پزشکی و سلامت مراقبت‌های بهداشتی

سازمان مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی

khdmat-behdashti-iran

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۳ اسلاید این پاورپوینت مربوط به درس های سیستم بهداشت و درمان کشور و روابط درون بخشی و برون سازمان بهداشت و درمان کشور
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1548 بازدید, 2 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سازمان مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی”

سازمان مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی

اسلاید 1: نظام شبكه خدمات بهداشتي ايران

اسلاید 2: نظام بهداشتی درمانی کشور ایران در سه سطح کشوري ،استانی و شهرستان سازماندهی شده است . در سطح کشوري وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ،ستاد اصلی هماهنگ نظام بهداشت و درمان و آنوزش پزشکی را تشکیل می دهد .در سطح استان ، دانشگاه هاي علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی عهده دار نظارت برفعالیت هاي شبکه بهداشت و درمان شهرستان ها ،پشتیبانی از واحدهاي عرضه کننده خدمات پیش بینی شده و آموزش پزشکی در رشته هاي وابسته وپژوهش هاي علوم پزشکی و عرصه سلامت می باشد . در سطح شهرستان واحدهاي اجرایی خدمات بهداشتی درمانی قرار دارند که با عنوان شبکه بهداشت و درمان شهرستان به ارائه خدمات می پردازند . شبکه بهداشت و درمان شهرستان به عنوان کوچکترین واحد مستقل نظام بهداشت و درمان کشور محسوب می گردند و علاوه بر نظارت و پایش فعالیت هاي مرکز بهداشت شهرستان و بیمارستا ن شهرستان ،مسئولیت نظارت بر کلیه فعالیت هاي بهداشتی درمانی بخش هاي منطقه تحت پوشش را برعهده دارند.

اسلاید 3:

اسلاید 4: سطوح ارائه خدمات در نظام سلامت ایرانشبکه بهداشتی درمانی کشور از سال 1364 باهدف تضمین عادلانه دسترسی کلیه آحاد جامعه به مراقبتهاي اولیه بهداشتی ، بااولویت مناطق روستائی ومحروم ، بتدریج درکشور مستقرشده است . این شبکه مناطق روستائی وشهري ، هردو، راشامل می شود .با توجه با اینکه کوچکترین واحد مستقل در نظام بهداشتی درمانی کشور شهرستان است به همین دلیل ، پس از اعلام سیاستهاي اساسی و خط مشی هاي کلی ، تدوین مجموعه اي که بتواند به اجرا و استقرار نظام در شهرستان کمک کند مورد توجه قرار گرفت. نظام بهداشتي و درماني، در قالب يک شبکه منسجم فعاليت مي کند که سه سطح به شرح زير، شبکه مذکور را تشکيل مي دهند :سطح اول سطح دوم سطح سوم

اسلاید 5: سطح اول:شامل واحدهايي است که اولين و وسيع ترين تماس جامعه با نظام ارائه خدمات بهداشتي در آن به وقوع مي پيوندد. واحدهاي مورد نظر عبارتنداز : خانه هاي بهداشت و مراکز بهداشتي ودرماني روستايي و شهري. افرادي که در خانه هاي بهداشت مشغول فعاليت هستند، عمدتاً  شامل بهورز زن و مرد و در مراکز بهداشتي و درماني، پزشک عمومي، کاردان ها و تکنسين هاي بهداشتي مي باشند.

اسلاید 6: سطح دوم:اين سطح شامل واحدهايي است که قادرند خدمات بهداشتي و درماني را در سطح تخصصي تري ارائه دهند که اين واحدها شامل مراکز بهداشت و بيمارستان شهرستان مي باشند. در مراکز بهداشت پزشکان عمومي با آموزش و تجارب بهداشتي و با مجموعه اي از کارشناسان خدمات بهداشتي، امکانات تشخيصی مثل آزمايشگاه و راديولوژي، دندانپزشکي و مامايي خدمت مي کنند.بيمارستان مرکز ارجاع بيماران، براي دريافت خدمات بستري و سرپايي تخصصي است. در کشور ايران، مجموعه واحدهاي سطح اول و دوم را، در محدوده جغرافيايي شهرستان، شبکه بهداشتي و درماني آن استان مي نامند.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید