صفحه 1:
زمان : ۲۳/۷/۱۳۸۴

صفحه 2:
۱ مركت بميران كافلى لليف فهرست مطالب: سازمان بعنوان يك سيستم * تعاریف ارز ش ا خلق ارزش انواع تفکر خلق ارزش زنحیره ارزش * مدیریت زنجیره ارزش * تحول استراتیک و زنجیره ارزش * زنجیره ارزذن پر لطیف وچردر

صفحه 3:
Gat \ ۱ مركت بميران كافلى لليف سازمان بعنوان یک سیستم : اطلاعات ل-» نتايج مقايسه شده با استاتدارنها (بازخور) درون دادد منابع "نیروی انسانی تاج مان alge -ماشین آلات وتجهیزات اطلاعات.

صفحه 4:
درکن بیان کا افلى اي یف ارزش ازدید زنجیره ارزش ومهندسی ارزش: کمترین هزینه برای اینکه عملکردها ویا خدمات لازم را در زمان ومكان مطلوب وبا كيفيت وقابليت اطمينان هروسيله مى توان بصورت موثر قابل اطمينان وخوب انجام داد. ارزش عبارتست از نسبت بهایی که یابت عملکرد مورد نظر وعیقیت مطلوب منظور می شود به هزینه ای که جهت دستیابی به عملکرد مورد نظر و کیفیت مطلوب بايد يودائقنه شو ارزش بوسيله درآمد كل اندازه كيرى مى شود و درآمد کل بازتابی از قیمت محصولات شرکت وتعداد محصولاتی است که می تواند بفروشد.

صفحه 5:
انواع اروش ارزش استفاده اهم ش مبادله ای هم ارزش هزینه ای .سس می شود که محصول , خاص عمل کند يا به هدق برسد. خواص.شاخصها و جذایتهای که موجپ می شوند که فرد آرزوی مالکیت یک شی را نماد آن شاخصی که یک محصول خاص به خاطرآن به فروش مي رسد خواص و يا كبفيتهابى كه ما را قادر مى سازد یک محصول را به جای محضول ديكر مبادله تماييم مجموع مواد كار و ديكر هزينه هاكه بايد به كار كرفت تا محصول تولید شود.

صفحه 6:
ارزش ارزش از دید مهندسی ارزش: جنبه های مرتبط با هر محصول جزء کاری(محصول)

صفحه 7:
رک مرا لیلد 52 : ۵ سه ارزش از دید مهندسی ارزش: ۴ | ره = ارزش ۳ ارز: اعتبار .+ ‎Is‏ ‏بهاء - ارزش د اعتبا استفاده ۳ هوینه = اررس عملکرد غیر ضروری +2 عملکرد ضروری ‎ae‏ ‏ارزش هزینه

صفحه 8:
مركت يجيرلا كافلى افيف چکونه ارزش ایجاد کنیم : رسيدن به عملكرد معادل ويا بهتر با هزینه کمتر. یعنی بالا بردن عملکرد محصول * دسترسی به اندازه . ظاهر . جذابيت و خصوصياتى كه مشتری می خواهد یعنی بهبود وضعیت محصول نگهداری سطح کیفیت با هزینه کمتر شناسایی وجدا سازی وحذف هزینه های عناصر غیر لازم از محصول وخدمات پعنی علاوه بر کاهش. اب از هزينه صورت مى كيرد. بكاركيرى فناورى وتو طتغةزاتشن | وجلق ‎Aas‏ يميم بقبَارت ديكر بكاركيرى قمام تغييرات موجود به سود محصول. جلوكيرى ازمصوف بى رويع متابع * کنترل نسبت ارزش به قیعت وپیدا کردن نقطه سربه سر برای هزینه, یفیت , قابيلت اطمينان 3 بکارکیری مکانیزمهای جلپ مجدد مشتری به مصرف محصول

صفحه 9:
خلق ارزش از دید زنجیره ارزش:

صفحه 10:
انواع تفکر خلق ارزش : سه ايجاد ارش از طريق خود مشتریان -بازنگری وچینش روایط. او نظامهاى كاري وتجاری - مديريت نظام ارزش ساز

صفحه 11:
درك سيراك افلوليف..-.....------- وظايف رهيران در منطق جديدارزش : ا تجديد نظر وبازنگری در پایگاه اطلاعاتی شرکت وجایگاه مشتریان 8 ايجاد تناسب ميقتتر ويهتر درکن فوانایشها و فعالیتهای زرزش ساز لا ایجاد اتحادها وپیمانهای جدید جهت عرضه کالا باخدمات

صفحه 12:
زنجیره ارزش و تامین : زنجیره ارزش ( 290 صلع ‎5a‏ ‏می شود در برگیرنده مجموعه ای از فعالیتهاست که برای طراحی . توليد . بازاريابى . تحويل ويشتتيبائى محصولات آن بكاركرفته. زنجیره ارزش بیان کنندهارزش کل بوده و در برگیرندهفعالیتهایارزش و سود ناخالص می باشد. زنجیره تامین | 20 باجح * فرآیند برنمهریزی اجرا وکفترل کارآمد جریاناطلعاتمرتب با آن از نقطه او مدیریت زنجیره ارزش ( مج تسام" أ تلاش وتمرکز جهت افزا مدیریت زنجیره تامین ( سم مه بابح لوتمعودر زوق ديري ی و ارزش در هر قسمت از زنجبره ارش

صفحه 13:
زنجیرهاوزش شمركت ‎١.‏ أ زتجبرهارزض تامينعنتده oi ye ‏زنجیهارزش‎ زنجیره ارزش موسسه تجاری زنجیره ارزش خریدار كاتالهاى زتجيره رشن زنجير ارش تامين عند

صفحه 14:
بازاريابى وفروش || تدارعات بیروفی.

صفحه 15:
مدیریت زنجیره ارزش : ‎-١‏ كاهش هزينه هاى عملياتى وتوليدى - كارآتر شدنٌ نحوه استفاده أزمتايع ‏+ افزايش مشاركت كاركنان ‏۴ بهبود کفیت ‏۵ کاهش زان مورد نتفر بای بدست آورد زار وافزایش سهم بازار ۶ کامش ضایعات ‏۷- تعریف فرآینده وپروژه ها ‏4- دستيابى به نتايج أتعلمئن و واقفى ‏4- افزايش سود واقعی

صفحه 16:
Aa DE Nacsa مفایسه رنجیر» ارزشس وزنجیر* تامين:

صفحه 17:
۱ مركت بميران كافلى لليف فعالیتهای ارزش سود اماد هزینه کل تشریح زنجیره ارزش پور: عبارتند از فعالیتهای فیزیکی . تکنولوژیکی مشخص که یک شرکت انجام می دهد وازطریق این فعالیتها محصول با ارزش برای مشتريان توليد مى كنئد. مجموع هزینه های پرداختی برای انجام فعالیتهای ارزش وتان

صفحه 18:
تشریح زنجیره ارزش پورتر: سود ناخالص بازاریایی وفروش

صفحه 19:
*| استفاده از تعنولوژی مناسب برایحمل ونقل ورودیبا استفاده از تکنولوژی مناسب برای آزمایش ورودیها خرید مشارکتی با ساير واحدها كسب وكار بررسى وتحقيق بيرامون سابقه تامين كنندكان وتعداد وتركيب تامين كشندكان ميزان سرمايه كذارى براى دسترسى به اطلاعات هزينه هاى تامين كنتدكان

صفحه 20:
8" تشریح زنجیره ارزش پورتر: بررسی وتعیین نوع تعنولوژی مورد نیاز داشتن برنامهزمانبندی شده برای سفارش خریددارییهای مورد نیز تحویل کرفتن ورودیها مورد نیز براساس یک برنامهزمانیندی شده استفاده از تكنولوذى مناسب براى انتقال و جابجابى مواد اوليه و محصول در خط تولید استفاده از تكتولوزى مناسب يرلى بسته بندی استقاده از تكنولوزى مناسب جهت أزمايش محصول

صفحه 21:
ارتباط با واحدهای دیکر م نرخ ضایعات در زمان تحویل استفاده از تكنولوزي مناسب براى بسته بند .استفاده از سيستم اطلاعات و ارتیاطات

صفحه 22:
بازاریابی و فروش تشریح زنجیره ارزش پورتر: استفاده از نیروی فروش با یفیت. استفاده از ترفيع در فروش ‎٠‏ استفاده از سيستم هاى اطلاعات وارتباطات. ‎ ‎ ‏استفاده از تحقيقات بازار براى نياز سنجش مشترى و.

صفحه 23:
تامین قطعات موره نيا استفده از تعنولوژی مناسب برای آزمایشها و تشخیص. استفاده از سیستم املاعات و ارتباطات

صفحه 24:
استفاده از سیستم های اطلاعاتی

صفحه 25:
بد ‎ee‏ تشریح زنجیره ارزش پورتر: ارائه تكنولوذى براى اثبار و انتقال مواد ‎ale‏ محصول متحسر به قرد ‏تهیه نم افزارهای مورد ثياز ‎ ‎ ‏تهیهتعنولوژی ومتدلوژیهای موردنیاز رای تحقیقات بازار ‎

صفحه 26:
تشریح زنجیره ارزش پورتر: پشتییانی از حمل و نقل ورودیها تهيه عواد خام با عبفيتا 4-2 | تهيه تجهيزات با كيفيت متناسب اتهبه قطعات بدكى مناسب

صفحه 27:
حوزههای پشتیبانی عمومی SDSS It ‏اس ۳ )| سید دی ] [ تعامل با سایر ذینفعان‎ || SoS es

صفحه 28:
: ‏تعاریف مدل تحول استراتژیک‎ Hee Ames ‏حوزه اصلی‎ ‏قا شامل دو حوزه اساسی هر كسب و كار يعنى توليد .عمليات و بازار ومشتری می باشد.‎ پشتیبانی اصلی: حوزمهایی هستند که بطور مستقیم به دو حوزه اصلی پشتیبانیهایلازم برای تحقق اهداف واستراتزی های خود راارایه میدهند و شامل اتدارك وروديها وتدارك خروجيها مى كرد خوزء يشديباي) المومي قا حوزههاى اصلى و بشتيبانى اصلى نبازمئد مقدمات و بسترهايى هستند تا بتوائتد كار خود را به انجام برسائند. شش حوزه شامل سبک مديريت و رهبرى, منابع مالى. منابع انسائى. سيستمهاى اطلاعاتى و اطلاعرسانى. تحقيق و توسعه و تعامل با ساير ذينفعان ابن ماموريت را ‎Si ose‏

صفحه 29:
‎yas‏ كافلى لليف مدل تحول استراتژیک و زنجیره ارزش: ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏تداركات داخلى ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 30:
تسس ‎i‏ ی ۳ زنجیره ارزش در صنعت تیشو: زنجیره لرزش در صسنعت تب تولید کنندکان ماشین آلات تولید تیشو ee. a = ۳7 ۳ ۱ ‏را‎ ; we ‏خی‎ aS مصرف کنندگان محصولات )31 48(

صفحه 31:
7 مركت يسيران ‎Bib‏ زنجیره ارزش در Erb) orm

صفحه 32:
افزايش آزادى عمل بر تغيبر تامين علندكان Aa dag ‏كافش زمان‎ افزايش وفاى به عهد تامين كنتدكان خريد متنلسي ‎Ut‏ اثامين بموقع مواد 4 اقدامات | رید یی سای وج تلد یات شاپ بار در لطي بوسيله نرم الزار مو صورت مى كيرد ای ود ی مش اعمال مكائيزمهاى كنقرلى در قرارداد خريد داخلى در 'مورد زمان تحويل وعاد قراردادهاى نسبتا بلندمدت. 0 حفظ تقدنيكى .عدم تحميل هزيثه هاى اضافى در زمینه نداشت مود | ورود مواد ب كيفيت به خط توليد و تاثير نهابى در كيفيت محصول توليد هی تین مدومن نموه تعمل م اش قرت اه نی امن نکن باوج به شرايط. مسب نوصي |

صفحه 33:
own 6 ‏محصول‎ a ty Cat a se ‏عاعش‎ ناه ری دقیق تولفات تلد ‎tate‏ ضايمت توليد »2 اتنوع توليد « اقدامات بهينه سازى استريج فلت (كششى لتوماتيك فلت وواير) مر حوير/ ابه روز رسائي سيستم هاى غلقت سنج در حريو © سس قصب سيستم تيم فز در هوي اراه اندازى سيستم بازيافت الياف بد از بساب اسان تلد در ویر ae ‎aise ati a‏ هی وید و ولد ‎ ‎ ‎ ‏تيع | ‏افزايش عمر مفيد فلت و واير .افاي كيفيت كاغذ از لحاظ. ‎ee‏ ‏مصوره جره ييه ) ‎ ‏عامش توقفات . تصميح مكائيزم شستشوى فلت و واير.. ‎ts Saks la‏ ‎ ‏|أبتؤكشت مناسي عافذ بركشتى به خط تونيد ‏ مصرف يهيتة) از عرض كاف ‎ ‎ats‏ ضايعات كاغذ در فر ين توليد: ايجاد صرفه انتصاء و بهينه سازى سيستم هاى محيط زيصت ‎ ‎ ‏ابموقع ‎ ‎ ‎ae ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 34:
اقدامات يجاح رن ل ‎ae‏ / افزايش توليد د واحد زمان : بيوستكي هنك توليد ارتقاء خواص كيفى كاذ بويزه رمي ولطافت محصول sig aaa ‎tats‏ ضایعت.کهشتولفات تلد ‎ ‎0 ‏|[ وس ی ورن ی و ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎tena‏ وه سوه سینت یی ‎ ‎ ‎۱ ‎ ‎se ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 35:
777 زنجیره ارزش در لطیف وحریر: = ۱ 5 = i = | ou ۳ 1۳35 } 7 سم

صفحه 36:
— ‏جم م‎ as حضوردر بازارهاى متطة .© افؤليش ميزان صادرات < اخريد تيو و فروش آن (عمليات بازركائض) ...© تلاش براى اخذ نمايندكي توليد كشتدكان معتير جهاتي ‎od‏ ‏جمع أورى دوره اى اطلاعات بازار 2

صفحه 37:
افزايش ميزان رضايت مشقرى 000 لايش مه رین ‎wanes, aH‏ | م رسيم ‎me‏

صفحه 38:
ريد سراد اف زنجیره ارزش در لطیف وحریر: اه ‎es‏ = ‎poe) (ee | Gea‏ 7 يك

صفحه 39:
‎it‏ سرد مد باون ‎=| (= ‏برزاری هاش ای با محصو ات شرفت افزايش ميزان تعمل بين شركت و مشتريان ‎Span) (ene ‎ ‏تم لیات از ی سای در دم )6 ‎ ‏أ ‏( ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 40:
"7" زنجیره ارزش در لطیف وحریر: ae روا سازی چرین اطلعات در شرعت. ري اقدامات اوليه جهت استقرار اتوماسيون لدارى 0 ‎١1)‏ شكلدعى بايكاه مناسب داده ها مورد ثيازبراى تحليلها

صفحه 41:
انجام امور از طریق برون ‎sah‏ افزايش سطح تحصيلات كارعنان بروت سيارى تعميرات و طرح وبرتاه طراحى وتدوين ساختار سازمائي جديد. بركزارى دوره هلى أموزشسى متعدد مطابق با برنامه | Anes شك كيرى ساختار چدید طابق با حوزه هی تحول سید aaa)

صفحه 42:
بایان

باسمه تعالي زنجيره ارزش شرکت محصوالت كاغذي لطيف زمان 23/7/1384 : فهرست مطالب: سازمان بعنوان یک سیستم تعاریف ارز ش خلق ارزش انواع تفکر خلق ارزش زنحیره ارزش مدیریت زنجیره ارزش تحول استراتژیک و زنجیره ارزش زنجیره ارزش در لطیف وحریر سازمان بعنوان یک سیستم : کنترل اهداف ،استراتژيها،خط مشي ها ،برنامه ،بودجه ،استانداردها ارزش برون داده پردازش درون داده محصوالت وخدمات وظایف سازمانی منابع محصوالتخدمات -اطالعات تولید بازاریابی مالی نیروی انسانی -سایر وظایف اطالعات نتایج مقایسه شده با استانداردها (بازخور) نیروی انسانیمنابع مالیموادماشین آالت وتجهیزات -اطالعات محیط تعاريف ارزش ازديد زنجيره ارزش ومهندسي ارزش: كمترين هزينه براي اينكه عملكردها ويا خدمات الزم را در زمان ومكان مطلوب وبا كيفيت وقابليت اطمينان مناسب انجام داد. ارزش كمترين هزينه اي كه توسط آن يك عملكرد را به هروسيله مي توان بصورت موثر قابل اطمينان وخوب انجام داد. ارزش عبارتست از نسبت بهايي كه بابت عملكرد مورد نظر وكيفيت مطلوب منظور مي شود به هزينه اي كه جهت دستيابي به عملكرد مورد نظر و كيفيت مطلوب بايد پرداخته شود. ارزش بوسيله درآمد كل اندازه گيري مي شود و درآمد كل بازتابي از قيمت محصوال ت شركت وتعداد محصوالتي است كه مي تواند بفروشد. انواع ارزش از ديد مهندسي ارزش: ارزش استفاده ارزش اعتبار خواص ،شاخصها و كيفيتهاي كه موجب استفاده كار ياخدمت شده وباعث مي شود كه محصول ،خاص عمل كند يا به هدف برسد. خواص ،شاخصها و جذابيتهاي كه موجب مي شوند كه فرد آرزوي مالكيت يك شي را نمايد -آن شاخصي كه يك محصول خاص به خاطر آن به فروش مي رسد. ارزش ارزش مبادله اي ارزش هزينه اي خواص و يا كيفيتهايي كه ما را قادر مي سازد يك محصول را به جاي محصول ديگر مبادله نماييم . مجموع مواد ،كار و ديگر هزينه ها كه بايد به كار گرفت تا محصول توليد شود. ارزش از ديد مهندسي ارزش: ارزش استفاده عملكرد كيفيت صرف كمترين زمان مزايا تجهيزات قابليت سرويس دهي رضايت جنبه هاي مرتبط با هر محصول جزء كاري(محصول) ارزش از ديد مهندسي ارزش: محصول پول اعتبار +كاربرد بهاء عملكرد اعتبار + هزينه عملكرد غير ضروري هزينه = = ارزش ارزش عملكرد استفاده + عملكرد ضروري = = ارزش ارزش چگونه ارزش ایجاد کنیم : رسيدن به عملكرد معادل ويا بهتر با هزينه كمتر ،يعني باال بردن عملكرد محصول دسترسي به اندازه ،ظاهر ،جذابيت و خصوصياتي كه مشتري مي خواهد يعني بهبود وضعيت محصول نگهداري سطح كيفيت با هزينه كمتر شناسايي وجدا سازي وحذف هزينه هاي عناصر غير الزم از محصول وخدمات يعني عالوه بر كاهش، اجتناب از هزينه صورت مي گيرد. بكارگيري فناوري وتوسعه دانش وخلق محصول جديد.بعبارت ديگر بكارگيري تمام تغييرات موجود به سود محصول. جلوگيري از مصرف بي رويه منابع كنترل نسبت ارزش به قيمت وپيدا كردن نقطه سربه سر براي هزينه ،كيفيت ،قابيلت اطمينان و.... بكارگيري مكانيزمهاي جلب مجدد مشتري به مصرف محصول خلق ارزش از دید زنجیره ارزش: اولويت بندي فرصتها تعريف راه حلها ممكن جستجو وكشف نقاط قابل بهبود ارزيابي سناريوها وراه حلها بر اساس معيارهاي تعريف شده انتخاب راه حل عملياتي كردن راه حل همكاري با شريكان در شبكه ارزش جهت يافتن راه حل تعريف سناريوهاي راه حلها همكاري با ساير اعضاي شبكه nارز ش جهت پاسخ به نياز و خواسته مشتري يافتن نقاط بالقوه كه مي تواند راه حل باشند. فهم و درك خواسته هاي مشتري صحبت با مشتري در مورد نيازهاي وي تعريف شريكان ديگر در شبكه ارزش تالش براي درك نيازها وخواسته هاي مشتري انواع تفکر خلق ارزش : نوع ديدگاه پيش فرض نظريه استراتژي سنتي اقتصاد صنعتي(توليدمحور) كسب موقعيت در زنجيره ارزش جايابي در زنجيره ارزش مدرن اقتصاد پويا (بازار محور) خلق ارزش ايجاد ارزش از طريق خودمشتريان بازنگري وچينش روابطو نظامهاي كاري وتجاري -مديريت نظام ارزش ساز وظایف رهبران در منطق جدیدارزش : تجديد نظر وبازنگري در پايگاه اطالعاتي شركت وجايگاه مشتريان ايجاد تناسب بيشتر وبهتر دربين تواناييها و فعاليتهاي ارزش ساز ايجاد اتحادها وپيمانهاي جديد جهت عرضه كاال ياخدمات زنجیره ارزش و تامین : زنجيره ارزش ( )value chain زنجيره ارزش ،در برگيرنده مجموعه اي از فعاليتهاست كه براي طراحي ،توليد ،بازاريابي ،تحويل وپشتتيباني محصوالت آن بكارگرفته مي شود. زنجيره ارزش بيان كننده ارزش كل بوده و در برگيرنده فعاليتهاي ارزش و سود ناخالص مي باشد . زنجيره تامين ( )supply chain فرآيند برنامه ريزي ،اجرا وكنترل كارآمد جريان مواد اوليه ،موجوديهاي درجريان ساخت ومحصوالت نهايي و همچنين جريان اطالعات مرتبط با آن از نقطه اوليه تا نقطه مصرف كه با هدف تامين نيازهاي مشتريان انجام مي شود. مديريت زنجيره ارزش ( ) value chain management تالش وتمركز جهت افزايش ارزش در هر قسمت از زنجيره ارزش مديريت زنجيره تامين ( )supply chain management تمركز بر روي مديريت جريان كاال و اطالعات در داخل زنجيره تامين بمنظور دستيبابي به باالترين ميزان پاسخگويي به نياز وخواسته هاي مشتريان با كمترين هزينه زنجیره ارزش: زنجيره ارزش عرضه كننده كانالهاي زنجيره ارزش زنجيره ارزش شركت زنجيره ارزش تامين كننده زنجيره ارزش موسسه تجاري زنجيره ارزش موسسه تجاري زنجيره ارزش خريدار كانالهاي زنجيره ارزش زنجيره ارزش تامين كننده زنجيره ارزش موسسه تجاري زنجیره ارزش ازدیدگاه پورتر: حا شي ه اطالعات خدمات خدمات بازاريابي وفروش بازاريابي وفروش تداركات بيروني تداركات بيروني زير ساختهای موسسه شيه حا مديريت منابع انساني توسعه تكنولوژي تداركات جريان نقدي عمليات عمليات تداركاتداخلي تداركات داخلي مدیریت زنجیره ارزش : -1كاهش هزينه هاي عملياتي وتوليدي -2كارآتر شدن نحوه استفاده از منابع -3افزايش مشاركت كاركنان -4بهبود كيفيت مديريت زنجيره ارزش - 5كاهش زمان مورد انتظار براي بدست آوردن بازار وافزايش سهم بازار -6كاهش ضايعات -7تعريف فرآينده وپروژه ها -8دستيابي به نتايج مطمئن و واقعي -9افزايش سود واقعي مقایسه زنجیره ارزش وزنجیره تامین: جريان اطالعات جريان مالي مواد اوليه مشتري نهايي جريان مواد بازاريابي توليد وعمليات مديريت خريد پشتيباني تشریح زنجیره ارزش پورتر: فعاليتهاي ارزش عبارتند از فعاليتهاي فيزيكي ،تكنولوژيكي مشخص كه يك شركت انجام مي دهد وازطريق اين فعاليتها محصول با ارزش براي مشتريان توليد مي كنند. سود ناخالص هزينه كل مجموع هزينه هاي پرداختي براي انجام فعاليتهاي ارزش مي باشد تشریح زنجیره ارزش پورتر: سود ناخالص تداركات وروديها عمليات زنجيره ارزش فعاليتهاي اصلي تداركات خروجيها بازاريابي وفروش خدمات پس از فروش فعاليتهاي ارزش زير ساختها فعاليتهاي پشتيباني مديريت منابع انساني توسعه تكنولوژي تهيه وروديها تشریح زنجیره ارزش پورتر: ارتباط با تامين كنندگان جايابي تامين كنندگان داشتن برنامه زمان بندي براي تحويل وروديها حمل ونقل وروديها بطوريكه كمترين آسيب را ببيند تداركات و وروديها حمل ونقل وروديها بطوريكه در كمترين زمان ممكن به قسمت عمليات برسد استفاده از تكنولوژي مناسب براي حمل ونقل وروديها استفاده از تكنولوژي مناسب براي انبار داري و حفاظت از وروديها استفاده از تكنولوژي مناسب براي سيستم اطالعات و ارتباطات استفاده از تكنولوژي مناسب براي آزمايش وروديها خريد مشاركتي با ساير واحدها كسب وكار بررسي وتحقيق پيرامون سابقه تامين كنندگان وتعداد وتركيب تامين كنندگان ميزان سرمايه گذاري براي دسترسي به اطالعات هزينه هاي تامين كنندگان تشریح زنجیره ارزش پورتر: بررسي وتعيين نوع تكنولوژي مورد نياز داشتن برنامه زمانبندي شده براي سفارش خريد داراييهاي مورد نياز تحويل گرفتن وروديها مورد نياز براساس يك برنامه زمانبندي شده عمليات نرخ ضايعات استفاده از تكنولوژي مناسب براي انتقال و جابجايي مواد اوليه و محصول در خط توليد استفاده از تكنولوژي مناسب براي بسته بندي استفاده از تكنولوژي مناسب جهت آزمايش محصول استفاده از سيستم هاي اطالعاتي تشریح زنجیره ارزش پورتر: ارتباط با واحدهاي ديگر جابجايي كانالهاي توزيع نرخ ضايعات در زمان تحويل تداركات خروجيها استفاده از تكنولوژي مناسب براي حمل و نقل خروجيها استفاده از تكنولوژي مناسب براي بسته بندي استفاده از سيستم اطالعات و ارتباطات تشریح زنجیره ارزش پورتر: استفاده از تبليعات باال وكيفيت استفاده از نيروي فروش با كيفيت برقراري ارتباط با كانال توزيع و خريداران بازاريابي و فروش استفاده از ترفيع در فروش استفاده از سيستم هاي اطالعات وارتباطات استفاده از تكنولوژي مناسب براي ثبت واخذ سفارش استفاده از تحقيقات بازار براي نياز سنجش مشتري و... تشریح زنجیره ارزش پورتر: آموزش خريداران ارائه خدمات با كيفيت نصب سريع خدمات بعد از فروش تامين قطعات مورد نياز خريدار استفاده از تكنولوژي مناسب براي آزمايشها و تشخيص استفاده از سيستم اطالعات و ارتباطات تشریح زنجیره ارزش پورتر: ستفاده از سيستم هاي اطالعاتي مديريت زير ساختها استفاده از تكنولوژي مناسب استفاده از اتوماسيون اداري آموزش نيروي انساني تالش براي جذب بهترين مهندسين و متخصصين و نيروي فروش مديريت منابع انساني استفاده از تكنولوژي آموزشي ايجاد انگيزه در كاركنان استفاده از سيستم هاي اطالعاتي تشریح زنجیره ارزش پورتر: ارائه تكنولوژي براي انبار و انتقال مواد تهيه تجهيزات مورد نياز براي تضمين كيفيت طراحي محصول منحسر به فرد تهيه مدلهاي به روز از محصول توسعه تكنولوژي طراحي دستگاهها و فرآيندها منحصر به فرد توليد تدوين فراگرد نظارت تهيه نرم افزارهاي مورد نياز تهيه تكنولوژي ومتدلوژيهاي مورد نياز براي تحقيقات بازار طراحي و تدوين تكنيكهاي نو براي ارائه خدمات تشریح زنجیره ارزش پورتر: پشتيباني از حمل و نقل وروديها تهيه مواد خام با كيفيت تهيه وروديها تهيه تجهيزات با كيفيت متناسب تهيه قطعات يدكي مناسب مدل تلفیقی وبومی شده تحول اسnتراتژیک در لطیف وحریر : تحولاستراتژيك حوزههايتحول حوزههاي استراتژيك حوزههاي پشتيباني اصلي حوزههاي اصلي توليد و عمليات بازار و مشتري تدارك وروديها تدارك خروجيها حوزههاي پشتيباني عمومي تحقيق و توسعه سيستمهاي اطالعاتي و اطالعرساني منابع ا نساني مديريت و رهبري تعامل با ساير ذينفعان منابع مالي تعاريف مدل تحول استراتژيك : حوزه اصلي: شامل دو حوزه اساسي هر كسب و كار يعني توليد ،عمليات و بازار ومشتري مي باشد. حوزه پشتيباني اصلي: حوزههايي هستند كه بطور مستقيم به دو حوزه اصلي پشتيبانيهاي الزم براي تحقق اهداف واستراتژي هاي خود راارايه ميدهند و شامل تدارك وروديها وتدارك خروجيها مي گردد. حوزه پشتيباني عمومي: حوزههاي اصلي و پشتيباني اصلي نيازمند مقدمات و بسترهايي هستند تا بتوانند كار خود را به انجام برسانند .شش حوزه شامل سبك مديريت و رهبري ،منابع مالي ،منابع انساني ،سيستمهاي اطالعاتي و اطالعرساني ،تحقيق و توسعه و تعامل با ساير ذينفعان اين ماموريت را بر عهده دارند. مدل تحول استراتژیک و زنجیره ارزش: حوزههاي تحول استراتژيك حوزههاي تحول استراتژيك حوزههاي پشتيباني اصلي حوزههاي اصلي توليد و عمليات تدارك وروديها بازار و مشتري تدارك خروجيها حوزههاي پشتيباني عمومي سيستمهاي اطالعاتي و اطالعرساني حا شيه تحقيق و توسعه منابع ا نساني مديريت و رهبري تعامل با ساير ذينفعان خدمات خدمات بازاريابي وفروش بازاريابي وفروش تداركات بيروني تداركات بيروني شيه حا زير ساخت موسسه مديريت منابع انساني توسعه تكنولوژي تداركات عمليات عمليات تداركات داخلي تداركات داخلي منابع مالي زنجیره ارزش در صنعت تیشو: زنجيره ارزش در صنعت تيشو : توليد كنندگان ماشين آالت تبديلي مصرف كنندگان محصوالت (در خانه) مصرف كنندگان محصوالت (بيرون از خانه ) خرده فروشها صنايع تبديلي محصوالت بهداشتي كاغذي توليد كنندگان ماشين آالت توليد تيشو توليد كنندگان تيشو رول كاغذ تيشو بازار خمير كاغذ خمير كاغذ زنجيره ارزش در لطیف وحریر: تقاضا پوشال کاغذ باطله اطالعات خمیر ویرجین مشتری خدمات پس از فروشn فروش انبارمحصول تولید وعملیات انبار حمل و نقل مواد شیمیایی موادبسته بندی وجوه نقد قطعات ولوازم یدکی تیشو عرضه زنجيره ارزش در لطیف وحریر: نام حوزه تدارک ورودیها نام زير حوزه تامین کنندگان برنامه اقدامات نتایج افزایش آزادی عمل در تغییر تامین کنندگان خرید بر مبنای سفارش واحد تولید وعملیات (شارپ انبار در لطیف بوسیله نرم افزار ps8صورت می گیرد) حفظ نقدنیگی ،عدم تحمیل هزینه های اضافی در زمینه نگهداشت مواد کاهش زمان تحویل مواد آزمایش کنترل کیفیت تمام مواداولیه قبل از خرید ورود مواد با کیفیت به خط تولید و تاثیر نهایی در کیفیت محصول تولیدی افزایش وفای به عهد تامین کنندگان ارزیابی دوره ای تامین کنندگان طبقه بندی تامین کنندگان وتعیین نحوه تعامل در خریدهای بعدی خرید متناسب بانیازها اعمال مکانیزمهای کنترلی در قرارداد خرید داخلی در مورد زمان تحویل وعقد قراردادهای نسبتا بلندمدت کاهش قدرت چانه زنی تامین کنندگان با توجه به شرایط پویا محیط تامین بموقع مواد تالش برای افزایش تعداد تامین کنندگان تغذیه مناسب وبموقع خط تولید زنجيره ارزش در لطیف وحریر: نام حوزه تولید وعملیات نام زير حوزه تولید(حریر) برنامه اقدامات نتایج افزایش مقداری تولید بهینه سازی استریچ فلت (کشش اتوماتیک فلت ووایر) در حریر افزایش عمر مفید فلت و وایر ،افزایش کیفیت کاغذ از لحاظ فرمیشن ارتقاء سطح کیفیت محصول به روز رسانی سیستم های غلظت سنج در حریر همگن سازی گراماژ در عرض رول و افزایش کیفیت کاهش بهای تمام شده تولید تعویض شاور شستشوی فلت و وایر در حریر کاهش توقفات ،تصحیح مکانیزم شستشوی فلت و وایر ، افزایش کیفیت کاغذ برنامه ریزی دقیق توقفات تولید نصب سیستم تریم فن در حریر بازگشت مناسب کاغذ برگشتی به خط تولید ،مصرف بهینه از عرض کاغذ کاهش ضایعات تولید راه اندازی سیستم بازیافت الیاف بلند از پساب سالن تولید در حریر کاهش ضایعات کاغذ در فرآیند تولید؛ ایجاد صرفه اقتصادی و بهینه سازی سیستم های محیط زیست تنوع تولید تعریف دقیق نقاط سفارش برای انبار مواد وقطعات شارژ بموقع انبار اعمال کنترل کیفی در تمام مراحل حین تولید و پس از تولید تولید محصول با کیفیت و کاهش میزان کاالی مرجوعی زنجيره ارزش در لطیف وحریر: نام حوزه تولید وعملیات نام زير حوزه تولید(لطیف) اقدامات نتایج بهینه سازی پوشش محافظتی crepingسیلندر افزایش تولید در واحد زمان ؛ پیوستگی آهنگ تولید ارتقاء خواص کیفی کاغذ بویژه نرمی ولطافت محصول ارتقاء سطح کیفیت محصول یکنواخت کردن خواص کیفی خمیر کاهش ضایعات کاهش بهای تمام شده تولید شناسایی وکنترل آالینده های پلیمری خمیر کاغذ باطله کاهش ضایعات ،کاهش توقفات تولید برنامه ریزی دقیق توقفات تولید تولید تیشو رنگی تنوع در تولید کاهش ضایعات تولید بهبود عملکرد سیستم فرمینگ ارتقاء خواص کیفی محصول وکاهش هزینه های تولید برنامه افزایش مقداری تولید تنوع تولید زنجيره ارزش در لطیف وحریر: نام حوزه تولید وعملیات نام زير حوزه تعمیرات ( لطیف وحریر) برنامه انجامم امور از طریق برون سپاری اقدامات نتایج برون سپاری امور تعمیرات کاهش هزینه های پرسنلی تعمیرات نام حوزه تولید وعملیات نام زير حوزه انرژی ( لطیف وحریر) برنامه بهینه سازی مصرف انرژی اقدامات نتایج اقدامات اولیه جهتجایگزینی مازوت و گازوییل با گاز شهری در لطیف حفظ محیط زیست واطمینان نسبت به تامین بهینه سازی مصرف برق (ممیزی مصرف انرژی ) مصرف بهینه برق وکاهش هزینه های انرژی زنجيره ارزش در لطیف وحریر : نام حوزه تدارک خروجیها نام زير حوزه رقابت پذیری ،بازاریابی وفروش برنامه اقدامات رهبری در بازار داخلی افزایش میزان فروش داخلی از محل تولید حضور در بازارهای منطقه افزایش میزان صادرات خرید تیشو و فروش آن (عملیات بازرگانی) تالش برای اخذ نمایندگی تولید کنندگان معتبر جهانی درکشور جمع آوری دوره ای اطالعات بازار نتایج حفظ سهم بازار زنجيره ارزش در لطیف وحریر: نام حوزه تدارک خروجیها نام زير حوزه مشتری برنامه اقدامات نتایج افزایش میزان رضایت مشتری افزایش تعداد مشتریان افزایش رضایت مشتری کاهش قدرت چانه زنی مشتری اندازه گیری دوره ای رضایت مشتریان کاهش میزان شکایات مشتریان رسیدگی به شکایت مشتریان در محل شرکت مربوطه با ارسال کارشناس تولید بر مبنای سفارش مشتری ارزیابی دوره ای مشتریان تخفیفات بر اساس حجم خرید و طبقه مشتری عقد قراردادفروش در حجم باال زنجيره ارزش در لطیف وحریر: نام حوزه تدارک خروجیها نام زير حوزه کانالهای توزیع برنامه اقدامات نتایج کاهش زمان تحویل به مشتری تنظیم قرار دادها بر اساس حمل برعهده مشتری کاهش هزینه های حمل و نقل کاهش ضایعات تحویل بسته بندی محصوالت بصورت مطلوب کاهش اثرات ضایعات حین حمل بکارگیری شیوه حمل مناسب با ویژگیهای محصول زنجيره ارزش در لطیف وحریر: نام حوزه تدارک خروجیها نام زير حوزه آشنایی جامعه با محصوالت شرکت برنامه اقدامات نتایج تبلیغات مناسب برگزاری همایش آشنایی با محصوالت شرکت افزایش میزان تعامل بین شرکت و مشتریان آشنا سازی مصرف کنندگان با محصول شرکت در نمایشگاههای بین المللی زمینه سازی جهت حضور در بازارهای منطقه انجام تبلیغات از طریق سایت شرکت و کاتالوگ زنجيره ارزش در لطیف وحریر: زیرساختها نام حوزه نتایج برنامه اقدامات گسترش سیستم های اطالعاتی انجام مطالعات و طراحی اولیه برای استقرار سیستم ها روان سازی جریان اطالعات در شرکت ارتقاء اجزای تکنولوژی انجام ارزیابی اجزا تکنولوژی و مطالعه برای ارتقاء اجزا شناخت نقاط قوت وضعف وفاصله ها درتکنولوژی اقدامات اولیه جهت استقرار اتوماسیون اداری شکل دهی پایگاه مناسب داده ها مورد نیاز برای تحلیلها زنجيره ارزش در لطیف وحریر: مدیریت منابع انسانی نام حوزه برنامه جذب نيروي هاي كارشناسي و متخصص انجام امور از طريق برون سپاري افزايش سطح تحصيالت كاركنان افزايش اعتبارات وتسهيالت ارتقاء شغلي كاركنان چرخش شغلي مناسب كاركنان افزايش ميزان رضايت شغلي و تعهد كاري كاركنان كاهش ميزان تاخير وغيبت كاركنان افزایش میزان آموزش اقدامات نتایج برون سپاری تعمیرات و طرح وبرنامه هزینه های پرسنلی طراحی وتدوین ساختار سازمانی جدید شکل گیری ساختار جدید مطابق با حوزه های تحول استراتژیک برگزاری دوره های آموزشی متعدد مطابق با برنامه ارتقاء سطح دانش بویژه در بخش فنی

51,000 تومان