صفحه 1:
خشوفت در کتاب مقدس
صفحه 2:
فشونت یکی از نسبت هایی است که به طور مدام مبشرین مسیمی و رسانه
های غربی در باره اسلام به کار می برند.
پاپ یندیکت شانزدهم در اولین سفنرانی خود در آلمان اسلام را دین خشونت
نامید.
دانمارک با کشیدن کاریکتور هایی جلوه خشنی از پیامبر اسلام نشان داد.
نماینده مجلس هلند با ساخت فیلم فتنه قران را کتاب تروریستی معرفی
كرد
سازمانهای تبشیری مسیمی نیز مدام بر طبل این ختنه می کوبند و با تمام.
امکانات رسانه ای از جمله ساخت کارتون. بازی های رایانه ای. اهبار رساته
اى. فيلم های سینمایی. سایت های اینترنتی و... به طور مستقیم 9 RE
مستقیم در صدد معرفی چهره خشنی از اسلام هستند.
صفحه 3:
و شور بختانه برغی از افراطیون سلفی با ارتکاب جنایات ومشیانه ای
با نام اسلام هم بهانه های لازم برای خشن جلوه دادن اسلام را در
افتیار ایشان گذاشتند.
و همه و همه دست به دست هم دادند تا بتوانند چهره ای تاریک از
خورشید محبت. و معنویت اسلام بسازند
آیینی که اساس دین را محبت و تمام سوره سوره قرانش با
مهربانی و بفشندگی آغاز میشود .
و به مومنانش می آموزد چتر مهربانی ات بر سر تمام نوع انسائى.
بكستران زيرا آنها يا برادر دينى تو هستند ويا در انسائیت شریک ۱
نظير تو
صفحه 4:
* ما جوهره تمامی ادیان از جمله اسلام و مسیمیت و
يهود و...,۱ محیت و معنویت میدانیم و احترام تمامی
پیروانش را به حکم انسانی و الهی لازم و ضروری میدانیم
اما در این مجال کوک میخواهیم سفری کوتاه در عمق
کتاب مقدس و متون مسیمی را داشته باشیم تا همه
خود ببینند و بدانند كه کسی که خانه اش از شیشه است
نباید به خانه دیگران سنگ اندازی کند
* اکنون ببینیم کتاب مقدس در باره جهاد چه میگوید
صفحه 5:
۰ قبلا گفته شد که کتاب مقدس مسیحیان تنها انمیل.
نیست بلکه از ده مجموعه عهد عتیق و عهد جدید
تشکیل شده است.
۰ کر چه امکام عهد عتیق نسخ شد ولى الهيات و
داستانهای تاریخی آن قابل نسخ شدن نیست و
مسیمیان معتقدند که تمام کتاب مقدس به الهام
خداست
صفحه 6:
حکم جهاد در کناب مقدس
* قوم دا ا( مضز رهایی می یابند و می غواهند در ارض موعود ساکن شوند و
ببیلیم با ساکنان بومی این منطقه چه می کنند فداوند چلین فرمان می
دهد
لعا از شهرهای لین لعت هلیی که َهُوه. خدلیتستو را به
ملکیت می دهد» بلکه ایشان
راء ....» بالکل هلاک ساز.
(تئنیه : ۱۶:۲۰)
صفحه 7:
خداوند به شاوول فرمان میدهد:
٠ «حال برو و مردم عمالميق را قتل عام کن. بر آنها رهم نکن» بلکه
زن و مرد و طفل شیرخواره» گاو و گوسفند» شتر و الاغ» همه را
نابود کن» «ول سموییل, ۳۸۵)
صفحه 8:
اکنون باید دید قوم خدا این دستور یموه را چگونه اجرا کردند
یوشع در ادامه کشور گشایی های خود به سرزمین اریحا رسید و به
شهر حمله ور شد ..
و قوم یعنی هرکس پیش روی خودبه شهر ب رآمد و شهر را
گرفتند. ۲۱ و
و شهر رلبا آنچه در آّن بودبه آتش سوزانیدند. لیکن نقره و
طلاو ظروف مسين و آهنين را به خزانة خانة يَمُوَهِ كذاردند.
(بوشع ۲۵-۲۰:۶)
صفحه 9:
کشتار به جرم عدم اجازه ورود
بنی اسرائیل در مسیر بازگشت از مصر به سرزمین کنعلن میخواستند.
از میان سرزمین سیحون عبور کنند اما پادشاه سیحون اجازه عبور به
ایشان را نداد به همین علت بنی اسرائیل به سیحون حمله کردند و...
و يَهُوّه خداى حا او رلبه دس تحا تسلیم نموده او رلبا پسرانش و
جميع قومثى زديم. 1 و تملصى شهرهاى او را در آنوقت كرفته
“دآن و زنان و اطفال هر شهر را هلاك كرديم كه يكى را بلقى
نكذاشتيم. (تثنيه, 2: 37-32)
صفحه 10:
هلو کاست باشان
هنكامى كه به سر زمين پهناور باشان حمله میکنند کتاب مقدس داستان را چنين با گو میکند:
چس یَهُوّه خدایها عوج ملك باشان را نیز و تملصی قومش رلبه دست
ها تسلیم نموده ... و در آنوقت همه شهرهليش را كرفتيم و شهرى
نماند که از ايشان تکرفتييم i
00 كه مملكت عوج در باشان بود.
جميع اينها شهرهاى حصارداربا دبوارهاى بلند و دروازهها
gp tg .2 وآنهارا بالكلة
هلاک كرديم ... هر شهر را با مردان و زنان و اطفال هلاك
ساختيم. (تئنیه : 3 | 3 - 7)
صفحه 11:
فقط دختران باکره زنده بمانند
کاب مقدسن هی نوی ay Cre غذا با هديان برخورد تراد وب مت 3
فوری كه يَُوّه موسى را امر فرموذه بوذ جنك كراه همه ذکوران را کشتند.
و بنىلسرائيل زنان مديان و اطفال ايشان رلبه لسبرى برهند و جميع بهليم و جميع
مواشى ايشان و هصة املاك ايشان را غارت كردند. ٠١ و تماصى شهرها و مساكن و
قلعههای ایشان رلبه آتش سوز .. و موسى بر رؤساى لشكر يعنى سرداران
هزارهها و سرداران صدها که از خدمت جنگ باز آمده بودندغضبناک شد. ۱۵ و
موسیبه ایشان گفت: "تیا هم زنان را زنده نگاه داشتید؟ ..-پس الّنهر ذكورى
از اطفال را بکشید و هر ینی را که مرد را شناختهبا او همبستر شده باشد بکشید.
۸ و از زنانهر دختری راکه مرد را نشناخته یبا او همبستر نشده برای خود زنده
نگاه دارید. و از انسان از زنلنیکه مرد را نشناخته بودند سی و دو هزار نفر بودند.
(اعداد :1.31(
صفحه 12:
قتل عام يوشع
٠ وشهر رابا آنجه در كن بودبه تقش سوزانيدند.
لیکن نقره و طلا و ظروف مسین و آهنین رلبه خزلنة
SE وه گذاردند. (بوشع ۲۵-۲۰:۵)
صفحه 13:
پنج شهر از نقشه پاک شد
* .پس یوشع تمامی تن ز کوهستان و جنوب و هامون و وادیها و جمیح ملوک آنجا را زده. |
کسی را باقی نگذاشت و هر ی نفس را هلاک کرده:چنان که وه خدای اسرئیل. اهر فرموده بود. یه
خدای اسرئیل.برای سرائیل جنگ می کرد..
برخورد با اسرا
صفحه 14:
... کشتار فحیع داود به خاطر اینکه
. «و داود و مردلفش بر آمده بر جشوریان و جوژیان و عمالقه هجوم ٠
. آوردند زیرا که لین طولیف در ایام قسیم در ن زمین از شورتا به
زمین مصر ساکن می بودند و داود اهل آن زمین را شکست داده مرد یا
زنی زنده نگذاشت..»
«ول سموئیل ۸:۲۷
۰ اما اینکه چرا داود به زنان نیز رحم نکرد و هیچکس را زنده نگ
خواندنی است.
* «ووداود مردیا نی را زنده نگذاشتکمبه جتّ ببليند زيرا كفت
درباره ما خبر آورده بگویند که داود چنین کرده است »
«ول سموئیل
صفحه 15:
در زمان خشایار شاه پس از انکه ملکه وشتی جاضر نشد بى حجاب در مج
حضور یابد مورد غضب پلاشاه قرار گرفت و این شد که استر دختری یهوا
شد و پس از اتغافاتی مردخای پسر عموی استر فرمانی بنام 004 |
همه جا فرستاد . فرمانی که به یجودیان اجازه می دلا مخا
باشند . بکشند و دارایی شان را ب
در گن روز تنما در پایتخت پانصد نفر را که ده پسر هامان نیز جزو آنفا
روز بعد باز یعودیان پایتخت جمع شدند و سیصد نفر دیگر را کشتند .
ساير استان ها هفتاد و پنج هزار نفر از دشمنان خود را کشتند «ستر :٩
هنوز هر ساله یمودیان به یاد بود این روزه میگیرند و سپس جشنی با للكوة
أله به عنوان پوریم معروقء اسب
غنيمت بكيرند
صفحه 16:
صفحه 17:
| مقدس هر كله تاريخ كليسا را ورق من زليم لوا ae
0١١١ حيرت آورى هى بينيم. خشوت هايى كه در بيروان ديكر لايان كمتر شاهد
بوديم.
صفحه 18:
قتل عام در آلبی
+ _ در قرن دوازدهم فرقهای به وجود آمد که با مالکیت اراضی توسط کلیسا
مخالف بودند و معتقد بودند که کلیس باید به دوران اجیلی ۳۲
همچون گذشته روحانیون فقط به
= در ۱۳-۸میلادی پاپ اینوسنت سوم سپاهی را برای !
داشت اين جنك به طول انجاميد و بيست سال اذامه يافت
قساوت عجيبى را از خود به نمايش كذاشتند آرنو 1-<7) كه نایب
ار را سر و
قتل عام تمام سکنه را صادر کرد. از او سوّال شد.
جواب دا :
«دربارثمفعوم انجیله: گری
صفحه 19:
صفحه 20:
۰ خوان آنتونیو لورنت سا سس( مصل که از منشیان
محکمٌ تفتیش عقاید ملارید بوده است مینویسد : « قلم من از
شرح این صحنههای وحشتناک عاجز است زیرا من چیزی سراغ
ندارم که به قدر نحوهٌ رفتار قاضیان محکمهُ تفتیش عقاید با روح
احسان و شفقت عیسی مسیح مغایر باشد. ... وقتى متهم بر اثر
شکنجهها نیمه جان میشد از او درخواست اعتراف و ابراز
يشيعانى م ىكردند. اكر متهم اعتراف می کرد ور ۳۱۰
و سرد د تق او للف عن كردت وبل ارا ا 00
آتش خفهاش م ىكردند. اما اكر از اعتراف خوددارى م ى كرد او
را به عنوان مرتدی که از کردهاش يشيمان نيست زنده زنده 7"
ape
(دربارهُ مفجوم انجیلهاء کری ولف)
صفحه 21:
صفحه 22:
صفحه 23:
صفحه 24:
صفحه 25:
صفحه 26:
میکائیل سروتوس
۰ وی فردی نابایب بود فیس ۱ مق ۳
مقدس به این نتیجه رسید که مسئلاً تثلیث که بر
حسب اعتقادنام؛ نیقیه برای عموم مسیحیان امری
مسجل شده بود در آسن وجود ندارد. کلیسای
پروتستان (و دقیق تر بگوییم کلیسای کالونی) وی
را به خاطر رد تثلیث. در 1۵۵۳.م در آتش زنده زنده
سوزاند «تاریخ جامع ادیان, جان ناس. ص :9۸و 6۸۱
صفحه 27:
یکی ار وعصوانه رین و سح رین نها در مورد مايكل
ستلر ( Gutler اس( ) مولف اعترافنامهٌ اشلایتمام اعمال شد .
* وی که از رهبران آناباپتیست بود به سبب بدعت محاکمه و در 1۵۲۷
اعدام شد حکمی که داوران برای وی صادر کردند چنین بود :
RENN es acta ee gies
شد او را به عنوان یک بدعتکار سوزاندند تا خاکستر شد
همقفارش با شمشیر به قتل رسیدند و خواهرانش غرق شدند.
| ١ مت سر وی زرد رود ری شد لمسيحيت
رابرت وان وورست . فصل پنجم. محاکمه و مرگ مایکل gia
)۳۲( ص
صفحه 28:
جنگهای صلیبی
در سال ۱۰۹۹ بعد از محاصرهای پنج هفتهای مسیحیان موفق به
فتح بیتالمقدس شدند گود فرو آدوبویون در نامهای به پاپ
نوشت : اگر میخواهید بدانید با دشمنانی که در بیتالمقدس به
دست ما افتادند چه معامله شد همینقدر بدانید که افراد ما در
رواق سلیمان در لچهای از خون مسلمانان میتاختند و خون تا
زالوی مر کب میرسید (تاریخ عرب و اسلام جن ۲۳۱۲
صفحه 29:
ا ا 0 ۱۱۳۱
وقوع زمان حنگ ا ry ee طبفات
یف سيره ابن
دوم 5 9 9 9 9 9
احد ve تس 1۹ ۹۰ ay