آناتومی و فیزیولوژیعلوم مهندسیمکانیک،هوافضا و مهندسی پزشکیپزشکی و سلامت

دانشجویان و اساتید علوم پزشکی ایلام کردستان همدان

صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:

صفحه 4:
پرستاری ملایر پیراپزشکی نهاوند پرستاری اسدآیاد 116 داروسازی علوم توانبخشی 519 بين الملل دندانپزشکی عمومی ‎٩۳۷‏ يرستارى و مامايي ”ك5 ‎ee‏ ‏۳۵۹ پیراپزشکی دارو سازی ۳۲۹ وج بهداشت 6 4 ee

صفحه 5:

صفحه 6:

صفحه 7:

صفحه 8:
14399 ۱۱۸۸

صفحه 9:
Low! Fo ARs UB ‏اقدامات‎ ‏شتف در كلا‎ BLL ‏مامور‎ ۳ ۲ ۷ ۲

صفحه 10:
قرار و فعال سارک اف لا یی با مکاری انشكاههاى ل اللقه ارکان دب و کی كا كاه 90۳ ..» وين اساس نامه وف على ليلل كل لمنطتم بجاد گفتمان تحو ‎eS OR‏ | يزشكى با استف انشگاه های کان مه در یبا كزاري يك همايثي ور.سطحيهبزؤنون دانشكام هاي كلان منوطقه سه

صفحه 11:
د ام تس ‎ae‏ سب ۲ لینک بسته ( تحول و ۹۹ رس در وب ایت های دا ‎fle‏ ى شوراهاى انيه أ ‎Sos iM ba osc‏ 9 نوآور درکلان منطقه بل جلسات معرفی له دا ‎|e‏ آورء | کلیه دانشکده ها ن منطقه ل کمیته های ‎ls DR Mies‏ 99کده های حاضر در أنه و ‎agai‏ مس مس 9 پچتنامی‌تصونوآوری در آم

صفحه 12:
فمكارى در كا لصطی ‎ie‏ در منطقه ب بات شوراى| أسترش د 1979م بزشكا أكشور ام به راه انداز كل لهند بيو ‎MS,‏ لتر نمودن كميته| ‎Se‏ ‏22 اج هی ۳۳ ایو داي ‎I>‏ مه

صفحه 13:
۵ توسعه فعالیت آلژی بین ی در ماه براساس نقشه [| با همکاری گ لش کاه ۱ ‎oud‏ 99 > نی ۷5101۱89۷ وب وزارت در ‎Us ae hf‏ کی ی مرکز سنجش ‎٩‏ حیت اللنى| مراكز مهارت ‎MMB‏ لآ لمي ‎LAS‏ ‏لین آزمون ارزبابب اگوی 9 کلان منطقه سه ها و مقاطع تحصیلی علگ9زشکی براساس ظرفیتهای م طبق ضوابط شورایعالیپر ناه ریزی علوم پزشکی اد زشته قمای‌جدید با بهره گیری از چافرایی دانشگاههای کلان

صفحه 14:
عتبار بخشی[موزشی ب۳۹38 9۴۳و آنشگاهه] کلان مذ تیم خود ارزبأل در هرج #ليمارستانهاكل #بوزشى 1 الجام خود ارز نها : رحله اول خود ارزيالح » مار الهاىم #رشى به صورت بايلنا زارش به معاونت ای دا حب‌کلان أقه حله نهایی خود | ای و ا وت

صفحه 15:
مركز آموزظ لوازي علد كوشكي اال آمایشی با انشگاه علوم [شکی فه 8 0970# نامه استراتزیک اقعملکط9؟گبت ایجاد دان 98 جازم ارسال آن به م وزارت مودن موضوع در شور| ل آموزا 20 شل أدانشك لانشكاههاى مستقر م تصميم كيرى در تفا :کم ای تال انجام شده در زیر ‎RS‏ ‏تخری کزر و ای بالینی کون ر سطح دا ‎5h 5‏ یکولوم هایه موز شی‌م وز ها و مقاطع مختانی درم طوی‌نشگاه ‏تشکیل کمیته های منطقه ای برای بازنگری کوریکولوم های آموزشی کرو] ‎

صفحه 16:

صفحه 17:
ه الکوهای یج( ۰( آموزش سلاه انجام شده ۳۹۹[ جلسات تن مأمور ‎۹٩8‏ ویر رجیه کارروههای دانث آمایشی [ در ان علوم پز ‎Bible SMA‏ (۳ جلسه) کته و دای ۹۵ ۲ (در دانشگاه هماهنگ ده كرو صوط #سازى در بعد آمو مت (كردستا! ش نویس اولیه ‎٩‏ لعه ‎SRR‏ #لوصى) إزى در آموزش ذ وارسا ان به ‎peers a, en‏ علوم برشكى 4 م پیش نویس 9 الکدهای ‎oN‏ وزش سلاه ا امه زارش به دییر دیب ‎ded als‏ آمایشی ۳ دير حايه كد ن.مسطعد بالنى ار ی کشور جهت اخذ مشاوره و همکاری

صفحه 18:
توسعه آموزل یبای لام سلامت رن ها مت دا مه لیه ‎pls ls Mees > AB‏ أمت ( نيروهاى دانشكاه علوم زنل کر میرکت کاردا كك يكاء عاك يزشكى كرمانشا وابلام و بحث در كيز دا ۳ 4 م ومين نشست كا . ‎i i a‏ #اههاى دانشكاههاى خصوص تدوين آيين ث وسعه اك الهائ لرتى نكب لمت (نيروهاى حدوا نخست أآيين نامم أله آموز 3999/7 نظام 1 لت (آموزش نيروهاى ‎ol‏ علوم پزشکی کرما ین سار 1109089 ار در قطب ‎eels <> SM os oa‏ > قطب ‎al‏ ‏5 بركزارى ن. لصوي" توعد ةلات : ارانه راد إلى هريك از دانشكاهها و بحث و تبادل گر این خصوص

صفحه 19:
آدومین نشست هم اندیش لل/ سعلح 9094 تساه علوم پزشکی قطب آما ‎5S Sas‏ 25 .۳ ۶ تهیه نسخه اولیه آیین نامه و تدوین قوانین ادستورات وروة بد قور ها تهيه الكوهاى داخلى و خارجى موفق توسعه مهارتهاى نظام سلامت تهيه الكوى داخلى نظرات دانشكاهها و تدوين ويرايشر

صفحه 20:
متشکل از متخدلقلین مرتبط بای ونکنولو قگزنشگاه علومل‌‌شکی کرمانشاه و جاسه ‎rages 0S‏ © گاههای ‎pc‏ ند تور مانشاه و همدان در کارگروه ترسته دانش !ار )دی اه علوم بزشكى كرمان !اكه عنوال ‏ نک 3 مات لازم و تقسيم وظايئ ‏ الكاههاءل کانه و رن جهت اعضای كاركروءا م OS cat | , Ss: Sis Ss! ‏ش نويس‎ متخصصين و صاحبنظرإن واخل و خارج كشويودر خصوص ماهیتچ چگرنگی نز مامور

صفحه 21:
ان مامور و3٩‏ سعه دان: دص ليت ات انجام شده لون: ‎sy se‏ ۱ ۳ #8 و جلسه کمیته مدت اأتديث | الكاهل لضو كل #طقه در كرمانشاه وها دل نظر در کارروه ‏ 9 علوم بزث 107 كان يم عنوان هما 9# کننده کار کروه اولیه سند توسعه داروسازی سنتی و ارسال آن به دانشگاه ع ام شناسنامه مأموریت با همکاری دانشگاههای همدان» کرمانشاه و کردستان

صفحه 22:

صفحه 23:
یین نامه کشوری و60 الوزن كو مب انظال 9 ( نیروهای حدوا ایین نامه به کلان مناط ابش ای 5 نظرا #ارشناسى جهت اخذ و ارسال نهایی به9نت م99 آم 99 وزار 4و انين ومقررات لازم كك اجرلك لماز ا للن نامك !) لریق همکاری با م وزارت متبوع اقل یک کوریکو لیر 995 9 نطته آمایش ۲

صفحه 24:
ی شش ماهه ون ستای دا( ‎eo wy Te Oe‏ ‎intel Sa salts »‏ کا 296 تا پایان اسفند م توسعه دانش زیب9قناور 99 برد9؟9] بای ببهشت ۱۳۹۵ للرات دانشگاههای کل | آلنطقد و اطق (گانه و وت متبوع (حوزه امو ‏و فناوری) تا پابان اد ۳۹۵ لدت ندوين و نكارش| ‎٠‏ اليكولوم 339۲ بک رشن رید مرتیط تا پایان ‏لبت توسعه و 9۵ رشته ای ۳8۴ بر حسب "ا9های موجود در ‎Ty ee OS clea‏ ‎

صفحه 25:
شش ماهه آنیوسنطته در ایتجاط با توسعه | خه وی | سازی ‏ موز ال پیلاست زداد مالی کلان من با تیم محطلاا لته ای و 69۴ برای تدو|سند و آیین نامه م شناسنامه تحقق ۹ اولیه برنامه خصوصی در 3 سار | دوره ها و رشته های || ؟؟آسی قا(| 8 لذار: (لنطته | ی ۲ مراکز دارای شرایط الأى دور| 7 آمو" الهارتى) 0 / واسط به بخش خصوم وین شیوه نامه واگذار؟ ؟زشیای 9 | ‎phe‏ ,فى خصوصى ‎Ra Ee‏ ای آموزش مهارتی و وین شیوه نامه واکنلی[۹3اری ۰ ‎٩۷399‏ كر ونيد تخصصی دارای م اصی ۳ مراکز تخصصی و کوک ‎gel gla 0593 SI Coe Poe UO‏ ‎APY Bee fA SKS ie‏ آموزش تخصصههو فوق ‎PRA‏ 5

صفحه 26:
ه شش ماهه آ: لفط با توسعه دا م شناسنامه مامور ی9؟3آنعیب؟ وه ‎٩9۰‏ بهای؟؟[#شگاههای منطقه توسعه دانش دالو ؟آزی ۱۲/۳ ند به دانشگاههای 399 منطت9 یا نی و فين معاونت طب ات کارشناسی تکمیل سند نها ‎nc PS il 9‏ نب ی تخصصي9ازی سنتی با | ید بالينى فارع التحصيلان وريكولوم آموزشى جهت رشته_تحصيلات تكميلي اتنوفارماكولوزي تبك باساب وني ‎PAD‏

صفحه 27:

رایگان