صفحه 1:
صفحه 2:
بهار ۱۳۹۶
صفحه 3:
کچ ار
صفحه 4:
صفحه 5:
کنترل توجه در یادگیری یک متن بستگی به
تراهبردی دارد که آن را به کار مى بريم
صفحه 6:
( او - تسویپسنگه بسطری))
.تاو توب غلتان را دنبال می کند
«سنگ بطری را می شکند.
بيش بيتى اتضويوى ما قبل لز
ارائه کنفرانس
حدس مفهوم کارتها براساس
جنبه های مشترک
صفحه 7:
راهبردهایی که افراد را قادرمی سازند تا اسامی,
تاریخهاء و رویدادهای نامرتبط را از حافظه
بازیابی کنند. (نظام های بادیار)
ص /
تداعی اسامی یا
0 اعى اساس با dog
تصويرهاى ذهنى از قافيه سازى كلمه ها و
يدادها با بعضى |
رویدادها با بعضی : 31
مكان ها تصویرهای ذهنی
نظام های رمزگردانی
صفحه 8:
راهبردهاک شناختی در حل مسئله
صفحه 9:
:راهبردهاط شناسایپی و تمرین شده
00
ساختنديشه هایجدید و غیر معمول(تفکر ولگرا) -1
لجتناباز داوپیهایپ یشرس-2
تحلیلم جموعه هایذهنی رلیب رخورد با مسئله -3
روشرک ردننکاتمهم ی کم سئله -4
توجه کردنسه ولقعیتها و شرلیط مربوط به <5
مسيلة
صفحه 10:
انتقال دادن راهبردها شناختی
آيا مى توان نشان داد که راهبردهای شناختی به عنوان توانایی
های انسانی به موقعیت های جدید حل مسئله قابل تعمیم
هستند يا نه؟
ظرفیت های بنیادی
تفکر اصیل یا
ابتکاری ذاتی
سوال
اصلب
كروه دوم
صفحه 11:
شرايط
رنده
چند بار مطلب را با خود بگوء از آخر
کار کن» مسئله را به اجزاء تقسيم كنء براى تغيير رويكرد
۰ هایی
كروه بندى كتيد: مسكله راءبه اجزاه طبيعي أن قسمت
ans.
صفحه 12:
٠
راهبردهاى شناختى نوعى توانابى آدعى هستند كه بر
بسیاری از فرآیندهای درونی که برای یادگیرنده اهمیت
اساسی دارند. تاثیر می گذارند
صفحه 13: