صفحه 1:

صفحه 2:
رسانه ها ۲6۵0۱2 9 ارتباطات. رسباندن پنام از فرد به؛فرد با فرد به-جمع:یا جمع به جمع:با جمع به فرد دز کانالن مشخ است که این کانال.نام زستانه گزفته است, ۲/۵55 60۱۵ ‏رسانه های عمومی یک سویه‎ ٩ ‏مکیونت‎ 6 ‏رادیو / تلویزیون‎ ٩ ‏رسانه های تعاملی‎ ٩ "۲61 ۶۴08۱ ‏فردی‎ ٩ weblog youtube facebook ‏شبکه هاى اجتماعى‎ ٩ viber

صفحه 3:
رشد رسانه ها ‎١‏ مهارن نشدنی رساندرگن ارم سوگارسی (کنعرن فساد:در ابعاد منطقه ای , ملی و بین المللی ) ‎٩‏ ماجرای جراحی نیمه کاره رها شده در آذربایجان و بازتاب در رسانه های مکتوب 9 تردید در سالم بودن روغن پالم و زلزله در صنعت ات 9 ویکی آزمایش واکسن ها در آفریقا / نظریه پدید آمدن ابولا با هدف کاهش جمعیت ....

صفحه 4:
سانه ها در ر 1 ‎٩‏ سرگرمی و تفریج .... تم قصه و سریال و طنزها ‎٩‏ رادیو و تلویزیون : صبح جمعه با شما و ساختمان پزشکان / کار جدید مهران مدیری: اتاق عمل (مسبوق به سریال شوخی کردم و ...) 6 حضور وزیز تهداشت ۶۳ تاد فرآیتد بولیده

صفحه 5:

صفحه 6:
حضور ما در رسانه ها 2 ‎٩‏ افزایش آگاهی عمومی 0 سواد سلامت..... زبان ارتباط موفز دز زسانه ؟ ‎٩‏ مفهوم پیام (انتقال معنی) و سهم هر دو سوی آن در توفیق این ارفناط ( معنا رد مخاطه): ‎٩‏ معنی : حاصلی است از جریان شناخت 09۳10۳>و فراگرد ارتباط 0۳0۳0۱6۵60۴ كه به صورت ترکیبهای پروتئینی در مولکولهای سلولهای مغز ذخیره شده و محصول حیات اجتماعی در بستر مشخصات ژنتیکی فرد است. محسنیان راد / ارتباط شناسی / چاپ ششم 1384 ‎٩‏ اخبار دستاوردهای نوین علمی ؟ رعایت ضوابط ‎KT‏ ‏احتمال انجاد تزسن:و وسواش تتلامنت:چقدر است؟ ‎

صفحه 7:
بازتاب رسانه ای پدیده های حقوقی ‎٩‏ خبرنگاران و دبیران سرویس روزنامه ها و مدیران تنظیم خبر با گزینش اخبار جنایی و تعیین بازتاب پدپده های جنایی در رسانه ها نقش موثری در شکل گیری افکار عمومی در مورد جرم و عدالت ایفا ی کنید. ‎٩‏ فقدان جنبه های تحلیلی و تاکید بر توصیف پدیده های جنایی در اخبار و رویدادهای جنایی مانع ایجاد درک و بینش صحیح نسبت به عوامل وقوع جرم و راه های کنترل آن در مخاطبان شده است. ‎٩‏ گزینش اخبار جنایی بر مبنای شاخص های تعیین کننده «ارزش خبری» پي آمدهای بی شماری از جمله بزرگ تمایی جرم های خشونت آمیز و افزایش احساس ناامنی داشته است. (محمد فرچن:ها /زفاه اجتماعن پاییز 85 / پوزتال جامع: علوم انسابی:) ‎ ‎

صفحه 8:
حضور ما در رسانه ها 3 ‎٩‏ ارتباط اجتماعی ‎٩‏ با همکاران و سیاستگزاران : ‎٩‏ بهره برداری از رسانه برای اهداف حرفه : فراخوان مشارکت در ‏انتخابات / پیشبرد اهداف تظام سلامت © افزایش سرانه سلامت / ایجاد انتظار عمومی ‎advocacy‏ ‎٩‏ آموزش : رادیو سلامت / برنامه سپهر دانش و ... ارایه الگوهای آموزشی 0۲0۲65510025 تحقیق نیوساوت ولز ۵ با بیماران و دیگر آحاد جامعه : ‎٩‏ ایتترنت به عنوان ابزاری در خدمت حرفه 0 وقت دادن در مطب ‎٩‏ آموزش بیماران ۲۸۵ در سایت شخصی ‎٩‏ مشاوره پزشکی: جنبه تبلیغاتی< تاثیر منقی در روابط حرفه ای! ‎٩‏ در موارد مختلف پخش اخبار پاتولید برنامه های خاص رفتار واکنشی چیزی خر اتفشال را نشان می دهد؟ ‎

صفحه 9:
به اين مثال توجه كنيد ° A medical television survey was administered to 386 undergraduate medical students across Years 1 to 4 at a university in New South Wales, Australia. © The survey collected data on demographics, year of course, viewing of medical television programs, perception of programs' realism, depiction of ethics, professionalism and role models. © Medical programs offer considerable currency and relevance with students and may be useful in teaching strategies that engage students in ethical lessons about practising medicine. © Weaver and Wilson; licensee BioMed Central Ltd.

صفحه 10:

صفحه 11:
Australian medical students’ perceptions of professionalism and ethics in medical television programs © Medical television programs offer students fictional representations of their chosen career. © How undergraduate medical students’ viewing of medical television programs affect students’ perceptions of professionalism, ethics, realism and role models in the programs. © The purpose was to consider implications for teaching strategies.

صفحه 12:
حضور ما در رسانه ها 4 ‎٩‏ باز تعریف هویت شخصی و حرفه ای پزشکان ‎٩‏ عرفی شدن شخص پزشک بجای مقدس نمایی © ( ترى برج عاج! ) ‎footprint 5 Online professionalism ©‏ ‎٩‏ تعریف حرفه و ویژگی های آن و ابعاد انسانی موردنیاز حرفه برای تضمین صلاحیت همکاران آینده ‎Physicians back to school ©‏ لبعاد رسانه اعو حضوری 310 رسانه لی ‏0 تبیین نقش آفرینی حرفه در سلامت و توسعه پایدار جامعه ‎٩‏ متکی به تعریف عملیاتی 4 بعدی سلامت و آشنایی ‎a‏ سازو کارهای رسانه ها (پزشکان متخصص علوم انسانی) ‎

صفحه 13:
9 رسانه ها همان قدر که جذابند خطرناک هم مى توانند باشند: ‎٩‏ مثال زلزله هاییتی و پزشکان بدون مرز 9 مثال های متعدد نقض رازداری در ایران و جهان ‎٩‏ درسهایی از ماجرای حضور رسانه ای کاندیداها در انتخابات ملی... ‏© مناظره ها تيغ دو لبه اند. © بزناقة نض ؟؟؟ ‎

صفحه 14:
چند تامل ‎٩‏ پزشکان هم در جامعه اطلاعاتی امروز خواسته و ناخواسته در جایگاه پیام دهنده قرار می گيرند. ‏نتتواوزیتانه آ بای بهره‌بردازیبیام گیزندگان رسانه نیز هر روز ضروری تر می شود. ‏© الگوی ارتباط با بیمار دیگر ۵۲6۳۵۱5۳0 نیست. 9 برای.پزشک به غنوانپیام دهنده:غلاوه یر افزایش سوا دوساءة. أى ازقتاظ آنناشی, آجمیت :دارد. ‏© هانق ارقياطات : روانشناسى: أقناغ و :::: در درويين دانشكاهى يا مطالعات فردى يزشكان بايد جاى كيرند ‎

صفحه 15:
چشم انداز ‎٩‏ رسانه ها را می توان با مشارکت نهادهای ذی مدخل مجاب به رعایت الگوهای موردتایید حرفه و اخلاق پزشکی کرد که توسط جامعه پزشکی تدوین شده باشد (ستاد ترویج ... و ثالاظ) ‎gal‏ آمر با توچة به مخدودرت فاد رنالة ها ذر برضی کشورها آسان تر انجام می شود. ‏#سيماسكق ارين .سياستكر ازا ن سلا هته ون جاركاج قانونگزاری. شاژمان مردم نهاذ خرفة.ای, خاکمیت دولتی و سیستم قضایی راه رسیدن به چارچوبی عملی برای تعامل مفید و موثر پزشکان با رسانه هاست. ‎ ‎

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
32,000 تومان