صفحه 1:

صفحه 2:
< کانال تلگرام مهندسی صنایع و مدیریت ‎@qieSanaye‏

صفحه 3:
ا ل ل ‎S‏ لك بلكه تربيت مى شود. فروش ذاتى نيست بلكه 52500

صفحه 4:
5 3 is شکر خنده ای انگبین می فروخت که دل ها ز شیرینی اش می بسوخت 9 ree et 9 ee ow ‏كر او زهر برداشتى فى المثل‎ بخوردندى از دست او جون عسل سعدی

صفحه 5:
‎-١‏ جرا مردم از من مى خرند؟ (علل وعوامل خريد مشتريان از من) ‏۲- چرا مردم از من نمی خرند؟( علل وعوامل عدم خرید مشتريان از من) ‏۳- چه کنم که مردم بيشتر از من بخرند؟ ( راه كارها وروشهاى افزايش خريد از من ونخريدن از رقباى من)

صفحه 6:
ع- جرا من از فروشنده خاصى ميخرم؟ ه-جرا من از فروشنده خاصى نميخرم؟ ۶فروشنده خاص چه باید انجام دهد تا من از او بیشتر بخرم؟

صفحه 7:
cea Eevee ep ket PeWOne RYO eatBSer enn ‏بوده است؟‎ ‎eye aerB over‏ 7 ل نض ‎RIP] EIRY Ors) ROLE oe ORC

صفحه 8:
۰-چگونه با استفاده از عوامل شناسائی شده خرید يا عدم خريد »به اهداف بازاريابى و وظايف فروش خود سريعتر وبهتر دست يابم؟

صفحه 9:
* تشويق و ترغيب مشتريان فعلى براى خريد بيشتر * جذب و جلب خریداران کلیدی رقبا ‎pce yen aerate‏ ا ۱ 0 Ses

صفحه 10:
* مديريت ارتباط با مشتريان و ايجاد روابط بايدار با ذينفعان , * جایگاه سازی » شناسه (برند) معتبر وخوشنامی در هاف >>

صفحه 11:

صفحه 12:
hd KEEP IT SATISFYING SELLING ‏فروش رضايتمندانه‎ KEEP IT SUSTAINABLE SELLING ‏فروش بايدار‎ KEEP IT SUPERIOR SELLING فروش برتر

صفحه 13:
مشتری محصولی را میخرد؟ تأمین ظواهر مورد نظر چرا امکان دستیابی و خرید راحت تأمین نیاز های روانی انواع فایده ها یا مطلوبیت محمنولات از نی مشتزیان زمان دستیابی و خرید دلخواه اطلاع رسانی کافی محل دستیابی و خرید مطلوب

صفحه 14:
جرا مشترى محصولى را نميخرد؟

صفحه 15:
Response to service failure ۱۳ ‏ار تا‎ BON tet Se Urry Competition Found better service Ethical problem و99 pestered te ععععصا - + Conflict of interest Involuntary switching Customer moved Provider closed High price Price increases Unfair pricing Deceptive pricing Location/hours BCS (ou appointment + Wait for service ‘ore service failure Service Switching (۲ Service encounter failures Uncaring Impolite Unresponsive

صفحه 16:
5 ل جهار «ع» موفقيت

صفحه 17:

صفحه 18:

صفحه 19:

صفحه 20:

صفحه 21:

صفحه 22:

صفحه 23:
موتور شش سیلندر فروش 3 3 1 دانش فروش دانش كسب و كار 9-۹ صنعت 022

صفحه 24:

صفحه 25:
حرفه اى كيست؟ #توکل ‎Were Bit Sarr Breer er ep eer‏ ۱ و سختی ها ۳ باى بندى به اصولء قواعدء ضوابطه ارزشهاء اخلاق و فرهنگ مربوطه ‎eg‏ ‏استفاده از دانش وتجربه ومعلومات د19 در احرفة س >

صفحه 26:
”تعلق شور و اشتياق و عشق و علاقه به حرفه "تداوم بيكيرى» بشتكارء حضور و ارتباط دائم و همیشگی در حرفه 2 سر

صفحه 27:
“اتحول بويايى »تغيير » دكركونى وسازكارى با ا 9۳۳۰ "تکامل ‎eo See eee Te‏ ۳ تلاش براى رسيدن به اوج >>

صفحه 28:
۱ ? hat ‏چی؟‎ 38 ? ow ‏چون؟‎ ۷ ? hy ‏چرا؟‎ 34 ? ho ‏کی؟‎ ۷ ? hen ts ¥ ‏م۳‎ ex ? here =

صفحه 29:
مدل ارتباطى و نياز شناسى ‎<LOCATE»‏

صفحه 30:
- ببینید ۴ ۱ te ee ke bree eee ‏تواند با مشاهده ظاهر» پوشش و محل کسب و کار زندگی‎ ‏مشترى نكات زيادى را بيدا كند.‎ ‎Sie)‏ 0 درل ی فروشنده حرفه ای می کوشد مجموعه شنیده هاء ۳۳ یافته ها و دریافت های ناشی از 02 كفت و شنودهاء مشاهدات و مطالعات را به خوبی بهم ربط دهد تا نيازهاى مخاطب را بهتر بشناسد.

صفحه 31:
SK ‏سئوال کنید‎ QUESTION سئوالات درست» بجاء بموقع و کلیدی می توانند بسیاری از نیازهای پنهان را آشکار کنند. خوب سئوال کردن یکی از مهارتهای مهم فروشندگان حرفه اى است.

صفحه 32:
Life) (RS een OTHERS با همکاران» دوستان و آشنایان و بستگان مشتری در مورد او و انتظارات و ويزكيهايش صحبت كنيد تا ‎west gr)‏ ا ا ا 0 همدلی کنید ۱۱43 ۱۳۹۱9 خود را به جای مشتری بگذارید و موقعیت و وضعیت اورا درك كنيد.

صفحه 33:
۰ 2 درصد فروشندگان پاسخ های کاملی در مورد فرصت ها »وضعيت وموانع فروش ندارند. ۰ آنها حتی پاسخهای درستی در مورد اينکه « کجا ‎REP EP Ont WIEST ED eCE TD KBB]‏ بفروشند» ندارند. BST PA erred wees re ere LO ‏هستند.پاسخهای سریع .ساده وموثر در همه شرایط‎

صفحه 34:
۰ خبر خوب اين است كه « ياسخ ها» وجود دارند. ۰ خبر بد اين است که برای فروش موفق باید پاسخها رابا دقت وحوصله وجدیت : /شناخت ودرک کرد "احاطه داشت وباور کرد ”تمرين كرد وبكار كرفت

صفحه 35:
ویژگیهای اصلی یک فروشنده حرفه ای ات ۲0 9 لبخند» زست» شخصيت» آراستكى 0 ۳ ۱۰۱۹ alts (-Beo BY awe Ree sy «tly» Knowledge -O ‏دانش عميق و دقيق در مورد فروش ؛»محصولء شركت»‎ 7 دعن

صفحه 36:
©6- 5612516117117 «حساسيت» حساس بودن به فرصتها و نيازهاى بازار ومشتريان و م ا تلن ‎ewe‏ ‏شور وشوق وعلاقمندی نسبت به آنچه می فروشد ۱2 ‎ae‏ برخورد با شكستء دشوارى و بحران ها و رفع نها

صفحه 37:
ویژگیهای فروشنده قوی تحقیق و بررسی بازار ۳ rer rene ارتباط با مشترى و احترام به او استقامت و بردبارى SIS TS eye انتقاد 9 20 خدمت فراگیر و نواورى» خلاقيت و ابتكار

صفحه 38:
ویژگی های فروشنده ‎ee‏ 9 ‎yes)‏ له ‏بی توجهی یا کم توجهی به مشثربی ‎eS ves eave ‏اتكاى زياد به موفقيّت يا شرايط گذشته ‎parr PO ‏ا‎ Byer ‏رها كردن مشترى بس انز ۱3 ‏ارتباط ضعیف با واسطه ها و عدم احترام واقعی به آنان

صفحه 39:
ل اله ‎((AIDAS ))‏ * جلب توجه مخاطب (6110:0:1100 09-2 ‎SSB Cee‏ 0 عر 12 * ميل و انكيزه و كشش 6 اك اف © - 001100 Ages eo G = GCOMGEHOTOOD Peake ec

صفحه 40:
0۳ PROSPECTING & QUALIFYING شناساتی مشتریان بالقوه و احتمالی از طریق سرنخ فروش ازمنابع ومراکز گوناگون.

صفحه 41:
آتحاديه ها اتحادیه های حرفهای اطقهای بازرگانی سازمانهای دولتی اتحادیه های بازرگانی مکانها ساختمانهای اداری بزرگ سازمانهای توسعه مسکن. مراکز فروش پارکهای صنعتی رستوراتها فرودگاهها منالع مبر.نخ اطلاعات منتشر له و چاپی کوپن ها و کارتهای دریافت شده اطلاعات کامپیوتری ضورت خرید.های پستی لیست عضویت زوژنانه ها

صفحه 42:
©2- آمادكى براى ملاقات ‎PREAPROACH‏ ‎٠‏ كردآورى اطلاعات اوليه وكلى در مورد مشتريان بالقوه اا ا ل ال 6 بر

صفحه 43:
0 مراجعه و ملاقات با مشتری APPROACH ‏ايجاد زمينه ارتباطى و آغازى خوب با رفتار و ظاهرى‎ ٠ ‏مناسب و آراسته و اظهاراتى كرم و مناسب همراه با‎ ‏سوالاتى كليدى‎ 0 ‏كننده‎ Srey ‏از واژه های مثبت‎ 0 ‏برخورد و رفتارتأثيركذار‎ ٠

صفحه 44:
۶ معرفی و نمایش ‎PRESENTAION & DEMONSTRATION‏ ey Pre Te Be eee ne cere ee Bnd ‏وارتباط آنها با مقاصد »منابع و مطلوبيت هاى مشترى.‎ ‎٠‏ استفاده از مدل 12/8 الل/.

صفحه 45:
9- بررسی و رفع ایرادات و مخالفت ها ‎OBJECTIONS‏ ‎٠‏ شناختن و رفع كردن و رريوشن ساختن موانع» ابهامات و ایربادات خریداران با برخوردی مثبت و سازنده ‎۱ re ee a 1

صفحه 46:
© انجام معامله (بستن قرارداد) CLOSING ‏متقاعد ساختن مشترى از طريق بعضى از امتيازات و‎ * ‏نکات ناگفته‎ ال ل ا ل ل 20 ‎٠‏ ارزيابى آمادكى مشترى براى عقد قرارداد يا فروش ار

صفحه 47:
Peete FOLLOW-UP ‏اقدامات لازم براى ارسال »حمل »نصب .فاكتور و‎ ٠ ‏مورد نیاز مشتری‎ _ ee ‏ل‎ Sr ep wee Cordele FSS Pe CTR

صفحه 48:
توصیه های فروشندگی ‎-١‏ با صداقت؛ وقت شناسى و مهارتهاى مديريتى؛ اطمينان رادر ديكران بوجود آوريد. ‏؟- درستء ساده و كليدى سئوال كنيد (تا اطلاعات بهتر و بیشتری را بدست آورید). ‎00011 1 Penne Fe

صفحه 49:
‎ee 2‏ ۱ مناسب جذب کنید و حمایت نمائید. ‎20 BESS BBE wee oar) . ‏بدانید‎ ‏ع-به ملاقاتهاى حضورى و تقويت روابط و كسب اطلاعات معتبر بها بدهید.

صفحه 50:
/ا-كاربردهاى گوناگون محصولات را دانسته و با ‎Cir nee Paneer ear)‏ انطباق دهید. 1 BY Le Yew E BE rar eer RB ene HCPC DO Wel ao Sa) و تأیید بگیرید.

صفحه 51:
۰-بادداشت بردارید تا بهثر گوش 1( ترغیب نمائید و كنترل را در دست داشته باشيد. ‎-١‏ براى مشتريان و ملاقاتهايتان برنامه داشته باشيد. ‏۳۲- سعی کنید با کمک و راهنمائی هر یک از مشتریان فعلی با ۳ تا ۵ مشتری جدید آشنا شوید.

صفحه 52:
‎-١١‏ شور و شوق را يل ارتباطى مهمى دانسته و 00100000 ‏ع١-‏ موفقيت هاء اعتماد به نفس و انعطاف يذيرى و مثبت بودن خود را بموقع بروز دهید.

صفحه 53:
۵- سعی کنید بیشتر راست بگونید و اعتبار و آبرو ایجاد ۱ ع١-‏ از همه عوامل براى آمادكى مذاكره بهره بكيريد(آرامش روحىء؛ ورزش»ء تفريحات خانوادكى ا 2 سر

صفحه 54:
۷- پیش از شروع مذاکره کاملاً آماده و حاضر باشید تا ا ا ا م ا ا ۱ و مشتریان را درست مطالعه کنید تا بهتر عمل کنید.

صفحه 55:
- بعد از هر جلسه و ملاقات» سعى كنيد از طريق تلفن و نامه ويا بست الكترونيكى با مشترى تماس بكيريد. ۰- از تخصص خود برای تقویت روحیه اعتماد به نفس استفاده کنید. ۰۱- به همکاران خود کمک کنید تا به شما کمک کنند. 2 سر

صفحه 56:
۳ apy ‏ا‎ nev 07 ۳- با خودتان» شغلتان و شرکتی که کار میکنید صادق باشيد (كاهى رفتن بهتر از ماندن است). WED VCE ee ‏ل‎ oe ag ۵- خوش برخورد باشید. ee

صفحه 57:
‎Bremen ow BO ge‏ لل م از دریچه چشم دیگران دیدن نشانگر تسلط و مهارت شما در ‎Reet Pe |‏ ‎AU e we en cen ery 0 ‏صريح»‎ 00 BIC ‏2 ‏سر

صفحه 58:
/- واضح و شمرده صحبت كنيد. 4- موضوعات و مفاهيم مورد نظرتان را درست ارائه دهید و تأثیر گذار ‎gluat) aptly‏ 9 داستان» عکس). فروش را آغاز تعهدات آينده بدانيد.

صفحه 59:
یک عامل درونی و راه زندگی کردن است

صفحه 60:
www.drroosta.com

صفحه 61:
0 مطالعه دقیق پاسخها وتکرار مطالعه ©-انتخاب يى راه حل يا باسخ براى هر روز ©-شروع واستفاده از ياسخ انتخاب شده ا ال ار ‎OC RET BS ETO Beso]‏ و ال ‎gaily 2 dblal LLSO‏

صفحه 62:
۰ هر پاسخ وراه حل فروش را با فروشندگی خود رمز فروش:هریک از پاسخها را طوری در امور فروش دخالت دهید که متتاسب با شخصیت وسبک فروش شما باشد.

صفحه 63:
"چگونه قرار ملاقات می گذارید؟ "چگونه پیغام می دهید؟ ۷چگونه کالاها وخدمات خود را معرفی می کنید؟ ۱

صفحه 64:
”جكونه به مشترى عصبانى واكنش نشان مى دهيد؟ ‎LED Vere ea‏ ‎ESTE Tae‏ ان

صفحه 65:

صفحه 66:
<هيج جيز ثابت نيست هیچکس کامل نیست <موفقیت وشکست نسبی است ووابسته به چیزهای دیگر است

صفحه 67:
<شما ارباب واسباب موفقیت وشکست هایتان هستید ‎vis ee ee Clg‏ ل ل ‎Peep RS CW BBE Bap)‏ | ‎errr ey‏ ا ا ۷

صفحه 68:

صفحه 69:
و ۱ وتوانستن » است بنابراین: * هميشه پرانگیزه »شادابباروحیه وامیدوار باشید. " هميشه آماده يادكيرىء.تقويت دانش ومهارتها واحاطه بر راه كارها باشيد. * هميشه توانائی هایتان را بهبود بخشید وبا نتیجه گیری از کارها تواناتر شوید.

صفحه 70:
**دانائى باعث توانائى وبرنائى است.اين كفته را در زندكى وكسب وكار و فروش باور كنيد وبارور كنيد. توانا بود هر كه دانا بود كل 03 0 0ك **فروش آغاز تعهد وتعلق بيشتر است **“فروش بايان يك آغاز وآغاز يايان هاى ديكر است.

صفحه 71:
۵ آغاز وپایان هایتان بهتر از گذشته شوند. 0 فروش را از نقطه يايان »آغاز كنيد. 0 نقطه بايان فروش عبارتست از: - خشنودى وخاطره خوب Ble ey erro ee - مفید وموثر بودن منفعت وماندگاری

صفحه 72:
0 عوامل خشنودى وخاطره خوب را بشناسيد واز آنها استفاده كنيد. 0 روشها وراه كارهاى ايجاد«رضايت »رغبت وروابط ‎CORPO PI CBI RCI‏ »را تمرين كنيد. 0 روشها وراه كارهاى تازه اى براى « مطلوبيت» براى خود وخريداران وذينفعان بيابيد وبكار بكيريد.

صفحه 73:
‎-١‏ قبل از فروش با خريدار رابطه اى مناسب برقرار كنيد( فضاى دوستانه وصميمانه براى بذيرش اوليه) ‏"-زمينه هاى مشتركى با خريدار بيابيد( علائق وسلائق ا ‎A (CB‏

صفحه 74:
Oe PPB eee re Mere Weep rire y Yen en eee ESOS ROS a Eee Ny) A ey ree Spe) ۴-در تمامی مراحل آرامش داشته باشید ( جلوگیری از تنش). ۵-پس از رفع ایرادها ونگرانی های خریدار» زمانی برای ادامه مذاکرات تعبین کنید( آزمون آمادگی ت۲۳

صفحه 75:
ع-فضا وشرايط مطلوبى براى خريد وخريدار بوجود ‎eee -9 BY)‏ ۱ ۲03 ‎ve'r ey‏ ل نداردءراههاى كوناكونى دارد.نكته مهم استفاده درست 3 آنهاست.

صفحه 76:
۸-فروش یعنی «درستکاری»سخت کاری»پرکاری» همکاری»(کارائی فروش). 9-آماده شدن عآماده بودن وآمادكى فروش را هميشه جدی بگیرید( اعتماد به نفس فروش). ۰-مشارکت و دخالت دادن مشتری» لازمه موافقت ۱

صفحه 77:
۱- گاهی موفقیت ناشی از نوع تفکر و رفتار مخالف با تفکرات و رفتارهای متداول موجود است. مانلد تفکر و نکر ۳ ار را اف 2/2۳( ۳۳7 ‎mR ie hr ep ore en‏ ۱ انجام شد و از بشت در برش با مانع توانست ركورد م” فوت و 6 این به جا گذارد. ‎aT OR PO‏ افرادى اصيل خلق ميشرنة. افرائى كه با ديد عميق وكسترده خودءارزشهاى متمايز بودن را درك ميكنند وعادى بودن را خطرناك مى دانند.

صفحه 78:
و ‎Second‏ ‏دهند زندگی را از دست داده اند. و ل ۱7 وخوشبخت تری داشته باشید.

صفحه 79:
١-انسان‏ عادى خود را با دنيا سازكار مى كندو انسان غير عادى دنيا را با خودش سازكار مى سازد.اغلب پیشترفتها به انسانهای غیر عادی وابسته است. ۶-دانش باعث می شود که ما امن و سالم زندگی کنیم ‎Pe Peer Ce cer ar kent Pees en‏ کنیم نه خیلی علمی و منطقی باشیم.

صفحه 80:
0 و ‎ROOT Owe‏ تكامل»سعى كنيد با انجه داريد حركت كنيد تا خود را كامل كنيد. ۱ ‏ا‎ CW CIE i

صفحه 81:
ا ا ل ل زد شيرين است. " ١؟-خودتان‏ بزركترين منتقد خودتان باشيد. بجاى توجيه ۱ ere * ۲-اگر می خواهید مورد توجه قرار گیرید.به آدمها» الكوها ونكات آموزنده توجه كنيد.

صفحه 82:
* ۳- نحوه ی احترام گذاشتن وسپاسگذاری شما نسبت ا ‎PBC E Dr er‏ دیگران از شماست. " ع؟-براى موفقيت و خوشبختى در جستجوى نكات عجیب و غریب در زندگی نباشید بلکه به نکات ساده ‎TCE CHE NCC LENS erp)‏ ۱

صفحه 83:
راهنمای فروش خدمات ‎-١‏ ايجاد ارتباط نزديك و حضورى ‎ass)‏ ا ‎CS ee See eS RCO‏ درفريوش موثر است كه دليل آن برآورده ساختن نيازهاى روانى (توجه به مشترى) است. عوامل مهم: بازاركرائى همكانى: آموزش و برورش كاركنان و انگیزش مناسب است. =>

صفحه 84:
و eS ‏ا‎ ee ney ‏فروشنده در ارائه نتایج مطلوب است.‎ عوامل مهم: «صلاحيت و آكاهى؛ قدرت ارائه؛» دلسونى و مشكل كشائى» مشاوره و راهنمائى و برخويد حرفه اى در خدمات است. 2 مر

صفحه 85:
"- فروش غير مستقيم يكى از روش هاى فروش خدمات» روش فروش غير عوامل مهم: مشاوره و راهنمائى» مشكل شناسى و مشكل كشائى؛ 20 ‏ا 2 0 ل‎ neneces ‏ا ل‎ are ee = =

صفحه 86:
۴- ساخت و حفظ ذهنیت و تجسم مناسب شهرت و اعتبار سازمان هاى خدماتى در فروش خدمات بسيار م ل ل ل ل ل 206 خود جلب كرد. ۱ های مناسب ۵- فروش خدمات به شکل «مجموعه» ‎ewer‏ ا ‎anes DEP RE‏ ۱ تكميلى

صفحه 87:
برنامه ارائه خدمات به مشتریان ‎-١‏ انتظارات مشتريان را درك كنيد. 0 ‏ا‎ TOS ۳ ۳ ‏اس‎ Mee SOE ‏مشتریان اصلی و محوری.‎ * * مشتريان در حال رشد. ‎٠»‏ ساير مشتريان.

صفحه 88:
*"- اهداف خدمت را تعريف كنيد. ‎٠‏ شركت را از رقبا متمايز سازد. ‎٠‏ براى مشتريان قابل درك و ارزشمند باشد. ا ۳۰ ‎٠‏ قابل دستيابى باشد.

صفحه 89:
sree PL CY or eae ‏همه خدمتكزار و تاثير كذارند.‎ 9 4- خدماتى بيش از انتظارات مشترى ارائه دهيد. » نارضايتى ----- انتظارات مشترى> دريافت خدمت. ا انتظارات مشترى- دريافت خدمت. ۱۳ Ter EDN Pgh ‏ا ا ا‎ =>

صفحه 90:
ا ۱ آوريد. ل 6 2 0 oe a ‏ل‎ ‏انكييش‎ ٠ ‏پرورش‎ * * سنج

صفحه 91:
- رضايت مشتريان را اندازه كيرى كنيد. ‎٠‏ نظر سنجى از مشتريان خود و رقبا ا ل ‎Sra‏ ‏۱ ‏* مقايسه» علت يابى و باسخكوثى

صفحه 92:
‎-٩‏ مشتریان ناراضی و شاکی را شناسائی کنید. ‏* تحقیقات نشان میدهد که ۲۵درصد ‎fis‏ ۱ ناراضی هستند. ‎2 ‏ا‎ 0 Te BT

صفحه 93:
خدمات مشترى ‎eenenes‏ 0 ۳ آكاه كردن مشترى در مورد سياستها و رسالت خدمات شركت در نظر كرفتن افراد و ساختارهاى لازم و مناسب جهت ارائه خدمات و اهداف آنها راهنمائى هاى تكنيكى و زمينه سازيى اوليه ‎SEES eee Se ee‏ ات ‏اطلاعات و راهنمائى هاى اوليه ‏مشاوره و همفکری با مشتریان م >=

صفحه 94:
اداره كردن تقاضاى مشتريان 2 ۱99 سطح ۹ درستی سیستم ها Pe Pes tee eS ‏تجهیز مالی‎ 0 كت (eal REE vere ee BY

صفحه 95:
بازرسى كيفيت خدمات - پیگیری خدمات و رفع اشکالات CIE OT We Ri ‏ا‎ ae - سازمان مشتريان وفادار 2 SE Oe Se

صفحه 96:
نقش های فروشندگان خدمات وبازاریایی ‎ENTS IN ee eee‏ ‎CUSTOMER PARTNER‏ ERP e PES BeBe rere ONO BUYER/SELLER CO-ORDINATOR " تامین کننده خدمات مشتری ‎CUSTOMER SERVICE PARTNER‏ - ‎Bonet‏ =>

صفحه 97:
* کارشناس در رفتار خریداران ‎BUYER BEHAVIOUR EXPERT‏ ‎Oe Ke 5‏ اطلاعات ‎INFORMATION GATHERER‏ ‏" تحليل كر و برنامه ريز (طراح) بازا ر ‎MARKET ANALYST AND‏ ‎= PLANNER eS

صفحه 98:
ote Cove eis SALES FORCASTER POR ep erga MARKETING COST ANALYST ا ۳ ‎TECHNOLOGIST‏ ‏2 ‏سر

صفحه 99:

صفحه 100:
موفقیت و خوشبختی حاصل توجه به نکات بسیار ساده وبدیهی زندگی هستند. آنها را جدی بگیرید.

صفحه 101:
‎aS ub 125.‏ حرف را باید زد ‎ ‎ ‎| ‏رودباید شدو رفت ۳ ‏و ‎Pod eee ‏ب‎ ‎:( ‏احمد روستا‎ v.drroosta.com ‎

12,000 تومان