کسب و کارفروش و بازاریابی

زمان ورود به بازار - Time to Market

صفحه 1:
زمان ورود به بازار ‎Time to Market‏ MGTools.ir

صفحه 2:
عنوان مراحل استفاده موضوع پیچیدگی

صفحه 3:
ith 0 رس 2 داد شاه که د ‎ee‏ 000 الست ‎ees a Sey‏ yes 00 seta Sagal ae ‏ا‎ oe eee eT Se Se a ‏چرخه.‎ Zn ue Soe eee ee 2 fies ce «۵ قرار amc ‏ار‎ من ‎oe‏ در تقاط خاصی از فرانند مورد نبال باشو

صفحه 4:
| 20 [ < چرخه عمر محصول (۱6ظ)0/۱6 ‎Product Life‏ مزایا قیمت بالاتر بعنوان نتیجه‌ای از اولین حرکت در بازار می‌باشد. هنگامی که شرکت محصولی را ۴ راه‌اندازی می‌کند که هنوز در سید محصولات رقبا موجود نیست, قیمت بالاتر محصولات را در بازار توجیه مى: مزیت رقابتی با راه اندازی محصول اول چرخه عمر محضول طولاتی امایل در نقطه س به‌سر بوده و در ‎cule‏ دآوری و باز گشت سر مایه بالاتری را بهمراه دار زمان کوتاه ورود به بازار هميشه بهترین راه‌حل نیست. از آنجاکه بسیاری از پروژه‌های توسعه محصول جدید از مدل‌های فرمول‌بندی خاصی همانند مرحله گیت یا شش پیروی می‌کنند. کاهش ‎TTM‏ ‏می‌تواند اين مفهوم را برساند که از یک چند مرحله از مدلهای قوق با عجله و پرش رد شده اند. بسیاری از کارشناسان معتقدند این کاهش می‌تواند کیفیت کل یا بخشی از ویژگی‌های محصول را کاهش دهد. به لب می‌بایست یک ترکیبی ‎gw‏ ۲۲0 و ۲01 انجام شده و این دو مدل برای تجارت باهم مدنظر قرار كيرد این ابزار برای تعبین زمان ورود محصول به بازار و سترآتزی‌های مرتبط با آن کاربرد دارد.

صفحه 5:
منابع مورد سح وم

صفحه 6:
براق كسب اطللاعات يشر بد وباسايت امجىتولز مراجعه ‎pee‏ MGTools,ir

رایگان