کسب و کارفروش و بازاریابی

تحلیل ماتریس داده‌‎ها - Matrix Data Analysis

صفحه 1:
تحلیل ماتریس داده ها Matrix Data Analysis

صفحه 2:

صفحه 3:
ابزار تحلیل ماتریس داده‌ها, ماهیتا وضعیت داده‌ها است که برای انجام تحقیقات بازاری یا توصیف محصولات و خدمات, مورد استفاده تیم‌های۱۵۲ (تیم‌های عرضه یکیارچهُ محصول) قرار می‌گیرند. داده‌های ماتریس برای تمایش آسان و انجام مقایسه‌ها مرتب می‌شوند. ارتباط بین متغیرهای مربوط به محورهاء با استفاده از نمادهایی برای نمایش اهمیت و یا اعدادی برای نمایش ارزیابی‌ها مشخص می‌شوند. فرایند اجرای این تکنیک به شرح ذیل می‌باشد: 1 تمام خایجایت‌های پرستل دز بخش با سارمان که به یک بازمی زمانی مشخ مربوط هستند, بررسی و بت هی شود 2- ماتریس تحلیل مارکوف را برای یک واحد مشخص رسم کرده و داده‌هایی که قبلا در مورد تغبیرات کارکنان جمع شده‌اند در خانه‌های جدول قرار دهید. 3- درصدها را محاسبه کرده, اعداد هر ردیف را برای اطمینان از درستی اعداد جمع بزنید. تعداد پرستل اولیة خر مخصب را نيز حسابب كنيو 4- ماتريس نهايى تاريخكذارى و براى مديريت سازمان ارائه مىشود. این تکنیک کمی, چند متغیره و عملیاتی بوده و ارزیابی‌های آن چندمرحله‌ای و نقطه‌ای انجام می‌پذیرد. همچنین تکنیک تحلیل ماتریس داده‌ها قابلیت جمع‌آوری. مدیریت و تجزیه و تحلیل داده‌ها را نیز بر عهده دارد. از جمله ابزارها و تکنیک‌های مشابه با تحلیل ماتریس داده‌ها می‌توان به روش‌های خانث کیفیت, الگوبرداری: تحلیل فرصت, شبک ایده‌ها, نگاه تازه اشاره داشت که در برخی موارد با اين تکنیک مشابهت و ارتباط دارند. در ضمن این ماتریس قابلیت اجرا برای گروه‌ها و سازمان‌ها را داشته و معطوف به گذشته نیز می‌باشد. مجموعه کاربردهای ابزار تحلیل ماتریس داده ها عبارتند از: *تعبین ویژگی‌های معرفی‌کننده مشتری يا محصولات *انجام تحقيق در مورد بازارى *بررسی شدت ارتباطات موجود بین منفیرها

صفحه 4:

صفحه 5:

صفحه 6:

رایگان