صفحه 1:
زمان ورود به بازار
Time to Market
MGTools.ir
صفحه 2:
عنوان
مراحل استفاده
موضوع
پیچیدگی
صفحه 3:
ith
0 رس
2
داد شاه که د
ee 000 الست ees a Sey
yes
00 seta Sagal ae
ا oe eee eT Se
Se a چرخه. Zn
ue Soe eee
ee 2
fies ce «۵
قرار
amc ار
من
oe در تقاط خاصی از فرانند مورد نبال باشو
صفحه 4:
| 20 [ < چرخه عمر محصول (۱6ظ)0/۱6 Product Life
مزایا قیمت بالاتر بعنوان نتیجهای از اولین حرکت در بازار میباشد. هنگامی که شرکت محصولی را ۴
راهاندازی میکند که هنوز در سید محصولات رقبا موجود نیست, قیمت بالاتر محصولات را در بازار
توجیه مى:
مزیت رقابتی با راه اندازی محصول اول
چرخه عمر محضول طولاتی
امایل در نقطه س بهسر بوده و در cule
دآوری و باز گشت سر مایه بالاتری را بهمراه دار
زمان کوتاه ورود به بازار هميشه بهترین راهحل نیست. از آنجاکه بسیاری از پروژههای توسعه محصول
جدید از مدلهای فرمولبندی خاصی همانند مرحله گیت یا شش پیروی میکنند. کاهش TTM
میتواند اين مفهوم را برساند که از یک چند مرحله از مدلهای قوق با عجله و پرش رد شده اند. بسیاری
از کارشناسان معتقدند این کاهش میتواند کیفیت کل یا بخشی از ویژگیهای محصول را کاهش دهد. به
لب میبایست یک ترکیبی gw ۲۲0 و ۲01 انجام شده و این دو مدل برای تجارت باهم مدنظر
قرار كيرد
این ابزار برای تعبین زمان ورود محصول به بازار و سترآتزیهای مرتبط با آن کاربرد دارد.
صفحه 5:
منابع مورد
سح وم
صفحه 6:
براق كسب اطللاعات يشر بد
وباسايت امجىتولز مراجعه
pee
MGTools,ir