کسب و کارعلوم مهندسیمدیریت و رهبریمهندسی صنایع و مواد

تربیت ارزیاب و خودارزیابی بر اساس مدل سرآمدی EFQM

صفحه 1:
8 RWTuV تربیت ارزیاب و خودارزيابي بر اساس مدل سر آمد ‎E‏

صفحه 2:
QMS AG 9 مشاوره در حیطه کسب و کار با بیش از 100 مشاور 9 دفاتر در آلمان, اروپا, جنوب آفریقا و خاور دور حوزه های اصلی مشاوره: کیفیت, محیط زیست, انگیزش سازمانی, ۲0071 © بيش از 100 يروزه 1601۷1 در تمامي حيطه هاي كسب و كار 9 آموزش بیش از 6500 ارزیاب ۴۳01۷۲ 9 عضو و بزرگترین امتیاز رسمي )3 ‎EFQM‏ roviosieny 2 TRAN. GERMANY

صفحه 3:
هدف از این دوره در پایان اين دوره شرکت کنندگان قادر به: 9 درك مدل سرآمدي ]۲۳۵۵1۷ ‎e‏ با استفاده از مدل قادر به ارزيابي سازمان خود مي باشند. ‏9 قادر به بررسي و جاري سازي اطلاعات و داده هاي لازم براي خود ارزيابي خواهند بود. ‎cuz.‏ ات ‎TRAN. GERMANY

صفحه 4:
EFQM ‏بنياد مدیریت کیفیت ارویا‎

صفحه 5:
EFQM .. EFQM ديك سازمان غیر انتفاعي است. دادر سال 1988توسط 4 مد يرعامل شرکت هاي اروپليي خاسیین شت. 9 بیش از 800 عضو در سطح اروپا و سازمان هاي صنعتي بزرگ دارد. ‎cuz.‏ ات ‎TRAN. GERMANY

صفحه 6:
اعضاي 175001 در سال 1988 @ KLM Royal Dutch Airlines @ Nestlé AG @ Philips Electronics NV @ Olivetti SpA @ Renault @ Sulzer AG @ Volkswagen AG 6 ۲۲ @ Robert Bosch GmbH @ Bull SA @ Ciba-Geigy AG @ Dassault Aviation @ AB Electrolux @ Fiat Auto SpA ی TRAN. GERMANY

صفحه 7:
ماموریت و چشم انداز ‎EFQM‏ ‏ماموربت: ‏© نيروي محركي براي سرآمدي پایدار در سازمان هاي اروپايي چشم انداز: دنیایی که در آن سازمان های اروپلیی سرآمد هستند. ‎ems.‏ 7مة دم ِا

صفحه 8:
فعالیت هاي ‎EFQM‏ 9 روش هاي بهبود و پیشرفت براي مدیریت سرآمد سازمان دهي دانش و پروژه هاي الگوبرداري © تبليغات و ارائه 00۸ - جایزه کیفیت اروبا/0 1717 ۳۳ cuz. TRAN. GERMANY

صفحه 9:
جوايز بين المللي كيفيت © جايزه دمينك الا ابتدا در سال 1951 ارائه شد. ® & 1151[ (همبستكيمهندسينو دلنشمطزثلينيع و جايزه ملي كيفيت ماكولم بالدريج 1 #ا در سال 7 عرضه شد. اين جايزه بر اساس برنامه كار بهبود زير نظر رئيس جمهور وقت ريكان يايه كذاري شد. © جايزه كيفيت ارويا (1550/40) ‎EE‏ ابتدا در سال 1992 ارائه شد. ‎EU , EOQLesji. jo EFQM &‏ : ‎Tare cuz.‏

صفحه 10:
ی تالش

صفحه 11:
اهداف جایزه کیفیت اروپا 9 در جهت شناسایی شرکت هابی که الكوبي هستند براي تعالي (مدیریت و 9 در جهت ترغیب اذهان عمومي سازمان براي استفاده از مدل در رسیدن به سرآمدي >) TWikcachay "RAN cay

صفحه 12:
بهبود عملکرد 5 70۷/0۵0۵ تالش

صفحه 13:
LEVEL ONE | | LEVEL TWO | | Lever THREE] | LEVECFOUR | | cover rive Re ised ۳ ‏لیس ی‎ EQA Finalist [prizewinner) [EQA Winner سطع يتجم سطح چهار سطح سه سطح دو سطح يك پرنده ۴00۸ برنده جايزه فيناليست اشتهارد به اهتمام به ۸ . جایزه کیفیت سرآمدي سرآمدي اروپا ‎ous.‏ تس ‎ ‎

صفحه 14:
جایزه کیفیت اروپا Prize winners and Award winners Prize winner BOC - Special Gases Milliken European Div. Ubisa ICL Manufacturing Div. Ericsson SA IBM Semea TNT Express Ltd BT Netas TNT Express Ltd BT Netas TNT Ubisa Gasnatsa 2 1992 - 1997 ‘Award winner 1992 Rank Xerox 1993 Milliken European Division 1994 _ Design to Distribution Ltd 1995 Texas Instruments 1996 Brisa 1997 SGS-Thompson KSA (SME TWaAcaceanys' TRAN GERMANY

صفحه 15:
European Quality Award Prize Winners and Award Winners 1998 @ Large businesses and business units ® Prize Winner: BT - Nothern Ireland NETAS - Northern Electric Sollac Yellow Pages ® Award Winner: TNT @ SME independent © Prize Winner: DiEU ® Award Winner: Schindlerhof Klaus Kobjoll GmbH 6 ® Award Winner: Beko Ticaret @ Public Sector ® Prize Winner: AVE ‎cuz.‏ ات ‎TRAN. GERMANY

صفحه 16:
European Quality Award Prize Winners and Award Winners 1999 (1/2) @ Large businesses and business units © Prize Winners: BT Northern Ireland (UK/ Telecommunication) ELAIS (HE / Food) Sollac (F / Steel) ® Award Winner: Yellow Pages ® Production and marketing of electronic and print media / market share 20%, 3.145 Employees/ 486 Mio. Pfund turnover @ Operational Units ® Award Winner: Volvo Cars Gent (B) ® Automotives / 3881 Employees / 2.740 Mio. Euro turnover >) و

صفحه 17:
European Quality Award Prize Winners and Award Winner 1999 (2/2) @ Independent small and medium-sized enterprises © Award Winner: DiEU ® Training Institute/ 72 Employees (55 full time) / 14,8 Mio. Euro turnover @ Subsidiary small and medium-sized enterprises ® Prize Winners: Banc Internacional d’ Andorra i Banka Mora (AND / Bank) Burton-Apta Refractory Manufact. Ltd (H / Ceram. Ind.) © Award Winner: Servitique Network Services (Xerox France) ® Information Technology / 201 Employees / 20,3 Mio. Euro Turnover ‎cuz.‏ ات

صفحه 18:
European Quality Award Prize Winners and Award Winner 2000 ‏تیان نج تخد ۱۷ عم سر‎ AS (LUIKEyy Eczacibasi Vitra (Turkey) IRIZAR (Spain) ® Award Winner:Nokia Mobile Phones, Europe & Africa (Finland) @ Public Sector ® Prize Winners: Arbejdsformidlingen Ringkoebing AMT (Denmark) Foxdenton School and Integrated Nursery (UK) © Award Winner: Inland Revenue, Account Office Cumbernauld (UK, Scotland) @ Subsidiary small and medium-sized enterprises © Prize Winners: Avaya Ireland Ltd (Ireland) ® Gewinner: Burton-Apta Refractory Manufacturing Ltd (Hungary) @ Independent small and medium-sized enterprises © Prize Winners: Water Team srl (Italy) TWacadeay Zahni ‎(Swil 0‏ للقاعه یه

صفحه 19:
European Quality Award Prize Winners and Award Winner 2001 @ Large businesses and business units © Prize Winners: DHL (Portugal) Westel Mobile Telecommunications CO.Ltd (Hungary) @ Public Sector ® Award Winner:St Mary's College (North Ireland) @ Subsidiary small and medium-sized enterprises ® Prize Winners: Siemens Tele Industry SA (Greece) @ Independent small and medium-sized enterprises © Prize Winners: Maxi SA Coco Mat (Greece) QMS AG (Germany) ® Award Winner:Zahnarztpraxis (Switzerland) ‎cuz.‏ ات

صفحه 20:
European Quality Award Prize Winners and Award Winner 2002 @ Sub-category: Large Organisation & Business Units ® Prize Winners: Dexia - Sofaxis, France @ Sub-category: Operational Units © Prize Winners: Bosch Sanayi ve Ticaret, Turkey @ Sub-category: Public Sector ® Prize Winners: Customs and Tax Region Aarhus, Denmark @ Sub-category: Subsidiary SMEs ® Prize Winners: Banc International d’ Andorra - Banca Mora, Principality of Andorra @ Independent SMEs ® Prize Winners: ASLE, Workers Incorporated Companies Association, Spain © Prize Winners: Maxi SA Coco-Mat, Greece © Award Winner: Springfarm Architextural Mouldings Ltd., Northern Ireland که ی

صفحه 21:
European Quality Award Prize Winners and Award Winner 2003 (Results Orientation and Leadership and Constancy of Purpose ) © Finalists: Fagor Electrodomesticos, Spain Medicor Kézimiiszer RT., Hungary TNT Express, Netherlands @ Operational Units ® Award Winner: Bosch Sanayi ve Ticaret, Turkey © Prize Winners: Bosch Sanayi ve Ticaret AS, Turkey (Leadership and Constancy of Purpose) Grundfos A/S, Denmark (Leadership and Constancy of Purpose) Solvay Martorell Site, Spain (Corporate _) SocialResponsibili ‏نا‎ 11 ۳ Infarmatinn Cvectama I

صفحه 22:
European Quality Award Prize Winners and Award Winner 2003 @ Public Sector © Award Winner: Runshaw College, UK © Prize Winners: | Runshaw College, UK (Leadership and Constancy of Purpose) Kocaeli Chamber of Industry, Turkey (Results Orientation) © Finalists: Begonazpi Ikastola, Spain Fundacion Novia Salcedo, Spain Kossuth Lajos Secondary Grammar School, Hungary © Small and Medium-sized organisations (SME‘s) @ Subsidiary SME’s © Award Winner: Maxi SA - "Coco-Mat", Greece © Prize Winners : Maxi SA - "Coco-Mat", Greece (Result Orientation) Schindlerhof, Klaus Kobjall GmbH, Germany (Customer Focus) Robur SPA, Italy (Leadership and Constancy of Purpose) Hunziker & Co. Haustechnik, Switzerland >) (Customer Focus) Wicca Microdeco S.A., Spain (Corp {RAN GERMANY Res,

صفحه 23:
European Quality Award Prize Winners and Award Winner 2003 @ Small and Medium-sized organisations (SME’s) @ Independent SME’s ® Award Winner: Edingburgh International Conference Centre Limited, Scotland, UK ® Prize Winners: Edingburgh International Conference Centre Limited, Schottland, UK (People Development and Involvement) ‎cuz.‏ ات ‎TRAN. GERMANY

صفحه 24:

صفحه 25:
مفاهیم بنيادي س رآمدي 9 مناهیم بنيادي مدل 9 مراحل تکامل

صفحه 26:
مفاهیم بنيادي س رآمدي © نتيجه كرابي © مشتري مداري © رهبري و ثبات اهداف @ مدیریت از طریق فرآیندها و واقعیات بهبود و مشارکت منابع انساني 9 يادگيري, نوآوري و بهبود مستمر بهبود شراکت @ مشارکت در مسئولیت هاي اجتماعي ۳۳ cuz. TRAN. GERMANY

صفحه 27:
نتيجه كرابي 9 ابي ل ون رهبري و ثبات اهداف بهبود شراکت مس مدیربت بواسطه سس ري 0 فرآیندها بهبود و نوآوري منابع انساني نوآوري مستمر ۳۳ cuz. TRAN. GERMANY

صفحه 28:
نتيجه كرابي 9 مفهوم ۲" سرآمدي, دستيابي به نتايجي است که منافع کلیه ذینفعان را در بر گیرد. © فوايد ایجاد ارزش افزوده براي تمامي ذينفعان 6 موفقیت پایدار براي تمامي ذینفعان ‎El‏ شناسایی الزامات عملکرد جاری و آینده برای ایجاد اهداف # توازن و تمرکز در کل سازمان ‏۲ رضایت و خشنودي ذینفعان ‎cuz.‏ ات ‎TRAN. GERMANY

صفحه 29:
نتيجه كرابي © سرآغاز ‎a‏ تمامي ذينفعان وابسته شناسابي مي شوند. ۵ در مسير ‏ا نيازهاي ذينفعان به يك روش ساختار يافته اي ارزيابي مي كردد. © بلوغ ‎BE‏ مکانیسم واضحی براي انتظارات متعادل ذینفعان وجود دارد. ‎38 ous ‎TRAN. GERMANY

صفحه 30:
5 مسري مداري 9 مفهوم ‎EE‏ سرآمدي سب ایجاد ارزش پایدار براي مشتري مي گردد. © مزایا ‏رضایت و خشنودي مشتري ‏۴ وفاداري و ابقاء پایدار مشتري ‏۴ افزایش سهم بازار ‎El‏ حفظ موفقیت سازماني ‏ابجاد انگیزه در کارکنان ‏۴ درك و شناسايي مزاياي رقابني ‎cuz.‏ ات ‎TRAN. GERMANY

صفحه 31:
تمرکز بر مشتري © سرآغاز ۴ ارزيابي رضایت مشتري 9 در مسیر اهداف با نیازهای مشتریان و انتظاراتشان در ارتباط هستند. ‎=f‏ نيازمندي‌هاي مشتري براي ايجاد وفاداري بررسي مي‌شوند. © بلوغ 6 فعالیت‌های کسب و کار و مسائل مربوط به وفاداری: دركت, اندازه گيري و به فعل در مي آیند. TRAN. GERMANY

صفحه 32:
رهبري و ثبات اهداف 9 مفهوم آلا س‌آمدی همانا رهبرری بلند نظبرانه و الها‌بخش توام با ثبات هدف می‌باشد. 9 مزایا ‎I‏ وضوح اهداف و هدایت سازمان ‎EE‏ يك شناخت روشن درون سازماني ‏تسهیم مجموعه ای از ارزش ها و اخلاقیات ‎ME‏ رفتارهاي منسجم و سازگار و نمونه در سازمان ‏لا اطمینان و اعتماد در سازمان حتی در مواقع آشفتگی و زمان‌های ‎Sia, cuz. ‎TRAN. GERMANY

صفحه 33:
رهبري و ثبات اهداف © سرآغاز چشم انداز و مأموریت سازمان تعریف مي شود. © در مسير آلا خط مشي, منابع انساني و فرآيندها با هم همسو و همراستا مي شوند. لا رهبران بعنوان الكو وجود دارند. 9 بلوغ الگوهاي (نمونه هاي) اخلاقي و ارزش ها در تمام سطوح سازمان وجود دارند. ‎ems.‏ كك ‎TRAN. GERMANY

صفحه 34:
مدیریت بر اساس ف رآیندها و واقعیات 9 مفهوم ‎ME‏ س‌آمدی» مدیرریت سازمان با استفاده از سیستم‌هاء فرايندها و واقعيتهاى مرتبط و وابسته به هم است. © مزايا = افزايش اثربخشي و كارايبي در بيشبرد اهداف سازمان و محصولات و خدمات ۴ تصمیم گيري موثر و واقع گرابانه الا مديريت موثر ريسك 6 افزایش اعتماد ذینفعان ۳۳ cuz. TRAN. GERMANY

صفحه 35:
مدیریت بر اساس ف رآیندها و واقعیات © سرآغاز ۴ فرآیندها در جهت دستيابي به نتایج مطلوب تعریف مي © در مسير داده هاى مقايسداى و اطلاعات به منظور ايجاد اهداف مورد استفاده قرار مي كيرد. 9 بلوغ لا توانایی فرایند کاملاً شناسایی و درك شده و در جهت بهبود عملکرد استفاده می‌شود. ‎roviosieny ۱ euz‏

صفحه 36:
توسعه و مشار کت کارکنان 9 مفهوم الا سرآمدي, حداکثر نمودن مشارکت منابع انساني از طریق دخیل نمودن و توسعه آنان مي باشد. 9 مزایا ۱ 8 تسهیم مالکیت اهداف سازماني نيروي کار متعهد, وفادار و راغب ۴ دستيابي به بالاترین سطح عملکرد و سرمایه فكري کارکنان آلا كسب توانايى و استعداد 0( جا TRAN. GERMANY

صفحه 37:
توسعه و مشارکت کارکنان 9 سرآغاز لا کارکنان مسئولیت حل مشکلات را به عهده مي گیرند. © در مسير 1 لا كاركنان در ييشبرد اهداف سازمان خلاق و نوآورند. 9 بلوغ الا كاركنان در اقدامات و به اشتراك گذاري دانش و تجارب توانمند شده اند. ۳۳ cuz. TRAN. GERMANY

صفحه 38:
يادگيري, نو آوري و بهبود مستمر 9 مفهوم لا سرآمدي به چالش گرفتن وضعیت موجود و ایجاد تغییر از طریق بادگيري و ایجاد فرصت هاي نوآوري و بهبود مي باشد. © مزايا بهبود در ایجاد ارزش بهبود كارايي و اثربخشي افزايش رقابت‌پذيري نوآوري در محصولات و خدمات کسب دانش و به اشتراك گذاری آن با دیگران چابكي سازماني ۳۳ euz. TRAN. GERMANY

صفحه 39:
يادگيري, نو آوري و بهبود مستمر 9 سرآغاز آلا فرصت هاي بهبود شناسايي و در جهت پیش‌برد آن‌ها اقدام مي شود. © در مسير ‎ME‏ بهبود مستمر يك هدف معمول براي هر فرد است. 9 بلوغ لا نوآوري و بهبود به‌صورت گسترده و منسجم انجام مي‌شود. 7۷۷۳2۵2/9 euS.

صفحه 40:
توسعه شراکت‌ها 9 مفهوم سرآمدي توسعه و حفظ شراکت هاي با ارزش افزوده مي‌باشد. © مزايا "لا افزايش ارزش براي ذينفعان ۴ بهبود رقابت‌پذيري الا بهينه سازي صلاحيت هاي كليدي "ا بهبود اثربخشي و كارابي لا بهبود در شانس بقاء (ماندكارى) لا تسهيم هزينه ها و ريسك ‎ens.‏ Wicca TRAN. GERMANY

صفحه 41:
توسعه شراکت‌ها © سرآغاز # فرآيندي براي انتخاب و مدیربت تامین کنندگان وجود دارد. © در مسير ‎١‏ الا دستاوردها و ميزان دستيابي تامين كنندكان به بهبود تعيين 9 بلوغ آلا سازمان و شركاي اصلي بهم وابسته‌اند. برنامه‌ها و خطمشي‌ها تواماً بر اساس دانش به اشتراك گذاشته بهبود مي يابند. ‎cuz.‏ ات ‎TRAN. GERMANY

صفحه 42:
مسئوليت‌هاي اجتماعي ‎EE‏ سرآمدي, پیش گرفتن از حداقل چارچوب هاي قانوني است که سازمان به آن عمل مي کند و همچنین پاسخگويي به توقعات طرف هاي ذینفع در جامعه مي باشد. ‏زایش تصورات و اذهان عمومي در: ‏افزایش ارزش ‏دستيابي بهتر به منابع مالي ‏نيروي كاري ايمن و سالمتر ‏مدیریت ريسك بهتر ‏كاركنان با انكيزه (ترغيب كاركنان) ‏وفاداري مشتري ‏افزایش اطمینان و اعتماد ذینفعان 7 ‎TRAN. GERMANY ‎ ‏يا ‏. ‏۳ ‏۴ ‏۳ ‏۳ ‏۳ ‏۳

صفحه 43:
مسئوليت‌هاي اجتماعي سرآغاز ۴ لزامات قانوني درك و برآورده مي شوند. © در مسير مشارکت فعالانه در جامعه وجود دارد. 9 بلوغ 6 انتظارات اجتماعي اندازه گيري و جاري مي‌شوند. ۳۳ cuz. TRAN. GERMANY

صفحه 44:
مدل سر آمدي 17۳001۷۲ توانمندسازها و ننایچ معبارهار معيارهاي فرعي و موارد مرتبط با آنها

صفحه 45:
مدل سر آمدی ‎EFQM‏ تسه

صفحه 46:
آذ نه سازمان در نظر دارد به آن سازمان (شرکت, واخد) به خواشته پرسد هایش در راستاي موفقیت و دستیابی به نتایج مطلوب, دست مي . wb. 1 ‎ens.‏ سدم لان ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 47:
خط مث = هبري فرآینده) " صا خطمشيو ‎ae‏ ‏فرآیند اج

صفحه 48:
قوس وم سم یسم بو کپ مس »و 9 منج 6 6669 نی و iene ‏جو )ميس‎ 6 ferey oni? اعرد ناا (يخيديا نا ‎ein © ome‏ ‎CGD 6 pHa of oor‏ 8 5 سپس وی مفاهیم بنيادي س رآمدي

صفحه 49:
معیار فرعی 161 معیار فرعي ‎XC‏ معیار فرعی 119 معيار فرعي 22 موارد مرتبط معيار, معیار فرعي و موارد مرتبط —

صفحه 50:
معیار 1: رهبري (2/1) ۳ 1 ۲ رهبران سرآمد ماموریت و دورنما را تدوین و شرایط دستيابي به آنها را تسهیل مي نمایند. آنها ارزش هاي سازماني و سیستم هاي مورد نیاز براي موفقیت پایدار را ایجاد و از طريق اعمال و رفتار خود به اجرا در مى آورند. در دوره تحولات آن ها ثبات در مقاصد دارند. هر کجا كه لازم باشد چنین رهبراني قادر هستند که جهت سازمان را تغيير داده و سايرين را براي پيروي از آن تسهیج نمایند. roviosieny ‏هه‎ TRAN. GERMANY

صفحه 51:
معیار 1: رهبري - معيارهاي فرعي / ارتباطات شراکت خارجی چگونه به انتظارات بررسیم آنچه انتظار می‌رود 1 6تعمل با مشتریان» شرکا | | 1 1]توسعه و اجراى 1 ‎Sind yan anal.‏ جامعه سیستم‌های مدیرریت و سازمان سرآمدی ۰ نتقال اطالاعاته انگیزش| حمایت و تقدیررا زکارکنان تقویت اخلاق ایجاد تفییس ‎ens‏ 790۷۵0۵/۵

صفحه 52:
معیار 1: رهبري (2/2) 1 ۳ F 5 ‎O‏ 1 . وهبیلن ماموریت‌چشملنداز و ارزش‌هاي‌سازمان را لیجاد و خودشان بسه عنولن) اگوی ف رهنگسرآمديعملمينسملیند. ‏9 «. وهبیلنشخصاً بسولواطمینان ی افترز لیجاد و تسوسعه و بسه کارگبري‌سبستم‌هایمد برینو بسهبود مستمرآنها مشارک مین میند. ‏© 1». يهبيلنبا مشتريان شركاء و نمليندكانجامعه در تعاملهستك. ‏© 10. یهبرلنف رهنگسرآمدیرا بسا همکويک ارکنان‌سازمارلستحکام مي ‎1 © ‎ ‎ ‎ ‏ملنیرا شناسلييو حملیتمين‌ملیند. ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 53:
1 «یهبیلن‌هاموریت‌چشم‌لنداز و ارزش‌های‌سازمان للیجاد و خودشاریسه عنیلن لكووفر هكس رآمدوعملمونمليند (2/1) اين معيار مي تواند شامل موارد زير باشد: 9 توسعه: ماموربت, چشم انداز و فرهنگ سازمان الگويي براي ارزش ها, اخلاقیات و مسئولیت ها جهت پشتيباني از فرهنگ بازنگري و بهبود اثربخشي رفتارهاي شخصي مدیریت 8 حضور و مشارکت فعال در بهبود فعالیت ها ‎ems.‏ 7مة دم ِا

صفحه 54:
1 رهین‌مامیریت‌چنم‌لنداز و ارزشهای‌سایمان الیجاد و خودشاریسه عنیلن لقووفر نكس رآمدوعملمونمليند. (2/2) اين معيار مي تواند شامل موارد زير باشد: © ايجاد تحرك و تشويق در جهت توانمندسازي, خلاقيت و نوآوري مثلا از طريق تغيير ساختار سازماني, سرمايه كذاري در يادكيري و فعاليت هاى بهبود و توسعه © نشويق, حمايت و عمل بر اساس بافته هاي فعاليت هاي يادكيري 9 اولویت بندي فعالیت هاي بهبود 9 ترغیب و تشویق همکاري (تشريك ساعي) درون سازمان ۳۳ cuz. TRAN. GERMANY

صفحه 55:
معیار 2: خط مشي و استراتژي (2/1) + Lf Lf تعریف: سازمان هاي سرآمد ماموربت و چشم انداز خود را از طریق در پیش گرفتن يك استراتژي متمرکز بر ذیفنعان با در نظر گرفتن بازار و بخشی که در آن فعال هستند, اجرا می نمایند. خط مشی, برنامه ها, اهداف و فرآیندها برای تحقق استراتژی ها توسعه یافته و جاري مي گردند. ‎cuz.‏ ات ‎TRAN. GERMANY ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 56:
معیار 2: خط مشي و استراتژي - معیار فرعي / ارتباطات 21- لنتقا-لاطلهات وجارىانوآنها از طريق فرآيسهامكايدى چاری‌سازی خطمشی 3 2- توسعه بازنگوو بمروزآوری توسعة حنطمشى 2 2- عملکرد لندازگیری 2- نيازمنديها سا4 آیند ‎plains‏ تحقيقات يادكيرى دروندادها 9 Wicca ‏تالش‎

صفحه 57:
معیار 2: خط مشي و استراتژي (2/2) HH EI ۱ شینفعان ۳ = 8 . خط م شیو لستواتژي‌سبتنيسرلطااهاتحاصلاز لندازد گيري عملکرد, تسحقیقات ی ادگیریو سایر فعل استهايسرتبط بسرون‌سازماني میب‌اشد. ۵ 2. خط مشیو لستواتژیهبود, باینگریو بسه روز مي‌گسردد. © 12. خط مشيى لستواتژی‌در سازمارانتقلبافته و با بالساختايواز فرليندهايكليديتسريمويابد. ‎cuz.‏ ات ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 58:
معبار 3: منابع انساني (2/1) HK 1 1 تعريف: سازمان هاي سرآمد تمامي توان بالقوه منابع انساني خود را در سطوح فردى, تيمى و سازمانی مد نموده, بهبود داده و ازآن بهره مى برند. آنها عدالت و برابري ‎mas ly‏ داده و منابع انساني خود را در امور 7 مشارکت داده و توانمند می سازند. این سازمان ها منابع انسانی خود را به گونه آیا حمایت, با آنها ارتباط برقرار مي نمایند و آنها را مورد تشویق و تقدیر قرار مي دهند که منجر به ترغیب کارکنان و ایجاد تعهد در آنها گشته تا از مهارت ها و دانش خود براي منافع سازمان استفاده نمابند. ‎ems.‏ :709

صفحه 59:
معبار 3: کار کنان - معیار فرعي / ارتباطات 20 بس‌نامه‌رییزی مدیریتو بهبود ‎gh‏ ‏3- مشاررکتو توانمدسازی 30- دانشو صامیت 0 30- تشویق قدردانو و توجه ‎nna | bt Mr‏ اقنام تمکن بر قابلیت‌ه با ‎wT‏ ‏77 توجه به اهداف محيط مثبت

صفحه 60:
معیار 3: منابع انساني )2/2( ۳ HH ا 5 9 3 «. ملبع‌لنسانی‌سرنامه ويزي مدبریتو بسهبود مي‌بابند. 39 نو شليستگيکارکان‌شناسليي تسوسعه حفظامي گردد. ‎O‏ 3 . کار کنانی‌شارک‌نداده شده و تسوطنمند می‌گردند. ‏9 3 کارکنازو سانزمارگفتماردارند. ‏9 3 . کارکنان‌مورد تسشویق تسقدیر و توجه قرار مي‌گبرند. ‎ ‎ ‎cuz.‏ ات ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 61:
معیار 4: شراکت ها و منابع (2/1) HY Lf Lf سازمان هاي سرآمد مشارکت هاي برون سازماني, تامين کنندگان و منابع داخلي خود را به منظور پشتيباني از خط مشي و استراتژي و اجراي اثربخشي فرآیندها, برنامه ريزي و مدیربت مي نمايند. ‎cuz.‏ ات ‎TRAN. GERMANY ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 62:
معیار 4: شراکت‌ها و منابع - معبار فرعي / ارتباطات 4- شردکتهیبسونسازمانی ط- منابع مالی 4- لبنيه تجهيزات مواد eB ( 4- لطلهاتو دلنش TWikcachay "RAN cay

صفحه 63:
معیار 4: شراکت ها و منابع )2/2( 1۳ با 1 1 9 4 «. شرلک‌تهايسرون‌سازمانيمد بريتميگردند. 9 «. ملبع مللمد برينمي‌گردند. ‎e‏ 4 بسناها, تجهیزاتو مواد مد برينمي‌گرهند. 9 4 4. فتویومد برينمي‌شود. ‏© 4 .لطاهاتو دلنش‌مدبربنمي‌گرهند. ‎>) ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 64:
معیار 5: فر آیندها (2/1) cro تعریف: سازمان هاي سرآمد فرآیندها را به منظور کسب رضایت کامل و ایجاد ارزش فزاینده براي مشتریان و سایر ذینفعان, طراحي, مدیریت و بهبود مي بخشند. >)

صفحه 65:
معیار 5: فر آیندها - معیار فرعي / ارتباطات asx (> معيار” نتايج 5 مشترى 5 - ارتباطاتبا 9 مدیرریت و توسعه ۳۲ 21 تولید تحويلو خدمات مدیریت فرآیندهای >) Wicca "RAN cay

صفحه 66:
معیار 5: فر آیندها (2/2) 7 ۴ 1 ۲ 8 5 4. فولیندها بسه طور نسظام مند طولحیو مد بريتمي‌گرهند. 8 . فولیندها به منظور ک سپضاینک املشتربازو سایر ذینفعا نو لفولیشارزش سولولیشاردر صویتفیاز بالستفاده از نو ووي بسبود مي‌بابند. 9 5. محصولانتو خدماتبرلساس نیازها و لنتظارلتهشتري‌طواحي‌سي گسرهند. أي 5 محصولاتو خدمات‌تولید, تحهی(و پسشتيبلني‌مي‌گردند. © 5 ». روملبط با مشتريهمد برينو تقوينسيكردد. 2

صفحه 67:
معیار 6: نتایج مشتري cro تعریف: سازمان هاي سرآمد بطور فراگیر نتایج برجسته مرتبط با مشتریان خود را اندازه گيري نموده و به آنها دست مي يابند. معيار فرعي ©6 د. شاخصهاي ردلشتي 8 «. شاخص‌هایعملكردي roviosieny 2

صفحه 68:
معیار 6: نتایج مشتري - معیارفرعي / ارتباطات 9

صفحه 69:
0 : شاخمرهاوپر دلشتمنتري © اين شاخص ها برداشت مشتريان از سازمان مي باشند (براي مثال از طريق مطالعات بر روي مشتريان, كردهمابي متمركز, فروشنده ها, تحسين و شكايات) © براساس اهداف سازمان كه مى تواند شامل موارد زير باشد: "ا تصور (بازتاب) آلا محصولات و خدمات فروش و پشتيباني پس از فروش "! وفاداري ۳۳ cuz. TRAN. GERMANY

صفحه 70:
‎b 6‏ شاخصهاوعملكرد 9 این شاخص ها, شاخص هاي درون سازماني هستند که به منظور بايش و نظارت, درك, پیش بيني و بهبود عملکرد سازمان و براي پیش بيني انتظارات مشتریان برون سازمان بکار مي روند. © اين شاخص ها بر اساس اهداف سازمان مي باشند, براي مثال اين شاخص ها مي توانند شامل موارد زير باشند: لا تصور (بازتاب) آلا محصولات و خدمات "ا فروش و يشتيباني يس از فروش الا وفاداري ‎euz‏ جا ‎TRAN. GERMANY

صفحه 71:
معیار 7: نتایج کار کنان cro تعریف: سازمان هاي سرآمد بطور فراگیر نتایچ برجسته مرتبط با منابع انساني خود را اندازه گيري نموده و به آنها دست مي يابند. معيار فرعي «. شاخص‌هايسردلشتي 8 «. شاخص‌هایعملكردي roviosieny 2

صفحه 72:
معیار 7: نتایج کار کنان - معبار فرعي/ ارتباطات 9

صفحه 73:
7« شاخص‌های‌سردلشتي اين شاخص ها برداشت مشتریان از سازمان مي باشند (براي مثال شامل, مطالعات, گروه هاي متمرکز, مصاحبه ها,ارزيابي هاي ساختار یافته مي باشند). " 9 این شاخص ها بر اساس اهداف سازمان می باشند, برای مثال این شاخص ها مي توانند شامل موارد زير باشند: 7 "ا انكيزش الا رضايت مندي TRAN. GERMANY

صفحه 74:
7 شاخصهاوعملكرد 1 اين شاخص ها, شاخص هاي درون سازماني هستند كه سازمان از آنها به منظور نظارت, درك, پیش بيني و بهبود عملکرد منابع انسانی سازمان استفاده می کند و انتظارات آنها را پیش بینی می نماید. 9 با توجه به اهداف سازمان این شاخص ها مي توانند شامل موارد زیر باشند: لا پیشرفت ها (دست آوردها) ۲" انگیزه و مشارکت ۴ رضایت مندي 2 اک نات ارائه شده به کارکنان سازمان ۳۳۹9 TRAN. GERMANY

صفحه 75:
معیار 8: نتایج جامعه تعریف: سازمان هاي سر آمد بطور فراگیر نتایج برجسته مرتبط با جامعه را اندازه گيري نموده و به آنها دست مي يابند. cro معيار فرعي ©8. شاخصهاييبردلشتي 8 «. شاخص‌هايعملكردي >)

صفحه 76:
معیار 8: نتایج جامعه - معیار فرعي / ارتباطات 0- شاخمه‌ای عملکرردی ‎lates‏ داخلي takes ‏شراكتها و مناقع‎ معیار ه ‎iis‏ 9 700۷260/30 "RAN cay

صفحه 77:
0 4 الله مه ‎a 8‏ شاخم‌هاوب دلشتی 8 این شاخص ها, شاخص هاي مربوط به انتظارات جامعه از سازمان مي باشند (براي مثال شامل اطلاعات, گزارشات, مقالات نشریات, گردهمايي ها, نمایندگان, اختیارات دولتي مي باشند) برخي از اين شاخص هاي برداشتي مي توانند در بخش شاخص هاي عملكردي نیز مورد دوره استفاده قرار گیرند پا برعکس. 9 بنا به اهداف سازمان این شاخص ها مي توانند شامل موارد زیر باشند: لا تصورات لا عملكرد بعنوان يك در مسئوليت تابعه ‎El‏ مشارکت در جوامعى كه سازمان در آنها كار مى كند. ‎BE‏ کاهش و پيشگيري از مزاحمت و صدمات ناشی از عملکرد و با چرخه عمر محصولات و خدمات آلا گزارشدهي بر فعالیت ها به منظور كمك در حفظ و پايداري منابع

صفحه 78:
8 شاخصهاوعملكرد © اين شاخص ها, شاخص هاى درون سازمانى هستند كه سازمان به منظور نظارت, درك, بيش بيني و بهبود عملكرد سازمان در جهت بيش بينى انتظارات جامعه استفاده مى كنند. © اين شاخص ها بر اساس اهداف سازمان مي باشند که مي توانند شامل موارد زير باشند: الا مديريت تغييرات در سطوح استخدام لا برخورد با اختيارات در مسائل گوناگون ‎BE‏ تشویقات و جوایز دریافت شده ‎ems.‏ ی TRAN. GERMANY

صفحه 79:
معیار 9: نتايج كليدي عملكرد H ۷ i 5 2 ار تعريف: سازمان هاي سرآمد بطور فراكير نتايج برجسته مرتبط با عناصر اصلى خط مشى و استراتزى را اندازه كيرى نموده و به آنها معيار فرعي 9 نتليج كليديعملكرد. 98 م. شاخصهايكايديعملكرمي 2 جا

صفحه 80:
معیار 9: نتایج كليدي عملکرد - معیار فرعي/ ارتباطات - نتایج کلیدی معیارهای نتیجه دستيابي به برنامه = (mal - شاخمه‌ای كليدوعملكردى معیارهای داخلی معیار ۲ خطمشی و استراتی tole ‏شراكتها و منايع‎ 2 700۷260/30 "RAN cay

صفحه 81:
ده نتليج كليدوعملكرد 9 این شاخص ها نتایج كليدي هستند که در سازمان شناسايي و مورد موافقت در حوزه خط مشي و استراتژي ها مي باشند. 8 بر اساس مقاصد و اهداف سازمان برخي از این شاخص هاي نتایج كليدي عملکرد امکان دارد قابل استفاده در شاخص هاي كليدي عملکرد باشند و برعکس #انتایج مالي #انتایج غير مالي TRAN. GERMANY

صفحه 82:
‎١‏ شاخصهايكايدوعملكرد ‏© اين شاخص ها, شاخص هاي عملكردي هستند كه به منظور نظارت و درك فرآیندها پیش بینی و بهبود نتايج كليدي عملكرد استفاده مي شوند. 7 ‏© اين شاخص ها با توجه به اهداف سازمان مي باشند و بعنوان مثال اين شاخص ها مي توانند شامل موارد زير باشند: ‏۴ مالي غیر مالي

صفحه 83:
خط مث = هبري فرآینده) " صا خطمشيو ‎ae‏ ‏فرآیند اج

صفحه 84:
ارزبابی معیارها 9 توانمندسازها ‎whe‏ 4

صفحه 85:
Resu It Approach Deployme Resessm Rolie w ‏ات‎ 2 حم © حم 2 وه 0 لد لا “هد

صفحه 86:
طرح‌ريزي و توسعه رویکردها RADAR جاري سازي رویکردها ارزيابي و بازنگري رویکردها و جاري سازي آن‌ها

صفحه 87:
TSO ‏ات‎

صفحه 88:
توانمندسازها: رویکرد براي هر معیار فرعي, رویکرد شامل آنچه که يك سازمان انجام می دهد با برنامه دارد که انجام دهد, به همراه دلایل انجام آن, مي باشد. >) TWAkcaceay "RAN cay

صفحه 89:
رویکرد ويژگي هاي زبر مورد توجه قرار مي گیرند: 9 مناسب لا رویکرد, منطقی واضح داشته باشد. ‎EE‏ بر اساس فرآیندها تعریف و توسعه داده شده باشد. ۴ بر نيازمندي هاي تمام ذینفعان تمرکز داشته باشد 9 یکپارچه ‎BE‏ رویکرد, خط مشي و استراتژي را پشتيباني مي نماید در صورت نیاز رویکرد با دیگر رویکردها مرتبط شده اند

صفحه 90:
توانمند‌سازها: جاري سازي جاري‌سازي, آنچه را که سازمان در جهت تحقق رویکرد انجام میدهد, مي باشد.

صفحه 91:
جاري سازي HY Lf Lf ويژگي هاي زیر مورد توجه قرار مي گیرند: 9 اجرا شده ‎BH‏ رویکرد بصورت عمودي و افقي در تمامي سطوح عملیات مرتبط آیا جاري سازي اجرا شده باشد (چند درصد؟) 9 نظام‌مند لا آیا در يك چارچوب يا ساختار معین انجام مي شود. آيندهاي مرتبط در تمامي یافته است. رویکرد به صورت ساختار یافته جاري شده باشد. هه ات

صفحه 92:
توانمندسازها: ارزيابي و بازنگري بح ارزيابي و بازنگري, آنچه را که سازمان براي بازنگري و بهبود رویکرد و جاري سازي آن انجام می‌دهد می‌باشد. تسه ین

صفحه 93:
ارزيابي و بازنگري ويژگي هاي زیر مورد توجه قرار مي گیرند: 9 اندازه گيري اندازه گيري منظم اثربخشي رویکرد مورد نظر و جاري سازي آن © يادكيري ‎BE‏ فعالیت هاي يادگيري جهت شناسابي و تسهيم بهترين روش ها و فرصت هاي بهبود و استفاده مي شوند. © بهبود ‎BE‏ خروجي‌هاي اندازه گيري تحلیل. و سپس جهت شناسايي, اولویت بندي. برنامه‌ريزي و اجراي بهبودها استفاده مي شوند. roviosieny ‏هه‎ TRAN. GERMANY

صفحه 94:
ارزيابي: توانمندسازها Ea 1 ارزيابي و بازنگري (۵) ‎ae‏ © ۵اندازه گیری 7 ‎a‏ 9 يادگيري 9 یکپارچه ‎ed‏ ‏لش رویکرد 1( جاري ساز ‎(AR)‏ أرذيابي و بازنكري جاري سازي ‎(D)‏ ‏9اجرا شده 9 سيستماتيك ‎euS.‏ ود فين ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 95:
=! = نتایج, آنچه را که سازمان به آن دست يافته است را در بر مي گیرد. تسه ین

صفحه 96:
نتایج: دامنه کاربرد ‎=i‏ دامنه کاربرد شامل هر آنچه است که سازمان اندازه می‌گیرد. رتنس

صفحه 97:
آبا این که نتایج برگرفته از روبکرد است اثبات شده است؟ هدف ارزيابي: نتایج الگوبرداری در کلاس جهاني 3 al

صفحه 98:
+ Lf Lf به هنگام امتيازدهي به موارد زیر توجه مي شود: روندها آلا روندها مثبت هستند و با يك دوره زماني بلند مدت عملکرد مثبت مي باشد. اهداف ‎El‏ اهداف محقق شده‌اند لا اهداف مناسب هستند ‎cuz.‏ ات ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 99:
9 مقایسه ها ۴ انجام مقایسه با سازمان هاي خارجي ألا نتايج با متوسط صنعت يا در "ب © علت ها نتایج منتج از رویکرد هستند بن در كلاس“ مقایسه مي شود. ‎cuz.‏ ات ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 100:
دامنه کاربرد سازمان لا آبا نتایج کلاً سازمان را مخاطب قرار می دهد؟ © معيار فرعي "ا آيا نتايج بر مضامين معيارهاي فرعي به طور كامل اثركذار است؟ ‎cuz.‏ ات ‎TRAN. GERMANY ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 101:
تعیین محدوده سازمان خروجي‌هاي اصلي کدامند؟ در سازمان چه رخ ذینفعان اصلي چه كساني ۳۳ cuz. TRAN. GERMANY

صفحه 102:
فرایند ارزيابي

صفحه 103:
فر آیند ارزيابي دریافت مدارک ارائه شدء توسط ارزیابان ككل در نظى كرفتن تقاط قوت و فررصت‌های بهبود: امتيازدهى هل جمعبندى آراء توسط ارزياب ارشد برنامه‌رینری بازدید ازمحل == رز 1 —— بازنگری امتیاز كك TRAN. GERMANY 0

صفحه 104:
شناسايي فقاط قوت براي توانمندسازها در جستجوي اطلاعاتي مرتبط با شواهد زیر باشید: 9 رويكردي منطقي و یکپارچه 9 جاري سازي سيستماتيك در کلیه حوزه هاي مرتبط سازمان 9 اندازه گيري انجام شده باشد. © فعالیت هاي يادگيري انجام پذبرفته باشد. ‎O‏ بهبود بعنوان نتيجه و پیامد اندازه گيري و يادگيري ‎۳۳ cuz. ‎TRAN. GERMANY

صفحه 105:
شناسايي فضاهايي براي بهبود در توانمندسازها 9 نتایج ارائه شده اي که توانمند ساز ندارند 8 رويکودي که بر خلاف انتظار با سایر رویکردها ارتباط ندارد. 9 فقدان شفافیت فر آیند (ها) 8 جاري سازي ضعیف و غیر سيستماتيك 9 عدم وجود شواهد مبني بر اندازه گيري و / با بادگيري 9 عدم وجود بهبود مبتني بر اندازه گيري و بادگيري 9 مواردي که معلوم نیست و انتظار داشتید ببیند. (موارد از قلم افتاده) ۳۳ cuz. TRAN. GERMANY

صفحه 106:
شناسايي نقاط قوت براي نتایج 9 روندهاي مثبت 9 اهدافی که محقق شده اند 9 مقایسه با دیگر سازمان ها (درون و / يا برون سازماني) © نتايج حاصل از رويكرد © دامنه كاربرد شاخص هابى كه نواحى مرتبط را يوشش مى دهد. 7۷۷۳2۵2/9 euS.

صفحه 107:
شناسايي فضاهايي براي بهبود در نتایج 9 روندهاي منفي یا ضعیف براي تداوم عملکرد خوب 9 اهدافي که محقق نشده اند مقایسه معدود (اندك) با دیگر سازمان ها عدم وجود درك شفافي از علل نتایج 9 دامنه کاربرد نتایج, کلیه حوزه هاي مرتبط حاصل از توانمندسازها را پوشش نمي دهد. 9 عدم وجود ارتباط شفاف بین شاخص و نتایج حاصل 2 سجن TRAN. GERMANY

صفحه 108:
بازديد از محل

صفحه 109:
آمادكي براي بازدید از محل اهداف: © درك كامل از اهداف و اهميت بازديد از محل درك چگونگي شناسايي و ثبت بازديدهاي مناسب فرصت هاي براي يادگيري, تمرین و بهبود در شناسايي مهارت هاي بازديد از محل aici cuz. TRAN. GERMANY

صفحه 110:
هدف از بازديد محل به منظور: ‎O‏ صحه كذاري به اعتبار مستندات ارائه شده ‏© روشن سازي هر كونه جنبه هاي غير شفاف و مبهم در مستندات ‏بدست آوردن احساسي از جو حاکم بر سازمان ‏9 کمك در رسیدن به امتیاز نهايي ‏9 کمك در كسب شواهد لازم به منظور فراهم آوردن بازخوردهاي با ارزش افزوده در سازمان مورد ارزبابي ‎Sia, cuz. ‎TRAN. GERMANY

صفحه 111:
پيامدهاي بازدید از محل پيامدها (موضوعاتي) در مورد: تصدیق آنچه که در مستندات می باشد. ‎D‏ تصدیق آنچه که در مستندات مبهم می باشند. 8 کنترل جاري سازي روبکردها TRAN. GERMANY د 6

صفحه 112:
طرح کلي باز دید از محل ۵ 5-3 روز بسته به اندازه و پيچيدگي سازمان 9 برنامه ربزيتمامي بازديدهاي از محل موضوعات از طریق مصاحبه گروه هاي متمرکز و توجه به اطلاعات و داده ها و ... مورد ملاحظه قرار مي گيرند. 9 تمام تیم ارزیابی در کار مشارکت دارند. ‎ems.‏ كك ‎TRAN. GERMANY

صفحه 113:
امتبازدهي بر پایه کتابچه امتیازدهي

صفحه 114:
وازكان كليدي - توانمندسازها ويژگي ها ميزان امد مناسب © 0966 - شواهدي وجود ندارد @ یکپارچه © 2590- برخى شواهد 8 اجرا شده 9 5050 شواهدی هست © سيستماتيك .2 75%- شواهد روشني وجود دارد © اندازه كيري © 1009- شواهد جامعي وجود دارد © يادكيري © بهبود رتنس

صفحه 115:
امتبازدهي توانمندسازها 100% 15% 50% 25% 13 ‏امتياز ويزكي ها‎ te ‏امناسب بودن‎ a ioe] 9s [v0 [as [so )75] v0 [os [oo [=o] os [so [8 [20 as] 20 [is] 10 | 5 | 100% 3 3 25% 0% ‏امتياز ويزكي ها‎ pote ‏جاري شدن‎ ‏جاري سازي | نظاممند بودن‎ ioe] ‏مک«‎ ۳3] ]> [oo] »» ‏كد[ » إقكزس] “د | »| ؟ه كز‎ |» [ 5 0 100% 50% 25% 0% ‏امتياز ويزكي ها‎ pte ‏اندزگيري‎ ‏ارزيابي و | ادگیری‎ cme | ‏بازتعري‎ a] 95 | ‏سا ند‎ 8] 70] 65 | oo [ss [50] «5 | 40 [as [ao fas|20]is [0] s [iw a] 95 [0 | #5 [50] 8] 7 [6s | [ss ]s0] «5 [40 | 5 Joo fas]20 [is] 0] = 0 ‏مجموع کل‎ roviosieny 2

صفحه 116:
ويژگي ها: 9 روندها 8 اهداف 9 مقایسه ها ۵ علت ها ۵ دامنه کاربرد وازكان كليدي - نتايج گستره امتیاز (کاربرد ویژه براي هر ويژگي) 09 25% @ 50% © 5% @ 100% 9 رتنس

صفحه 117:
۴ نتليج 108% 78% 3 25% 0% ‏امتياز ويذكي ها‎ be sy ان . متایسات علتها عوامل ذامتياز ويذككي ها 0% 28% 50% 75% 100% دامتهکاربرد مجموع کل 8 > ] ]که ]5 | کد | مک ]30]کد سم ‎a] 95 [0 | #5 [50] 78] 7 [6s‏ roviosieny 2 TRAN. GERMANY

صفحه 118:
ننایج رویکرد ‎gale‏ سازي ‏ارزيابي ‏بازنگري ‎ ‎ ‎ ‏بازنگري منطق 13۸۸۴ ‏© كل سازمان کل معیار فرعي ‏روندها ‏© اهداف © مقايسه ها علت ها ‏© سازمان © ميعار فرعي ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏کیفیت نتایج 3 5 8 03 © دامنه كاريرد » 13 اف ‎et‏ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 119:
فرایند اجماع

صفحه 120:
دستيابي به اجماع اهداف: اطمینان به شرکت کنندگان در: ©» درك کامل اهمیت دستيابي به اجماع و فرایند استفاده شده در دستيابي © فرصتي براي يادكيري, تمرين و بهبود- تكنيك هاي دستيابى به اجماع ‎ems.‏ كك ‎TRAN. GERMANY

صفحه 121:
فر آيند اجماع - تعريف در فرآيند ارزيابي "شبيه سازي جايزه” اجماع عبارت است از: © يك اتفاق نظر تيمي در نقاط قوت, فرصت هايي براي بهبود و بازدید از محل در مورد هر کدام از زیر معیارها 9 یك (بازدید قبلي) امتيازي که بر اساس نظر تیم باشد. Sia, cuz. TRAN. GERMANY

صفحه 122:
استفاده از نتایج اجماع شناسایی موارد بر جسته در بازدید از محل ورودي براي بهبود گزارشات بازخوردي

صفحه 123:
فر آیند دستيابي به اجماع آراء (1) انجام ارزيابي توسط هر ارزیاب ایجاد فهرست هاي یکپارچه كلي توسط گروه ۱ چرخش میان کلیه اعضاي گروه ۱ جلسه براي دستيابي به اجماع گروه ‎euz‏ سنجمه

صفحه 124:
فر آیند دستيابي به اجماع آراء (2) نقاط قوت, حوزه ها و فرصت هاي قابل بهبود. موارد حاصل از بازديد از محل براي هر معيار فرعي كستره > 9025 7 كستره بح 9635

صفحه 125:
آمادگي براي جلسات اجماع 8 ارزیاب ارشد کتابچه های تکمیل شده را از تمامی اعضای تیم ارزيابي دریافت مي نماید. 9 نظرات مربوط به هر کدام از معيارهاي فرعي مکتوب مي شود (بصورت دستي با الكترونيکي) 9 نظرات مربوط به هر کدام از معيارهاي فرعي در يك ليست بصورت پیش نویس ادغام و یکپارچه مي شوند. ‎O‏ نسخه های لیست های ادغام شده بین اعضای تیم گردش دارد. ‎TRAN. GERMANY

صفحه 126:
نوسان در امتبازهاي پیش از اجماع وجود نوسان به دلایل زیر امري طبيعي است: 9 امتيازدهي, علمي دقیق نیست 8 ممکن است امتیازات بر اساس نقاط قوت و فرصت هاي بهبود شناسايي شده مختلف و تفاوت در موارد زیر باشند: لا درك مدل,و / با "ا درك منطق ‎&/9,RADAR‏ ‏لا درك سازمان مورد ارزيابي قرار گرفته TRAN. GERMANY

صفحه 127:
ارتباط بين معيار و معيار فرعي

صفحه 128:
ارتباط و پیامد آن تاخیر, اختلاف زماني ‎na‏ 6 (۸) رویکرد ‎(D) 5‏ جاري سازي ‎۱ ‏ارزيابي‎ (AR) ‏بازنگري‎ ‏اطلاعات !!!! اندازه گيري‎ ‏بادگيري ‏0 ‎ou.‏ تس ‏الوه القع ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 129:
ارتباط و پیامد آن شاخص هاي تأخيري 6a 7a 8a 6b 7b 8b 9b شاخص هاي پیشرو ی TRAN. GERMANY

صفحه 130:
ارتباط و پیامد آن 7 6 8 9 شراکت ها اجب امورمالی |> ابنیه, تجهیزات و غیره |> دانش و اطلاعات أجها —

صفحه 131:
سفر به سوي س رآمدي

صفحه 132:

صفحه 133:
تهیه گزارش با زخورد

صفحه 134:
موضوعات اصلي - اهداف بدست آوردن يك دید همه جانبه از عملکرد سازمان 9 فراهم آوردن اساسي براي مدیریت فوري و اجرايي در گزارشهاي بازخوردي © كمك به تمرکز بر مسائل مهم در بازدید از محل ۳۳ cuz. TRAN. GERMANY

صفحه 135:
موضوعات اصلي - تعریف 9 موضوعات بنيادي که اساس عملکرد سازمان را تشکیل مي دهد و بر ماهیت كلي اشاره دارد که تیم ارزباب خواهان بازخورد دادن به سازمان است. براي مثال: 8 فرهنگ محکمی در سرآمدي 2005 وجود دارد و مدیریت ارشد تیم نقش يك الكو را بازي مي کند © تمركز بر دستيابى به نتايجى است كه باعث رضايت ذينفعان مى شود و ابن مسئله بوضوح در بهبود استراتزي و فرآيندهاي ايجاد هدف نشان داده مى شود. © جاري سازي منابع انساني در ارتباط رويكردها در بخش هاي تجاري مختلف, بسیار گوناگون و متنوع بود. 4 TRAN. GERMANY

صفحه 136:
تهیه و تحویل گزارشات با خوردي اهداف: 9 درك کامل هدف و اهمیت گزارشات بازخوردي 9 درك و شناخت ساختار و مضمون گزارش باخوردي 9 فرصتي براي يادگيري,تمرین و بهبود مهارت هاي تدوین گزارش بازخوردي ۳۳ cuz. TRAN. GERMANY

صفحه 137:
هدف از گزارش با زخوردي 9 تبادل اطلاعات با سازمان مورد ارزيابي در یافته هاي حاصل از ارزيابي به يك روش کاملا ساختلر یافته و شفاف 9 تشویق سازمان در تحقق بخشیدن به بهبود 9 ارائه بازخورد ارزش افزا که جنبه هاي مثبت سازمان را در اينکه كداميك را ايجاد و كداميك نياز به بهبود دارند را شناسایی می ماد ي هي © از طریق امتیازات, الگوبرداري مناسب پیشنهاد مي گردد که در امر مقایسه و يادگيري از دیگر سازمان ها نقش تسهیل کننده دارد ‎cuz.‏ ات ‎TRAN. GERMANY

صفحه 138:
مضمون گزارش بازخوردي © شرح و توصيف فرآيند ارزيابي © جكيده اجرايى 2 يا 1 صفحه اي © بازخورد مشروح براي هر معيار فرعي © جدول امتيازات در مورد: آلا درصدي براي هر معيار فرعي و هر معيار كلي لا وزن خالص كل براي هر معيار و براي كل سازمان >) TWicacioay ems.

صفحه 139:
شرح و توصیف فرایند ارزيابي شامل: © استقرار تیم ارزیاب 9 فرآیند ارزيابي مجزاء 9 فرآیند ادغام و یکپارچه سازي 8 فرآیند اجماع 9 فرآیند طرح ريزي بازدید از محل 9 فرآیند عملیات بازدید 9 فرآیند تهیه گزارش بازخوردي 9 چارچوب زماني 7۳۷۵ euz

صفحه 140:
چکیده اجرايي 19یا 2 صفحه در گزارش بازخوردي 9 چکیده یافته هاي حاصل از تیم ارزيابي بر اساس موضوعات اصلى ‎eo‏ مورد استفاده براي تیم اجراي (مديريت) سازمان ‏9 تشویق به مطالعه مشروح تر ‎ems.‏ كك ‎TRAN. GERMANY

صفحه 141:
بازخورد مشروح براي هر معیار فرعي: © نقاط قوت فرصت هايي براي بهبود

صفحه 142:
رهنمودی بر آماده سازی استفاده از بازخورد مشروح به منظور تمرکز بر نقاط قوت و فرصت هاي بهبود که بصورت تقريبي بر اساس اهمیت فهرست مي شوند © سازكار بودن با امتياز دهي (معیار فرعي با امتیاز بالا معمولاً چندین نقطه قوت و تعداد کمي فرصت براي بهبود دارد و برعکس) 8 استفاده از عباراتي که توصیه ها را به حوزه هاي مرتبط با مستندات, معیارها و کارت امتیاز متصل نماید. 9 اطمینان حاصل نمایید که اظهارات دقیق و قابل درك براي سازمان خواهند بود. پرهیز از مشاوره دادن roviosieny 2 TRAN. GERMANY

صفحه 143:
بیان نقاط فوت به اندازه كافي 9 رویکره توسط ‎CRF‏ مورد بازنگري سالانه قرار گرفته و تغييراتي در آن حاصل مي گردد (مثل دفاتر طرح و برنامهباز, مقالات و جلسات ناهار هفتگي و ماهانه ..) 1 اتصال واضحي بين نتايج حاصل از تبادل نظرات بهبود استراتژي و اهداف در کارت امتیاز متوازن 51۷1 وجود دارد. ۱ © 2131012 سیستم‌هلیشانرا با تمامي»شتریانمرتبط با فولیندشان بکپارچگودادد هاي» شتروطاهاتمحصولو رلبطه هایف روش‌در چارچوب تسکنولوزوواحد هم رلستان‌مومملست © بنا به نتایج تهیه شده همگی روند سه ساله ثبت داشته اند. 9050 هدف گذاري شده بودند که یا به اهداف رسیده اند با بهتر از آن عمل نموده اند. نشان میدهد که ۰40 الگوبرداري دست يافته یا فراتر از آن رفته اند و همگي در راستاي رویکردها بوده اند. )> : سنجمه ‎PA‏ 9 و

صفحه 144:
بیان كافي فرصت هايي براي بهبود مشارکت تیم مدیریت ارشد در بهبود فعالیتها, حدود را نمایان مي سازد که گواهي است بر همبستگي با رویکرد سازمان 8 شواهدي مبتني بر پشتيباني سیستم جمع آوري داده هاي سالانه ؟ 9 توصیف رویکرد بهبود محصول تنها بر مشتریان موجود تمرکز دارد که هیچ گونه شواهدي بر چگونگي نيازهاي بالقوه مشتریان شناخته شده وجود ندارد. 8 نتايجي مبني بر شناخت سطوح, حجم آموزشي و ایده هاي نو ارائه نشده در حالیکه تمامی این موارد بعنوان ملاحظات رويكردهاي منابع انسانی است (معیار 3) © بك نعداد از نتایج, اهدافي را نشان مي دهد که ؟ TRAN. GERMANY

صفحه 145:
مثال هايي از نقاط قوت و فرصت هايي براي بهبود 9 بهبودهاي جامع (فراگیر) 9 اتصال بین عملکرد و پاداش چیست؟ 9 مستندات بخوبي تدوین و قابل درك نیست. 8 مطالعات در منابع انساني بايستي انجام و مداوم باشد. 9 تنها 4 ایده جدید براي هر کارمند خيلي پایین مي باشد. شرکت هزینه کیفیت را اندازه گيري نمي کند. >) TWicacioay ems.

صفحه 146:
باز خورد از سازمان‌ها = گزارش‌دهي و امتیازات معيارهاي فرعي بسیار سودمند مي‌باشد. لأ دریافت بازخورد بصورت الكترونيكي بسیار سودمند مي‌باشد. آا شفاف, ساختار مناسب و درك آسان ناسازگاری با گزارشات پیشین بازخوردی با برداشت خود سازمان - اهمیت هر بخش از بازخورد آشکار نیست در گزارش بازخوردي برخي از خطاهاي واضح از سوي ارزیابان مي توان دید. ۰ TRAN. GERMANY

صفحه 147:
خودار زيابي

صفحه 148:
منهوم خود ارزيابي فعاليت‌هاي سازمان و نتلیج ن بر اساس يك مدل تعللي سازمان مانند مدل ]601۷ "۳:] است. فرایند خودارزیابی به سازمان اجازه می‌دهد بطور شفاف تقاط قوت و نیز حوزه‌های نیازمند بهبود را شناسایی نماید. ‎cuz.‏ ات

صفحه 149:
مزاياي خود ارزيابي نقاط قوت سازمان و حوزه‌های نیازمند بهبود شناسایی می‌گردند. منجر به شناخت دقیق‌ترری از سازمان می‌گر‌دد. کا رکنان سازمان را در تمامی سطوح در فرایندهای بهبود درگیر می‌کند. یک زبان مشترک و چارچوب منهوسی در شیوه مدیرریت و انجام بهبودها در سازمان ایجاد می‌کند. تجارب مفید را در سازمان شناسایی ‎2S‏ و اشاعه می‌دهد. با استفاده از مجموعه‌ای از معیارهای فرا گیر, امکان مقایسه با دیگس سازمان‌ها را تسهیل می‌کند. اه ی TRAN. GERMANY

صفحه 150:
فر آیند خود ارزيابي ايجاد تعهد نسبت هانجام خودارزیبی |> كل ‎vhs cre‏ تشکیل تیم‌های خودارزیایی و آموزش آنها هت اطلاع رساني و تترويج برنامه خودارزيابى — انجام خودارزیابی هل تهية برنامة اقدامات 6ص 1 انجام اقدامات. ل ‎pcs‏ هس

صفحه 151:
روش‌هاي خود ارزيابي (Questionnaire) ‏پرسش‌نامه‌اي‎ a (Workshop) ‏كاركاهي‎ (2 (Pro Forma) ‏استفاده از يروفرما‎ )3 (Award Simulation) oy 651 221,35 ‏شبيهسازي‎ )4 >)

صفحه 152:
معيارهاي انتخاب خودارزيابي- تفاوت‌هاي موشكافي و شواهد / پروفرما نظرات مبتنى بى شواهد | ‎[as cdo‏ کارگاه خود ارزیابی أ هه دقت کم ‎ ‎ ‎ ‎ ‏| پر‌سشنامه ‏مبتتى بس نظررات ‎>) ‎Wicca ‏تالش‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 153:
معيارهاي انتخاب خود ارزيابي - تفاوت‌هاي بلوغ / تلاش شبيسازى جاينه در يك واحد (آموزشى) يمرسشنامه اختصياصى ‎SIS‏ خودارزیابی تلاش زياد يروفرها ضمن ‎AB‏ ‏همتايان يروضرها کارگاه خودارزیایی پرسشنامه دقیقت تلاش متوسط پرسشنانه کارگاه خودارزیابی پرسشنامه و کارگاه کارگاه خوداررزیایی پرسشنامه مقدماتی لاش کم سازمان بالغ در مسیو:خرکت آغاز سفر به سوی مسرآمد كك

صفحه 154:
خود ارزيابي و منحني متغیر 5p alt wid ۳1 كك

صفحه 155:
پرسشنامه وگروه نمونه را انتخاب کنید توضیح مختصری به اضراد بدهید تا بتوانند پررسشنامه را تکمیل کنند | پاسخ‌ها را به منظور شناسایی امتیازات كم و زياد جمعآورى وتحليل كنيد | علل امتيازات يا نتايج كم / زیاد/ غیس عادی را بيابيد | 4 | يافتدها را ارائه گرروه و برنامه اقدامات ایجاد بهبود را اولویت‌بندی و تهیه | ‎sles J‏

صفحه 156:
پرسشنامه - امتیازدهي فردي 1# DCB @@ooo وتات و آیا بررنامه بمرای کا رکنان (مثلاٌ به کا رگیرری» آموزشء ارتقاء ) مستقیماً از نیازمدی‌های برنامههای استراتتیک و اهداف مشتق شده است و می‌تواند موجب اطمینان از تحقق برنامدها واهداف شود؟ آیا سازمان اطمینان حاصل می‌کند افررادی که به استخدام درآورده است با ارزش‌های سازمان منطیق بوده و فرآیند ارزشیابی ( که کا رکنان بدان معتقدند) رای همسو کردن اهداف و آموزش‌های فردی با نیازمندی‌های سازمانی وجود دارد؟ © آیا سازمان شما فرآیندی برای مشارکت کلیه کارکنان در ايجاد بهبود دارد و آیا کارکنان oooo oooo ooo به طور فنراینده به نحوی توانمند می‌شوند که بدون ایجاد خطبس ببرای سازمان تصمیم گرفته و تغییرراتی ایجاد نمایند. آیا ارتباط دو جانبه موشر پا کا رکنان ایجاد شده است و آیا کا رکنان معتقدند كه به خویی از امور آكاء شده و عقایدشان محترع شمرده می‌شود1 آیا از تلاش‌های کا رکنان در جهت ایجاد بهبود مشا رکت در موفتیت سازمان قدردانی شده و معادل با سای عوامل پاداش می‌گیررد (مانند کمیسیون فروش» سابقه کار صلاحیت‌های و ‎(ae‏ كك

صفحه 157:
پرسشنامه - امتبازدهي فردي *2 | ظ 67 Cc 33 D )*( ‏کل ضریدرها‎ obs = ‏“ضيب وذن‎ )( ‏حايرزش (حاصلضرب تعداد ضربدرها در ضريب وذن)‎ (D+C+B+A) ‏عل‎ * دستاورد (جمع تقسیم‌بره) كك

صفحه 158:
سازمان: واعد/ یهار فراید(های)موردارزیایی: پرسش ارزیایی تکنيك پر سشنامه پرسشنامه ارزییی عمومي اب اسان مدل سس آمدى 19750101 بيغ خودار زيابي: شماره سری خودارزییی: ‎dhe‏ اشواهد نبت كال | شواهد کب

صفحه 159:
تکنيك کار گاه خودارزيابي - فر آیند آموزش و افزایش آگاهی کارکنان درگیم گردآوری داده‌ها | کارگاه خودارزیایی | فرآیند اولویتلبندی | ارائه وانجام برنامه اقدامات براى بهبود |

صفحه 160:
تكنيك كاربرك - فر آيند انتخاب و آموزش گروه جهت ارزيابي | گردآوري داده‌ها و شواهد. شامل مصاحبه‌ها به منظور تکمیل کاربرگ | کاربرگ به صورت انفرادي ارزيابي شده و در داخل گروه به گردش در | مي‌آید ارزیابان به اجماع آراء رسیده و گزارش نهايي کاربرگ را تهیه مي‌کنند | ۱ a اولويت‌بندي موارد. تعیین و اجراي برنامه اقدامات

صفحه 161:
شبيه‌سازي جایزه - فرایند آموزش گزارش‌نويسي و انتخاب گروه ارزیاب معمولا ۳ گردآوري داده ها و مصاحبه به منظور گزارش نويسي(بر اساس اظهارنامه) | تائید و امضاء گزارش توسط مدیریت | ارزیابان گزارش را دریافت کرده و به طور انفرادي ارزيابي مي‌کنند ‎L‏ ‏ارزیابان جلسه‌اي براي اجماع آراء تشکیل مي‌دهند | تهیه گزارش بازخوردي براي گروه مدیریت | تهیه و اجراي برنامه اقدامات

صفحه 162:
تكنيك شبيه‌سازي جایزه تکنيك شبیه سازي جایزه براي خودارزيابي تكنيكي مبتني بر واقعیت براي خودارزيابي 5 2 سجن

صفحه 163:
8 RWTuV تربیت ارزیاب و خودارزيابي بر اساس مدل سر آمد ‎E‏

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان