کسب و کار فروش و بازاریابی

تحلیل ماتریس داده‌‎ها – Matrix Data Analysis

85-Matrix-Data-Analysis

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تحلیل ماتریس داده‌‎ها – Matrix Data Analysis”

تحلیل ماتریس داده‌‎ها – Matrix Data Analysis

اسلاید 1: تحلیل ماتریس داده هاMatrix Data AnalysisMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانتحلیل ماتریس داده هانوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیلموضوعبازاریابی، فروش و تبلیغاتسطحگروهیپیچیدگیکم

اسلاید 3: ابزار تحلیل ماتریس داده‌ها، ماهیتا وضعیت داده‌ها است که برای انجام تحقیقات بازاری یا توصیف محصولات و خدمات، مورد استفاده تیم‌هایIPDT (تیم‌های عرضۀ یکپارچۀ محصول) قرار می‌گیرند. داده‌های ماتریس برای نمایش آسان و انجام مقایسه‌ها مرتب می‌شوند. ارتباط بین متغیرهای مربوط به محورها، با استفاده از نمادهایی برای نمایش اهمیت و یا اعدادی برای نمایش ارزیابی‌ها مشخص می‌شوند.فرایند اجرای این تکنیک به شرح ذیل می‌باشد: 1- تمام جابجایی‌های پرسنل در بخش یا سازمان که به یک بازه‌ی زمانی مشخص مربوط هستند، بررسی و ثبت می‌شوند.2- ماتریس تحلیل مارکوف را برای یک واحد مشخص رسم کرده و داده‌هایی که قبلا در مورد تغییرات کارکنان جمع شده‌اند در خانه‌های جدول قرار دهید.3- درصدها را محاسبه کرده، اعداد هر ردیف را برای اطمینان از درستی اعداد جمع بزنید. تعداد پرسنل اولیۀ هر منصب را نیز حساب کنید.4- ماتریس نهایی تاریخ‌گذاری و برای مدیریت سازمان ارائه می‌شود.این تکنیک کمی، چند متغیره و عملیاتی بوده و ارزیابی‌های آن چند‌مرحله‌ای و نقطه‌ای انجام می‌پذیرد. همچنین تکنیک تحلیل ماتریس داده‌ها قابلیت جمع‌آوری، مدیریت و تجزیه و تحلیل داده‌ها را نیز بر عهده دارد. از جمله ابزارها و تکنیک‌های مشابه با تحلیل ماتریس داده‌ها می‌توان به روش‌های خانۀ کیفیت، الگوبرداری، تحلیل فرصت، شبکۀ ایده‌ها، نگاه تازه اشاره داشت که در برخی موارد با این تکنیک مشابهت و ارتباط دارند. در ضمن این ماتریس قابلیت اجرا برای گروه‌ها و سازمان‌ها را داشته و معطوف به گذشته نیز می‌باشد.مجموعه کاربردهای ابزار تحلیل ماتریس داده ها عبارتند از: •تعیین ویژگی‌های معرفی‌کننده مشتری یا محصولات•انجام تحقیق در مورد بازاری•بررسی شدت ارتباطات موجود بین متغیرها

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطنگاه تازه Fresh Eye خانه کیفیت House of Quality مدل بهبود تطبیقی Benchmarking شبکه ایده Idea gridمزایاساده و قابل اجراکاربردها•تعیین ویژگی‌های معرفی کننده مشتری یا محصولات•انجام تحقیق در مورد بازاری•بررسی شدت ارتباطات موجود بین متغیرهامعایبمشکلات ناشی از دخالت تصمیمات انسانیزمان‌بر بودن تکنیکنیاز به آموزش قبل از استفاده از تکنیک

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

دانلود رایگان