صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:
# با توجه به نقش, پر اهمیت تحقیقات پزشکی در ارتقاء سلامت وتوسعه چوامع انسانی مهمترین وظیفه معاونت پژوهشی. فراهم ‎ee‏ زورهش وتولید دانش نو؛ موجبات ارتقاء سلامت برای احاد مردم را فراهم می نمایند. در این راستا تدوین وابلاغ اولویتهای پژوهشی. ارتقاء کمی وکیفی تحقیقات کاربردی» توانمند ستازي محققین وانتشار نتایج تحقیق به ذی نفعان از مهمترین ماموریت های این معاونت می باشد.

صفحه 4:
معاونت های دانشگاه علوم پزشکی شه کرد ان معاوئت آموزشی ا#معاونت بهداشتی | معاونت تحمَیقات و فناوری !#معاوتت توسعه مُدیریت و منابع ‎Eos: eee‏ الامعاونت درمان #معاونت 1 ۳۰

صفحه 5:
[#اهداف ‎A‏ معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی و کرد در ای رسالت این دانشگاه که هملنا تأیْن و ارتقا سلامت برای آحاد مردم استان چهارمحال ومحال است. با اقدامات زیر داتشگاه را در جهت ماموریت خویش یاری می نماید. ‎ ‎١‏ تولد دس وارلثه آن ۲- اطلاع وسانی ۳- ترانمند سازی پژوهشگران در انجام امور تحقیقاتی 5 مین منلبع علمی ۵-فراهم آور3گ#شرلیط وامکانات لازم به منظور تسهیل انجام پژوهش 1- تشویق به انجام تحقیقات تیمی وچند مرکزی

صفحه 6:
7 / كب 2# 7 ‎alte‏ | اطان اشاس ' لك مجله علمى ‎(HSR) POLL ta yt‏ تحقیقات نظام سلامت .طرحهای وید ری اطلاعات ۰ ‎Ree ES‏ وسمینارها . کمیته تحقیقات دانشجویی » روابط بين الملل

صفحه 7:
دانشكده هاى دانشكاه علوم يزشكى شهركرد ‎oI‏ دانشکده بهداشت ‎ee Asi:‏ أله دانشکده پرستاری بروجن ‎sj‏ دانشكده يزشكى ‏اه دانتعده برایزشکی

صفحه 8:
تا یخجه 4 1 دانشگاه گلرء :۶ شهرکرد فعال آموزشی خود را از سال ۱۳9۵ با پذیرش دانشجو در وشته های پزشکی . پرستاری,و مامایی آغاز نمود در سا ۱۲۷۰ پلذیرش اولین گروه از دانشجویان بهداشت در ‎aes)‏ ادلی بهداشت معط در دانشگده پزشکی شهرکرد آغاز شد و به ترتیب در سالهای بعد نیز رشته های"کاردانی بهداشت خانواده و مبارزه با بیماریها در قالب گروه آموزشی بهداشت در دانشکده پزشکی پذیرش گردید.

صفحه 9:
1 oe ۰۱۳۸۳ ‏در دانشگاه علوم پزتکی فهرّکرد در سال‎ — 510g) oils ‏کر‎ us ‏جدا شده و به صورت مستقل دانشکده بهداشت‎ Sty ‏كروه بهكاشت ازا دانشكده‎ ‏فعالیت آموژشی خود را در قللب سه گروه آموزشی آمار زیستی و اپیدمیولوژی:‎ ‏گروه بهداشت"محیط و گروه بهداشت عمومی آغاز نمود.درسال ۱۳۸۳ دوره‎ ‏اش 2-۸ ۱۳۸۹9۵ کارشناسی پیوسته‎ ‏مهناسی بهداشت محظ و کارشتاسی ارشد مهندسی بهداشت محیط و کارشناسی‎ ‏ار زک ۰3۱ ۱۱ 5 یی ارشد آمار زیستی به دوره های‎ re, ٩۰-4۱ ‏آموزشی دانشکده اضاقه گردید. در مجموع این دانشکده تا پایان نیمه دوم‎ ‏تعداد ۱3۹۹ نفر دانشچوی فارغ التحصیل داشته است.‎

صفحه 10:
, IEQM (Iranian Education Quality Management) “i ‏کیفیت مالکوم بالدریج ابزاری برای خودارژیلبی دانشگاه هاست که‎ Je ‏اساس‎ ‏بازنگری منظم. سیستماتیک و جامع از فعالیتهای دانشگاه,ها را فراهم می سازد.‎ ‏لین خودارزیلبی به دانشگاه ها اجازه می‌دهد بطور شفاف نقاط قوت و زمینه‌های‎ ‏قلبل بهیود خود راشناسایی کند و برنامه‌هایی جهت بهبود ابعاد مختلف خود‎ ‏تدوین نماید. در این "راستا معاونت آموزشی وزارت متبوع : در قالب طرح‎ ‏ابر برنامه را هت اجرا به دانتتکده هایی از دانشگاههای علوم‎ )۶0۵( ‏پزشکی شهید بهشتی . ایران .گازندران . اصفهاگ.. جهرم . چهارمحال و‎ ‏بختیاری ۰ همدان ۰ قزوین و تبریز که داوطلب اجرای لین طرح بوده اند واگذار‎ رده است.

صفحه 11:
IEQM ‏اهداف‎ ‎ee a‏ و ارتقای سطح دانشگاه ها در تمامی ابعاد ‎-١ 4٩‏ كسكرضا یکلم ذیفعان ‏> 2۲ ایجاد تعاگلی بین وگو ها و انتظارات ذیتفعان 3 ۶- تضمین"موفقیّت دانشگاه ها در بلند مدت ‏21 ۵- حفظ پویایی دانشگاه ها ‎a‏ - ارتقای کیفیت خدمات آموزشی

صفحه 12:
مزایای استقرار 16001 ‎eis: ۳‏ از دیدگاه سیستماتیک و فراگیر : بر فرآیندهای آموزشی ‎oo ‏۶- ارزیابیمبتنی"بر واقعیات ‏* لشاركت گسترده کارکنان ‎PS Sa 1 ‏۳- توجه وی ‏* ۷- ارائه تصویر واقعی از فعالیتهای دانشگاه ها ‏۸- تبادل تجارب درونی و بیرونی دانشگاه ها با یکدیگر ‎-٩ *‏ استفاده از رویکرد خودارژیابی به منظور تعالی دانشگاه ها

صفحه 13:
رهبری آینده نگر در موسسات آموزشی ۰ تعللی مبتنی پر توجه به مشتریان موسسات ۳ » یادگیری فردی و سازمانی در موسسات آموزشی ۰ ارج نهادن به/کارکنان و ذینفعان موسسات آموزشی ۰ تمرکز,,بر آینده موسسات آموزشی, مدیریت نوآوری در موسسات آموزشی . مدیریت بر مبای واقیت در مرّمسات آموزشی ۰ تمرکز بر نتایج درموسسات ‎egy‏ تمانیک در 9ات آمواشی.

صفحه 14:
معیارهای اساسی مورد تاکید در ‎IEQM‏ 7 رهبرى ‎be‏ و استراتزی ۰ تمرگز پر دانشجویان ۰ ذینفعان و بازار . اندازه گیری"» آنالیز و مدیریت دانش ۰ تمرکز بر نیروهای کاری . مد یت فرآیندها ؛ تم رکوبرنتیج. رای کامل این معیار ها منجر ,"۱۰۰۰ متیاز مورد انتظار مدل مدّیریت کیفیث در محیط اجرا می گردد.

صفحه 15:
كاربردهاى 1101/1 ۳ 7 ‎٩۱‏ ۱- ابواری برای خودارزیلبی دانشگاه هابه منظور تعیین موفعیْت دانشگاه ها در مسیر تعللی. کمک به درک فاصله بین اهداف و واقعيتها و ترغیب به یافتن راه حلهای بهبود ‎٩‏ ۲- مبنلیی پرای"ایجاد زبان و تفکر مشترک در بین دانشگاه؛ها در تمامی حوزه ‎ese ck‏ ‏1 ۳- چارچوبی برای درگ, وضعیت فعلی دانشگاه ها . حذف دوباره کاریها و تشخیص انحراقات ‏1 6 جهت دهی دانشگاه ها به سمت استانداردهای مدیریت آموزش

صفحه 16:
تاربخچه دانشکده پرستاری و مامائی شه کرد اه 235 و وهای شهرکرد وا 13 5 6ژشکی شهرکرد در سال ۱۳۱۵ با پذیرش ۶۸ نفردانشجو دررشته کاردانی پرستاری و ۸۰ نفر دانشج در رشته کاردانی ماماثی دز ساختمان قدیمی . واقع در خیاپان ملت . نرسیده به میدان انقلاب کار خود را آغاز نمود و در سال تحصیلی ‎W‏ -,11با پذیرش 14 تفر دانشجو در رش های کاردانی اتاق عمل و هوشبری به کار خود ادامه داد و در تمسال اول سال تحخصیلی ‎٩۱‏ رشته کاردانی پرستاری به کارشناسی تبدیل گردید.

صفحه 17:
با کر بهره پرداری از ساختمان دانشگاه در سال ۱۳۷۷ 3انشکده از مکان قبلی به محل جدید واقع در رحمتیه انتقال ‎pammmeeet‏ تال حاضر (سال تحهیلی ۸۱ - ‎١ ۸٩‏ دانشکده دارای رشته های کارشناسی پرستاری پیوسته و ناپیژسته (دوره روزانه و شبانه) - کارشناسی مامایی (دوره روزلنه)کاردانی ماملئی (دوره روزلنه و شبانه) < کاردلنی تکنسین اتاق عمل می باشد و طبق آمار گرفته شده تا پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۸۲ - ۸۵ تعداد دانشجویان مشغول بّه تحصیل در دورةروزانه ۲۸۸ نفر و در دوره شبانه 10 نفر مى باشد. 2

صفحه 18:
| تاریخچه دانشکده پزشکی ۰ پرشکی هر کرد از سل ۱۳:8 با پذیرش ۱۱۰ دانشجوی پزشکی آغازبه کار کرد و از سال ۱۳۱ به طور مستقل و به عنوان اولین دانشکده دانشگاه علوم پزشکی شهرکردبه فعالیت آموزشی خود ادامه داد ۰ در حال حاء دردو نیگال دا وی پزشکی می پذیرد. این دشکده دارای معاونت های آموزشی علوم آپلیه و بالیئی . معاونت اداری - مللی و معاونت پژوهشی می ‎(gle ct, SOROS. cule pas, A onthe een men‏ تحصيلات تک | 1 کار شناسی اون نگ شار هيكروب شناسى ء رنتيك انسانى و ایمنی شناسی و وه های تخصصی داتلی » اطقا#66ینان می باشد در حال حاضر بیش از ‎٩۰‏ عضو هیثت علمی تمام وقت در قسمت علوم پایه و بالینی مشغول کار هستند. مراکز تحقیقاتی سلولی و مولکولی و گیاهان دارویی و ۸ آزمایشگاه و یک سالن تشریح در اين دانشکده فعال هستند.

صفحه 19:
یس مركز كامييوتر دانشكده يزشكى 00 wt ‎٩‏ مرکز تامیوثر دانشکده پزشکی شهرکرد دآرای سایت ‎pea‏ جهت استفاده دانشجویان با تعلاد ۳۰ دستگاه کامپیوتر و سایت کامپیوتر جهت استفاده اعشای هت عای ۲ : ۲۰ عدد کاب ونر و مامیپزهکانات جلنبی می باكلد ‏1 لس مرکز دارای فا بوده و در اختیار داشتن خطوط آینترنت پرسرعت در جهت خدمات آموزشی و پژوهشی به دانشجویان و اساتید محترم ایفای نقش میک ‏پشتیبانی از شبکه کامپوتری و کامپیوتر های دانشکده ها نیز بر عهده این مرکز ‏می باشد. ‎

صفحه 20:
‎aes eee,‏ «انشكره فشكا تا 3395 شروع كرد. در سال تحصيلى “88-87 برای رشته‌های کارشناسی پیوسته هوشبری . علوم آزمایشگاهیی وبرادیولوژی"پذیرش دانشجو آغاز گردید ,و دوره کارشناسی ناپیوسته هوشبری نیز از سال تحصیلی ۸۸-۸۹ شروع شد. تاسیس دوره های کارشناسی کاردرملنی. گفتار درملنی وفیزیوترلپی و نیز دوره تحصیلات تکمیلی در رشته هوشبری در دست بررسی است.

صفحه 21:
00 رشته هاى دانشكده بيرايز شكي 3 ۷ ۱ ۱ در حال /جاضر رشته های موجو tba ۱ ۲ ‏مربوطه به را‎

صفحه 22:
مراکز تحقبقاتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد 2 و مولکولی اب گیاهان دارویی 1 بیوشیمی,بالیئی اناعوامل اجتماعی تعبین کثنده سلامت

صفحه 23:
۳ بيمارستان امام رضا(ع) اردل * بیمارستان امام جواد ناغان ‎SA‏ بیمارستان یت الله کاشّانی شهر کرد 00 ان سیلالمهدا نارگن دبمار سا سا جرنقان ‎ ‎ ‎ ‏ارستان شهداء لردگان أل بيمارستان ولى عصر بروجن بیمارستان هاج ر(س) شه ركرد

صفحه 24:
تاریخچه بیمارستان آیت اللّه کاشانی تام ممارستان :مال ۱۳۰۱ 1 بازسازیبیمارستان : بال ۱۳۸۸ 1 بیمارستان يت ... کاشللی شهرکرد با فعالیت آموزشی- دژملنی در۷ طبقه وزیر بناى كل ۲۵۰۰۰ متر مربع و مساحت کل 7 ۲۰۰۰۰ متر مریم به عنوان یکی از بیمارستانهای هیّت امنایی کشور انتخاب شده است.

صفحه 25:
‎٩‏ تعلا ‏ ۳ ۱ ی :مس ۱ ۶ 2 ‎RO‏ پزشکان عمومی و متخصصل . یروهای وسمى: پیملنی طرحی و کلیه تیروهای شرکتی بیمارستان می باشد. میانگین درصد آشغال تخت بیمارستان 1۷۰ می باشد. ‎ ‏7 بیمارستان با دارا بودن ۱۳ آناق عمل فعال ماهانه به طور میانگین ۱۵۰۰ عمل اورژانس و الکتیو انجام می دهد. بیمارستان آیت ... کاشانی شهرکرد به عنوان مرکز ارجاع بیماران تروملئی در استان آماده ار ل#4بیماران و مراجعین عزیز می باشد.

صفحه 26:
نام بخش های ارائه دهنده خدمت ‎٩‏ حتل های بستری- اورژلنس - جراحی زان و مردان -ارّتوپدی زنان و مردان "ارولژی زنل و مردان - چشم پزشکی - 2 (گوش و حلق و بینی) - نروس رجری(جراحی مغز و اعصاب) - نرولوژی(داخلی اعصاب) ‏51 - فوق تخصصداخلی - سوّختگی - ۱-۲ :)| (مراقبتهای,ویژه) ‏۳ 3 1 ام بخش های فعال پاراکلینیکی ‏1 - رادیولویی ‏ سونوگرافی - سی تی اسکن آژمایشگاه - پاتولوژی - ‎Sk‏ خرن ‎٩‏ - داروخانه - نوار قلب - نوار مغز - مدارک پزشکی - کلینیک ویژه

صفحه 27:
بیمارستان هاجر (س) شهرکرد 1 شروع عملیات ساختمانی ۱۳۹۵ 3 سال بهره"پرداری ۱۳۷۱ 1 تعداد تخت آولیه ۱۲۸ با بخشهای زنان- جراحی زنان- داخلی زنان أن توسعه ساختمان ۱۳۷۹ بلوک) با سه طبقه و افزایش تخت ای بیمارستان به ۰ تخت و انتقال بیمارستان اطفال علی اصغر (ع) به بیمارستان هاجر (س) و از سال ۱۳۷۷ با انتقال بخشهای داخلی مردان- روانپزشکی- قلب- نوزادان- لا ار ارستان یت ا... کاشانی به هاچ ر[للق) تعداد تخت های فعال به ۲۶۰ و از سال ۷۹ به ۳۲۲ تخت افزایش یافت و در حال حاضر بیمارستان با۶۸ تخت فعال و بیش از ۲۰ بخش و واحد به مراجعین و بیماران خدمات رسانی انجام می دهد.

صفحه 28:
نام بخش های ارائه دهنده خدمت 4 اك تر ی تب ‎rrr) Sis‏ +7 لاکا ی و ران دنت عل زایشگاه ۱۱خون و روي كارا عدر ‎١‏ 1.اطفال ‎١‏ ۱۶اعصات و روای۱۵#.نوزادان 1١.أندوسكوبى7/إ١.دياليز‏ 1 :تالاسمى

صفحه 29:
هنگامی که دری از خوشبختي به روی ما | 7 بسته مشود ری دیگر با می نود ول Leis aegis anaes = ‏که درهای باز را نمی بینیم‎ = ‏مس شاه‎ ات

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان