کسب و کار سرمایه‌گذاری و بورس

سرمایه‌گذاران نهادی – Institutional Investors

71-Institutional-Investors

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سرمایه‌گذاران نهادی – Institutional Investors”

سرمایه‌گذاران نهادی – Institutional Investors

اسلاید 1: سرمایه‌گذاران نهادیInstitutional InvestorsMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانسرمایه‌گذاران نهادینوعابزارمراحل استفادهاجراموضوعمالی و سرمایه گذاریسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: سرمایه‌گذار نهادی، شرکت‌های سرمایه‌گذاری مشترک، شرکت‌های سرمایه‌گذاری محدود، شرکت‌های بیمه عمر که اندوخته اعضا را به شکل سبد سهام و اوراق قرضه نگهداری می‌کنند، همه از نمونه‌های سرمایه‌گذار نهادی هستند. این دسته از سرمایه‌گذاران به دلیل حجم بالای دادوستدهایی که انجام می‌دهند، همواره نقش به سزایی در عملکرد بازار به عهده دارند. غیبت سرمایه‌گذاران نهادی در بازار اوراق بهادار پیامدهای جبران‌ناپذیری در پی خواهدداشت.بطور کلی سرمایه‌گذاران نهادی شامل موارد زیر می‌شوند: صندوق‌های بازنشستگی بانک‌های سرمایه‌گذاری شرکت‌های صندوق مدیریت شرکت‌های بیمه تراست‌ها(موسسه خیریه، آموزش، دین و ...) درک نحوه تاثیر سرمایه‌گذاران نهادی بر کارآیی قیمت‌های سهام به عنوان جنبه‌ای مهم از کیفیت بازار سرمایه حائز اهمیت است، زیرا مشتریان سرمایه‌گذاری ارزش ویژه‌ای برای فهم قیمت‌گذاری دارایی‌ها قائل هستند. به عبارت بهتر، کارآیی اطلاعاتی قیمت‌ها، به عنوان یک کالای عمومی ارزشمند تلقی می‌شود، زیرا تمام مشارکت‌کنندگان بازار از قیمت‌های کارآتر منتفع خواهند شد. بنابراین شناسایی مجاری و عوامل بهبود کارآیی، از آن جهت که ماهیت دقیق این فرآیند می‌تواند نقش مهمی در طراحی بهینه‌ بازارها، پروتکل‌های مبادله و سیاست‌های تنظیمی داشته باشد، جایگاه خاصی می‌یابد. اعتقاد به توان تاثیر مبادله نهادی بر قیمت‌های سهام از سه دلیل عمده ناشی می‌شود: اول اینکه، سرمایه‌گذاران نهادی ممکن است برای تحقق مبادلات مد‌نظر خود اقدام به انحصار قیمت کنند و از این طریق سرمایه‌گذاران حقیقی و سایر تامین‌کنندگان نقدینگی را از سرمایه‌گذاری‌ها یا موقعیت‌های پرتفوی مدنظر خود دور سازند(فرضیه نقدینگی ). دوم اینکه، اصولا اطلاعات در دسترس در زمان مبادله، عامل تعیین قیمت است و سرمایه‌گذاران نهادی به‌دلیل نفوذ بالقوه، اطلاعات بهتری نسبت به سایرین دارند (فرضیه مبادله‌ آگاهانه). سوم اینکه، ارتباط مثبت میان تغییرات در مالکیت نهادی و بازده‌ها از مبادله بازخور مثبت نهادی میان‌دوره‌ای حاصل می‌شود. در صورتی که تاثیر قیمتی خرید(فروش) سرمایه‌گذاران نهادی به وسیله تاثیر قیمتی فروش(خرید) سرمایه‌گذاران غیرنهادی خنثی شود.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطاوراق بهادارSecurity چشم‌انداز ارزش سهامدار Shareholder Value Perspectiveمزیت رقابتی پورتر Competitive Advantage مزایابخشی از مزایای این سرمایه‌گذاران:توانایی برای نفوذ پرداخت بدهی (قابلیت به تعهدات مالی) تاثیر بر رفتار و سرمایه مورد نیاز کشورپایین آمدن ریسک با حضور این سرمایه‌گذارانکاربردهادر بازار سرمایه و اقتصاد بعنوان تثبیت‌کننده فعالیت دارد.معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان