صفحه 1:
صفحه 2:
رسانه ها ۲6۵0۱2
9 ارتباطات. رسباندن پنام از فرد به؛فرد با فرد به-جمع:یا
جمع به جمع:با جمع به فرد دز کانالن مشخ است که
این کانال.نام زستانه گزفته است,
۲/۵55 60۱۵ رسانه های عمومی یک سویه ٩
مکیونت 6
رادیو / تلویزیون ٩
رسانه های تعاملی ٩
"۲61 ۶۴08۱ فردی ٩
weblog youtube facebook شبکه هاى اجتماعى ٩
viber
صفحه 3:
رشد رسانه ها ١ مهارن نشدنی
رساندرگن ارم سوگارسی (کنعرن فساد:در
ابعاد منطقه ای , ملی و بین المللی )
٩ ماجرای جراحی نیمه کاره رها شده در آذربایجان و
بازتاب در رسانه های مکتوب
9 تردید در سالم بودن روغن پالم و زلزله در صنعت
ات
9 ویکی آزمایش واکسن ها در آفریقا /
نظریه پدید آمدن ابولا با هدف کاهش جمعیت ....
صفحه 4:
سانه ها
در ر 1
٩ سرگرمی و تفریج .... تم قصه و سریال و طنزها
٩ رادیو و تلویزیون : صبح جمعه با شما و ساختمان
پزشکان / کار جدید مهران مدیری: اتاق عمل
(مسبوق به سریال شوخی کردم و ...)
6 حضور وزیز تهداشت ۶۳ تاد فرآیتد بولیده
صفحه 5:
صفحه 6:
حضور ما در رسانه ها 2
٩ افزایش آگاهی عمومی
0 سواد سلامت..... زبان ارتباط موفز دز زسانه ؟
٩ مفهوم پیام (انتقال معنی) و سهم هر دو سوی آن در توفیق این
ارفناط ( معنا رد مخاطه):
٩ معنی : حاصلی است از جریان شناخت 09۳10۳>و فراگرد
ارتباط 0۳0۳0۱6۵60۴ كه به صورت ترکیبهای پروتئینی در
مولکولهای سلولهای مغز ذخیره شده و محصول حیات اجتماعی
در بستر مشخصات ژنتیکی فرد است. محسنیان راد / ارتباط
شناسی / چاپ ششم 1384
٩ اخبار دستاوردهای نوین علمی ؟ رعایت ضوابط KT
احتمال انجاد تزسن:و وسواش تتلامنت:چقدر است؟
صفحه 7:
بازتاب رسانه ای پدیده های حقوقی
٩ خبرنگاران و دبیران سرویس روزنامه ها و مدیران تنظیم خبر با
گزینش اخبار جنایی و تعیین بازتاب پدپده های جنایی در
رسانه ها نقش موثری در شکل گیری افکار عمومی در مورد جرم
و عدالت ایفا ی کنید.
٩ فقدان جنبه های تحلیلی و تاکید بر توصیف پدیده های جنایی در
اخبار و رویدادهای جنایی مانع ایجاد درک و بینش صحیح نسبت به
عوامل وقوع جرم و راه های کنترل آن در مخاطبان شده است.
٩ گزینش اخبار جنایی بر مبنای شاخص های تعیین کننده «ارزش
خبری» پي آمدهای بی شماری از جمله بزرگ تمایی جرم های
خشونت آمیز و افزایش احساس ناامنی داشته است. (محمد
فرچن:ها /زفاه اجتماعن پاییز 85 / پوزتال جامع: علوم انسابی:)
صفحه 8:
حضور ما در رسانه ها 3
٩ ارتباط اجتماعی
٩ با همکاران و سیاستگزاران :
٩ بهره برداری از رسانه برای اهداف حرفه : فراخوان مشارکت در
انتخابات / پیشبرد اهداف تظام سلامت
© افزایش سرانه سلامت / ایجاد انتظار عمومی advocacy
٩ آموزش : رادیو سلامت / برنامه سپهر دانش و ... ارایه الگوهای
آموزشی 0۲0۲65510025 تحقیق نیوساوت ولز
۵ با بیماران و دیگر آحاد جامعه :
٩ ایتترنت به عنوان ابزاری در خدمت حرفه
0 وقت دادن در مطب
٩ آموزش بیماران ۲۸۵ در سایت شخصی
٩ مشاوره پزشکی: جنبه تبلیغاتی< تاثیر منقی در روابط حرفه ای!
٩ در موارد مختلف پخش اخبار پاتولید برنامه های خاص رفتار
واکنشی چیزی خر اتفشال را نشان می دهد؟
صفحه 9:
به اين مثال توجه كنيد
° A medical television survey was administered to
386 undergraduate medical students across
Years 1 to 4 at a university in New South Wales,
Australia.
© The survey collected data on demographics, year
of course, viewing of medical television
programs, perception of programs' realism,
depiction of ethics, professionalism and role
models.
© Medical programs offer considerable currency
and relevance with students and may be useful
in teaching strategies that engage students in
ethical lessons about practising medicine.
© Weaver and Wilson; licensee BioMed Central Ltd.
صفحه 10:
صفحه 11:
Australian medical students’ perceptions of
professionalism and ethics in medical
television programs
© Medical television programs offer students
fictional representations of their chosen
career.
© How undergraduate medical students’
viewing of medical television programs affect
students’ perceptions of professionalism,
ethics, realism and role models in the
programs.
© The purpose was to consider implications for
teaching strategies.
صفحه 12:
حضور ما در رسانه ها 4
٩ باز تعریف هویت شخصی و حرفه ای پزشکان
٩ عرفی شدن شخص پزشک بجای مقدس نمایی
© ( ترى برج عاج! )
footprint 5 Online professionalism ©
٩ تعریف حرفه و ویژگی های آن و ابعاد انسانی موردنیاز
حرفه برای تضمین صلاحیت همکاران آینده
Physicians back to school © لبعاد رسانه اعو حضوری
310 رسانه لی
0 تبیین نقش آفرینی حرفه در سلامت و توسعه پایدار جامعه
٩ متکی به تعریف عملیاتی 4 بعدی سلامت و آشنایی a سازو
کارهای رسانه ها (پزشکان متخصص علوم انسانی)
صفحه 13:
9 رسانه ها همان قدر که جذابند خطرناک هم مى
توانند باشند:
٩ مثال زلزله هاییتی و پزشکان بدون مرز
9 مثال های متعدد نقض رازداری در ایران و جهان
٩ درسهایی از ماجرای حضور رسانه ای کاندیداها در
انتخابات ملی...
© مناظره ها تيغ دو لبه اند.
© بزناقة نض ؟؟؟
صفحه 14:
چند تامل
٩ پزشکان هم در جامعه اطلاعاتی امروز خواسته و
ناخواسته در جایگاه پیام دهنده قرار می گيرند.
نتتواوزیتانه آ بای بهرهبردازیبیام گیزندگان
رسانه نیز هر روز ضروری تر می شود.
© الگوی ارتباط با بیمار دیگر ۵۲6۳۵۱5۳0 نیست.
9 برای.پزشک به غنوانپیام دهنده:غلاوه یر افزایش
سوا دوساءة. أى ازقتاظ آنناشی, آجمیت :دارد.
© هانق ارقياطات : روانشناسى: أقناغ و :::: در درويين
دانشكاهى يا مطالعات فردى يزشكان بايد جاى كيرند
صفحه 15:
چشم انداز
٩ رسانه ها را می توان با مشارکت نهادهای ذی مدخل
مجاب به رعایت الگوهای موردتایید حرفه و اخلاق
پزشکی کرد که توسط جامعه پزشکی تدوین شده باشد
(ستاد ترویج ... و ثالاظ)
gal آمر با توچة به مخدودرت فاد رنالة ها ذر برضی
کشورها آسان تر انجام می شود.
#سيماسكق ارين .سياستكر ازا ن سلا هته ون جاركاج
قانونگزاری. شاژمان مردم نهاذ خرفة.ای, خاکمیت
دولتی و سیستم قضایی راه رسیدن به چارچوبی عملی
برای تعامل مفید و موثر پزشکان با رسانه هاست.