابع مالی و انسانی سازمان‌ها

صفحه 6:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات بیان مسئله «ارزشها ومخاطرات ادراک شده توسط مشتریان ورزشی چه تأثیری بر قصد ‎pak‏ ته آه«», دام ند؟» ‎ ‎

صفحه 7:
تاثير مولفه هاى ادراك شده ى مشتريان ورزشى بر قصد يذيرش نوأورى در خدمات اهداف تحقيق ۱ ‏رای تیه‎ eee مشتریان ن تأثیر مخاطرات ادراکی بر قصد پذیرش نوآوری مشتریان ن تأثیر ارزشهای ادراکی بر قصد پذیرش نوآوری » ارائه ی الگوی از عوامل موثر بر قصد پذیرش نوآوری | 3

صفحه 8:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات ۱ فرضیه های تحقیق مخللره اثراک شد. ی مشتریان تابرمعناداری بر فد بذیرشن توآوری دارد

صفحه 9:
نوآوری در محصولات و خدمات بر ادراکات و قصد پذیرش افراد تاثیر معناداری داشت نوآوری بر مبنای ارتباط رابطه مند تاثیر معناداری بر رفتار مصرف کننده داشت ارتباط معناداری بین کیفیت رابطه ادراکات و قصد پذیرش خدمات وجود دارد عنوان الگوی تصدپذیرش نوآوری در تعامل عناصر بازار و ادراکات پذیرندگان نوآوری نوآوری در رویداد ورزشی: مفهوم ارتباطات. اندازه گیری وتاثیر رفتار مصرف کننده بررسی پذیرش مصرف کننده از خدمات جدید به وسیله تجزیه و تحلیل رفتار سال (yay) 0۲۰۱۳( 0۲۰۱۳ نام محقق جزنی و همکاران ماسایوکی بوشیدا و همکاران

صفحه 10:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

صفحه 11:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات جامعه و نمونه آمار .£66 . جامعه آماری مشتریان و ورزشکاران باشگاههای تناسب اندام ویژه بانوان(شهر همدان) بود که براین اساس تعداد 0060 نفر به عنوان نمونه ی آماری به صورت خوشهای دو مرحلهای انتخاب شدند ad

صفحه 12:
‎١‏ شد ‏ابزار كردآورى داده ها ‎ ‎

صفحه 13:
| تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات پررسی روایی پرسشنامه "yy برای بررسی روایی ظاهری آن از نظر 10 تن از اساتید و خبرگان و کارشناسان ورزشی و بازاریابی و برای بررسی روایی سازه از تحلیل عامل اکتشافی استفاده گردید 9

صفحه 14:
پررسی پایایی پرسشنامه جدول آلفای کرونباخ

صفحه 15:
روش تجزیه و تحلیل داده ها آمار توصیفی ‎=e‏ Sea GS سا * تحلیل عامل اکتشافی و تاییدی

صفحه 16:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات فرض طبیعی بودن داده ها معنی داری 2 کولموگروف لسمیرنوف تعداد آماره متغیر

صفحه 17:
ویژگی های جمعیت شناختی درصد معتبر 0 99/0 90 ‎asia‏ ‏0۳۰ doo درصد فراوانی ‎ore‏ ‏,99/9 ‏990 آماره گروه سنی ‎de 00-0‏ 0 90-6 سال 600-50 سال 600-00 سال بیشتر لز ‎SO‏ ‏سال بدون پاسخ 3 we

صفحه 18:
نتایج آزمون این فرضیه با تحقیقات یوشیدا و همکاران(۲۰۱۳) چنگ وسان(۲۰۱۲) جزنی و همکاران(۱۳۹۱) و باقری( ‎۳٩۱‏ ‏دتم ين راگن

صفحه 19:
فرضیهی دوم: مقدار | برابربا ۱/۹۷- بود که لين مقدار از ۱/۹0بزرگتر است. بنابرلین با سطح اطمینان(8۵)» فرضیه ی ایبد می‌نماید. لذا مخاطره ادراک شده تأثیر معناداری بر قصد پذیرش نوآوری داشت. ره نتایج آزمون این فرضیه با تحقیقات یوشیدا و همکاران(۲۰۱۳) چنگ وسان(۲۰۱۲) جزنی و همکاران(۱۳۹۱) و باقری( ‎۳٩۱‏ ‏دتم ين راگن

صفحه 20:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی نتایج تحقیق ۱- نوع و ماهیت آزاد فعالیت ورزشی و عدم اجبار و انتخاب آزادانه در اینگونه اماکن ۲- وجود ارتباطات و گروه های غیر رسمی در باشگاه های تناسب اندام بانوان ۳- وجود روابط روانشناختی و تاثیر قوی آن در قصد پذیرش افراد ۶- تاثیر انگیزه های فردی و اجتماعی افراد بر قصد پذیرش نوآوری 0 ‎sale!‏ وبا و © ی ‎3 771i" Fal ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 21:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی پیشنهادات برخاسته از تحقیق تشکیل سانس های ویژه * ارائه ی تمرینات متناسب ‎oe‏ ۳ » در باشگاه ها نظوره افزايش سانس های بانوان ‎eS au‏ 5 ۰ ویژه ی خدمات نذ جلسات تمریتی رایگان نت 7 توجه به كيفيت ویژگی های ارائه اطلاعات و دانش کافی

صفحه 22:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات | تأثیر فرهنگ اقلیم و جمعیت بر قصد پذیرش نوآوری مورد بررسی قرار گیرد.

صفحه 23:

51,000 تومان