صفحه 1:
صفحه 2:
صفحه 3:
صفحه 4:
Ann
eee Ne
شار شدن در زمان بيك مصرف ممكن است رخ دهد كه به لين معليب مى بردازيم وبا
eee ل ا ا ل ا ner emer ne ed
استفاده مثبت از شارژ و دشارژ این نوع خودرو ها برای شبکه نیز بررسی می شود.
معایب: افت ولتاژ خط تغذیه. ایجاد تلفات های متفاوت توان در شبکه توزیع مصرفی
صفحه 5:
اب
8 و نا را: حل مطرح شده. حالت های
خاموش و روشن واحد های تولیدی لنرچٌی را به
راحتی بهینه سازی می کند و در نهلیت قابلیت
cel 0| شبکه افزایش پیدا می کند.
خودرو هاى /ا814 هم ميتوان به وسيله تفيير جزبى در سيستم آن
أبن وان الستفاده كرد
صفحه 6:
صفحه 7:
| | ظرفيتيترى | مصرف ارزیبایهر
&Wiimilo se | dewo |? |
sedan عمودی | ۳۲/۵ | ۲-۱۰ 7
a ۳۰-۲۰ | ¥v/0 | Full-size sedan
ve | Mid-size SUV | مس ۳۵
or pickup
Full-size SUV | با | ote ۶ره
or pickup =
جدول ۲-۱ مشخصات خودروی الکتریکی تحت مطالعه
گ برای دشارژ وشارژ خودرو الکتریکی
صفحه 8:
صفحه 9:
‘ Sk 520000000
۳2 8
ie
نع کت ون ماين الكتريكي
اشثبكيرى أ ٠٠١ 6 ٠ كبلوضريرساعت لى ؟1 تنب در جاده با شيب 18[ 4
شتلبكيرى ل[ ٠ م ٠٠١ كلومتريرساعت على 1١ ثفيه در جاده بلهن ثيب 6056kW
6
01
ly لاسن الکتریکی, سیستم پیل سوختی با تونی حدود ۵۰ كيلووات برای فراهم
شرایط رانندگی موردنظر نیا است.
صفحه 10:
ايد
او
مدل اضافه شدن توان باتوی بهتوان درخواستی 2
صفحه 11:
مسر رت ریس
صفحه 12:
صاحبان بسیاری از 3۳۷ بعدازاینکه از محل کار خود
۱ 1 وسل میکنند که این امر باعث
|| لگ گردد دو روند عمده در قناوری وجود دارد که ممکن است نقشهای
تم به سمت انرژٍی کمکرین و معرفی سیستم انرژیهای تجدید پذیر ۳28 و
صفحه 13:
صفحه 14:
و هو نو و 5 ماسر
در این شبکه ولتژشین ۱۸ بسیار کاهش يافته و ازنظر کیفیت
نوان به هیچ عنوان قابل قبول نیست. جهت جلوگیری از این
مورد بهترین راه جایابی خازن در این شبکه هست
صفحه 15:
مدیریت تراکم شبکه های توزیع با استفاده از برنامه شارژ خودروها
حون بنزين
فلواتکموزن
صفحه 16:
قرار دهند. آنجه سبب میشود خودروهای
» قرار بگیرد. مفهوم در ابتدا به دو V2G
يستكاءها بليد قابليت اتصال دوسويمبه شبكه را داشته و مطائق
پا لبارمندیها و استانداردهای شرکتهای عملیتی در حوزه
وق نی ظراعی و ساخته شوند. دسته دیگرزبرساختها مبوط
له يأزمتدهاى ارتباطى و اندازهکیری شبکه با تعامیکارکرده و
مزال که ۷263 هوشمند است. بای رهندزی پیشزاینبدان
پرداخته شد نیازمند شبکهای هوشمندبرای مدیریت و کنترل
شارو و دشارژ مأشينها هستيم. راماندازى شبكه هوشمند خود
ليه تناز كيرىهاى هوشمند و سیستمهای مخابراتى دارد.
سیستمهایمخابرتی در شبکه هوشمند با در نظرگرفتن ویسسیم
810 داشتن خودروهاى الكتريكى مى تواند به دو صورت تشكيل
aoe
زملنی که خودروها در وضعیت پارک هستند. سرمایی بدون
استفاده محسوب میشوند و حتی ممکن نیست موجب تحمیل
هزینههیی ازلحاظ عنهوم است که بای بهره 10262 ز بل
هزینه پازک و .. کردند ۷265 و بهرهبراری از لین سوماید
پلاستفاده طرایشده است. هر خودروالکتریکی را
فى توآن(1/26) داراى جك مبدل وييك باترى و ساختار بدصورت
زیر در تظر گرفت.
صفحه 17:
3030300 9 وی ثارای هریته بهرمبرداری کمتر
ل 5 التظارمى رود استفاده از خودروهاى الكتريكى در
ذه رليك بسیارمحبوب میشود. ریزشبکه ها و ياركهاى صنعتى
نظر کامیونهای جمع کننده بالابر. خاک بردار و کامیونهای
لین خودروها با خودروهای الکتریکی در ریزشبکه ها نیاز به بررسی دقیق
رات بر جتهای روی مدیربت و عملکرد شبکه الکتریکی داشته باشد
GSES 0 | 44 دنبال به حداقل رساندن هزینه - های کلی در طول دوره
< این پزوهش دوره برنامهریزی یک بازه ۲۴ ساعته انتخاب شده است.
Minimize {overall cost=cost—
لقای ۶و3 9 7(شبکه های صنعتی را میتوان به چهار بخش تقسیم نمود که عبارتاند از هزینههای
020202000 0ل ( و وزمان برق و حرارت ام هزينه حرارت تولیدی توسط
ا 0000000 اسدساى حورشيدى و نهايتاً هزينه خريد انرذى الكتريكى از شبكه مى باشد.
صفحه 18:
صفحه 19:
|ام pens که قیود شبکه توزيع رعلیت شود و بتوان درصد بالایی
5 تشر زبرساختها جذب کرد که
فاز بطوریکه
صفحه 20:
آز جوابهای کدگذاری شده کار می کند نه با خود آنها
وجو را با مجموعهای از جوابها شروع می کند نه فقط با یک جواب.
بر آرزش استفاده می کند نه از مشقها با روشهای کمکی دیگر
ز قواعد احتمالی استفاده می کند نه از قواعد قطعی.
صفحه 21:
SD ay a
كروموزومعاى اتفاقى توليد
میشیند که جمعیت وله لا
J segs
اتوليد مكل: درجه الطباق هر
اش محاسبه ميشود و فر
تحت فان تلبت که به درجه
| اطبای
بسكي فزن عنمن
أينجا بعضى افر با اتطبلق ياي
site othe
افراد با اتطباق بلا
خواهتد كرد
اتقاطع: افراد جديد يفوسيلة
روش تقاطع توليد م شوند.
6 Ales deg
ae ath اجام مى:
ققاوت نهایی: کر نرایط
تهليى تأمين شوند يهترين فردى
كه به دست ايد راه حل نهابى أل
در غير لين صورت يه ؟ مراجعه
صفحه 22:
روش پیشنهادی
١ تفه زمان استفاده و هزيتة مصرف برق
صفحه 23:
eal Cae 000 فرش ضریب توان 1۸ دهم و توان ظاهری ۳۷۵
تواتسفورماتور اس
a Col a ae شارز موردنيازة. از اطلاعات جمعأورىشده توسط دپارتمان
شت و یله نله رای ۲۴ سامت است استفاده كرديم. اين اطلاعات بر
| یگیم که تمام وسایل نقلبه در تین نرخهای ممکنشان ( ۳۴۵ کیلوات رد ۲۲۰ ولت و ۵
پیزستد و شارز کامل میشوند. در این ستاریو: بیشتر شارژ خودروها در پیک زملئی که
00000 كل الايد دی تشان دادم شدء است. (0) وضعیت شارز خودروها رو بهصورت انفرادی
ااا ١١0000000 1 دط ترا بر لین هستند كه خودرو در خلنه نموباشد همانطور كه
8 0 أل يز ترچ تین لت ممكن وجا بيشترين نرخ به شارز كامل مى رسند. ولتازهاى تكى در نقطه اتتصال
اه در شکل اسلایدبمدی(6) نشان داده شده است.
صفحه 24:
صفحه 25:
حل مسائله
صفحه 26:
tl ype Alea a بای تلع هدف حدة
صفحه 27:
صفحه 28:
خانگی برای شارژ بيشینه در باتری نمودر برزندگی تابع هدف حداقل هزینه
صفحه 29:
Tine of ay
وهای خانگی برای شارژ بیشینه با درنظرگیری هزینههای مصرف برق
از روش بهينه سازى شارز بيشينه
صفحه 30:
۲
وی املی شبکه و المانهای آن
ا نادهاز این نوم
ea i نی رت میم کم دید
21 کردن قیود شبکه شارژ می کنیم که این موارد اهمیت این
8 9 زوهش یک شهرک مسکونی ۱۴ اخلنه وجود داشته
٩0 .۱۳ ٩ 8 030 وه نقلبه الکتریکی باشند که این شبکه توسط یک
0" كيلو ولت آمير تأمين شود در صورتی که در ساعات پیک لین وسایل نقلیه به شارژ زده
a 800 ات لله برآى تأصين اين بار به تغيير زيرساختهاى اصلى شبكه و
ی آن و ایجاد پست جدید هست.
صفحه 31:
٩ area error ]
رلیی تلبع هزینه
7
Rye yee yon)
حداكثر ذخيره در باتوی ) سمت بالاو شارژ بيشینه با درنظرگیری هزینه
مصرف برق ) سمت پایین(
صفحه 32:
Fitness Seating
Raw scoroe
, مورد انتظار برای حداکثر ذخیره در باتری )
ت چپ(و شارژ بيشینه با درنظرگیری
هزینه مصرف برق ) سمت راست(
صفحه 33:
3۳ =a
5 5
5
ak مه
ماه ۳۹
> هه
ay 3
راستو شا يمشينه با در نظ كير cag ~ cs
شرت 27 a
سه ند درو کته
صفحه 34:
٩ درز خودرو
7ل تن
چه به قیمت. ۲ - ماکزیمم انرژی
| در نظر گرفتن فیمت که در اینجا
0 اله نگرزه براي کارهای آینده در راستای این
این نامه مواد زیر پيشنهاد میشود
۶ درنظر كيرى زمان شار بوصورت كسسته
۶ بررسی خودروهای هیبریدی به همراه سوخت
کورشیفی در کنار لکتریکی
و رز جر
بهینه کردن هزینه شارژ خودرو با برق مستقیم
صفحه 35: