کسب و کار فروش و بازاریابی

تاثیر مولفه های ادراک شده مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

Ta`esir_moalefehaye_esraki_moshtariyan_varzeshi_dar_noavari_khadamat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تاثیر مولفه های ادراک شده مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات”

تاثیر مولفه های ادراک شده مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 1: تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدماتفاطمه جوادیمرتضی قدرتی

اسلاید 2: مقدمه :مشاهده‌ی روند انجام فعالیت‌های تجاری در دهه‌های اخیر نشان‌دهنده‌ی آن است که چگونه با معرفی محصولات و خدمات جدید که بر مبنای خلاقیت، طراحی و تولید می‌شوند، سهم بازار شرکت‌های نوآور را با تغییرات عمده‌ای مواجه می کند و در عین حال مرگ بسیاری از شرکت‌های غیرنوآور را سبب می شود. تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات3

اسلاید 3: 4کلید واژهتاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 4: ضرورت و اهمیت : عدم توجه به عوامل مؤثر بر پذیرش نوآوری می تواند موجب به هدر رفتن بخش عظیمی از منابع مالی و انسانی سازمان‌ها می‌شودتاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات 5

اسلاید 5: 6تأثیر بازاریابی رابطه مند و ویژگی های خدمات نوآورانه ی ورزشی بر ادراکات و قصد پذیرش نوآوریبیان مسئله«ارزشها ومخاطرات ادراک شده توسط مشتریان ورزشی چه تأثیری بر قصد پذیرش نوآوری دارند؟»تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 6: 7اهداف تحقیقتاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 7: 8فرضیه های تحقیقتاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات 8

اسلاید 8: 9پیشینه ی تحقیق داخلی و خارجی تأثیر بازاریابی رابطه مد و ویژگی های خدمات نوآورانه ی ورزشی بر ادراکات و قصد پذیرش نوآورینام محققسالعنواننتیجهجزنی و همکاران (1391)تبیین الگوی قصدپذیرش نوآوری در تعامل عناصر بازار و ادراکات پذیرندگان نوآورینوآوری در محصولات و خدمات بر ادراکات و قصد پذیرش افراد تاثیر معناداری داشتماسایوکی یوشیدا و همکاران (2013)نوآوری در رویداد ورزشی: مفهوم ارتباطات، اندازه گیری وتاثیرآن بر رفتار مصرف کنندهنوآوری بر مبنای ارتباط رابطه مند تاثیر معناداری بر رفتار مصرف کننده داشتلی چن چنگ و لی مین سان (2012)بررسی پذیرش مصرف کننده از خدمات جدید به وسیله تجزیه و تحلیل رفتارارتباط معناداری بین کیفیت رابطه، ادراکات و قصد پذیرش خدمات وجود دارد تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 9: 10روش تحقیقتاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 10: جامعه و نمونه آماری :. جامعه آماری مشتریان و ورزشکاران باشگاه­­های تناسب اندام ویژه بانوان(شهر همدان) بود که براین اساس تعداد 300 نفر به عنوان نمونه ی آماری به صورت خوشه­ای دو مرحله­ای انتخاب شدندتاثیر مولفه­های ادراک شده­­ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات 11

اسلاید 11: 12ابزار گردآوری داده هاتاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 12: برای بررسی روایی ظاهری آن از نظر 15 تن از اساتید و خبرگان و کارشناسان ورزشی و بازاریابی و برای بررسی روایی سازه از تحلیل عامل اکتشافی استفاده گردید 13بررسی روایی پرسشنامهتاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 13: 14بررسی پایایی پرسشنامهمتغیرآلفای کرونباخارزش ادراکی0/85مخاطره‌ی ادراکی0/81قصد پذیرش0/85جدول آلفای کرونباختاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 14: 15روش تجزیه و تحلیل داده هاتاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 15: 16فرض طبیعی بودن داده هاآماره متغیرتعدادZ کولموگروف- اسمیرنوفمعنی داریارزش ادراک شده2661/020/11مخاطره ادراک شده2641/480/089قصد پذیرش نوآوری2650/870/25تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 16: 17ویژگی های جمعیت شناختیآماره گروه سنیفراوانیدرصد فراوانیدرصد معتبر20-11 سال186/76/830-21 سال9736/336/640-31 سال7929/629/850-41 سال401515/1بیشتر از 50 سال3111/611/7بدون پاسخ27-مجموع267100100تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 17: 18نتایج تفسیر مدل کلی پژوهشفرضیه‌ی اول: مقدار t برابر با 2/44 بود که این مقدار از 1/96بزرگتر است، بنابراین با سطح اطمینان(95%)، فرضیه ی 1 را تایید می‌نماید، لذا ارزش ادراک شده تأثیر معناداری بر قصد پذیرش نوآوری داشت. نتایج آزمون این فرضیه با تحقیقات یوشیدا و همکاران(2013)، چنگ وسان(2012)، جزنی و همکاران(1391) و باقری(1391) همسو می باشد.تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 18: 19نتایج تفسیر مدل کلی پژوهشفرضیه‌ی دوم: مقدار t برابر با 1/97- بود که این مقدار از 1/96بزرگتر است، بنابراین با سطح اطمینان(95%)، فرضیه ی 2 را تایید می‌نماید، لذا مخاطره ادراک شده تأثیر معناداری بر قصد پذیرش نوآوری داشت. نتایج آزمون این فرضیه با تحقیقات یوشیدا و همکاران(2013)، چنگ وسان(2012)، جزنی و همکاران(1391) و باقری(1391) همسو می باشد.تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 19: 20نتایج تحقیق1- نوع و ماهیت آزاد فعالیت ورزشی و عدم اجبار و انتخاب آزادانه در اینگونه اماکن 2- وجود ارتباطات و گروه های غیر رسمی در باشگاه های تناسب اندام بانوان3- وجود روابط روانشناختی و تاثیر قوی آن در قصد پذیرش افراد4- تاثیر انگیزه های فردی و اجتماعی افراد بر قصد پذیرش نوآوریتاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 20: 21پیشنهادات برخاسته از تحقیق تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 21: 22پیشنهادات برای پژوهش های آتیتاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید 22: با تشکر از توجه شما

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید