رایگان

حقوق کودک در برابر رسانه ها

hoghogh-koodkan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “حقوق کودک در برابر رسانه ها”

حقوق کودک در برابر رسانه ها

اسلاید 1: حقوق کودک در برابر رسانه ها

اسلاید 2:

اسلاید 3: مقدمهافزایش قدرت و تأثیر آن بر اندیشه و رفتار انسانها و جوامع بشری است. علاقه شدید کودکان به رسانه ها، خصوصا از نوع دیداری و به ویژه تلویزیون، از سوی دیگر سرمایه گذاری وسیع مالکان و مدیران رسانه های بزرگ دنیا برای تولید برنامه های مربوط به کودک و نوجوان، امیدها و بیمهای فراوانی را برای اندیشمندان و مصلحان برانگیخته است.

اسلاید 4: وضعیت «رسانه ها در جهان معاصر»، دلايل «ارتباط ویژه کودک و رسانه» و بالاخره «آثار منفی و نگرانی های موجود»، موضوعاتی است که در بخش اول این مقاله توضیح داده می شوند. در بخش دوم نیز به دنبال پاسخ به این پرسش خواهیم بود که «چه باید کرد؟»، «نیاز به تدوین برنامه جامع حمایتی» و از جمله شفاف سازی «مبانی حقوقی» در این بخش مورد تأکید است. نقش و تکلیف دولت، جامعه و خانواده و نیز حمایت های قانونی در حقوق بین الملل» در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرند.

اسلاید 5:

اسلاید 6: با این حال فقدان مبانی و حمایت های قانونی برای حمایت از حقوق کودک در برابر رسانه ها در حقوق ایران را نمی توان انکار کرد. تبیین اصول و کلیات موجود و ارائه پیشنهادی در این خصوص پایان بخش مقاله حاضر است.

اسلاید 7: پیدایش رسانه های نوین و تحول ارتباطات سنتی در روابط اجتماعی و جنبه های مختلف زندگی بشر تأثیر بسیاری گذاشته و تمام معادلات پیشین را تغییر داده که به درستی «انقلاب» ارتباطات نام گرفته است. فرهنگ، سیاست، اقتصاد، روابط مدنی و در نتیجه همه اینها حقوق، به شدت از این انقلاب عمیق و پر شتاب تأثیر پذیرفت، مرزهای جغرافیایی و عقیدتی کم رنگ شد، مفهوم سنتی حاکمیت ملی با پرسش مواجه شد و در یک کلام دوران ما به رسانه ها (Age of Media) تعلق یافت.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید