تاثیر کیفیت اطلاعات بر نگرش نسبت به رسانه اجتماعی
اسلاید 1: عنوان: تاثیر کیفیت اطلاعات بر نگرش نسبت به رسانه اجتماعی برند و قصد استفاده در آینده با نقش میانجی مشارکت کاربر (مورد مطالعه: برند سامسونگ) بسم الله الرحمن الرحیم
اسلاید 2: فصل اول کلیات تحقیق
اسلاید 3: مقدمهامروزه سازمانها به دنبال این هستند که بتوانند خدماتی را ارائه نمایند که مشتریان را از آن رضایت کامل داشته باشند. کیفیت اطلاعات نشان دهنده این است که محصولات دریافتی از کیفیت خوبی برخوردار میباشد. برخی از این اطلاعات برای مشتریان اهمیت زیادی در خرید از برند دارد. اطلاعات و داشتن کیفیت برای مشتریان اطمینان خاطر بالایی را به همراه دارد. نگرشی که کارکنان نسبت به رسانه اجتماعی برند دارند برگرفته از باورها و عقاید موجود نسبت به برند میباشد که برای بالا بردن و تغییرات احتمالی برند لازم میباشد. این نگرش برای مشتریان به قبول همه ویژگیهای محصولات بر میگردد. قصد استفاده میتواند برای مشتریان امری برای استفاده مداوم از محصولات باشد. این قصد کمک میکند تا سازمان برای آینده خود برنامهریزی درستی داشته باشد. مشارکت داشتن از جمله عواملی است که میتواند برای برند امری مثبت تلقی گردد. مشارکت کاربران در رسانههای اجتماعی یک برند نشان از رضایت کاربران و علاقه آنها برای استفاده از برند و محصولاتش میباشد. همین موضوع باعث توسعه و رشد برند میشود. این فصل مشتمل بر، بیان مسأله، اهمیت و ضرورت انجام تحقیق، اهداف، سوالات و... میباشد. فصل حاضر بدین دلیل تحریر شده است که یک شمای کلی از فرآیند انجام تحقیق برای خواننده فراهم گردد، بدین طریق میتوان اطلاعات کلی را پیرامون انجام تحقیق به خواننده ارائه نموده تا محقق با فواید انجام تحقیق آشنا شود.
اسلاید 4: بیان مسألهامروزه یکی از پرطرفدارترین منابع اطلاع رسانی به مشتریان، رسانههای اجتماعی میباشند. اکثر کاربران اینترنتی، فعال در رسانههای اجتماعی میباشند. دلیل عمدهایکه کاربران درگیر رسانههای اجتماعی میگردند، سرگرمی این نوع رسانهها میباشد. رسانههای اجتماعی به دلیل سهولت در برقراری ارتباط با برند مورد نظر برای کاربران جذابیت دارند. کاربران زمان برقراری ارتباط و این که با چه کسانی در ارتباط باشند را خودشان مشخص میکند همین امر باعث ایجاد درگیری بیشتر با برند و استفاده از رسانههای اجتماعی میگردد (کومار و ساندرام، 2012). رسانههای اجتماعی در هر زمان و مکانی قابل دسترسی هستند. کاربران رسانههای اجتماعی محدود به افراد خاصی نمیشود. فضایی است برای بسیاری از برندها جهت انجام تجارت در بعد وسیع، با افراد مختلف، که میتواند باعث رشد سریع برند گردند. برند میتواند با این رسانههای اجتماعی بستری مناسب برای ایجاد محتوا و دسترسی به افراد مختلف داشته باشد. این امر مشارکت کاربران را به همراه خواهد داشت. همچنین باعث ایجاد درآمدهای زیادی برای برند میشود (مک کلر و سئول، 2020)
اسلاید 5: مصرفکنندگان برای ایجاد تعامل با یک برند نیاز به رسانههای اجتماعی و مشارکت با آن را دارند. صفحات رسانهها نگرش مصرف کننده را نسبت به محصولات منعکس میکنند. شاخصهایی که در ایجاد مشارکت کاربران در رسانههای اجتماعی تاثیر میگذارند در برگیرنده عوامل شخصی و عوامل موقعیتی میباشند. مشارکت کاربر به عنوان میزان و عاملی در تعامل محصولات و کاربران میباشد. استفاده مکرر کاربر از یک برند باعث ایجاد ارزیابی برای ارائه محصولات جدید برند میگردد. تعهد کاربران به استفاده از برند از طریق رسانه اجتماعی برند وابسته به اطلاعاتی است که از طریق صفحات برند ارائه میگردد.
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.