کسب و کاراقتصاد و مالیسرمایه‌گذاری و بورسفروش و بازاریابیتکنولوژی

تاثیر کیفیت اطلاعات بر نگرش نسبت به رسانه اجتماعی

45 صفحه
686 بازدید
17 بهمن 1400

برچسب‌ها

صفحه 1:
بسم الله الرحمن الرحيم عنوان؛ 1710 1۳ استفاده در آینده با نقش میانجی مشار کت کاربر (مورد مطالعه: برند سامسونگ)

صفحه 2:
ا god OLS

صفحه 3:
۲۰ ۱ eee ‏ااا اا‎ ECS EST Pens ee Be Sep or See eee ees pes Pore Seon on PRU ea eer Reese مت نگرشی که کارکنان نسبت‌به رسانه اجتماعی بیند دایند برگرفته از باورها و عقلید موجود نسبت‌به بیند میباشد که برای بالا ‎a ae eae mee DS Ree Me Se Ne Re See Ee Sor tee RD‏ peared rp as eed carte ore Serer oe] eel ey Peres PT ee Leone nT ‏ا‎ a مشتریان اهمیت زیادی در خرید ‎rele OR Ta‏ POS PMN SMe meme ‏ا ا‎ S| coe ee eae SORES eRe ee 0 eee Bee ‏ا‎ ee RES) or eb Rec nne Rewer ent ‏ا‎ ‎POETRY ‏ا ا‎ Ney Dean Oot Tan nye Se NCEP ‏ا‎ Tore Pep recreate eer le] eel be ‏ا اا ا ا‎ rem igor Cong Oe ew POC mee Rey |r كردد. بسين طرييق ميتوان اطلاعات كلى را بيرامون انجام تحقيق به خواننده ارلئه نموده سا محقق با فوليد انجام تحقيق آشنا 5

صفحه 4:
5 بیان مسأله See Se See detector coe nt) OSE) See LO OES. kr cers Ds. Se fe Stoo ۱ rece te adic eee CeO ‏ا‎ ea SS St De Te eit ein ear So elena peered el eee SD oe ae Rae SES Te STC ae RUSS Re eed eC orer eee 7s ‏ا‎ ors ‏رسانههاى اجتماعى در هر زمان و مكلنى قلبل دسترسى هستئد. كاربران رسانههاى اجتماعى محدودبه افراد خاصى‎ ٠ ‏ا ا ا رس‎ aloe aS BCL CE eee a aad ‏رشد سريع بيند كردند. بيند ميتوانسبا لين رسانههاى اجتماعى بسترى مناسب براى ايجاد محتوا و دسترسى به افراد‎ FESO RU er [oes rece roe ‏ا ا ا‎ برای برند میشود (مک کلر و سئول, ۲۰۲۰)

صفحه 5:
مصرفکنندگان برای ایجاد تعامل با یک برند نیازبه رسانههای اجتماعی و مشارکت با آن را دارند. 1 ‎gees eee ge eee‏ ۳ 1 عوامل موقعیتی میباشند. مشارکت کاربر به عنوان میزان و عاملی در تعامل محصولات و کاربران میباشد. ا م ل ا م مالل ل 1 ‎Ih‏ 00

صفحه 6:
۴ امروزه‌با توجه‌به تغییرلتی که در بازار هم از طرف رقبا و هم از طرف مشتریان صورت میگیرد باعث گردیده تا توجه به ‎ee eis Dee P ICE SMe ad BC) Soe Ie ed nS I) beeen eee RS‏ ارلثه نظرات و پیشنهاداتشان‌به روند موفقیت یک بوند کمک زیادی بکنند. رسانههای اجتماعی توانستهاند برای برندها راه ‎Le ee eae ea)‏ ۳ مشتریان از محصولات رضلیت کامل را داشته باشند تملیل پیدا خواهند نمود تا در آینده نیز از محصولات دیگر برند 1 1 ‎PIP rey OER CC OP SE FETE Scars Pere Ese STs Peer Fionn FV OT pee Peete eR eae Oe)‏ لین لمر میتولند بیند را ازیک مزیت رقابتی. یعنی مشارکت کاربران و مشتریان در بیند محروم سازد و هزینههای زیادی را ‎mew ey ecncen| (ir Con] Sep Cer oe INN etary Pore screws Ce pe‏ 77 Ee eee DORs mec sorb ig Reel ‏ا‎

صفحه 7:
1 3 3 ۲ ۲ ۲ ۲ ۲ ۲ ۲ ۳ ۳ ۳ ۲ ۴ اهداف علمی: - بررسی نقش میانجی مشارکت کاربر در تاثیر کیفیت اطلاعات بر نگرش نسبت به رسانههای اجتماعی برند سامسونگ: - بررسی نقش میانجی مشارکت کاربر در تاثیر کیشیت اطلاعات بر تصد استفاده در آینده. اهداف فرعى: See ea gee re 2 ‏ا‎ eo Roe SOS ae nee ae - بررسی تاثیر مشارکت کازبر بر 93 1 ۳ ۳۰۱۰ ee Ree eno Tea ‏ا‎ a eene See nee a ‏اهداف کاربردی:‎ SS ene ارائه راهکارهایی جهت افزایش مشارکت کاربرد 3

صفحه 8:
> مدل مفهومى تحقيق ‎a mall el‏ م ا اس شامل متفیر مستقل. متفیر وابسته ا- و روط 5022222727 ‎Re PER TP RS YF oop 9‏ ‎ol el ele he ile ee Lents LTC AS ee Eee ror ect ad‏ نیزمورد سنجش قرارمیگیرد. | منبع:( مككلوك و سئول؛ ‎09017١‏

صفحه 9:
و > فرضیات تحقیق فرضيههاى اصلى: را: مشارکشک اوبر در تسأثب رکیفیطاهاتب رنگرش ا ‎Sea oe eee‏ ‎ee paar 1 Oe Ra Oe OED SOC Ow‏ ل ‎Bey RP‏ فرضيههاى فرعى: ود کیفیطاهاتیر مشلرکتک لربر تاثیرگنار لست وووا: مشارکتک ابر بسر نسگرش‌نسبتبسه وسانههاولچتماعی‌سرند سامسونگتاثیرگذار لست ‎Oe onl RUE Page Bk OCW OE OO‏ ۱ ۱ son oer ure Spy Oe CPaps co ‏ا‎ a PY

صفحه 10:
< قلمرو موضوعی: قلمرو موضوعی تحقیق حاضره تاثیر کیفیت اطلاعات بر نگرش :بت به رسانه اجتماعی برند و قصد استفاده در آینده با نقش ‎PR eC ep‏ ات ‎Peery ia ‏نمایندگیهای برند سامسونگ و فروشگاههای برند سامسونگ در شهر قزوین, قلمرو مکانی تحقیق می باشد. ۶ قلمرو زمانی: ‎0

صفحه 11:
> > تعاريف مفهومى: 1 OCC TOW Carte Dey ore ov commen ry Fog y tec eR TCN es ROW greys Rome rg 015 ‏(شارما و شارماء‎ 0 ‏را 0 ا‎ eR Cae Re BRIER ceo a ore ۲۰۲۰ ‏سئول»‎ 1 نمایند (مککلوک و سئول, ۲۰۲۰). نكرش نسبت ,به رسانه اجتماعى برند: نكرش به برند عبارت است از ارزيابى و بررسى كلى مصرفكننده از يك برند, همچنین نگرش برند نقش مهمی در تعیین پاسخ کاربر به فعالیتهای لرتباطاتی برند دارد (مککلوک و سئول, ۲۰۲۰)

صفحه 12:
تعاریف عملیاتی: كيفيت اطلاعات مشارکت کاربر: 00 ener eS nes eect ee ‏ارتباط هستم, من با اعضای برند در رسانههای اجتماعی برند سامسونگ همکاری میکنم.‎ قصد استفاده در آینده: 7 ‎Ber ee EU Rene Se‏ در این تحقیق متفیر نگرش نسبت به رسانه اجتماعی برند با ۵ سنجه (من سایت رسانههای اجتماعی برند سامسونگ را دوست درم

صفحه 13:
فصل دوم مروری بر ادبیات و پیشینه تحقیق

صفحه 14:
۲۰ * در رشد و توسعه‌یک برند مشتریان و نحوه برداشت آنها در استفاده نمودن از برند نقش موثری دارد. برخی از لین نگرشها مي ‎rate cee‏ 111111010100100 نسبت.به محصولى دايند لين نكرش نشاندهنده هماهتكى ويزكيهاى بيند.با خواسته و نيازهاى مشتريان است. زملنى كه ‎gts Dae‏ ااا ‎eee Peri ee reo‏ م 1 ‎Pepe rep per oy a see Sener Peers en fee one pee er Por‏ ‎we rane PO‏ ا اا ا ‎PIR er FOr essa PO eS Irs ft Pee fer‏ 1 ا ‎PR Rey Peer Come Fon Pee Ne ee Ce re Fame om Ree Tree‏ شده بیند مطلبق خواسته مشتری است که باعث ایجاد انگیزه برای اقدام‌به خرید میگردد. لین قصد در آینده برای برخی از مشتریان امری مهم در ارتباط برقرار کردن با برند و استفاده از محصولات میباشد. مشارکت داشتن کاربران و نقش داشتن آز ‎ih Recent ns oid‏ ۱ | ‎el aed ee Reet coe SSCL et tee ie SS OR Ree eine Bie‏ ۱ tp eats ere ea eSy eee ene TT a

صفحه 15:
“ييشينه داخلى

صفحه 16:
ey Ty ECS ned Bld 5 | ITE ‏ا‎ ATP oom Semen ea ee CSTE ES ‏ا ا ا ل ا ل‎ aces ents ‏ا‎ ‎ee eer nS ‏ل اا‎ ee See Seer ad Se sep eee See reeit cok na Biker Se cose Cts ene cee Soe Sie ECCS Lasoo Meee Pent S ned آنها نگاه کنند. 1 fe or eRe IC Ce WP e Sr Re oa Fan Cer ۱ erred Se ie eel nes el Ee he Se ‏ا‎ ‎Fey peed eS ‏ا‎ eed Ros] eas Beemer eer ewes ee] cer] ee CRUG که نیاز به تجربه حسی دارند.

صفحه 17:
فصل سوم روش شناسی تحقیق

صفحه 18:
روش تحقیق پژوهش توصیفی آن و ‎a‏ نك نوين وليك ‎eee‏ ا ‎a SNC tas eS et eS‏ ۱ ا ا ا ‎ress Re BEBE MSS‏ ‎re Be Beets Reb eB cto ees Soe noe See Oe Reet‏ باشد. در تحقيقات توصيفى ميتوان جامعه مورد مطالعه را ازطريق بيمليش تحت بررسى و آزمون قرار داد. پیملیش عبارت ازجمعآوری اطلاعات است که‌با طرح و نقشه وبه عنوان راهنمای عملی توصیف. ويا ‎cel ee‏ ۱ ‎nerd‏ ا ‎Reece Bere eee Tee ewe‏ ‎Cc ee AL eT Sle ce Teena ie oe eee a eee‏ ‎oD tee Med tee Bee tle ete Se nt eee‏ متغیرهاء لین پژوهش توصیفی از نوع همبستگی به شمار 00 بزوهش, ميتوان اين يزوهش ‎ee Bikes By‏ ل اا ا ل الت يك بار و به منظور پاسخ به پرسشهای پژوهش جمعآوری شده است.

صفحه 19:
5 جامعه و نمونه آماری جامعه آماری عبارتست از: «تعدادی ازعناصر مطلوب مورد نظرکه حداقل دارای یک صفت مشخصه باشند». صفت مشخصه, وا ۷۱ ا ا ااا ا ا ا ا ل پب ‎a eee ReneS cee eee Se Te Ree‏ ‎FOO Da eel ORS oe en es Or ne eS RT ae Re oS Re eros‏ ‎ape‏ ااا ۱9۳۳ توجه به حجم نمونه در تکنیک معادلات ساختاری (بین ۵ و ۱۵ برابر تعداد گویهها) مورد بررسی قرار گرفت. حجم نمینه با ‎lags eee enn PR er‏ )| 550010070222 “7 فرمول 1-7 محاسبه تعداد نمونة < تعداد نمونه ۳۷۵ نفر یعنی 18 برابر تعداد كوبههاى برسشنامه در نظر كرفته شد. نمونهكيرى در لين تحقيق به روش تصادفى و eon sci

صفحه 20:
روش گرد آوری دادهها ۱ NCS ES ae SER oer ae Broom ‏ا‎ pe Es Rye ear [PION eNO eae RO MS lt ae LC eS ace oS. eee oN Cae ae Sd RD Pen See ere teat Se ete SECS een SD Re SR Sno Reed شد تا از بروزترین مقالات و تحقیقات در این تحقیق استفاده شد. ۳ .هاى ارلئه دهنده بيند سامسونك مراجعه نمود ويس از كسب اجازه از مديريت برسشنامه را بين مشتريان توزيع م ما ۱ ا ا ا ا 20010000 ياسخهاى كارشناسان به اعداد كمى. محقق طيف ليكرت مطرح شده در يرسشنامه را به طيف كمى تبديل نمود.

صفحه 21:
ابزار جمتآوری دادهها [19 ‏ا ل‎ Free vs CeeN ve eee Se Se enemas MC Cer ah ceed Werte nec Rett oe sce BE ened مشتریان برند سامسونگ در شهر قزوین). دادههای خود را جمعآوری کرد. این پرسشنامه دارای ‎Pe een‏ Cae ee SRC Sek Nea eee So ETC oad eee a tes cea برسشنامه در جهت مثبت وبه صورت كزينههاى خيلى كم. كم. متوسط. زباد. خيلى زياد به ترتيب از اا ه تنظیم شده است. و ل ا ل الل گردید. در جدول (۱-۳) مشخصات کامل پرسشنامه. شامل (مولفییهاء متغیرهاء نوع متغیرهاء سنجههای مربوط به ‎sec aed ot CN Bae ee ee ead‏ يي ا ا يي ملك ‏است.

صفحه 22:
روایی پرسشنامه برای بالا بردن صحت و دقت پرسشنامه رولیی پرسشنامه مورد بررسی قرار گرفت. دلیل سنجش اعتبار و رولیی پرسشنامه حاضر PREV ‏ا‎ pe yo fy earn peor er ea a YS Ppp ere fe] reece Ome ae م ‎Mh eal‏ رد سس و فا برای سنجش اعتبار ٩ Ear ESN Pees PE Pa ees ee Tere) Be aN ae A ok NLS aed Ne) La ce CL SL LL ll CY ate ecco ‏انطباق سوالات پرسشنامه از نظرات استاد راهنما کمک گرفته ميشود. در صورت هرگونه تغییری از طرف استاد راهنما این‎ 1 پرسشنامه توزیع گردید.

صفحه 23:
< يايايى برسشنامه 1 ۳ ene ee ‏بزار اندازهگیری از جمله پرسشنامههایا آزمونهلیی که خصیصههای مختلف را اندازهگیری میکنند به کار میرود.‎ | ‏شاخص كاملاً مناسبى براى سنجش قابليت اعتماد ابزار اندازهكيرى و هماهنكى درونى ميان عناصر كن است.‎ 000 veges Rete ry peenl ne ye ees Rem eee RTO ene CORE Sen ome Feats IN oe Sn ne ne ee eg ‏بزار ندازهگیری از جمله پرسشنامههایا آزمونهلیی که خصیصههای مختلف را اندازهگیری میکنند به کار میرود.‎ ‏در اینگونه ابزارپاسخ هر سوال میتولند مقادیر عددی مختلف را اختیار کند. از آنجا که آلفای کارونباغ معمولاً‎ | cor Reso Se er Ren ee een eee ROU ee) SSeS veges Re cn ry peel en ee ees Fe Ree

صفحه 24:
۱ م ا ا م م ا ل ل ال ا ا ل ‎ee Eee Ro nr eS SIC Sen Sie Accra‏ کل را محاسبه و سپس با استفاده از فرمول زیر مقدار ضریب آلفا را محاسبه کرد. که در آن؛ و 0200 ‏ا‎ Fess rome pee Ree Cpe eh pe eee Pernt ROM ‏ل‎ BRC TY 1 ER YO-Or PROTEST) Vs [FIP er STO weap ae Sees PONT) Beran ‏ا رت‎ ۱ eS eB Ne Sa Neel ee Se Neel oe a ed el teed Nee eo) DT al Se a oC Neal CeO ia eT ie a eee oe eee) ed YOY ear) peel epee icp econ dy Secs Rye)

صفحه 25:
فصل چهارم ‎ET rg ar eRe‏

صفحه 26:
> ia ۲۰ تجزیه و تحلیل دادهها فرآیندی چند مرحلهای است که طی لّن دادههلیی که از طریق بکارگیری ابزارهای جمعآوری در 1 ‎S Rye er er ein ed ay‏ اا ‎epee‏ ‏پالایش میشوند و تکنیکهای گوناگون آماری نقشی بسزایی در استنتاجها و تعمیمها به عهده دارند (بهرامی, 0۳۹۴. 1۳ Taare VEY CRPOR ESE) un ee CIP oe pee ter ewe re er FN [Pra pepe ape eee La Ree et oe ‏تحقیقبا بکارگیری جداول و نمودارهابه نملیش گذاشته شده و در ادامه برای پاسخگوییبه سوالات پژوهش و نتیجهگیری از‎ ‏روشهای آماری و آزمونهای متفاوت‌با استفاده از نرمافزار 585522 و 5۴18.54 اجه نحوی که ذکر میشود. استفاده‎ ee nore eset ec ere Mey SUS nw corey Mey SUB Neer I Sense Ree eens Cel SMU TCS eS Nes CD er ‏ا‎ iat eC a US eae el oad جمعآوری شده استفاده گردیده است.

صفحه 27:
ویژگی های جمعیت شناختی نمونه آماری 1

صفحه 28:
۳ ال ۱ ۱ پ- امال ل 2

صفحه 29:
eS TO Sess.) PRN cere serene Syl resi) en ced al scolh Neri ty Socceroos mT ce tC ne | | Ree seats Be ee nee Ome ‏اا ا م‎ es etree eves ine eo reer eon ۲ دادهها دارای توزیع نرمال هستند :۲0 ‎ST eRT ANI‏ لي با توجه به جدول آزمون اسمیرنف کولموگروف اگر سطح معنیداری برای کلیه متغیرهای مستقل و وابسته بزرگتر از سطح ۱ vvvy

صفحه 30:
eS TO Sess.) جدول ؟-/ نتايج آزمون كولموكروف اسميرنوف متغيرهاى يزوهش لكك سطح معناداری آمارهی آزمون 5 متغير كيفيت اطلاعات ‎Pron ey‏ اقصد استفاده در آينده 212111110 ese te See Ee See eS re Ce SIS oe enone eee a eC Ee RS | A Sees We Pee See er own YY Rey

صفحه 31:
eS TO Sess.) Force Ces PRP RUC Tn og Ear IPF rary] PO eee Pe eee Fa ‏ا‎ ee ‏پرسشنامه‌های تحقیق مورد روائی سنجی محتواتی قرار گرفته است.‎ < به منظور سنجشی رولیی روشهای کوناگینی وجود دارد که در لین پژوهش با توجهبه اینکه متفیرهای پژوهش از چند بعد(مولفه) Fr Pern ‏ار سح‎ OP Re Re Pe eee Ferg reese ey Parva me PS eee ere SeeeNe eee eae Pee em Bom (EUR cr Feo ON VOT. 4.1 (0 Jee ras byt Ter gue RCC OWT STOO FP Pa آزمون دادهها زمانی برای تحلیل عاملی مناسب هستند که شاخص 1610/10 بیشتر از (۶/۰) و نزدیک به یک و 59 آزمون بارتلت کمتر از (۰۵/۰) باشد. خروجی این آزمونها در جدول زیر ارائه گردیده است.

صفحه 32:
۳ Pel 8 ROME POE Uh ar ed Co Be ee eee SeN NOC Cn Pa ED Foe ergy Vs Coreen x a ESR ee Poa ago 10 )| كيفيت اطلاعات. -185 مشاركت كاربر. -817 نكرش نسبت به رسانه اجتماعى برند. -1281 قصد استفاده در آينده

صفحه 33:
7 2 ٠. ال 2 دراين قسمت با استفاده از روش معادلات ساختارى به بررسى فرضيههاى بروهش يرداخته خواهد شد. ال 00 ‎a Teesmey sits‏ ۱ ۴-۶-۲ مدل سازی معادلات ساختاری ‎ad NDT a et aaa eee)‏ ار ۱ ‎AUS oat aa‏ ا ا ات تکنیک تحلیل چند متغیری بسیار کلی و نیرومند از خانوانده رگرسیون چند متغیری وبه بیان دقیق-تر بسط مدل خطی کلی است كه.به بزوهشكر امكان ميدهد مجموعه اى از معادلات ركرسيونى رابه طور هم زمان مورد آزمون قرار دهد. مدل سازى معادلات م ا ۱ 1۱9 ‏ا ل‎ BICC CaP Pap Eg RUN ER Cgc ome) 311 ves ear ero en ep ces Per Re

صفحه 34:
يك مدل كامل معادلات ساختارى شامل دو مولفه مى كردد: < الف) مدل اندازه گیری 320000 للف) مدل اندازه كيرى: جزئى از معادلات ساختارى است كه طى آن متغيرهاى مكنون مشخص ميشوند. ‎a ec eet) ache a!‏ ا که به وسیله کواریلنس میان دویا چند شاخص نشان داده سب ۱ dete BES aCe dN Lok ‏بررسی وتحلیل مدل های اندازه گیری در مراحل اولیه مطالعات تایید مفیدی بوده چرا که می تولندبه ارزیابی‎ < ابزار بزوهش و توسعه سازه ها كمى كند. همجنين تحليل مدل هاى ساختارى مى تولند روشنكر نقاط ضعف ‎nO IER yee OC aiICT TS unr rer geen ar Tren‏ 1 ‎epee‏ ا ا ‎POPC‏ ‏مدل محققببا استفاده ازكليه نظريات مرتبط. بزوهش و اطاعات در دسترس .به طرح مدل عى بردازدو در اين ‎eeencr ep eee Reo caN SeecTeN Ee Uneasy‏ 1 ‎ESCs RC Racca ees Mt BIC ey eC Se nee ae ese‏ ا ‎aoe Ree RC he ene‏ ا ل لت

صفحه 35:
آزمون برازش الگوی منهومی ‎Le}.‏ ‎{on‏ PRS SS Ces Od eS elcome pooner fee we Co ‏کیفیت اطلاعات. -185 مشارکت کاربر.‎ ۱81- ea PS Og a) PCIe Pe PONE SCT

صفحه 36:
‎٠“‏ شکل ۴-۴ اعداد معنی داری مدل ساختاری پژوهش -©18 كيفيت اطلاعات. -185 مشاركت كاربر. ‎a Ore Sey Ve‏ ل ل ا 000

صفحه 37:
« همانطور که مشاهده هی شود مقدار 2-۷31046 حاصل از آزمون سوبل برابر ۸/۵۳۸ ‎Wocere rat pee Cro ABI Las ree een Reece)‏ ۱9| ‎COR 9) Por pe POO Sy‏ ا ا ل ل 0 oe nel Mees RCS Mes eee ear)

صفحه 38:
نتيجه كيرى و بيشنهادات

صفحه 39:
ae | EU ‏ا ا ا ا ا ا ا ا‎ ese 7 eter Ce RTS ode ‏ا ل ا ا ل تا‎ meee Rear eae LE, RS aN Ma dS IE ‏رت سرت ا ل ا‎ aoe ae aS ame De ee pee ee TORTS eae DOL eS nok on teats) Sete tS Ne ‏ا‎ ooo oem See eee sop toe irene eet fora En in ait apee Sat ‏م ا‎ a تایید.یا رد فرضیههاء دلایلی محکم ارائه میدهد. در لین بخش از پژوهش علاوه بر جمع بندی مباحت. یافتهها و نتلیج پژوهش با 1 Terie eee ae eey Be pee eee ene er کیفیت اطلاعات بر نگرش نسبت‌به رسانه اجتماعی بوند و قصد استفاده در آینده‌با نقش میانجی مشارکت کاربر (مورد مطالعه: برند 10 ‏ااا‎ ed BREN SOE ey CO eee FRCL ‏ا ا ا‎

صفحه 40:
7 ۳ * پیشنهادات کاربردی ‎ene SS CET Ta) ee Sn eee er ae‏ ا ا لت الاك ‎ree Cp er serene CN BTC Tei gf apie oe)‏ ‏<فرضيههاى اصلى: < فرضیه اصلی|: ‎See pe ger) > |] Rowe Ror Rep) mens lee >‏ ال 7 ‎forsee‏ ‏دارد.

صفحه 41:
اا ا ل ل < فرضیه اصلی ۲: |۱9 BTC) on [RUT pee Fy] Rowe Somer] OBER OCR ey 2 “«فرضيه هاى فرعى: م ل ا ‎Row‏ Spore ‏ا ا ا ا ات ا‎ oe ‏تاثي ركذار است.‎ “ فرضيه فرعى '!: مشاركت كاربر بر قصد استفاده در آينده تاثي ركذار است. 2 فرضیه فرعی ی ‎ace‏ ا ل ا ا ال 0 آینده تاثیر گذار است.

صفحه 42:
<پیشنهاد به محققین آتی “ براساس يافته هاى تحقيق ييشنهاد زير براى تحقيقات آتى مطرح مى شود: و ۱ ٩ OS bio SH wy YP

صفحه 43:
ee OTe BIS Gla Cudguore (lt > ‏و‎ ۱ e ee nel el BNL Bn SIS ee nee 1 RV ye Be] C Serene ‏ا‎

صفحه 44:
ب) محدوديت هاى اجرابى: 0 0 1 ‏ا الا ا ا ا ا ال را ا‎ pe meee gy reel CPP ‏ا ا ا ل‎ ۱ Le i ‏جمع آوری پرسشنامه مراجعه کرده است. لذا ممکن است تفاوت زملنی و مکلنی بر نوع پاسخ‎ ‏هاى نمونه تحت بررسى تأثي ركذار بوده باشد.‎ - محافظه کاری برخی از اعضای نمونه در پاسخگویی به سوالات و تلاش در انطباق میان پاسخ- هاى خود با واقعيات موجود. مى تولند موجب شود كه به سؤال هاى مرتبط با كن: ياسخ نادرستى دهند. 0 ‏ا ا ا ل ا ل‎ Roa cee asa ‏اساسى بر نتيجه تحقيق داشته باشد روبرو نبوده است.‎

صفحه 45:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
16,000 تومان