ترفندهای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگان
اسلاید 1: ترفندهای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگانمعرفیموضوع ترفندهای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگانارائه دهنده: فرهاد رامشینی
اسلاید 2: ترفندهای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگانمعرفی و اهمیتاینترنت وب منبع عظیمی از اطلاعات است که روزبه روز بر حجم آن افزوده می شود.خصوصا جنبه مثبت وب این است که اطلاعات فراوانی را در موضوعاتی بسیار گسترده ارائه می دهد.اما جنبه منفی آن این است که اگر دنبال موضوعی خاص باشد ، معلوم نیست کدام صفحه را بخواند.در چنین مواقعی به سراغ موتورهای جستجو گر می روندموتور جستجو گر سایتی است که با گرفتن عبارت مختصر ، کاربر را با لیستی از سایت ها روبرو می کند که به موضوع مورد علاقه او مرتبط باشد.
اسلاید 3: ترفندهای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگانموتورهای جستجوGoogle1Altavista3Yahoo4 live Search Microsoft5موتور جستجو سایتی است که برای کمک به کاربران در یافتن اطلاعات موجود در سایتهای دیگر طراحی شده است .Mozila Firefox2
اسلاید 4: ترفندهای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگاناهمیت موتورهای جستجوکسانی که تجربه ای در تجارت الکترونیک دارند ، سه عامل را برای موفقیت در دنیای تجارت آنلاین ضروری می دانند.آوردن بیننده به سایتآوردن بیننده به سایتآوردن بیننده به سایت
اسلاید 5: ترفندهای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگانآمار93 درصد خریداران ، از موتورهای جستجو برای یافتن سایت های مورد علاقه شان استفاده می کنند57 درصد از کاربران اینترنت ، هر روز جستجو می کنند و 46 درصد از این جستجو ها برای کالا یا خدمات است85 درصد ترافیک هدفمند در اینترنت را موتورهای جستجو گر باعث می شوندمنبع : searchenginewatch.com
اسلاید 6: ترفندهای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگانخلاصه فصل اولموتور جستجوگر سایتی است که کاربران اینترنت به کمک آنها سایت ها و اطلاعات مورد علاقه خود را می یابندنتایج جستجوی تمام موتورهای جستجوگر دقیق نیستبسیاری از کاربران دریافته اند که در اغلب موارد 10 رتبه اول نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر می تواندخواسته آنها را براورده کند.تجارت الکترونیک به شدت خود را با مسئله رتبه بندی در موتورهای جستجو گر هماهنگ کرده و همه سایت ها برای کسب رتبه بالا تلاش می کنند.
اسلاید 7: ترفندهای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگانفصل دومموتور جستجو چگونه کار می کند ؟
اسلاید 8: ترفندهای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگانموتور جستجو چگونه کار می کند ؟وقتی جستجویی در یک موتور جستجوگر انجام و نتایج جستجو ارایه می شود، کاربران در واقع نتیجه کار بخش های متفاوت موتور جستجوگر را می بینند. موتور جستجوگر قبلا پایگاه داده اش را آماده کرده است و این گونه نیست که درست در همان لحظه جستجو، تمام وب را بگردد. اجزاء یک موتور جستجوگر عبارتند از:SpiderCrawlerIndexerDatabaseRanker
اسلاید 9: SpiderSpider یا (Robot) نرم افزاری است که کار جمع آوری اطلاعات مورد نیاز یک موتور جستجوگر را بر عهده دارد.کار Spider بسیار شبیه با کاربران وب است !ترفندهای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگان
اسلاید 10: ترفندهای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگانکار موتور جستجوگر را به سه بخش کلی تقسیم می کنیمتمام اطلاعات جمع آوری شده توسط گوگل بوت در اختیار ایندکسر قرار می گیرد. در این بخش اطلاعات ارسالی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند و به بخش های متفاوتی تقسیم می شوند یک ربات خزنده که صفحات رو پیدا می کند و در اختیار سیستم بایگانی قرار می دهدشامل دو بخش1- عنکبوت spider2-خزنده crawler مرحله آخر ، مهمترین مرحله یک موتور جستجو گر است که توسط یه الگوریتم خاص کار طبقه بندی اطلاعات را انجام می دهدgooglebotindexerranker
اسلاید 11: ترفندهای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگانGoogleBotفرستادن خزندهبه صفحات مختلف سر می زند، محتوای آنها را می خواند، لینکها را دنبال می کند، اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند و آنرا در اختیار سایر بخش های موتور جستجوگر قرار می دهد Googlebot,a web crawler that finds and fetches web pages. معرفی توسط مدیر وب سایتgoogle.com/addurl/
اسلاید 12: ترفندهای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگانADD url
اسلاید 13: ترفندهای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگانروش دیدن صفحات توسط موتورهای جستجوگرhttp://www.seo-browser.com/
اسلاید 14: ترفندهای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگانPage rank طبقه بندی گوگل به دو عامل مهم بستگی دارد- وجود کلمه مورد جستجو در میان صفحات و میزان تکرار 2- به فاکتوری منحصر به فرد با نام Google PageRank PageRank عددی صحیح بین صفر و 10 می باشد. پس بدین ترتیب PageRank بالاتر نشان دهنده ارزش بالاتر، بازدید بیشتر و در یک کلام زندگی شیرین تر است.
اسلاید 15: ترفندهای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگانIndex شدن صفحات خود در گوگل در این روش کافیه تو گوگل بنویسید site:sitename.com با این روش تمام صفحات ایندکس شده توسط گوگل را دید .
اسلاید 16: ترفندهای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگانچه کسانی به ما لینک داده اند این لیست شامل همه صفحات لینک داده به ما نمی باشد کاملا بر اساس Rank صفحه لینک دهنده و تعداد لینک هایی که در آن صفحه موجود است مرتب شده است. یکی از نکات جالب موجود در این لیست وجود موارد متعددی از خود سایت مادر است که تاکید مجددی بر تمرکز گوگل بر محتویات درونی صفحه و عدم توجه به Domain آن می باشد. تاثیر مستقیم این روش یافتن وب سایت هائی ست که در این لیست در بالاترین رتبه جای گرفته اند و در نتیجه در Rank ما بیشترین تاثیر را دارند که بدین صورت می توان به قرار دادن لینک بیشتر در سایت های مشابه برای بالا بردن هرچه بیشتر Rank اقدام کرد
اسلاید 17: ترفندهای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگانlink:dmf.ir
اسلاید 18: ترفندهای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگانبخش سومرعایت اصول در طراحی وب
اسلاید 19: بیشتر مرورگرها عنوان صفحه را در بخش بالای صفحه نمایش نشان می دهندبهینه سازی صفحاتترفندهای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگان
اسلاید 20: برخی از مرورگرها عنوان صفحه را به عنوان نام پیش فرض در زمان ذخیره سازی صفحات پیشنهاد می کنند. عنوان صفحه : ورزش هنگام ذخیره سازی با فایر فاکس: هنگام ذخیره سازی با اکسپلور: ترفندهای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگان
اسلاید 21: واژه های کلیدیترفندهای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگانانتخاب درست کلمات کلیدی یکی از مهمترین گامها برای ارتقاء رتبه در نتایج جستجوی موتورهای جستجو است. چه کلماتی را انتخاب کنیم ؟مرتبط بودن با محتوای سایتمیزان محبوبیت آن کلماتمیزان رقابتی بودن آنها
اسلاید 22: کلمه ایران 2 بار تکرار شده، پس چگالی آن 2/8 است. کلمه ایران در مکانهای دوم و پنجم به کار رفته، لذا: Kprom=1/2(7+4/8) مفاهیم و پارامترهای مورد توجه موتورهای جستجو:Keyword Frequency-KFKeywoed Density-KDKeyword Proximity-KproxKeyword Prominence-Kpromترفندهای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگان
اسلاید 23: url آدرس صفحه های وب بسیار مورد توجه موتورهای جستجو است. نام فایل هم مورد توجه قرار دارد.و عنوان صفحه یکی از مهمترییین پارامترهای مورد توجه موتورهای جستجو است.موتورهای جستجوگر تمامی وزنهای یاد شده را نیز در این عامل لحاظ می کنند و از آنها به عنوان پارامترهای ورودی الگوریتم خود در نظر می گیرند.ترفندهای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگان
اسلاید 24: META TAGsاین تگها اطلاعاتی از صفحه را در اختیار موتورهای جستجو می گذارند.جنجالی ترین تگ HTML همین تگهای متا هستند !!مهمترین تگهای متا: META Keyword META Description این یکی شیری است که آدم می خورد وان یکی شیری است که آدم میدرد!!ترفندهای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگان
اسلاید 25: ترفندهای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگانGoogle Sitemaps . ساخت sitemap معتبر . اضافه كردن sitemap مذكور به حساب كاربري خود در Google Sitemaps . به روز نمودن فايل sitemap خود به هنگام تغيير در سايت خوداستفاده از Google Sitemaps براي همه وب سايتها امكان پذير است. لذا چه سايت شما در برگيرنده يك صفحه است و چه شامل ميليونها صفحه پوياست اين روش براي معرفي وب سايتتان به موتورهاي جستجو توصيه مي گردد.
اسلاید 26: ترفندهای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگانفرمت مخصوص فايل XML مورد نياز 1. فايل sitemap حتما بايد با تگ آغازين <urlset> شروع شده و با تگ پاياني </urlset> خاتمه يابد. 2. تگ <url> به عنوان تگ منشاء (parent) براي هر آدرس معرفي شده استفاده گردد. 3. براي معرفي هر آدرس از تگ <loc> استفاده شود.توضيح تگ هاي مورد استفاده <urlset> (اجباري) مشخص كننده نوع استاندارد مورد استفاده در فايل xml<url> (اجباري) تگ منشاء براي آدرس هاي معرفي شده. تگهاي بعدي در بين دو تگ ابتدايي و انتهايي اين تگ قرار مي گيرند.<loc> (اجباري) مشخص كننده آدرس صفحه معرفي شده. آدرس وارد شده در اين قسمت، مي بايست به صورت كامل وارد شود (پروتكل استفاده شده + آدرس) و نبايد بيش از 2048 كاراكتر باشد.<lastmod> (اختياري) مشخص كننده ي آخرين زمان اعمال تغييرات در صفحه معرفي شده كه با استاندارد ISO 8601 تعيين مي گردد. (الگوي كلي به شكل YYYY-MM-DDThh:mm:ss+00:00 است و در آن تعيين زمان اختياري است)
اسلاید 27: ترفندهای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگانGoogle Sitemaps
اسلاید 28: ترفندهای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگانموترهای جستجوگر الگوریتم خود را عوض کنندوجود مشکلات فنی در وب سایتممکن است تغییرات زیادی در وب سایت داده باشیدرقیبان شما صفحات خود را به روز کنندوضعیت لینکهای خارجی5عامل کاهشPage rank
اسلاید 29: Thank’s for your attention …Any Question ? ترفندهای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگان
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.