صفحه 1:
صفحه 2:
صفحه 3:
صفحه 4:
پرستاری ملایر
پیراپزشکی نهاوند
پرستاری اسدآیاد
116
داروسازی
علوم توانبخشی 519
بين الملل
دندانپزشکی عمومی ٩۳۷
يرستارى و مامايي ”ك5 ee
۳۵۹
پیراپزشکی دارو سازی ۳۲۹ وج
بهداشت 6
4 ee
صفحه 5:
صفحه 6:
صفحه 7:
صفحه 8:
14399 ۱۱۸۸
صفحه 9:
Low! Fo ARs UB اقدامات
شتف در كلا BLL مامور
۳ ۲ ۷ ۲
صفحه 10:
قرار و فعال سارک اف لا یی با مکاری
انشكاههاى ل اللقه
ارکان دب و کی كا كاه 90۳ ..»
وين اساس نامه وف على ليلل كل لمنطتم
بجاد گفتمان تحو eS OR | يزشكى با استف
انشگاه های کان مه در یبا
كزاري يك همايثي ور.سطحيهبزؤنون دانشكام هاي كلان منوطقه سه
صفحه 11:
د ام تس ae سب ۲
لینک بسته ( تحول و ۹۹ رس در وب ایت های دا
fle
ى شوراهاى انيه أ Sos iM ba osc 9 نوآور
درکلان منطقه
بل جلسات معرفی له دا |e آورء | کلیه دانشکده ها
ن منطقه
ل کمیته های ls DR Mies 99کده های حاضر در
أنه و agai مس مس 9
پچتنامیتصونوآوری در آم
صفحه 12:
فمكارى در كا لصطی ie در منطقه ب
بات شوراى| أسترش د 1979م بزشكا أكشور
ام به راه انداز كل لهند بيو MS,
لتر نمودن كميته| Se
22 اج هی ۳۳
ایو داي I> مه
صفحه 13:
۵ توسعه فعالیت آلژی بین ی در ماه براساس نقشه [|
با همکاری گ لش کاه ۱ oud 99 >
نی ۷5101۱89۷ وب
وزارت در Us ae hf کی
ی مرکز سنجش ٩ حیت اللنى|
مراكز مهارت MMB لآ لمي LAS
لین آزمون ارزبابب اگوی 9 کلان منطقه سه
ها و مقاطع تحصیلی علگ9زشکی براساس ظرفیتهای م
طبق ضوابط شورایعالیپر ناه ریزی علوم پزشکی
اد زشته قمایجدید با بهره گیری از چافرایی دانشگاههای کلان
صفحه 14:
عتبار بخشی[موزشی ب۳۹38 9۴۳و آنشگاهه] کلان مذ
تیم خود ارزبأل در هرج #ليمارستانهاكل #بوزشى 1 الجام خود ارز
نها :
رحله اول خود ارزيالح » مار الهاىم #رشى به صورت بايلنا
زارش به معاونت ای دا حبکلان أقه
حله نهایی خود | ای و ا وت
صفحه 15:
مركز آموزظ لوازي علد كوشكي اال آمایشی با
انشگاه علوم [شکی فه 8 0970#
نامه استراتزیک اقعملکط9؟گبت ایجاد دان 98 جازم ارسال آن به م
وزارت
مودن موضوع در شور| ل آموزا 20 شل أدانشك لانشكاههاى مستقر م
تصميم كيرى در تفا :کم ای تال
انجام شده در زیر RS
تخری کزر و ای بالینی کون ر سطح دا
5h 5 یکولوم هایه موز شیم وز ها و مقاطع مختانی درم طوینشگاه
تشکیل کمیته های منطقه ای برای بازنگری کوریکولوم های آموزشی کرو]
صفحه 16:
صفحه 17:
ه الکوهای یج( ۰( آموزش سلاه
انجام شده ۳۹۹[
جلسات تن مأمور ۹٩8 ویر رجیه کارروههای دانث
آمایشی [ در ان علوم پز Bible SMA (۳ جلسه)
کته و دای ۹۵ ۲ (در
دانشگاه هماهنگ ده كرو صوط #سازى در بعد آمو
مت (كردستا!
ش نویس اولیه ٩ لعه SRR #لوصى) إزى در آموزش ذ
وارسا ان به peers a, en
علوم برشكى 4 م
پیش نویس 9 الکدهای oN وزش سلاه
ا امه
زارش به دییر دیب ded als آمایشی ۳
دير حايه كد ن.مسطعد بالنى ار
ی کشور جهت اخذ مشاوره و همکاری
صفحه 18:
توسعه آموزل یبای لام سلامت
رن ها مت دا مه
لیه pls ls Mees > AB أمت ( نيروهاى
دانشكاه علوم زنل کر میرکت کاردا كك يكاء عاك يزشكى كرمانشا
وابلام و بحث در كيز دا ۳ 4 م
ومين نشست كا . i i a #اههاى دانشكاههاى
خصوص تدوين آيين ث وسعه اك الهائ لرتى نكب لمت (نيروهاى حدوا
نخست أآيين نامم أله آموز 3999/7 نظام 1 لت (آموزش نيروهاى
ol علوم پزشکی کرما ین سار 1109089 ار در قطب
eels <> SM os oa > قطب al
5 بركزارى ن. لصوي" توعد ةلات : ارانه راد
إلى هريك از دانشكاهها و بحث و تبادل گر این خصوص
صفحه 19:
آدومین نشست هم اندیش لل/ سعلح 9094 تساه علوم پزشکی قطب آما
5S Sas 25 .۳ ۶
تهیه نسخه اولیه آیین نامه و تدوین قوانین
ادستورات وروة بد قور ها
تهيه الكوهاى داخلى و خارجى موفق توسعه
مهارتهاى نظام سلامت
تهيه الكوى داخلى
نظرات دانشكاهها و تدوين ويرايشر
صفحه 20:
متشکل از متخدلقلین مرتبط بای ونکنولو قگزنشگاه علوملشکی کرمانشاه
و جاسه rages 0S © گاههای pc ند تور مانشاه و همدان
در کارگروه ترسته دانش !ار )دی
اه علوم بزشكى كرمان !اكه عنوال نک 3
مات لازم و تقسيم وظايئ الكاههاءل کانه و رن جهت اعضای كاركروءا
م
OS cat | , Ss: Sis Ss! ش نويس
متخصصين و صاحبنظرإن واخل و خارج كشويودر خصوص ماهیتچ چگرنگی نز مامور
صفحه 21:
ان مامور و3٩ سعه دان:
دص ليت
ات انجام شده لون:
sy se ۱ ۳ #8
و جلسه کمیته مدت اأتديث | الكاهل لضو كل #طقه در كرمانشاه وها
دل نظر در کارروه 9
علوم بزث 107 كان يم عنوان هما 9# کننده کار کروه
اولیه سند توسعه داروسازی سنتی و ارسال آن به دانشگاه ع
ام شناسنامه مأموریت با همکاری دانشگاههای همدان» کرمانشاه و کردستان
صفحه 22:
صفحه 23:
یین نامه کشوری و60 الوزن كو مب انظال 9 ( نیروهای حدوا
ایین نامه به کلان مناط ابش ای 5 نظرا #ارشناسى جهت اخذ
و ارسال نهایی به9نت م99 آم 99 وزار 4و
انين ومقررات لازم كك اجرلك لماز ا للن نامك !) لریق همکاری با م
وزارت متبوع
اقل یک کوریکو لیر 995 9 نطته آمایش ۲
صفحه 24:
ی شش ماهه ون ستای
دا( eo wy Te Oe
intel Sa salts » کا 296 تا پایان اسفند م
توسعه دانش زیب9قناور 99 برد9؟9] بای ببهشت ۱۳۹۵
للرات دانشگاههای کل | آلنطقد و اطق (گانه و وت متبوع (حوزه امو
و فناوری) تا پابان اد ۳۹۵
لدت ندوين و نكارش| ٠ اليكولوم 339۲ بک رشن رید مرتیط تا پایان
لبت توسعه و 9۵ رشته ای ۳8۴ بر حسب "ا9های موجود در
Ty ee OS clea
صفحه 25:
شش ماهه آنیوسنطته در ایتجاط با توسعه |
خه وی | سازی موز ال پیلاست
زداد مالی کلان من با تیم محطلاا لته ای و 69۴ برای تدو|سند و آیین نامه
م شناسنامه تحقق ۹
اولیه برنامه خصوصی در 3 سار |
دوره ها و رشته های || ؟؟آسی قا(| 8 لذار: (لنطته | ی ۲
مراکز دارای شرایط الأى دور| 7 آمو" الهارتى) 0 / واسط به بخش خصوم
وین شیوه نامه واگذار؟ ؟زشیای 9 | phe ,فى خصوصى
Ra Ee ای آموزش مهارتی و
وین شیوه نامه واکنلی[۹3اری ۰ ٩۷399 كر ونيد تخصصی دارای م
اصی ۳
مراکز تخصصی و کوک gel gla 0593 SI Coe Poe UO
APY Bee fA SKS ie
آموزش تخصصههو فوق PRA 5
صفحه 26:
ه شش ماهه آ: لفط با توسعه دا
م شناسنامه مامور ی9؟3آنعیب؟ وه ٩9۰ بهای؟؟[#شگاههای منطقه
توسعه دانش دالو ؟آزی ۱۲/۳
ند به دانشگاههای 399 منطت9 یا نی و فين معاونت طب
ات کارشناسی
تکمیل سند نها
nc PS il 9 نب ی تخصصي9ازی سنتی با |
ید بالينى فارع التحصيلان
وريكولوم آموزشى جهت رشته_تحصيلات تكميلي اتنوفارماكولوزي
تبك باساب وني PAD
صفحه 27: