صفحه 1:
تجارت الكترونيكك ۲ 1

صفحه 2:
۳ تجارت الكترونبكى حبست ۲۲۲۲۲۲۲۲ —e ® تجارت الکترونیک به معنی اداره الکترونیکی معاملات تجاری است . تنها دیدن یک وب سایت برای انتخاب کالا به معنی تجارت الکترونیکی نیست بلکه تجارت الکترونیکی یعنی روند کامل خرید و فروش محصول و ارائه خدمات بصورت الکترونیکی که تبادل اطلاعات حياتى ميان تامین کننده و شرکت هم در این روند بصورت الكترونيكى و توسط اينترنت صورت مى كيرد.

صفحه 3:
7 مزایای مهم ایجاد نجازت العسرصح ۳۳۳ "افزايش فروش و كاهش هزينه در دسترس بودن ‎where & uap fie)‏ رون ( ۷دسترسی سریع به اطلاعات و غنای محتویات استانداردهای جهانی ارتباط متقابل ۷شخصی سازی "جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش ترددهای بی مورد

صفحه 4:
: برخی معایب تجارت الکتزونتکی 7 ۷ خرید اینترنتی در مورد همه کالاها آسان نیست "کالاها ممکن است که دقیقاً همان طور که هستند نشان داده نشوند "امنیت در تراکنش های اینترنتی (هکرها) ۷ تأثیر ناشناخته آن بر روابط اجتماعی انسان (تاثیر فرهنگی) قوانین نیمه شفاف (پیگیری قانونی از یک کشور در کشور دیگر مشکل می باشد.) قراردادن بخش عمده ای از تقاضای داخلی به رقبای خارجی

صفحه 5:
۷تجارت ۱ ۷تچارت 0209۵0 ۰ وی ) لاتجارت 0 ج00 صا مجوجج ج09

صفحه 6:
۱ **اين نوع تجارت ‎٠‏ تجارت بین دو بنگاه می باشد. برای انجام خرید و فروش عمده توسط تجارت الکترونیک. از سرویس 660) استفاده می شود. به عنوان مثال توليد کننده یک ماده اولیه بخواهد تولیدات خود را از طریق تجارت الکترونیک به یک خریدار بفروشد. می بایست هر دو طرف معامله از سرویس 08 استفاده کنند.

صفحه 7:
ea اين نوع تجارت . تجارت بین بنگاه و مصرف کننده می باشد. تجارت الکترونیکی بین بنگاه و مشتری بسیار متناول است.به عبارتی دیگر این تجارت خرده فروشی کالاها و خدمات به تک تک مشتریان است.

صفحه 8:
#در تجارت ©©© يا تجارث بين مصرف کننده و مصرف کننده انواع مزایده و مناقصه کالاها از طریق اینترنت قرار می گیرد. نمهنه ای از این نوع تجارت الکترونیک را می توان در سایت ۲195۶ مشاهده نمود.

صفحه 9:
۷ کانولوگ و مشخصات کالاها به سهولت قابل دسترسی و مشاهده بوده و مشتری قادر ات این ‎eel Ay‏ من هسچون تلم قوم رگ ون فیست وه ‎HP ge GN‏ خود را بيدا كند. توضيح كالاها مى:تواند به:همراه تصاؤير معنده يودة:وادز عين حال مى تواند شامل تصاوير سه بعدى نيز باشد. ” کالا ها و خدمات می توانند توسط بقیه خریداران نظر دهی شوند و مشتری قادر است از نظرات بقیه خریداران مطلع شود. ‎Haye ™‏ شاه مین تون صورت ©*'سلغته ‎a pl pled gh‏ انجام كيرف ‏۲ بعضی از محصولات همچون نرم افزار . کتابهای الکترونیکی , موسیقی. فیلم... در همان زمان خرید قلبل دریافت از سایت فروشگاه است.

صفحه 10:
” كالا ها معمولاً از فروشكاه های فیزیکی ارزانتر است(به علت کم بودن هزینه های سربار فروشگاه وزیاد بودن تعداد خریداران) ۲ فشار و استرس معمول در هنگام خرید از یک فروشگاه فیزیکی به هنکام خرید از یک فروشگاه الکترونیکی وجود نخواهد داشت. ۲ مقایسه انواع کوناگون یک کالای خاص در فروشگاههای مختلف می توند به راحتی انجام گیرد.فاصله بین این فروشگاه ها یک 028 است. ۳ خریدار قادر است کلیه فروشگاه ها را برای یافتن مناسبترین قیمت برای کالای مورد نظر خود جستجو کند.

صفحه 11:
۷ خریدار پس از انتخاب کالابه سادگی و با فشردن چند کلید قادر به انجام سفارش و پرداخت هزینه ها بوده و بعد از مدت معینی کالای خریداری شده را در منزل خود در یافت خواهد کرد. بعد از دریافت کال .اگر مشکلی در کالای دریافت شده موجود باشد . خریدار می تواند به سایت فروشگاه مراجعه کرده و از امکانات ارجاع کالا استفاده کند.

صفحه 12:
v دامنه و ثبت آن طراحی و ساخت سایت اجاره فضا بر روی اینترنت («سا) ۴ پرداشت الکترونیکی ‎ve‏ تأمين امنیت سایت ‏۲ بازاریابی «تبلیغ و جذب مشتری ‎aan”‏ و تحلیل کارایی سایت

صفحه 13:
۱.۱8 1808 1 سانادنهاه | 7 .10800 ناماد ا 9 ۱ 19898 سانيكنيئاسط | ‎nmin Jo‏ | ماداب |

صفحه 14:
ا ——— : عوامل موفقیت و اثربخش یتک ت۳۳ سایتهای تجاری موفق در اینترنت» بیشتر از منظر مشتری طراحی می ES SB igh % استفاده و مرور مطالب سایت آسان است. 2 J owe ۲ ۳ oo. al un ‏هنگام سفارش و فروش کالا شیوه و نحوه کار برای مشتری آسان می باشد.‎ ‏ارتباط با کاربر بیشتر در سطح فردی و شخصی است.‎ ارتباظ مفقزی ربا ستایات:و مسولیی آن سنال ساق البقم ۲ شرکت یا مسولین سایت به ارتباطات و بازخور سایت پاسخ می دهند. % مطالب سایت به سرعت به روز شده و باعث بازگشت مجدد مشتری می شود.

صفحه 15:
نتخاب یک میزبان وب 06 قابلیت اطمینان خدمات مشتری "زمان پاسخگویی "چیدمان سازمان شرکت "محافظت در مقابل بلایای طبیعی 7محافظت در مقابل قطع برق ”ميزان امنيت سرويسكرها

صفحه 16:
یژگی های یک روش پرداخت الکتوونتک ۲۳۳۲۳777 ره “ قابليت بررسى : ‎Burd cbt‏ ثبت تمام مراحل “ كارايى : بدك ]2) انجام كار با هزينه كم و زمان كوتاه “ قابليت اطمينان بطلاطنات<) ۲ مقیاس پذیری : 017/0 )فزایش تبادلات باعث کاهش کارایی نشود ‎Y‏ قابلیت مجتمع شدن : 1۳۳۷۷" ارتباط با سایر سیستم های مالی قابلیت پذیرش : ۳۳۳۳۸۵8۹)پذیرش از سوی مشتری ها Low Ovst gob ‏هزینه‎

صفحه 17:
و پر دا خت و۱3۲ ‎cli.”‏ پرداخت کارت اعتباری ‏"کیف دیجیتال ‏۷سیستمهای پرداخت تراز اندوخته ‏۷سیستمهای پرداخت ارزش اندوخته ‏"چک دیجیتال ۱ ۷سیستمهای پرداشت و ارایه صورتحساب الکترونیکی

تجارت الکترونیک تجارت الكترونيكي چيست؟ ‏تجارت الكتروني ك ب ه معن ي اداره الكترونيك ي معامالت تجاري اس ت .تنه ا ديدن ي ك وب س ايت براي انتخاب كاال ب ه معن ي تجارت الكترونيك ي نيس ت بلكه تجارت الكترونيك ي يعني روند كامل خريد و فروش محصول و ارائ ه خدمات بص ورت الكترونيك ي که تبادل اطالعات حيات ي ميان تامي ن كننده و شرك ت ه م در اي ن رون د بصورت الكترونيكي و توسط اينترنت صورت مي گيرد. :مزاياي مهم ايجاد تجارت الكترونيكي ‏افزایش فروش و کاهش هزینه ‏در دسترس بودن () any where & any time ‏دسترسي سريع به اطالعات و غنای محتویات ‏استانداردهای جهانی ‏ارتباط متقابل ‏شخصی سازی ‏جلوگيري از اتالف وقت و کاهش ترددهاي بي مورد :برخی معایب تجارت الكترونيكي ‏خرید اینترنتی در مورد همه کاالها آسان نیست ‏کاالها ممکن است که دقیقاً همان طور که هستند نشان داده نشوند ‏امنیت در تراکنش های اینترنتی (هکرها) تأثير ناشناخته آن بر روابط اجتماعي انسان (تاثیر فرهنگی) ‏قوانین نیمه شفاف (پيگيري قانوني از يك كشور در كشور ديگر مشكل می باشد). ‏قراردادن بخش عمده ای از تقاضای داخلی به رقبای خارجی مدلهاي تجارت الکترونيک: Business to Business-B2B تجارت Business to Consumer-B2C تجارت Consumer to Consumer-C2C تجارت ت جارتB2B اين نوع تجارت ،تجارت بيKن دو بنگاه مKي باشد .براي انجام خريد و فروش عمده توسKط تجارت الكترونيKك ،از سKرويس B2BاسKتفاده مي شود .بKه عنوان مثال چنانچKه توليKد كننده يك ماده اوليKه بخواهد توليدات خود را از طريق تجارت الكترونيKك بKه يك خريدار بفروشKد ،مKي بايست هر دو طرف معامله از سرويس B2Bاستفاده كنند. ت جارتB2C اين نوع تجارت ،تجارت بيKن بنگاه و مصKرف کننده مي باشد .تجارت الکترونيکKي بيKن بنگاه و مشتري بسKيار متداول اسKت .بKه عبارتKی دیگKر این تجارت خرده فروشی کاالها و خدمات به تک تک مشتریان است. ت جارتC2C در تجارت C2Cيا تجارت بيKن مصKرف کننده و مصرف کننده انواع مزايده و مناقصKه کاالهKا از طريق اينترنKت قرار مKي گيرد .نمونKه اي از اين نوع تجارت الکترونيک را مي توان در سايت EBayمشاهده نمود. :مزاياي تجارت بنگاه به مشتری کاتولوگ و مشخصات کاالها به سهولت قابل دسترسي و مشاهده بوده و مشتري قادر است بر اساKس ويژگي هاي متعدد همچون ناKم،نوع،رنگ،وزن،قيمت و ...کاالي مورد نظر خود را پيدا کند .توضيح کاKالها مي تواند به همراه تصاوير متعدد بوده و در عين حال مي تواند شامل تصاوير سه بعدي نيز باشد. کاال ها و خدمات مي توانند توسط بقيه خريداران نظر دهي شوند و مشتري قادر است از نظرات بقيه خريداران مطلع شود. خريد از فروشگاه مي تواند به صورت 24ساKعته در تمام ايام هفته انجام گيرد. بعضي از محصوالت همچون نرم افزار ،کتابهاي الکترونيکي ،موسيقي ،فيلم ...،در همان زمان خريد قاKبل دريافت از سايت فروشگاه است. :مزاياي تجارت بنگاه به مشتری کاال ها معموالً از فروشگاه هاي فيزيکي ارزانتر است(به علت کم بودن هزينه هاي سربار فروشگاه وزياد بودن تعداد خريداران) فشار و استرس معمول در هنگام خريد از يک فروشگاه فيزيکي به هنکام خريد از يک فروشگاه الکترونيکي وجود نخواهد داشت. مقايسه انواع گوناگون يک کاالي خاص در فروشگاههاي مختلف مي تواند به راحتي انجام گيرد.فاصله بين اين فروشگاه ها يک Clickاست. خريدار قادر است کليه فروشگاه ها را براي يافتن مناسبترين قيمت براي کاالي مورد نظر خود جستجو کند. :مزاياي تجارت بنگاه به مشتری خريدار پس از انتخاب کاال،به سادگي و با فشردن چند کليد قادر به انجام سفارش و پرداخت هزينه ها بوده و بعد از مدت معيني کاالي خريداري شده را در منزل خود در يافت خواهد کرد. بعد از دريافت کاال ،اگر مشکلي در کاالي دريافت شده موجود باشد ،خريدار مي تواند به سايت فروشگاه مراجعه کرده و از امکانات ارجاع کاال استفاده کند. یک جارتB2C مراحلراه اندازی ت دامنه و ثبت آن طراحي و ساخت سايت اجاره فضا بر روي اينترنت ()Host پرداخت الکترونيکي تأمين امنيت سايت بازاريابي ،تبليغ و جذب مشتري بررسي و تحليل کارايي سايت ( )دام نهDomain :عوامل موفقيت و اثربخشي يک سايت سايتهاي تجاري موفق در اينترنت ،بيشتر از منظر مشتري طراحي مي شوند تا شرکت. استفاده و مرور مطالب سايت آسان است. هنگام سفارش و فروش کاال شيوه و نحوه کار براي مشتري آسان مي باشد. ارتباط با کاربر بيشتر در سطح فردي و شخصي است. ارتباط مشتري با سايت و مسولين آن بسيار آسان است. شرکت يا مسولين سايت به ارتباطات و بازخور سايت پاسخ مي دهند. مطالب سايت به سرعت به روز شده و باعث بازگشت مجدد مشتري مي شود. انتخاب يک ميزبان وب مناسب ‏قابليت اطمينان ‏خدمات مشتري ‏زمان پاسخگويي ‏چيدمان سازمان شرکت ‏محافظت در مقابل بالياي طبيعي ‏محافظت در مقابل قطع برق ‏ميزان امنيت سرويسگرها :ويژگي هاي يک روش پرداخت الکترونيکي مناسب امنيتSecurity قابليت بررسي Audit ability :ثبت تمام مراحل کارايي Efficiency :انجام کار با هزينه کم و زمان کوتاه قابليت اطمينان Reliability مقياس پذيري Scalability :افزايش تبادالت باعث کاهش کارايي نشود قابليت مجتمع شدن Integration :ارتباط با ساير سيستم های مالی قابليت پذيرش Acceptability :پذيرش از سوي مشتري ها هزينه پايين Low Cost :سیستمهای پرداخت الكترونيكي ‏سیستمهای پرداخت کارت اعتباری ‏کیف دیجیتال ‏سیستمهای پرداخت تراز اندوخته ‏سیستمهای پرداخت ارزش اندوخته ‏چک دیجیتال ‏سیستمهای پرداخت و ارایه صورتحساب الکترونیکی

62,000 تومان