کسب و کارعلوم مهندسیمنابع انسانی و مشاغلمدیریت و رهبریمهندسی صنایع و مواد

جايگاه کارت امتيازی متوازن در مدل مبنا

صفحه 1:
7 تمتوازن در و او

صفحه 2:

صفحه 3:
عناصر درخت واة 72 ار اسر شاه رید درم يي 1 ‎(vision (uj. ~~‏ | تسا | موه ‎Po hs 1‏ اسداف كنون 9081)) اسه ربمكارما 861309 ) 1 1 1 برس مر ‎(eee, | A (trates‏ 1 1 (rast us (project:

صفحه 4:
انهه اهداف كلان و فاكتورهاي بحراني موفقيت يروفسور كراهام براون در كتاب محص © ‎Orcraterey‏ ‏متغيرهاي استراتزيك كه بايد در كارت امتيازي باشند و اندازهكيري شوند : 1- اهداف کلان و کیفی ‎(Bouts/Obenives)‏ 2- فاكتورهاي بحراني موفقيت (0080*5©) ‎ly‏ ستجكن و الدازكير

صفحه 5:
تعریف شاخص براي اهداف کلان فد ‎(Gods)‏ گام اول ۱ انتخاب وجوه (منظرهاي) کارت امثيازي (با امد نظن قرازدادن:مآموریب و چشم‌انداز) 1 روش: بنچ‌مارک, توجه به مأموریت گام دوم تعریف اهداف کلان (765تاعز0 / ول060) در هر وجه کارت امتيازي روش: فیلتراسیون

صفحه 6:
روش فیلتراسیون در تعیین اهداف ‎(Code)‏ ‏در وجوه کارت امتيازي ‎٠‏ فرايند هد فكذاري از بالا به يايين ‏* وجود همبستكي بين اهداف متقدم و متأخر (مثل بررسي همبستكي ميان رضايت مشتري با سودآوري) ‏* بهرهكيري از ليستي از اهداف عمومي (5-ه3) عنصت 3)) ‏* متجاوز نشدن تعداد اهداف از 4 الي 6 مورد در هر وجه

صفحه 7:
۳۳ تعریف شاخص براي فاكنورهاي ‎A‏ م بحراني موفقیت (066) Phas ae ge SABE Woy gs as ‘onpicrives

صفحه 8:
2 فحوه تعریف اهداف كقي (سسسسد0)

صفحه 9:
۳ نكاتي در ارتباط با هدف‌گذاري كي (عسعباه) ند * هدف كمي, یک سطح قابل اندازهگيري از عملکرد مطلوب است. اهداف كمي مي‌توانند به صورت یک عدد مطلق یا به صورت یک بازه مطرح شود. تنها دانستن وضعیت فعلي نمي‌تواند از وضعیت مطلوب به ما خبر دهد. خطاهاي عمده در هدف‌گذاري کي Incremental improvement poimbo 91g: a ‏نگرش صرف‎ -1 target Acbitrary stretched target Gugo ‏اهداف شدیداً بزرگ و‎ -2

صفحه 10:
‎er 2‏ 1 عوامل مؤثر در كمي كردن اهداف هد ‎ ‏* هدف‌گذاري با در نظر گرفتن وضع موجود 00 سنا »9-۵ ‎(Ov‏ ‏* استفاده از بهترین راه حل‌ها ‎(Best practices)‏ ۶ هدف گذاري با توجه به عملکرد سایرین عم»-6) ‎

صفحه 11:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان