علوم انسانی و علوم اجتماعی روانشناسی و روانپزشکی

خلاصه ای از کتاب قورباغه را قورت بده

ketabe_ghorbaghe_ra_ghort_bede

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “خلاصه ای از کتاب قورباغه را قورت بده”

خلاصه ای از کتاب قورباغه را قورت بده

اسلاید 1: خلاصه اي از كتاب قورباغه را قورت بدهگردآورنده : علي شيخ زاده ?(اثر بريان تريسي)

اسلاید 2: “قورباغه را قورت بده“ ، باعنواني غير متعارف ولي جذاب “ زير آن تيتر بزرگ” با خط ريزتري نوشته شده غلبه بر تنبلي ، انسان هميشه در برابر سيل عظيم كارها دچار مشكل ميشود. خب چه چيزي بهتر از مطالعه اين كتاب كه دقيقا انگشت بر روي همين مسئله ميگذارد و در ضمن به مديريت زمان هم گوشه چشمي دارد.اين كتاب داراي چنان نكات زيبا و نغزيست كه خواننده با خواندن تنها پيشگفتار آن خيلي از مشكلاتش حل ميشود . در يك ضرب المثل قديمي غربي آمده است كه اگر قرار است يك قورباغه را بخوري ، نگاه كردن به آن و گذشت زمان هيچ مشكلي را حل نميكند ، پس سريعا آن را بردار و قورت بده . در ضمن اگر قرار است دو قورباغه را قورت دهي بهتر است اول قورباغه زشت تر را بخوري.

اسلاید 3: كار كردن براي انسان عافيت طلب به همان سختي قورت دادن قورباغه است ، هر وقت كاري را بايد انجام دهيد تصور كنيد مثلا قرار است قورباغه اي را زنده قورت دهيد. آيا نگاه كردن به قورباغه دردي را دوا ميكند !؟ قطعا اينطور نيست ، بلكه اين موضوع باعث تنفر بيشتر شما از قورباغه ميشود. پس هر كاري را كه بدتان مي آيد سريع انجام دهيد تا از شر آن خلاص شويد ، زيرا مرور زمان ، انجام دادن آن را در ذهن شما بيشتر محال جلوه ميدهد. در ضمن اگر در يك روز دو كار مهم داريد ، اول آنكه سختتر است را انجام بدهيد يعني اينكه قورباغه زشت تر را اول از همه قورت بدهيد ، زيرا اگر قورباغه خوشگل را در اولين گام قورت بدهيد ، صد در صد احساس تهوعي كه در شما بوجود مي آيد ، بحدي خواهد بود كه آنگاه فكر ميكنيد اگر قورباغه زشت تر را قورت بدهيد 100% خواهيد مرد و بهمين روي از خوردن آن اجتناب ميكنيد ، ولي اگر ابتدا قورباغه زشت را بخوريد ، آنگاه بعد از اينكه ديديد هنوز زنده هستيد و نمرده ايد ، خوردن قورباغه خوشگلتر برايتان ساده تر خواهدبود

اسلاید 4: با بكارگيري همين ضرب المثل در زندگي ، فصلي نويني را در روند كارهايمان مي توانيم شروع كنيم.من اسم اين تشبيه واين صورت ايجاد انگيزه را قورباغه درماني گذاشتم كه آن را روش بندي نمودم . پس بطور مختصر يكبار ديگر روش قورباغه درماني را با هم مرور ميكنيم : 1- در ابتداي هر روز ، در ذهنمان ليستي از كارهاي مهمي را كه بايد انجام دهيم و بعضا از زمان آنها گذشته است را تهيه ميكنيم. (جمع كردن قورباغه ها در قفس) 2- ترتيب اولويت كارها را مشخص ميكنيم (يعني قورباغه ها را از زشت به زيبا مرتب مي كنيم)3- چشممان را ميبنديم ، با يك دست دماغمان را ميگيريم ، و با دست ديگر زشتترين قورباغه را بدون هيچ درنگي در دهان ميگذاريم و قورت ميدهيم. 4- حال كه سخت ترين كار روز را انجام داده ايد ، قطعا كارهاي ساده تر برايتان كاري ندارد، بدين منظور كل مسير را مي توان به صورت نمودار در اسلايد بعدي مشاهده نمود.

اسلاید 5: كتاب در يك نگاه

اسلاید 6: انتخاب بين سخت و مشكل؟!!

اسلاید 7: گفته هايي در رابطه با غلبه بر تنبلي بر گرفته از “كتاب قورباغه را قورت بده”مدام به راههاي مختلفي كه از طريق آنها مي توانيد وقت اضافي ايجاد كنيد بنگريد و از اين وقتها براي انجام مهمترين كارهايي كه مي توانند در بلند مدت بيشترين تاثير را بر زندگي و كارتان بگذارد استفاده كنيد و هر دقيقه را به حساب بياوريد و با برنامه ريزي و آمادگي نگذاريد از هدفتان دور شويد و فراموش نكنيد كه خودتان مسوول دست يابي به اهدافتان هستيد.

اسلاید 8: ادامه....................كارها را به قسمتهاي كوچكتر تقسيم كنيد تا راحتتر بتوانيد از پس آنها بر اييد . تمام افكارتان را روي كاري كه داريد انجام مي دهيد متمركز كنيد (( پرتوهاي خورشيد تا متمركز نشوند نمي سوزانند)) الكساندر گرام بل

اسلاید 9: مروري بر زندگي بريان تريسيبرايان تريسي يك سخنران ومربي و مشاورحرفه اي و مدير شركت بين المللي برايان تريسي است كه يك كمپاني آموزشي – مشاوره اي در سولاتابيچ كاليفرنياست . برايان يك ميليونر خود ساخته است.تحصيلات خود را دردبيرستان رها كرد و به كارهاي يدي مشغول شد. 25 ساله بود كه فروشندگي را آغاز كرد وبه دنياي تجارت وارد شد. آنقدر از پله ترقي بالا رفت و با به كارگيري هر ايده و روش تكنيك جديدي يافت كه به عنوان مدير اجرايي شركتي انتخاب شد كه سالانه 265 دلار سود دهي داشت. پس از 30 سالگي در دانشگاه آلبرتا ثبت نام كرد و پس از كارشناسي مدرك كارشناسي ارشد مديريت خود را از دانشگاه كلمبياپاسيفيك دريافت نمود.

اسلاید 10: در ادامه........برايان خود را يك سخنران گزينش گر مي خواند . او تا به امروز سخنراني هاي زيادي داشته و بيش از دو ميليون نفر را در 23 كشور جهان به طور حضوري در ايده هاي خود سهيم كرده و بيش از 500 شركت وموسسه از خدماتي مشاوره اي آموزشي او بهره ميگيرند.برايان يك ازدواج موفق داشته كه حاصل آن 4 فرزند است و در سان دياگو در خانه بزرگي زندگي مي كند.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید