صفحه 1:
تعارت الكتروقيت ‎E-Commerce‏ کدام الگوهایر موفق دنیا در تجارت الکترونیکی با روان تر شدن فعالیت های تولیدی را می توان به تناسبد ظرفیت های ویژه شناخته شده ایرانی ها. برایر خلقر ارزش ایران 3

صفحه 2:
مدل هاى تجارت الكترونيىك ا پیاده سازی بازاریابی روی وب به كار رفته وبه فروشكاه يا كميلنى لين امكان را مى دهد تا بتولند عملیات سفارش و پرداخت خود را روی وب انجام دهد. اه ‎er‏ ‏كالا و خدمات را يشتيبان مى كند. * 0000-7 بای باه سازی مکالیسم حراج به صورت الكترونيكى به كار مى رود.

صفحه 3:
مدل هاى تجارت الكترونيىك 0 ‏مجموعه ا‎ eC ara steven Musi NCOTNUe NICU ees CMS Tiers pros ‎¢ylOtrtudl pow<uelies-o °‏ مدل ۱ مجازی که محیط آن به وسیله اپرتور اجتماع مجازی آماده ‎ec ES Nee SAC‏ ۱ تبليغات عضويت صورت مى كيرد. همجنين مى تولند به عنوان. يك قابليت در عمليات بازاريابى براى دادن. بازخورد به مشتری با وفاداری مشتری مورد استفاده قرار گیرد. ‎

صفحه 4:
مدل هاى تجارت الكترونيىك سم رم رگ ی گروه مجموعه ای از ابزارها و محیط های اطلاعاتی را ‎Cee‏ ات ا ل 4ات رم را ‎Gly aS (le: Third Panty‏ هنكامى كه كميانى مى خواهد بازار وب رأ به جزء سوم ا رابه منظور نملیش کاتالوگ محصولات فروشنده ارلئه می دهد.

صفحه 5:
مدل هاى تجارت الكترونيىك ل وه رگ تا ۱ موقعیتی به منظور تمرکز روی مراحل چندگانه یکپارچه سازی زنجیره ارزش يا بهره گیری از جریان اطلاعاتی بین اين مراحل با اضافه كردن ارزش افزوده قرار مى دهد. ‎Gervice-4 °‏ ل ا ل ل 0 ها را در موقعيت خاصى به كمكى عمليات خاص زنجيره ان سل ‎Sa Si‏ ری وت 0 ‏می دهد. ‎

صفحه 6:
مدل هاى تجارت الكترونيىك الم ا ل ۳۱ ‎ae‏ اا ‎TORE‏ ‎er ens One. Ee a ae‏ بدون محدودیت یا عملیات یکپارچه سازی کسب و کار به کار می روند» است. ‎viker-)) °‏ لمن ‎i ate‏ متا مها و ۲۰۳ خدمات اعتمادسازى نظیر تصدیق هویت و اسناد الکترونیکی و دب ‎S| lee‏ ۱ ۱ ‏خدمات ‎

صفحه 7:
مدل هاى بازار پآ 0م ال ا 0 ل 109 * بازار 968) (داد و ستد بین بنگاه اقتصادی و دولت زار 9 ‎OF‏ ۶

صفحه 8:
را ۰و 2 ا ‎ce‏ زا ‎sere lc)‏ لك عدم نقص در مدارك تجارى ‏* بازاريابى سريع و جابك ‎1 TS ‎ ‎

صفحه 9:
ee ‏را‎ vast TB * با توجه به اينكه قيمت كالا ها در ايران به دليل وجود واسطه هاى فراوان. افزايش جشم كيرى بيدا مى كنده تجارت الكترونيك مى تواند نقش مهمى در كاهش قيمتها ایجاد کند. از ديكر مسائل مهم در ايران سرعت ياسخكويى به تقاضاهاست که پیچ و خم اداری و قوانین دست و پاگیر ا ا 0 2 سيستم خريد و فروش سرعت بيشترى كيرد.

صفحه 10:
الكترونيك 528 امتياز ايران در برابر تجارت * یکی دیگر از خصوصیات ایرانیان ثبت معاملات در دفاتر كوناكون است كه خود لين موجب بايكلنى اسناد و مدارى ا شودباتوجه ویژگی تجارت الکترونیک دیتاه مى توانند به راحتی بر روی قطعات الکترونیکی ضبط ا 1 ‎Bot, epee CRCar Tapeh ys‏ |

صفحه 11:
مزدیایتسجارتاساکتر ونیکدر 32 ‎rer cs‏ ا ا ات ل شدن ترافيك در شهرهاى شلوغ همجون تهران ‎LB ese‏ ا لدنم ‏سفارش اينترنتى كالا و يرداخت أن از طريق كارت هاى الكترونيكى تمايل مردم را به خريد بيشتر مى كند. اطمینان حاصل شدن از اینکه کالای مورد نظر دارای ‏ا رسا بيسة | ان

صفحه 12:
CS ee 000000007 دسترسی همه افراد به ویه در شهرهای کوچک به اينترنت يرسرعت وضع قوانين مورد نياز هت ييكيرى تخلفات تشويق مردم و اجتماع به استفاده از سيستم لزوم تشريح مزاياى تجارت الكترونيك توسط دولت ان

صفحه 13:
جه احيد شد و هراكيرى تجارت الکترونیک A 1 پایان

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان